-
Γεια σας, μέλη,
Θέλω να πιστεύω ότι έβαλα το ποστ στη σωστή κατηγορία...
Έχω ένα πρόβλημα για το οποίο ζητάω συμβουλές. Είμαι 25, τελειόφοιτος μηχανολόγος και δουλεύω όπου βρω μέχρι που φέτος θα κάνω πρακτική και θα ξεκινήσω σιγά σιγά τη σοβαρότερη αναζήτηση εργασίας. Βάσει κάποιας τύχης και οικονομιών οικογενειακών, πριν 6 μήνες κατάφερα να αγοράσω ένα VW Polo Beats μαύρο του 2018 (καινούριο από την αντιπροσωπεία Kapsiohas στο Αγρίνιο), δηλαδή έκδοση φουλ έξτρα με τα πάντα όλα, ωραία καθίσματα, άνετο αμάξι, 95 HP turbo, αλλά χιλιάρι ή αλλιώς μονόλιτρο.
Από την αρχή, όσο πιο πολύ το οδηγούσα, ενώ βλέπω να είναι πολύ ικανοποιητικό στις επιδόσεις του για εθνική, πόλη και περιμετρικές, είναι σταθερό, έχει κομφόρ, είναι όμορφο, έχει πολύ καλούς χώρους για το μέγεθος του, με τρώνε τα εξής:
-Το τιμόνι δεν έχει αίσθηση, το παλιό μου φιατάκι υστερούσε σε όλα τα άλλα, αλλά όχι σε αυτό.-Είναι πλέον πολύ ελαφρύ αμάξι για τα γούστα μου, όσο αφορά την αίσθηση οδήγησης, αλλά αυτό είναι λίγο ασήμαντο.
-Τελικά καίει πολύ, μην ακούτε χιλιάρι κλπ, στην πόλη με τα φανάρια και επειδή είμαι και μυώδης κατασκευή με νεύρο, ακόμα και όταν προσπαθώ να οδηγώ χαλαρά και αργά σαν παππούς καίει αρκετούτσικα, σίγουρα 2 λίτρα ανά 100 παραπάνω από τα λεγόμενα. Μόνο η πεθερά μου το οδηγάει οικονομικά, σε νησί, χωρίς φανάρια και είναι 60 χρονών - 50 κιλά γυναίκα. Όταν βιάζομαι, στην καθημερινότητα, όχι για χαβαλέ (στο χαβαλέ δεν είμαι τσιγγούνης), καίει από 11 μέχρι 9 λίτρα στα 100. Μόνο κάτι 2λιτρες Alfa Romeo καίνε τόσο.
-Στα ταξίδια ο χώρος στο πορτπαγκάζ είναι οκ, δεν με χάλαγε λίγο μεγαλύτερος, έχει χρειαστεί σε κάτι φάσεις.
-Και τέλος, σε ανηφόρες, πολλές φορές δεν πάει ούτε με δευτέρα, τουλάχιστον στην αλλαγή. Και δεν μιλάω για αναρρίχηση, για απλές ανηφόρες λίγο απότομες που θα συναντήσεις σε επαρχία. Να το πω αλλιώς επειδή είναι χιλιάρι τρικύλινδρο χάνει πολύ ροπή απότομα, που την παίρνει σιγά σιγά μετά από το τούρμπο, σαν αποτέλεσμα - με κουράζει και καίει πολύ.
-Φοβάμαι και την αξιοπιστία του από αυτά τα ζορίσματα και από όλα αυτά που ακούω για VW.
Δεν μπορώ να πω ότι σφαιρικά δεν είμαι ικανοποιημένος, αλλά δεν είμαι και χαρούμενος.
Εκτός αυτών, επειδή είμαι πολύ άτυχος, έμπλεξα σε ένα τροχαίο, όπου πέρασε στοπ ένας μ...ς και μου έκανε ζημιά που με τα αυθεντικά, λόγω νέου αυτοκινήτου βγαίνει στα 7000-8000 ευρώ η επισκευή. Αρχική αξία αυτοκινήτου 16.800, τωρινή αξία υπολογίζω στα 14000+.
Αφού το φτιάξω, σκέφτομαι να το πουλήσω για να πάρω μία 1400άρα Giulietta ή 1600άρα Bmw 1 series ή κάτι παρόμοιο πιο σπορ που να με ικανοποιεί πιο πολύ οδηγικά, γιατί έχω το μικρόβιο και να μη ζορίζεται τόσο ο κινητήρας. Η αγορά μου θα αφορά βενζίνη στα λεφτά που θα πάρω από το αμάξι δηλαδή από 10000 (με κάποια λεφτά στην άκρη) έως 15000.
Σκέφτομαι ότι αν και θα βρω παλιότερο, μεταχειρισμένο μοντέλο πχ του '12 ή του '14, θα είναι ένα αμάξι που θα με συνοδέψει καλύτερα στη ζωή μου. Όσο αφορά την αξιοπιστία, μετά από πολλά χρόνια οικογενειακής εμπειρίας με Alfa Romeo, τις εμπιστεύομαι και έχω και φίλο μάστορα. Τις BMW όχι τόσο, αλλά έχουν όλο το υπόλοιπο πακέτο.
Θα με συμβουλεύατε να το ψάξω ή να κάτσω στα αυγά μου? Και τι θα προτείνατε εσέις προσωπικά? Ποια μοντέρνα σπορ αυτοκίνητα (από αυτά που μπορώ να αγγίξω) θεωρείτε αξιόπιστα? Καλύτερα ένα αμάξι που γουστάρω με λιγότερη τεχνολογία και περισσότερα χιλιόμετρα ή αυτό που έχω σαν πιο συμβατική λύση?
-
Γεια σας, μέλη,
Θέλω να πιστεύω ότι έβαλα το ποστ στη σωστή κατηγορία...
Έχω ένα πρόβλημα για το οποίο ζητάω συμβουλές. Είμαι 25, τελειόφοιτος μηχανολόγος και δουλεύω όπου βρω μέχρι που φέτος θα κάνω πρακτική και θα ξεκινήσω σιγά σιγά τη σοβαρότερη αναζήτηση εργασίας. Βάσει κάποιας τύχης και οικονομιών οικογενειακών, πριν 6 μήνες κατάφερα να αγοράσω ένα VW Polo Beats μαύρο του 2018 (καινούριο από την αντιπροσωπεία Kapsiohas στο Αγρίνιο), δηλαδή έκδοση φουλ έξτρα με τα πάντα όλα, ωραία καθίσματα, άνετο αμάξι, 95 HP turbo, αλλά χιλιάρι ή αλλιώς μονόλιτρο.
Από την αρχή, όσο πιο πολύ το οδηγούσα, ενώ βλέπω να είναι πολύ ικανοποιητικό στις επιδόσεις του για εθνική, πόλη και περιμετρικές, είναι σταθερό, έχει κομφόρ, είναι όμορφο, έχει πολύ καλούς χώρους για το μέγεθος του, με τρώνε τα εξής:
-Το τιμόνι δεν έχει αίσθηση, το παλιό μου φιατάκι υστερούσε σε όλα τα άλλα, αλλά όχι σε αυτό.-Είναι πλέον πολύ ελαφρύ αμάξι για τα γούστα μου, όσο αφορά την αίσθηση οδήγησης, αλλά αυτό είναι λίγο ασήμαντο.
-Τελικά καίει πολύ, μην ακούτε χιλιάρι κλπ, στην πόλη με τα φανάρια και επειδή είμαι και μυώδης κατασκευή με νεύρο, ακόμα και όταν προσπαθώ να οδηγώ χαλαρά και αργά σαν παππούς καίει αρκετούτσικα, σίγουρα 2 λίτρα ανά 100 παραπάνω από τα λεγόμενα. Μόνο η πεθερά μου το οδηγάει οικονομικά, σε νησί, χωρίς φανάρια και είναι 60 χρονών - 50 κιλά γυναίκα. Όταν βιάζομαι, στην καθημερινότητα, όχι για χαβαλέ (στο χαβαλέ δεν είμαι τσιγγούνης), καίει από 11 μέχρι 9 λίτρα στα 100. Μόνο κάτι 2λιτρες Alfa Romeo καίνε τόσο.
-Στα ταξίδια ο χώρος στο πορτπαγκάζ είναι οκ, δεν με χάλαγε λίγο μεγαλύτερος, έχει χρειαστεί σε κάτι φάσεις.
-Και τέλος, σε ανηφόρες, πολλές φορές δεν πάει ούτε με δευτέρα, τουλάχιστον στην αλλαγή. Και δεν μιλάω για αναρρίχηση, για απλές ανηφόρες λίγο απότομες που θα συναντήσεις σε επαρχία. Να το πω αλλιώς επειδή είναι χιλιάρι τρικύλινδρο χάνει πολύ ροπή απότομα, που την παίρνει σιγά σιγά μετά από το τούρμπο, σαν αποτέλεσμα - με κουράζει και καίει πολύ.
-Φοβάμαι και την αξιοπιστία του από αυτά τα ζορίσματα και από όλα αυτά που ακούω για VW.
Δεν μπορώ να πω ότι σφαιρικά δεν είμαι ικανοποιημένος, αλλά δεν είμαι και χαρούμενος.
Εκτός αυτών, επειδή είμαι πολύ άτυχος, έμπλεξα σε ένα τροχαίο, όπου πέρασε στοπ ένας μ...ς και μου έκανε ζημιά που με τα αυθεντικά, λόγω νέου αυτοκινήτου βγαίνει στα 7000-8000 ευρώ η επισκευή. Αρχική αξία αυτοκινήτου 16.800, τωρινή αξία υπολογίζω στα 14000+.
Αφού το φτιάξω, σκέφτομαι να το πουλήσω για να πάρω μία 1400άρα Giulietta ή 1600άρα Bmw 1 series ή κάτι παρόμοιο πιο σπορ που να με ικανοποιεί πιο πολύ οδηγικά, γιατί έχω το μικρόβιο και να μη ζορίζεται τόσο ο κινητήρας. Η αγορά μου θα αφορά βενζίνη στα λεφτά που θα πάρω από το αμάξι δηλαδή από 10000 (με κάποια λεφτά στην άκρη) έως 15000.
Σκέφτομαι ότι αν και θα βρω παλιότερο, μεταχειρισμένο μοντέλο πχ του '12 ή του '14, θα είναι ένα αμάξι που θα με συνοδέψει καλύτερα στη ζωή μου. Όσο αφορά την αξιοπιστία, μετά από πολλά χρόνια οικογενειακής εμπειρίας με Alfa Romeo, τις εμπιστεύομαι και έχω και φίλο μάστορα. Τις BMW όχι τόσο, αλλά έχουν όλο το υπόλοιπο πακέτο.
Θα με συμβουλεύατε να το ψάξω ή να κάτσω στα αυγά μου? Και τι θα προτείνατε εσέις προσωπικά? Ποια μοντέρνα σπορ αυτοκίνητα (από αυτά που μπορώ να αγγίξω) θεωρείτε αξιόπιστα? Καλύτερα ένα αμάξι που γουστάρω με λιγότερη τεχνολογία και περισσότερα χιλιόμετρα ή αυτό που έχω σαν πιο συμβατική λύση?
-
Αν στα 25 είσαι τελειόφοιτος έχεις και πεθερά, να κάτσεις στα αυγά σου. Δεν είναι η αρ για εσένα
btw το χαμηλό βάρος είναι παντού και πάντα πλεονέκτημα, τι σας μαθαίνουν σε αυτά τα ελληνικά πολυτεχνεία τελος πάντων?
-
Ουσιαστικά μας λες ότι θέλεις κάποιο αυτοκίνητο οδηγικά ενδιαφέρον. Πες μας όμως και τι άλλο θέλεις ή δεν θέλεις. Πχ θες και χώρους, γκάζι κλπ για να μπορέσουμε να σε διαφωτήσουμε κάπως. Πχ το focus θα σε κάλυπτε αλλά δεν έχει πολύ γκάζι.
-Είναι πλέον πολύ ελαφρύ αμάξι για τα γούστα μου, όσο αφορά την αίσθηση οδήγησης, αλλά αυτό είναι λίγο ασήμαντο.
btw το χαμηλό βάρος είναι παντού και πάντα πλεονέκτημα, τι σας μαθαίνουν σε αυτά τα ελληνικά πολυτεχνεία τελος πάντων?
Εγώ καταλαβαίνω ότι εννοεί ελαφρύ ώς προς την αίσθηση του πατήματος στο δρόμο και όχι με το πραγματικό βάρος του αυτοκινήτου.
-
Τι καινούργια Καββαθιά είναι αυτή με την ελαφριά αίσθηση του πατήματος στον δρόμο?
Μήπως εννοεί μεγάλη υποβοήθηση από το σύστημα διεύθυνσης?
Λίγες στροφές τους τιμονιού από stop σε stop?
-
Δε σου χει τύχει ποτέ να αισθάνεσαι κάποιο αυτοκίνητο ότι ίσα που πατάει στο δρόμο σα να αιωρείται;
-
Δε σου χει τύχει ποτέ να αισθάνεσαι κάποιο αυτοκίνητο ότι ίσα που πατάει στο δρόμο σα να αιωρείται;
Αν είναι άρτιο μηχανολογικά και οι πιέσεις των ελαστικών είναι σύμφωνες με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή, όχι
-
Εγω παλι, απο βαρουτσικο γαλλικο, στα suzuki βρηκα ξανα τηνευχαριστηση της οδηγης. Σαν μυγα παει. Ελαφρυ, και αρκετα τραπεζακι στις στροφες, με αντικτυπο ομως στην ανεση σε εγκαρσιες ανωμαλιες.
Στα αλλα ολα τα αυτοκινητα της κατηγοροας αυτης εχουν ανιωθο τιμονι, συγκριτικα με τα 2000s αυτοκινητα ποσο μαλλον με τα 90s.
Δυσκολο ερωτημα ειναι αληθεια, διοτι αλλο πραγμα το νεο αυτοκινητο και αλλο το μεταχειρησμενο, ενω τωρα στην περιπτωση σου ειναι αλλο πραγμα τρακαρισμενο αυτοκινητο και αλλο μεταχειρησμενο.
Κατι σε χοντα;;;;
Και αξιοπιστια και καλο τιμονι, και λεβιες ταχυτητων, χειροτερη ηχομονωση σε σαγρο οδοστρωμα. (βαλε dynamat στους θολους και κατω απο τον καθρευτη στα ποδια, και το εκανες λιμουζινα)
-
Εννοείς ότι οικονομικά δεν θα μπορώ να συντηρήσω την ΑΡ?
Γιατί? Είναι η VW πιο οικονομική στα ανταλλακτικά? Και στην κατανάλωση όπως είπα δεν έχει σοβαρή διαφορά. Εγώ στην αρχή ήθελα ένα οικονομικό αμάξι και πήρα χιλιάρι. Αλλά απογοητεύτηκα. Πλέον άλλαξε η προσέγγιση μου όμως.
Τώρα δεν θα αναλύσω και την ιστορία της ζωής μου, αλλά πεθερά τρόπος του λέγειν, βαριέμαι να εξηγώ τα προσωπικά.
Για να δώσω ένα παράδειγμα το είπα. -
Οδηγικά ενδιαφέρον και να έχει χώρους, η εμφάνιση (που είναι υποκειμενικό), να έχει καλά υλικά για να μην τρίζει μέσα και να μην ξεκολλάνε πράγματα όπως σε κάτι καινούρια Toyota.
Το γκάζι δεν με νοιάζει τόσο, αλλά να έχει ροπή, όπως έλεγα να μην κολλώνει.Ευχαριστώ σε όσους προσπαθούν να καταλάβουν και να βοηθήσουν. Θέλω να πιστεύω ότι ακούγεται λογικό αυτό που λέω.
-
To σασί και το μοτέρ δεν έχουν πιάσει, αλλά άνοιξαν αερόσακοι, οπότε θέλει αλλαγή ταμπλώ, προφυλακτήρας, intercooler, ψυγείο. Αυτά κυρίως. Οι ρόδες είναι κομπλέ. Τώρα στην αντιπροσωπεία μου λένε ότι θα γίνει όπως ήταν με όλα αυθεντικά καινούρια. Είναι να τους εμπιστευτώ?
Τα χόντα τα αγαπώ πολύ. Μόνο που τα 2 προηγούμενα Civic ήταν λίγο φαλαινίτσες και το καινούριο το 1500αρι είναι ακριβό. Μόνο το καινούριο χιλιάρι μπορώ να πιάσω. Ή να συμβιβαστώ με την εμφάνιση των παλιών.
-
Καλα αν μπορεις να πιασεις το 1.0 το καινουργιο εστω και ελασιστα μεταχειρησμενο...κοιταξε το πααααααααρα πολυ σοβαρα. Πανε κανε τεστ ντραιβ στις ιδιες διαδρομες το 1,0 λιτρα της χοντα.ισως εκπλαγεις πολυ ευχαριστα.
Στα αλλα το νεο συγκριτικα με το polo κατα τη γνωμη θα ειναι σαν supercar. Οποτε δες το
-
Προτείνω την προηγούμενη γενιά Suzuki Swift.
Την τωρινή δεν την έχω οδηγήσει.
Απο αυτά που γράφεις δεν νομίζω να σε ενθουσιάσει καμία σύγχρονη (τρόπο του λέγειν ) ΑΛΦΑ ΡΟΜΕΟ
-
Γενικά δε γίνεται να τα έχεις όλα, κάπου θα πρέπει να κάνεις συμβιβασμούς. Κι εγώ το swift βλέπω σαν καλύτερη λύση.
-
Εχω οδηγησει mito 155.
Ο.κ εχει λιγο καλυτερο τιμονι απο ενα 207 155 thp.
Δεν περιμενα να το διαβασω αυτο !!! Η Μιτο εχει ενα απο τα χειροτερα σε αισθηση τιμονια, απο οσα αμαξια εχω οδηγησει.....
-
Εχω οδηγησει mito 155.
Ο.κ εχει λιγο καλυτερο τιμονι απο ενα 207 155 thp.
Στα εσσακια πανω κατω τα ιδια....οποτε δεν θα κοψω και φλεβες.
Στα ματια μου σαφως ομορφοτερη η mito, αλλα πολυ σαματας για ενα ακριβο και μικρο χατς. Υπερβολικοι θα ελεγα οι οδηγοι τους.
Αυτη που ηταν πραγματικα σπορτιφ ηταν η gt 2.0. Την οδηγησα αρκετα και αυτην.
Αυτη ναι μ αρεσε πολυ, αλλα δυκολο αυτοκινητο στην πολη και με πολλα προβληματα ποιοτητας σε όλα τα επιπεδα. Την ειχα σε κοντινο μου περιβαλλον για πολλα ετη.
Το νεο swift ειναι σαν μυγα. Κυριολεκτικα εχει κορυφαιο μπροστινο συστημα για τη κατηγορια αλλα και μια ακομα πιο πανω. Αντιστοιχα καλο ειδα στο clio με 17αρες ζαντες ενω στο swift με 16αρες.
Εχει ομως θεμα με την ποιοτητα κυλησης σε σαγρε οδοστρωμα, οπως πολλα ιαπωνικα. Η λαμαρινα στα ποδια του οδηγου λειτουργει σαν ηχειο. Με μια μικροεπενδυση ενος υλικου σαν το dynamat ωστε να απορροφουνται καποιες συχνοτητες (επρεπε να το κανει το εργοστασιο) θεωρω πως θα φτανει και θα περνα τα vw, οποτε ετσι υπολογιζοντας ολους τους αλλους τομεις θεωρω πως ειναι το καλυτερο αυτοκινητο πολης. Μιλαμε για 3,80 μ μηκους..
Στη Αυστραλια για παραδειγμα ηλεκτρονικο περκοδικο του χωρου της αυτοκινησης, το ανακήρυξε ως το καλύτερο της κατηγοριας του. Γενικά εκει πρεπει να εχουν ιδια αυτοκονητα με την Ευρωπαϊκη αγορά
-
Ηταν πιο ωραιο σε επιτοπιους ελιγμους και σε αποτομα εσσακια απο το 207. Του 207 ηταν πιο πολυ σαν υδραυλικο με την εννοια του αργου σε ευκινησια ενω σε αισθηση το 207 πιο ευκολα περνουσε κραδασμους ενω το mito λιγοτερο.
Ετσι μου φανηκε, απο οσο θυμαμαι. Εχει περασει σχεδον δεκαετια .Αλλα ο.κ ολο το αλλο αυτοκινητο οχι κατι το σουπερ ουαου, εχοντας οδηγησει το τουρμπατο γκραντε πουντο...θυμιζε παρα πολυ αυτο, ενω οι αλφιστι μου ελεγαν οχι δεν ειναι ετσι, πως εχει διπλα αμορτισερ κτλ κτλ κτλ..
-
Ηταν πιο ωραιο σε επιτοπιους ελιγμους και σε αποτομα εσσακια απο το 207. Του 207 ηταν πιο πολυ σαν υδραυλικο με την εννοια του αργου σε ευκινησια ενω σε αισθηση το 207 πιο ευκολα περνουσε κραδασμους ενω το mito λιγοτερο.
Ετσι μου φανηκε, απο οσο θυμαμαι. Εχει περασει σχεδον δεκαετια .Αλλα ο.κ ολο το αλλο αυτοκινητο οχι κατι το σουπερ ουαου, εχοντας οδηγησει το τουρμπατο γκραντε πουντο...θυμιζε παρα πολυ αυτο, ενω οι αλφιστι μου ελεγαν οχι δεν ειναι ετσι, πως εχει διπλα αμορτισερ κτλ κτλ κτλ.
mito 155 & punto abarth
mito 170 & punto abarth evo
έχουν τους ίδιους κωδικούς ανταλλακτικών. Πολλά τα μοιράζονται και τα τέσσερα.
Το τιμόνι της μιτο είναι πολύ καλό σε διαδοχικές καμπές αλλά μετριότατο στην ευθεία
-
Με αυτά που σκέφτεσαι, πας να βάλεις μεγάλους μπελάδες στο κεφάλι σου! Θα αλλάξεις καινούριο Polo εντός εγγύησης (με τρακάρισμα που δεν επηρεάζει κανένα δομικό σημείο του αυτοκινήτου και απλώς κοστίζει πανάκριβα λόγω κυρίως της αλλαγής ταμπλό) με μεταχειρισμένη Alfa ή BMW πενταετίας; Δυο αυτοκίνητα με ακόμη πιο ακριβά σέρβις, όχι υποδείγματα αξιοπιστίας και που κατά πάσα πιθανότητα ως μεταχειρισμένα όλο και κάτι θα ζητήσουν άμεσα...
Θα σου πρότεινα να κρατήσεις το δικό σου. Αυτό που σου λείπει οφείλεται στην έκδοση κινητήρα που επέλεξες. Ο 1.0 TSi με τα 95 άλογα είναι ο ίδιος μηχανικά με τον 115, 'κομμένος' όμως από το software. Τέτοιοι κινητήρες πάνε συνήθως ως τις 3500-4000 στροφές σαν το μεγάλο αδελφό τους και μετά ψοφάνε άκομψα. Η λύση είναι ένας επαναπρογραμματισμός, ο οποίος θα πάει τον κινητήρα σου περίπου στα 130 άλογα και τα 24 (από 16 που έχει τώρα) κιλά ροπής. Μετά θα έχεις την αίσθηση ότι μπαίνεις σε άλλο αυτοκίνητο...
To σασί και το μοτέρ δεν έχουν πιάσει, αλλά άνοιξαν αερόσακοι, οπότε θέλει αλλαγή ταμπλώ, προφυλακτήρας, intercooler, ψυγείο. Αυτά κυρίως. Οι ρόδες είναι κομπλέ. Τώρα στην αντιπροσωπεία μου λένε ότι θα γίνει όπως ήταν με όλα αυθεντικά καινούρια. Είναι να τους εμπιστευτώ?
-
Βρε χαρισμα χωρις αλλαγη τουρμπινας;;; στα ποσα bar λειτουργει τωρα του polo;;;
Ανταλλαγή νέου Polo με παλιότερη Alfa Romeo ή BMW?