-
Συνθετικό μεν, τότε είναι πλαστικό κι όχι δέρμα (ίσως καλύτερα)
Όμορφο σχέδιο το αυτοκίνητο, αλλά για να έχει καλές πωλήσεις, θα έπρεπε να είναι λίγο φθηνότερο του Active που φαίνεται να είναι λίγο καλύτερο σε όλους τους σημαντικούς τομείς (ακόμη και στο χώρο αποσκευών, τα 420λτ το xceed είναι χωρίς ρεζέρβα, οπότε μάλλον έχει ακριβώς τον ίδιο χώρο αποσκευών με το Ford).
-
Ναι η kia στις πλουσιες εκδοσεις βαζει συνθετικο δερμα .....
Σε καποια μοντελα με ειδική παραγγελεια μπορουσες να μη τη βαλεις και να ζητησεις το κοστος του περιπου 500 ευρω σε αλλο εξοπλισμο, με σχεδον 6 μηνη παραγγελια.
-
Συνθετικό δέρμα το περιγράφει η προδιαγραφή. Δλδ δερμάτινη που λένε και στο χωριό μου. Όπως την είδα περασμένη στις πλάτες καλή μου φάνηκε ειδικά για το καθάρισμα από τα παπούτσια των παιδιών που έχεις στα υφασμάτινα καθίσματα.
Αυτό που λες ότι ο χώρος αποσκευών είναι χωρίς την ρεζερβα το έχεις δει κάπου γραμμένο ; Γιατί στην προδιαγραφή δεν αναφέρει κατι
-
Ναι το διάβσα ή σε τεχνικές προδιαγραφές ή σε άρθρο δοκιμής, πως είναι χωρίς τη ρεζέρβα τα 420 λτ.
Την ίδια κομπίνα κάνουν κι άλλοι κατασκευαστές στον υπολογισμό δεν είναι μόνο η ΚΙΑ.
Σε σύκγριση με το Active μάλλον είναι λίγο πιο μακρύ και ρηχό το πορτμπαγκάζ του ΚΙΑ, λίγο πιο κοντό και βαθύ του Φορντ.
-
Καλά και εμένα δεν μου γέμισε το μάτι σε σχέση με το δικό μου που έχει 430-440 μου φάνηκε εμφανώς μικρότερο ( περισσότερο από την δηλουμενη αριθμητική διαφορά). Είναι μάλλον το τίμημα των πολλαπλών συνδέσμων που πληρώνει και αυτό και το φοκους.
-
Άσχετο !!!! Έχει κερδίσει κανείς κάποια απο τις προσκλήσεις που έδινε η ΚΙΑ για την αυτοκίνηση απο το feed του Xceed ???
Τελικά ήρθε email !!!!! Παλι κερδίσαμε !!!!!! Χαχαχα!!!!
Δεν πειράζει , next time !!!!!!!!!! Τουλάχιστον ας κερδίσω στο τζόκερ !!!!!!!!!!!!!!
-
Βγήκαν τιμές για ντίζελ υβριδικό!
-
Οδήγησα το 1.0 στην πλούσια έκδοση.
Δεν έχω οδηγήσει το φοκους αλλά το αμάξι έχει εξαιρετικο πάτημα! Δεν ξεκολλάει από το έδαφος. Φοβερό στήσιμο.
Τρομερά φρένα χωρίς να τρομάζουν κόβει παρα πολύ ομαλά αλλά αποφασιστικά. Χρειάστηκε έντονο φρενάρισμα μετα από επιτάχυνση για να σταματήσω σε κόκκινο και ήταν άκρως αποτελεσματικό.
Γενικά στήσιμο και φρένα σε προδιαθέτουν να το ζορισεις.
Ηχομόνωση παρά πολυ καλή.
Τιμόνι αρκετά βαρύ καμιά σχέση με κάποια άλλα αερατα.
Κανένα κοπανημα με την 18αρα/45. Το έβαλα σε ένα σωρό λακούβες έπρεπε να πατήσω γκάζι έντονα για να μεταφερθεί έντονος κραδασμός και αυτός χωρίς κοπανημα.
Σασμάν πολύ ακριβές κούμπωμα με μικρές σχετικά κινήσεις.
Αρνητικά.
Ο κινητήρας. Αν και δεν πολύ ακούγεται ντενεκεδενιος ήχος 3κυλινδρου ειδικά μέχρι να συνηθίσει το πόδι μου να πατα έντονα το γκάζι νόμιζα ότι δεν θα ξεκινουσα ποτε από τα φανάρια.
Παρά πολυ βαρύ από σταση. Για να νιώσεις λίγο τράβηγμα πρέπει να φουσκώνεις διαρκώς τις στροφές. Συνεχώς ψηλά αλλιώς βαραινει πολύ.
Όταν συνηθισα από τις ροπές του ντίζελ στα χαμηλά και άρχισα να πατάω αποφασιστικά γκάζι και να τραβάω τις ταχύτητες η κατάσταση βελτιώνεται αρκετά.
Φυσικά σε βάρος της κατανάλωσης. 10.1 έγραφε μετά από 10-12 χλμ και αν ανέβαζα τις στροφές από την αρχή θα έπιανε σίγουρα 11!
Όπως το είδα όμως το αμάξι έτσι οδηγείται ψηλά αλλιώς κρεμάει.
Δλδ πέρα από τον κινητήρα ο οποίος είναι τεράστιος συμβιβασμός το αμάξι είναι τρομερό οδηγικά.
Και φαντάζομαι αν το οδηγήσεις σε στροφές με καλύτερο κινητήρα θα είναι απολαυστικό.
-
Πολύ υψηλές οι τιμές για diesel αυτόματο όπως άλλωστε και περιμέναμε. Στα 30κ νομίζω υπάρχουν πολλές επιλογές και θα πάει άπατο στις πωλήσεις
-
Aκόμα και το 1000αρι η πλούσια η έκδοση ειναι πανακριβη.
Τα 22800 τελκή τιμή με κλειδι στο χερι με δώρο το μεταλλικο (προσφορα από αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη) ειναι παρα πολλά για 1000αρι κατά τη γνώμη μου
Πανέμορφο κατά τη γνώμη μου, η πιοότητα του εσωτερικού πάρα πολυ καλή (εκτός από την γνωστή τσιγουνια με τα σκληρά πλαστικά στιςπίσω πόρτες στο πάνω μέρος σε αντίεθση με τα μαλακά στις μπροστά), δεν εντόπισα κατι ενοχλητικό. Συναρμογή φοβερή για την κατηγορία, ολα δείχνουν οτι θα αντέξουν στη χρήση σε αντίθεση με τη αίσθηση που δίνει το focus mk3,5 που έχω που η συναρμογή είναι για γέλια
Το συνθετικό δέρμα δεν με ενθουσίασε στα καθίσματα, φαίνεται λίγο φθηνό και στην αφη δεν μου άφησε καλή εντύπωση. Χώροι καλόι, πίσω από εμένα με 1.83 ύψος καθόμουν πολύ ανετα χωρίς να ακουμπάνε γόντα (αν και εγώ συνηθίζω να οδηγάω λίγο κοντά στο τιμόνι), χώρος αποσκευών καλός , θετικό οτι στην ελληνική αγορά τα φέρνουν με ρεζέρβα.
Θεωρω τεράστια υπερβολή τα 18αρια με 1000 μοτερ, συν οτι θα υποφέρει το αμαξι με τα 18αρια στους ελληνικόυς δρόμους. Θ προτιμούσα 17αρια και να διαθέτει πχ αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός πίσω (διαθέτει μόνο κάμερα) ή να έχει καποιο άλλο στοιχείο εξοπλισμού πχ ενεργο cruise control)
-
Με τα νέα τέλη ταξινόμησης η τιμή του 1.6d premium hybrid μηχανικού θα κατέβει 1430 ευρώ αν τα υπολογίζω σωστά στα 26158 από όταν ισχύσουν μάλλον από 1/3/2020 καθώς με το νέο σύστημα ευνοείται γιατί είναι λίγο πάνω από 20000 κατά 235 και με τους προοδευτικούς συντελεστές ευνοείται ενώ πχ στο αυτόματο platinum η μείωση θα είναι μόνο 680.
Προς αποκατάσταση των ανταγωνιστών του αμαξιού ο πωλητής μου είχε αναφέρει το chr που φυσικά πουλάει πολύ και οχι το hrv που είχα καταλάβει εγώ οπότε άκυρο το κράξιμο μου.
Επίσης το αυτόματο έχει κανονικά paddles στο τιμόνι αντίθετα με ότι είχα διαβάσει σε τεστ.
-
Τα 22800 τελκή τιμή με κλειδι στο χερι με δώρο το μεταλλικο (προσφορα από αντιπροσωπεία στη Θεσσαλονίκη) ειναι παρα πολλά για 1000αρι κατά τη γνώμη μου
Τα περισσότερα 1.000αρια της κατηγορία τόσο (και περισσότερο) πάνε με καλό εξοπλισμό. Το Καμίκ π.χ. φτάνει άνετα τις €24.000 (με αυτόματο) και 2-3 έξτρα.
-
Το ακριβοτερο kamiq (εκδοση style) με τον μεγαλο κινητηρα και DSG ειναι στα 22.000 και σιγουρα θα σου κανουν και καποια εκπτωση στην τιμη καταλογου.
Ουτε καν συγκρινονται και υποψιν οτι το kamiq ειναι και καμια κατοστη κιλα λιγοτερο με οτι αυτο συνεπαγεται σε επιδοσεις και καταναλωση.
Εχουν σκοτωσει το xceed με την τιμη που το βγαλανε.
-
Όλοι λέτε για πολλά λεφτά για χιλιάρι turbo με 120 άλογα. Δηλαδή αν ήταν προ δεκαετίας 1600 ατμόσφαιρα με 120 άλογα θα ήταν εντάξει τότε; Σε γενικές γραμμές φταίει ότι είμαστε φτωχοί εμείς και πληρώνουμε και υπέρμετρος φορους από πανω, αν ζούσαμε πχ στην Γερμανία και μιλάγαμε εδώ παρέα πάλι σίγουρα στο 90% των post δεν θα μιλάγαμε για ακριβές τιμές.
Κάθε κινητήρας θέλει να μάθεις και πως δουλευει, ροπή diesel 1600 θέλεις 2000 turbo για να μην καταλάβεις διαφορά.
-
Εχουν σκοτωσει το xceed με την τιμη που το βγαλανε.
Νομίζω ότι μόνο το το χιλιάρι LE1 είναι λογικά τιμολογημενο.
-
Τι εκδόσεις είναι αυτές οι Premium και Platinum? Είναι διαφορετικές από τις LE2 και LE3?
-
Βγήκαν τιμές για ντίζελ υβριδικό!
Ωραίο αυτοκίνητο αλλά σχεδόν πιο ακριβό κι απ' το Focus Active. (το οποίο ξαναλάω πως μάλλον υπερτερεί σε όλα)
Αν δούμε και τιμές για αγορά που σίγουρα θα συγκρίνει κάποιος, π.χ. Kamiq, τί να πούμε;
Ή και τον εσωτερικό ανταγωνισμό του Sportage... γιατί να πάρει κάποιος το μισό αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά;
-
Είναι οι ίδιες στο εξής θα λέγονται οptimum premium platinum και αντικαθιστούν τις άλλες του λανσαρισματος.
Επίσης χωρίς να είναι σίγουρο το βενζίνη 204 ξεκινά από 28000 όπως άκουσα να σχολιάζουν μεταξύ τους οι πωλητές , οι τιμές ήρθαν μόλις γυρίσαμε από το td και άρχισαν να σχολιάζουν και είπε ο ένας στον άλλο πάρε τον άλλο τηλέφωνο που του είπαμε για 34 από 28 ξεκινά του 204 ! Εννοείται όχι στην πρώτη έκδοση μάλλον για την δεύτερη αφορά.
Αυτό που εγταψε φίλος ότι το καμικ δεν συγκρίνεται με το κια , προφανώς ότι το σκοντα είναι πολύ καλύτερο που στηρίζεται; Φαντάζομαι όχι στην εγγύηση στην οδική συμπεριφορά στην ανάρτηση στα φρένα στο τιμόνι στην εμφάνιση σωστά;
-
Στην πλούσια έκδοση υβριδικό το xceed βγαίνει κάνα χιλιάρικο φθηνότερα στην μεσαία όμως είναι ακριβότερο.
Γιατί να το διαλέξει έναντι το καθιερωμένου σπορτατζ; Κάποιοι λόγοι που σκέφτομαι μετά και το τεστ που έκανα
Για την καλύτερη οδική συμπεριφορά , τιμόνι , αναρτήσεις , εμφάνιση, ποιο ωραίο εσωτερικό ,ποιο σύχρονη οθόνη πολυμέσων 7 ' αντί 10'.25, ποιο πλούσιο εξοπλισμό πχ ο έλεγχος και προειδοποιηση γραμμής και μετωπικής σύγκρουσης ακόμα και στην gt line είναι προαιρετικά και σίγουρα κάποιος που θέλει ένα πιο χαμηλό αμάξι . Έχουν μεγάλη διαφορά στους όγκους που μάλλον η κια δεν φοβάται τον εσωτερικό ανταγωνισμό . Θα δείξει.
Πάντως παιδιά οποιος το οδηγήσει ( και δεν προέρχεται από ένα πραγματικά πριμιουμ καλοστημενο αμάξι) θα εντυπωσιαστεί από το στήσιμο του αμαξιού και την γενικότερη εντύπωση που αποκομίζει οδηγώντας το. Αν είχε σηματακι bmw ή mercedes θα έλεγε εντάξει καταλαβαίνεις την διαφορά του premium!
Μόνο ο κινητήρας το χαντακωσε στα μάτια μου βέβαια όταν κατάλαβα πως οδηγείται και άρχισα να πιέζω το γκάζι το είδα θετικότερα, φυσικά όταν είδα το 10.1 στο τέλος της διαδρομής προσγειώθηκα! Και θυμίζω ότι στα 4-5 πρώτα χλμ δεν γέμιζα τις στροφές στις ταχύτητες όπως ζητά ο κινητήρας δλδ θα ανέβαζα και άλλο κατανάλωση.
-
Tkin73 wrote:
Βγήκαν τιμές για ντίζελ υβριδικό!
https://ibb.co/C23qm62
https://ibb.co/jHhzZJ5Ωραίο αυτοκίνητο αλλά σχεδόν πιο ακριβό κι απ' το Focus Active. (το οποίο ξαναλάω πως μάλλον υπερτερεί σε όλα)
Αν δούμε και τιμές για αγορά που σίγουρα θα συγκρίνει κάποιος, π.χ. Kamiq, τί να πούμε;
Ή και τον εσωτερικό ανταγωνισμό του Sportage... γιατί να πάρει κάποιος το μισό αυτοκίνητο στα ίδια λεφτά;
Κοίτα για το αν είναι καλύτερο παντού από το xceed δεν το ξέρω , θα προσπαθήσω να δω και το φοκους από κοντά αλλά σε κόστος με τον εξοπλισμό της πλούσιας έκδοσης του κια στο ακτιβ πιάνεις τα 33200! με ελάχιστα πιο πλούσιο εξοπλισμό στο φοκους ( εκκίνηση χωρίς κλειδί , acc) με 8αρα οθόνη όμως. Και επίσης το κια είναι και 3 πόντους ψηλοτερο που εξυπηρετεί καλύτερα αυτόν που ψάχνει υπερυψωμένο από έδαφος.
Και φυσικά το κια έχει και την ασφάλεια που προσφέρει η ήπια υβριδικοτητα σε βάθος 7ετιας σε σχέση με το απλό ντιζελ. Και τέλος το xceed έχει σταθερά πολλαπλούς πισω ενώ στο φοκους έχουμε μπερδευτεί στο πια έκδοση θα έχει και πια όχι από εδώ και πέρα. Ενώ υπάρχει και η διαφορά μια έξτρα βαλίτσας/σακιδιου που προσφέρει το κια στις αποσκευές.
Δλδ καλό και χρυσό και κορυφαίο οδηγοκεντρικο αμάξι το φοκους. Αλλά ούτε φθηνό είναι όταν του βάλεις όλα τα συστήματα και σίγουρα δεν είναι παντού καλύτερο από το κια. Και μάλλον το αυτόματο φοκους θα καιει στο ντίζελ και λίγο παραπάνω από το xceed ( για αυτό δεν είμαι σίγουρος).
Kia XCeed - crossover