-
Είναι πράγματι πολύ εκνευριστικό το κουτσούρεμα του εξοπλισμού, αλλά από την άλλη δεν φταίει η ΚΙΑ για το ελεεινό φορολογικό μας σύστημα. Ίσως αν αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του φόρου όπως ακούγεται, να μπορεί κάποιος να συμπληρώσει τις ελλείψεις που θεωρεί απαραίτητες, χωρίς να πρέπει να πουλήσει το νεφρό του.
-
Εγώ λέω πάλι ότι σε ένα 8 μηνο που ακόμα θα προσπαθούν να πουλήσουν τα αμάξια που τώρα έφεραν θα βάλουν το εξοπλισμό που λείπει .
-
Μόνο σε εμένα φαίνονται καλές οι τιμές; Δε μπορώ να σκεφτώ άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας με ανάλογο εξοπλισμό σε αυτές τις τιμές.
-
Πρέπει να δούμε λίγο τις τιμές προ φόρων και να ξέρουμε και τι φόρους βάζουν στις άλλες χώρες. Επιπρόσθετα να δούμε και τα επιπρόσθετα κόστος κτλ. Δεν μπορώ να καταλάβω , πάντα λόγω φόρων, πως πάει 3700 πάνω το 1.4. Προσπαθώ να βρω την αλλαγή στην κλίμακα.
-
Λοιπόν , πράγματι στο 1.0 LE III η τιμή προ φόρων είναι 16.945 € για να βγει το 22.300 με την έκπτωση , θεωρητικά μαζί με το χρώμα (στην ουσία δεν χρεώνουν χρώμα , όπως στο Stonic).
Επομένως το έχουν τερματίσει για να βγει όσο το δυνατόν χαμηλότερα.
Στo 1.4 η τιμή π.φ. είναι 18.020 και αυτά τα 1080 € μαζί με ότι το στέλνει σε συντελεστή προσαύξησης 1.20 αντί 1.10 του χιλιαριού (λόγω του 142 g / km (εκπομπές CO2)) το ανεβάζει 3.700 € !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Συν ότι αν μπει ,λέμε, και ψηφιακός πίνακας οργάνων θα φτάσει και το 1.0 στα 26.000-27.000, αφού ο πίνακας θα κάνει 1.000-1.500 €
Ελληνική πραγματικότητα. Καιρός να πάμε στα 600άρια !!!!!!!!
Περιμένω τα επίσημα στο site της ΚΙΑ, τα παραπάνω είναι δικοί μου υπολογισμοί.
-
Οι τιμές που λέτε ως καλές είναι αυτές του 1.0 που όμως δεν έχει αυτόματο κιβώτιο και κακά τα ψέματα ο τρικυλινδρος αυτός κινητήρας είναι συμβιβασμός και επιλέγεται μόνο και μόνο γιατί λείπει το χρήμα. Όταν σοβαρευτούν λίγο τα κυβικά και οι ροπές σε βενζίνη ή ντιζελ ή αλλάξει το κιβώτιο οι τιμές ξεφεύγουν.
-
Επίσης στα 22 παίρνεις βενζίνη 1.2 ή ντιζελ 1.5 γκραντλαντ με περισσότερους χώρους λιγοτερη κατανάλωση και ρύπους (το ντίζελ) οκ λιγότερο εξοπλισμό αν θες αυτόν πας στα 26-27 όπως και το κατζαρ. Και με 26000 παίρνεις και το κασκαι 1.3 140 ή το 1.5 ντιζελ n connecta που είναι πιο πλούσιο από κάθε έκδοση του xceed.
Εντάξει αν συμβιβαστείς στο τρικυλινδρο χιλιαρη με τα 11.5 δευτερόλεπτα και τα 17 κιλα ροπής παίρνεις με 22300 όμορφο σχεδιασμό αρκετό εξοπλισμό και ένα καλοστημενο αμάξι αλλά όταν θα πας καλοκαίρι με την οικογένεια σε ανηφόρα θα βλαστημας την επιλογή σου.
Τόσο έχει το Ceed 1.4T 140hp DCT GTline με καλύτερο κινητήρα αυτόματο.
-
Γελάνε και πάνω από τον 38ο παράλληλο με τις τιμές του αυτοκινήτου στην χώρα .
Στην βασική έκδοση αγοράζεις όλα τα Β σουβ βενζίνης σε πλούσιες εκδόσεις , γιατί το αμάξι έχει 3 πόντους παραπάνω μεταξόνιο από το 3 αιρκρος και 15 λίτρα στον χώρο αποσκευών , ενώ αγοράζεις αρκετά C σουβ με ανάλογο ή και καλύτερο εξοπλισμό και με πολύ μεγαλύτερους χώρους .
Να δούμε αν τελικά θα πουλήσουν μόνο τα δημοσιογραφικά κατεβάζοντας 2-3-4 χιλιάρικα τις τιμές .
Στα υπόλοιπα ούτε το όνομα , ούτε οι χώροι , ούτε ο εξοπλισμός δικαιολογούν αυτές τις τιμές . Εδώ δεν πουλάει το Στόνικ που είναι μια χαρά αμαξάκι , θα πουλήσει αυτό το πράμα ...
-
Στα αυτόματα και diesel θα ανακοινωθούν οι τιμές μόλις έρθουν, προς το παρόν δεν τα φέρνουν, ίσως λόγω λανσαρίσματος.
Η διαφορά τιμής όπως σωστά αναλύθηκε μετά οφείλεται στην αλλαγή της φορολογικής κλίμακας. Τα έχουμε ξαναγράψει, μπορεί για €1 να κληθούμε να πληρώσουμε €2.000 επιπλέον φόρους!
-
O εξοπλισμός κόπηκε προφανώς για να κρατηθεί στα 1.000αρια η ΛΤΠΦ κάτω από €17.000, λογικό είναι αρκεί να σε αφήνουν να προσθέσεις εξοπλισμό και να μην σου λένε, 'αυτό είναι, εαν θές'.
-
Για μένα έχουν κάνει τιμολογιακή πατάτα. Στις έτσι και αλλιώς φουσκωμένες τιμές του εργοστασίου (καπέλο +2000 από τριγύρω ανταγωνισμό) έκαναν και δεύτερη στραβή έκοψαν βάναυσα εξοπλισμό.
Θα προτιμούσα το καπέλο να ήταν ακόμα 1000 αλλά να υπήρχαν και τούμπανο εκδόσεις.
Θα έκλειναν στωματα. Οκ είμαστε ακριβοί αλλά έχουμε σχεδιασμό , ποιότητα αξιοπιστία και εξοπλισμό αστακού. Τώρα είναι απλά ακριβοί με εξοπλισμό που τον βρίσκεις παντού και με εξοπλισμό που λείπει ότι και να διαλέξεις. Δεν έχει acc με έλεγχο γραμμής δεν έχει τυφλό σημείο δεν ψηφιακά όργανα δεν έχει εκκίνηση χωρίς κλειδί δεν έχει θέση με μνήμη ασύρματη φορτιση και άλλα...και για να παρεις διζωνικο πρεπει να πας στην 'πλουσια' εκδοση.
Στα μονα θετικα του εξοπλισμού είναι οτι σε ολες τις εκδοσεις έχουν :τα κουτσουρεμενα συστηματα ασφαλειας , λεντ φωτα, και καμερα οπισθοπορειας
-
Αυτό λέω ας τον περνούσαν αλλά να έφτιαχναν και μια έκδοση τούμπανο. Τώρα η καλή τους έκδοση είναι η μεσαία του ανταγωνισμού. Άσε που μιλάμε κατά βάση για τα χιλιάρια για τα ντίζελ δεν τόλμησαν καν να βγάλουν τιμές ...τι λανσάρισμα είναι αυτό που έχουν βγάλει τιμές για δύο συνδυασμούς και δεν έχουν βγάλει τιμές για εξι! Φανταστείτε τι μαγειρεμα θα πέσει στο 1.6 136 dct!
Όταν έρθει θα πάω να κάνω τεστ το 1.0 να δω πως τραβά και τι καίει γιατί για το 1.4 ξέρουμε ότι και τραβα αλλά και ότι καίει...
-
Αυτό λέω, ότι δεν έφτιαξαν έκδοση τούμπανο για να μην τρέξουν όλοι μακριά!! Σου λένε όποιος θέλει, ας την φτιάξει μόνος του!
Test Drive μου είχαν πεί ότι θα είναι διαθέσιμο από 1η Νοεμβρίου.
-
Φάνη εδω δεν εδωσαν τιμη για τις 6/8 εκδοσεις λες να σε αφησουν να φτιαξεις μονος σου και να προσθεσεις εξοπλισμό? Θεσσαλονικη πάντως από ότι μου ειπαν διαθεσιμο θα έχουν στο τελος της άλλης βδομαδας. Θα το ρωτήσω αλλα φανταζομαι τι απαντηση θα παρω...για την ωρα αυτα ειναι διαθεσιμα αν σου κανει κατι θα σου κοψουμε 500 ευρω και παρτο!...οποτε ελπιζουμε να βρεθουν οι πρωτοι ηρωες που θα παρουν τα κουτσουρεμενα σε εξοπλισμό μπας και τρεξει λιγο χρημα να φερουν και τα υπόλοιπα...και ας ελπίσουμε ότι η τιμή ενός πραγματικά τουμπανου 1.6 136 dct δεν θα είναι 33990!
-
Παντως χαζευοντας λιγο τους εξοπλισμους, εγω χαλαρα θα επερνα την βασικη εκδοση. Οι 16αρες αντι για 18αρες ζαντες για μενα ειναι θετικο και επιπροσθετα εχει ως συνεπεια η βασικη εκδοση να εχει wtlp co2 κατω απο 140γρ ενω οι αλλες εκδοσεις εχουν πανω. Σε τελικη αναλυση το μονο που θα ζηλευα απο την ακριβη εκδοση θα ηταν το κλιμα.
-
Ισχύει. Είναι τόσο υποβαθμισμένη η 'πλούσια' έκδοση που είναι σχεδόν κοροϊδία πολυ περισσότερο αφού τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας είναι ίδια οποία έκδοση και αν πάρεις. Σχεδόν 2000 επιπλέον για διζωνικο 2 ιντσες παραπάνω οθόνη λιγη δερμάτινη στα καθίσματα αναδιπλούμενους και φιμε πίσω δεν λέει...
Υπενθυμίζω ότι στην Ισπανία με 26000 παίρνεις 1.6 ντίζελ136 αυτόματο με μεταλλικό στην πιο πλούσια έκδοση. Και εδώ το 1.4 χειροκίνητο με σοβαρές ελλείψεις.
-
Πάντως στον ιταλικό διαμορφωτή είδα ελάχιστε επιλογές στο να προσθαφαιρείς εξοπλισμό. Τώρα αν κάποιος περίμενε επιλογές όπως στο VW group που μόνο βίδες δεν επιλέγεις είναι άλλο πράμα.
Φαίνεται ξεκάθαρα πως οι τιμές βγήκαν λόγω του τρόπου φορολόγησης και της στρεβλότητας που προκαλεί στην αγορά αυτοκινήτου. -
Λογικό έξω να έχει λίγες επιλογές προσθηκών αφού οι εκδόσεις είναι τούμπανο εξαρχής. Γενικά οι Ιάπωνες και οι κορεάτες βγάζουν 2-3 εκδόσεις και τέλος αλλά η πλούσια είναι κομπλέ. Εδώ η πλούσια είναι σκέτη μιζέρια και αυτό με το φορολογικό είναι λίγο καραμέλα.
Ας κάνουν συμφωνίες με τα εργοστάσια για χαμηλότερες τιμές προ φόρων ώστε να μπορεί να πάρει εξοπλισμό. Αυτό που γίνεται είναι κοροϊδία.
Οι χαμηλότερες τιμές θα φέρουν παραγγελίες. Άδειες εκδόσεις με τεζαρισμενες τιμές ανεβάζουν τα περιθώρια κέρδους αλλά μηδενίζουν τις πωλήσεις. Θεωρώ ότι θα πουλήσει τον πρώτο καιρό θα είναι LEI 1.0.
Εσύ δλδ φίλε είσαι ικανοποιημένος από την LEIII έκδοση;
-
Ναι φίλε καλά τα λες. Να διαθέσεις τα λεφτά αλλά να πάρεις και φουλ εξοπλισμό. Εδώ έχει πέσει κοφτηρι χοντρό.
-
Τα ίδια ξανά και ξανά καταντάει κουραστικό, καταλαβαίνω ότι περιμένατε αρκετά καλύτερο εξοπλισμό αλλά δεν ευθύνεται η ΚΙΑ για την φορολογία μας. Οι πραγματικές τιμές είναι οι ΛΤΠΦ.
Kia XCeed - crossover