-
Το τραβαει αυτο το νημα το offtopic τελικα
Την παραμετρο που ηθελα να εισαγω στην κουβεντα σας ειναι η βελτιωση του ελληνικου οδικου αξονα τα τελευταια 5-10 χρονια. Ενω παλαιοτερα καθε ταξιδι απαιτουσε συνεχεις προσπερασεις με εισοδο στο αντιθετο ρευμα, τωρα μπορεις να κανεις παρα πολλα χλμ, στα οποια να βγεις σε επαρχιακο δικτυο για πολυ λιγο χρονικο διαστημα. Εννοειται βεβαιως, οτι αυτο εξαρταται και απο το που μενεις και που κινεισαι.
Προσωπικα, προτιμησα την ανεση παρα τις επιδοσεις. Ιδανικα θα ειχαμε και τα δυο, αλλα απο την μια το πορτοφολι απο την αλλη το φορολογικο συστημα που δυσκολευει τις επιλογες με μεγαλους κινητηρες, μας βαζει περιορισμους.
-
Νομιζω οτι κανετε το λαθος να προβαλλετε τις δικες σας επιθυμιες στους αλλους.
Ιεραρχηση των αναγκων κυριοι. Και εγω θα ηθελα το σουπερ ντουπερ μοντελο αλλα με ρεαλιστικους μισθους στην Ελλαδα του 2019, δεν υπαρχουν δυνατοτες για πολλα πολλα.
Οποτε για μια οικογενεια με 2 μικρα παιδια (και τα γυρω γυρω), τα περι επιταχυνσεων δεν ακουγονται καθολου. Για αυτο αλλωστε στοχευεις και σε ενα τετοια αυτοκινητο.
Ειναι λαθος να νομιζουμε οτι οι καταναλωτες αυτης της κατηγοριας (3008) ενδιαφερονται για επιδοσεις. Η συντριπτικη πλειοψηφια κοιταει αλλα πραγματα.
Εμενα προσωπικα πχ δεν με ενοχλει το μενιρ
Με ενοχλει ομως να μην εχει 6+ αεροσακους, να μην εχει 5 αστερια NCAP, να εχει ασχημη θεση οδηγησης
-
Με βάση ποιο αυτοκίνητο; H testarossa είχε 0-100 σε 11,6'' με 4,9 λίτρα κινητήρα και πουλιόταν μέχρι το 1996 !
Ήταν επικίνδυνο αμάξι ;
Αυτό είναι το σύντομο ανέκδοτο της ημέρας;
-
Θες να το πάμε αλλιώς? Έχω οδηγήσει ΟΛΑ τα μεσαία suv σε διάφορες εκδόσεις. Το 3008 είναι ίσως το καλύτερο overall ΑΛΛΑ είναι αργό ακόμα και με τον 1.6. Στα χρήματα του 3008 1.2Τ παίρνεις Tarraco 150hp και είσαι παντού πιο σβέλτος, πιο εξοπλισμένος και με περισσότερους χώρους. Τέτοιου είδους συγκρίσεις προκαλούν χαρακτηρισμούς τύπου 'αναχρονιστικό'.
Να επαναλάβω σε περίπτωση που δεν έχει γίνει κατανοητό ότι το μόνο αναχρονιστικό (άντε μαζί με τον ημιάκαμπτο) στο 3008, είναι οι επιδόσεις του και τίποτα άλλο.
Ας το πάμε..
Είχα 3008 το προηγούμενο μοντέλο με 1600 Thp 140 hp (αν θυμάμαι καλά) και παρόμοιες επιδόσεις με το Tarraco που γράφεις, στο 0-100.
Ένιωθες με αυτά τα νούμερα σπρώξιμο στην πλάτη στην επιτάχυνση, τουλάχιστον στην αρχή. Με τα χρόνια έπεσε η απόδοση.
Έκαιγε πάνω από 8,6 λίτρα στα 100 με το δικό μου πόδι και τις δικές μου διαδρομές που συνεχίζουν να είναι ίδιες με το τώρα.
Με το νέο νιώθω σχεδόν το ίδιο γρήγορος. Χάνω ίσως σε μερικά δεύτερα αλλά τα κερδίζω από την διαφορά στις αλλαγές ταχυτήτων, εδικά καλοκαίρι που ζορίζονταν με τις ζέστες και ειδικά όταν είμαι γεμάτος ή είναι ανηφόρα,
Θέλω να πω , καλά τα νούμερα στα χαρτία αλλά είναι άλλο και στην πραγματικότητα.
Επίσης καλή και η seat αλλά καλό και το feeling του να κάθεσαι σε πιο λουσάτο εσωτερικό.
Και αυτό έχει την αδρεναλίνη του.
-
silversurferGR wrote:
Με βάση ποιο αυτοκίνητο; H testarossa είχε 0-100 σε 11,6'' με 4,9 λίτρα κινητήρα και πουλιόταν μέχρι το 1996 !
Ήταν επικίνδυνο αμάξι ;
Αυτό είναι το σύντομο ανέκδοτο της ημέρας;
Όντως
Λέμε και καμιά π@π@ρια να περάσει η ώρα.
Λάθος μου.
-
Το 3008 ΜΚ1 είναι ένα αστείο όχημα. Ο THP τότε έβγαζε 156hp ΟΤΑΝ δούλευε, δηλαδή σπανίως. Από κει και πέρα όλα κρίνονται στο ταμείο και στην προσφορά της αγοράς. Δεν έχει να κάνει με προσωπικές προτιμήσεις όπως λανθασμένα ειπώθηκε από κάποιο φίλο παραπάνω. Έχει να κάνει με αντικειμενικές διαφορές. Όπως το 3008 έχει τοπ (τηρουμένων των αναλογιών) εσωτερικό έτσι υπάρχουν άλλα που έχουν τοπ (ξανά τηρουμένων των αναλογιών) επιδόσεις ή/και χώρους.
Το να δικαιολογούμε όμως επιδόσεις 15ετίας σε αυτά τα χρήματα είναι ο ορισμός της επιβολής προσωπικών προτιμήσεων σε εντελώς αντικειμενικά στοιχεία.
-
Αντικειμενικά στοιχεία είναι και το βάρος που στα αυτοκίνητα έχει αυξηθεί, λόγω αύξησης του μεγέθους και λόγω του εξοπλισμού.
Ίδιο το Golf της πρώτης γενιάς ίδιο το τωρινό;
Ίδιο το mini της πρώτης γενιάς ίδιο το τωρινό;
Επίσης αντικειμενικά είναι η ρύπανση που προκαλούν και η κατανάλωση, η ασφάλεια που στηρίζεται σε ηλεκτρονικά συστήματα και από ενισχύσεις στον σκελετό που προσθέτουν βάρος
Το 3008 είχε κινητήρα με βραβείο της χρονιάς. Ότι έβγαλε πρόβλημα είναι γεγονός.
Οπότε με αυτή την λογική ας περιμένουμε μερικά χρόνια να δούμε τι ζημιές θα βγάλει το terraco και τι ζημιές το 3008 να μιλήσουμε αντικειμενικά.
Το 3008 ΜΚ1 είναι ένα αστείο όχημα. Ο THP τότε έβγαζε 156hp ΟΤΑΝ δούλευε, δηλαδή σπανίως. Από κει και πέρα όλα κρίνονται στο ταμείο και στην προσφορά της αγοράς. Δεν έχει να κάνει με προσωπικές προτιμήσεις όπως λανθασμένα ειπώθηκε από κάποιο φίλο παραπάνω. Έχει να κάνει με αντικειμενικές διαφορές. Όπως το 3008 έχει τοπ (τηρουμένων των αναλογιών) εσωτερικό έτσι υπάρχουν άλλα που έχουν τοπ (ξανά τηρουμένων των αναλογιών) επιδόσεις ή/και χώρους.
Το να δικαιολογούμε όμως επιδόσεις 15ετίας σε αυτά τα χρήματα είναι ο ορισμός της επιβολής προσωπικών προτιμήσεων σε εντελώς αντικειμενικά στοιχεία.
-
Εάν υπονοείς ότι το 3008 θα αποδειχθεί πιο αξιόπιστο εγώ το δέχομαι και με βολεύει γιατί έχω το ίδιο μοτέρ σε 208! :lol:
Κατά τα άλλα εγώ ως καταναλωτής απαιτώ ένα ολοκληρωμένο προϊόν όταν θα κληθώ να σκάσω 35Κ. Οφείλει να τα έχει όλα. Και επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και εξοπλισμό και ασφάλεια και τα πάντα.
-
Είχα 3008 το προηγούμενο μοντέλο με 1600 Thp 140 hp (αν θυμάμαι καλά) και παρόμοιες επιδόσεις με το Tarraco που γράφεις, στο 0-100.
Ένιωθες με αυτά τα νούμερα σπρώξιμο στην πλάτη στην επιτάχυνση, τουλάχιστον στην αρχή. Με τα χρόνια έπεσε η απόδοση.
Αν δεν ειχες κανει καθαρισμο αυλων/βαλβιδων εισαγωγης ποτε , ειναι αναμενομενο (το κακό του αμεσου ψεκασμου). Βουλωνουν και περναει λιγοτερος αερας
Οπως επισης ειχανε συχνα θεμα με τον χρονισμο του κινητηρα ( εριχνε την αποδοση)
-
Κατά τα άλλα εγώ ως καταναλωτής απαιτώ ένα ολοκληρωμένο προϊόν όταν θα κληθώ να σκάσω 35Κ. Οφείλει να τα έχει όλα. Και επιδόσεις και οδική συμπεριφορά και εξοπλισμό και ασφάλεια και τα πάντα.
Αυτα που λες με 35k τα παιρνεις. Αυτα που λες +ανετους χωρους για 4μελη οικογενεια (υποκειμενικο μεν, αλλα νομιζω οτι καταλαβαινομαστε), συγνωμη αλλα δεν τα παιρνεις με τοσα χρηματα.
-
Εξαρτάται από το εάν η αναζήτηση περιορίζεται μόνο στην κατηγορία των suv και καινούριων οχημάτων. Γιατί αν ρωτήσεις το φίλο που πήρε το Q5 μου πχ, θα σου πει ότι πήρε τα πάντα όλα με 19.000€. Αλλά ακόμα κι αν δεν το τεντώσουμε τόσο βλέπω σ' αυτά πάνω κάτω τα χρήματα και Octavia Combi RS και Tarraco που προανέφερα και (παλιο μεν) Kuga και C5 Aircross. Γενικά υπάρχουν επιλογές θεωρώ στα έως 35Κ που θα ικανοποιήσουν έναν απαιτητικό οικογενειάρχη αρκεί να μην έχει κολλήματα με σήματα κτλ.
-
Ώπα, αν βάλεις μέσα και μεταχειρισμένα αλλάζει τελείως η κουβέντα. Για καινούρια νομίζω μιλάμε εδώ.
-
Πάντως οποίος θέλει καινούργιο αυτοκίνητο και επιδοσεις καλά θα κάνει να βιαστεί, γιατί έχω διαβάσει ότι η ΕΕ σκέφτεται να κάνει υποχρεωτικό από το 2021 τον αυτόματο περιορίστη ταχύτητας βάσει των οριων της οδικής σήμανσης. Θα σας προσπερνανε ειδικά σε επαρχιακούς δρόμους κάθε λογής σαραβαλάκια ακόμη και 400 ίππους να έχετε.
-
Εξαρτάται από το εάν η αναζήτηση περιορίζεται μόνο στην κατηγορία των suv και καινούριων οχημάτων. Γιατί αν ρωτήσεις το φίλο που πήρε το Q5 μου πχ, θα σου πει ότι πήρε τα πάντα όλα με 19.000€. Αλλά ακόμα κι αν δεν το τεντώσουμε τόσο βλέπω σ' αυτά πάνω κάτω τα χρήματα και Octavia Combi RS και Tarraco που προανέφερα και (παλιο μεν) Kuga και C5 Aircross. Γενικά υπάρχουν επιλογές θεωρώ στα έως 35Κ που θα ικανοποιήσουν έναν απαιτητικό οικογενειάρχη αρκεί να μην έχει κολλήματα με σήματα κτλ.
Tα 35κ δεν είναι όμως (πάρα) πολλά για το μέσο οικογενειάρχη;
Επίσης θα συμφωνήσω με τον φίλο που είπε για τους δρόμους. Παλιότερα αν δεν είχες δύναμη χαροπάλευες να προσπεράσεις. Τώρα όπου κυκλοφορείς στη χειρότερη πας δεξιά και πιο αργά και δεν ζορίζεσαι να περάσεις ή να σε περάσουν.
-
Το 3008 ΜΚ1 είναι ένα αστείο όχημα. Ο THP τότε έβγαζε 156hp ΟΤΑΝ δούλευε, δηλαδή σπανίως.
Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω ως πρώην κάτοχος 308 mk1 !
Τη μία μέρα ο ΤΗΡ δούλευε μια χαρά. Την επόμενη, χωρίς κανένα προφανή λόγο σερνόταν. Και τανάπαλιν...
Και το μήνυμα depolution system faulty στο καντράν, σχεδόν σταθερός σύντροφος. Χωρίς προφανή λόγο και αιτία. Μπορούσες να αλλάξεις το μισό κινητήρα και αυτό να παραμένει. Και μια ωραία μέρα να σβήσει! Μέχρι την επόμενη, γιατί βεβαιως οι κακές συνήθειες δεν κόβονται...
-
Ε τώρα τα ποσά είναι σχετικά. Νομίζω η μέση αξία νέων πωληθέντων είναι λίγο πάνω από 20Κ αλλά επειδή είμαστε στο νήμα του 3008 και αυτό σχολιάζουμε, νομίζω είναι ρεαλιστικά τα 35Κ.
-
ναι ok, απλά η παρατήρηση μου σχετικά με αυτό είναι ότι η κατηγορία των suv και το ότι έγιναν εξαιρετικά δημοφιλή έδωσαν στις εταιρίες τη δυνατότητα να αυξήσουν αρκετά τα κέρδη τους. Τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω, γιατί πόσο μεγαλύτερο να είναι το κόστος κατασκευής ενός suv σε σχέση με ένα non; Αν έχει κάποιος σχετικές πληροφορίες, θα ήταν χρήσιμες.
-
Ξεκάθαρα υπεροκοστολογημένα τα SUV...Είναι μόδα η οποία πιθανότατα θα κρατήσει για καιρό ακόμη...Τα sedan είναι πολλές δεκαετίες στο προσκήνιο και ο κόσμος θέλει κάτι φρέσκο...Επίσης το μικρότερο μήκος με τους αυξημένους χώρους και την καλύτερη ορατότητα (κάθεσαι λίγο πιο ψηλά...) αποτελούν λόγους που στράφηκαν πολλοί (και εγώ μεταξύ αυτών...) σε SUV
-
Ξεκάθαρα υπεροκοστολογημένα τα SUV...Είναι μόδα η οποία πιθανότατα θα κρατήσει για καιρό ακόμη...Τα sedan είναι πολλές δεκαετίες στο προσκήνιο και ο κόσμος θέλει κάτι φρέσκο...Επίσης το μικρότερο μήκος με τους αυξημένους χώρους και την καλύτερη ορατότητα (κάθεσαι λίγο πιο ψηλά...) αποτελούν λόγους που στράφηκαν πολλοί (και εγώ μεταξύ αυτών...) σε SUV
ποιο έχεις; νομίζω Γιάννενα είσαι; συμπολίτης δηλαδη
-
The_Emperor wrote:
Ξεκάθαρα υπεροκοστολογημένα τα SUV...Είναι μόδα η οποία πιθανότατα θα κρατήσει για καιρό ακόμη...Τα sedan είναι πολλές δεκαετίες στο προσκήνιο και ο κόσμος θέλει κάτι φρέσκο...Επίσης το μικρότερο μήκος με τους αυξημένους χώρους και την καλύτερη ορατότητα (κάθεσαι λίγο πιο ψηλά...) αποτελούν λόγους που στράφηκαν πολλοί (και εγώ μεταξύ αυτών...) σε SUV
ποιο έχεις; νομίζω Γιάννενα είσαι; συμπολίτης δηλαδη
Συμπολίτης όπως το λες αν και δεν κατάγομαι από εδώ
Έχω εδώ και 4 χρόνια την αυτόματη τετρακίνητη BMW X1 20d (190ps) με 95.000 χλμ ήδη...
Peugeot 3008 2016