-
Οσοι τυχεροί έχουν Νοva ίσως να είδαν το ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ του NGS για τις Γερμανικές autobahn. Αν και έχω οδηγησει εκτενώς εκεί, δεν φανταζόμουν το επίπεδο τεχνολογίας πίσω απο την υποδομή αυτή!
Κάμερες που παρακολουθούν για κίνηση, ατυχήματα, κλπ
Αισθητήρες βροχής, θερμότητας...
Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά για ταχύτητες ανω των 250χαω...
Ειδικά κινητά συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, κλπ...
40 ελικόπτερα-ασθενοφόρα...
Φορτηγά μικρά-μεγάλα για συντήρηση κάθε μορφής (εως και ειδικό μηχάνημα καθαρισμού για τις μπαριέρες!)...
Ασφαλτος βάθους 65 εκατοστών (α! δηλαδή, η δική μας, βάθους 1cm δεν αρκεί )Και φυσικά, η εκπομπή έδειξε και μερικά αυτοκίνητα 'φανατικών' που χαίρονται τους δρόμους αυτούς...με ιδιαίτερη αναφορά στην Ruf-Porsche!
-
Οσοι τυχεροί έχουν Νοva ίσως να είδαν το ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ του NGS για τις Γερμανικές autobahn. Αν και έχω οδηγησει εκτενώς εκεί, δεν φανταζόμουν το επίπεδο τεχνολογίας πίσω απο την υποδομή αυτή!
Κάμερες που παρακολουθούν για κίνηση, ατυχήματα, κλπ
Αισθητήρες βροχής, θερμότητας...
Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά για ταχύτητες ανω των 250χαω...
Ειδικά κινητά συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, κλπ...
40 ελικόπτερα-ασθενοφόρα...
Φορτηγά μικρά-μεγάλα για συντήρηση κάθε μορφής (εως και ειδικό μηχάνημα καθαρισμού για τις μπαριέρες!)...
Ασφαλτος βάθους 65 εκατοστών (α! δηλαδή, η δική μας, βάθους 1cm δεν αρκεί )Και φυσικά, η εκπομπή έδειξε και μερικά αυτοκίνητα 'φανατικών' που χαίρονται τους δρόμους αυτούς...με ιδιαίτερη αναφορά στην Ruf-Porsche!
-
Οσοι τυχεροί έχουν Νοva ίσως να είδαν το ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ του NGS για τις Γερμανικές autobahn. Αν και έχω οδηγησει εκτενώς εκεί, δεν φανταζόμουν το επίπεδο τεχνολογίας πίσω απο την υποδομή αυτή!
Κάμερες που παρακολουθούν για κίνηση, ατυχήματα, κλπ
Αισθητήρες βροχής, θερμότητας...
Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά για ταχύτητες ανω των 250χαω...
Ειδικά κινητά συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, κλπ...
40 ελικόπτερα-ασθενοφόρα...
Φορτηγά μικρά-μεγάλα για συντήρηση κάθε μορφής (εως και ειδικό μηχάνημα καθαρισμού για τις μπαριέρες!)...
Ασφαλτος βάθους 65 εκατοστών (α! δηλαδή, η δική μας, βάθους 1cm δεν αρκεί )Και φυσικά, η εκπομπή έδειξε και μερικά αυτοκίνητα 'φανατικών' που χαίρονται τους δρόμους αυτούς...με ιδιαίτερη αναφορά στην Ruf-Porsche!
-
Αυτό θα έπρεπε να το δουν όσοι υποστηρίζουν ότι η Αττική οδός είναι δρόμος υψηλής τεχνολογίας ευρωπαικού επιπέδου και ανάλογων υπηρεσιών...
Πόσο άραγε να είναι τα διόδια στις autobahn? -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Κάμερες που παρακολουθούν για κίνηση, ατυχήματα, κλπ
Αισθητήρες βροχής, θερμότητας...
Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά για ταχύτητες ανω των 250χαω...
Ειδικά κινητά συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, κλπ...
40 ελικόπτερα-ασθενοφόρα...
Φορτηγά μικρά-μεγάλα για συντήρηση κάθε μορφής (εως και ειδικό μηχάνημα καθαρισμού για τις μπαριέρες!)...
Ασφαλτος βάθους 65 εκατοστών (α! δηλαδή, η δική μας, βάθους 1cm δεν αρκεί )Κι εμείς, κι εμείς έχουμε!!!
- Κάμερες που περιμένουν να σε τσακώσουν αν πας αντί για 60-->70 χλμ.
- Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά με καμουφλάζ πίσω από συστάδες δέντρων για να σε πιάνουν όταν πατάς τη διπλή γραμμή προσπαθώντας να προσπεράσεις ανενόχλητο μπάρμπα που πηγαίνει με 40 και με ζιγκ-ζαγκ.
- Ειδικά κινητά συνεργεία που τοποθετούν όπου γίνονται έργα πινακίδες των 20 χλμ/ώρα, τις οποίες όμως δεν ξανάρχονται να τις αφαιρέσουν μετά το πέρας των εργασιών.
- Ασθενοφόρα που προσπαθούν να περάσουν από τη ΛΕΑ, αλλά δεν μπορούν γιατί ο καγκουρίδης βρήκε τρόπο (νομίζει) να μειώσει την αναμονή του καταλαμβάνοντας με άλλα είδη του ζωικού βασιλείου τη λωρίδα για μερικά χιλιόμετρα.
- Φορτηγά μικρά-μεγάλα (σκέτο) με slick ελαστικά στην αριστερή λωρίδα ή με καρφωμένη ταχύτητα στο 'όσο πάει', εμποδίζοντας ή κάνοντας πολύ επικίνδυνη την προσπέραση.
- Άσφαλτο 5 εκατοστών με πολλά πλεονεκτήματα (για όσους αναλαμβάνουν το έργο της επισκευής της).
[Να κλειδωθεί το θέμα, είναι πρόκληση]
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Άσφαλτο 5 εκατοστών με πολλά πλεονεκτήματα (για όσους αναλαμβάνουν το έργο της επισκευής της).
Αισιόδοξο σε βρίσκω!
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Οσοι τυχεροί έχουν Νοva ίσως να είδαν το ενδιαφέρον ντοκυμαντέρ του NGS για τις Γερμανικές autobahn. Αν και έχω οδηγησει εκτενώς εκεί, δεν φανταζόμουν το επίπεδο τεχνολογίας πίσω απο την υποδομή αυτή!Κάμερες που παρακολουθούν για κίνηση, ατυχήματα, κλπ
Αισθητήρες βροχής, θερμότητας...
Ειδικά διαμορφωμένα περιπολικά για ταχύτητες ανω των 250χαω...
Ειδικά κινητά συνεργεία επισκευής αυτοκινήτων, κλπ...
40 ελικόπτερα-ασθενοφόρα...
Φορτηγά μικρά-μεγάλα για συντήρηση κάθε μορφής (εως και ειδικό μηχάνημα καθαρισμού για τις μπαριέρες!)...
Ασφαλτος βάθους 65 εκατοστών (α! δηλαδή, η δική μας, βάθους 1cm δεν αρκεί )Και φυσικά, η εκπομπή έδειξε και μερικά αυτοκίνητα 'φανατικών' που χαίρονται τους δρόμους αυτούς...με ιδιαίτερη αναφορά στην Ruf-Porsche!
Καλά με τον πόνο μας παίζεις ?
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Αυτό θα έπρεπε να το δουν όσοι υποστηρίζουν ότι η Αττική οδός είναι δρόμος υψηλής τεχνολογίας ευρωπαικού επιπέδου και ανάλογων υπηρεσιών...
Πόσο άραγε να είναι τα διόδια στις autobahn?Εκεί δεν ρυθμίζεται η κυκλοφορία βάσει της τιμής των διοδίων
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Εκεί δεν ρυθμίζεται η κυκλοφορία βάσει της τιμής των διοδίωνΤσ, τσ εκτός από τα 'φώτα του πολιτισμού' δεν έχουν πάρει τίποτ' άλλο από εμάς
-
Και που να έρθετε στην Αγγλια να δείτε το επίπεδο υπηρεσιών....
-
Στην Εγνατια Οδο το πάχος που έχει αποφασισθει να κατασκευάζεται ειναι 24 ποντοι. αυτο βγαίνει απο τον υπολογισμό του κυκλοφοριακού φόρτου που αναμενεται σύμφωνα με μετρίσεις και προβλέψεις για το μέλλον. Ομως αυτο δεν λει τίποτα (το πάχος εννοω γιατι υπάρχει και 1 μετρο υποβασης(διαβαθμησμένο αμμοχάλικο). Σε κάθε χώρα ανάλογα με το κλιμα τον φόρτο τον κυκλοφοριακο και το επιτρεπόμενο βάρος και το οικονομικό κόστος σε σχέση με συντήρηση μελλοντική, αποφασίζεται σε πολιτικο επιπεδο οι προδιαγραφές των διαφόρων οδών. Απο εκεί και πέρα οι μηχανισμοί του κρατους επιβλέπουν την κατασκευή και την τήρηση των προδιαγραφών. Εάν τα λεπτά προέρχονται απο την Κοινότητα τότε και η κοινότητα ελέγχει την εφαρμογή των προδιαγραφών. Καταλαβένεται λοιπόν γιατι η Εγνατία έχει καλύτερη ποιότητα απο τις απλές εθνικές οδούς. Το ΠΑΘΕ δεν έχει την ίδια ποιότητα με την Εγνατία αλλά σε γενικές γραμμές οπου έχει φτιαχτεί νεο τμήμα ειναι καλό εφόσον συμπληρωθεί με την αντιολισθηρά στρώση.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Στην Εγνατια Οδο το πάχος που έχει αποφασισθει να κατασκευάζεται ειναι 24 ποντοι. αυτο βγαίνει απο τον υπολογισμό του κυκλοφοριακού φόρτου που αναμενεται σύμφωνα με μετρίσεις και προβλέψεις για το μέλλον. Ομως αυτο δεν λει τίποτα (το πάχος εννοω γιατι υπάρχει και 1 μετρο υποβασης(διαβαθμησμένο αμμοχάλικο). Σε κάθε χώρα ανάλογα με το κλιμα τον φόρτο τον κυκλοφοριακο και το επιτρεπόμενο βάρος και το οικονομικό κόστος σε σχέση με συντήρηση μελλοντική, αποφασίζεται σε πολιτικο επιπεδο οι προδιαγραφές των διαφόρων οδών. Απο εκεί και πέρα **οι μηχανισμοί του κρατους επιβλέπουν την κατασκευή και την τήρηση των προδιαγραφών.**η.Χμμμ αναρωτιέμαι ποιός αποφασίζει για το πάχος (ή αντίστοιχα επιβλέπει) τις ασφαλτοστρώσεις σε Μεσογείων, Κατεχάκη Κιφησίας κλπ
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Χμμμ αναρωτιέμαι ποιός αποφασίζει για το πάχος (ή αντίστοιχα επιβλέπει) τις ασφαλτοστρώσεις σε Μεσογείων, Κατεχάκη Κιφησίας κλπΔεν ξερω ποιος αποφασιζει αλλα υποθετω πως οσο το παχος της ασφαλτου θα μικραινει τοσο παχος σε καποιου την τσεπη θα μεγαλωνει!!!!
-
Απο πρόσφατο ταξίδι μου στην Γερμανια έμαθα ότι οι Autobahn δεν κλεινουν ΠΟΤΕ το χειμώνα γιατι περνάνε συνέχεια εκχιονιστικά και ρίχνουν και αλάτι και επίσης μου είπανε ότι η άσφαλτος είναι ειδική ώστε να μην πιάνει εύκολα πάγο και γιάυτο το λόγο στις Autobahn τα αυτοκίνητα δεν φοράνε ποτέ αλυσίδες (γιατι καταστρέφουν την άσφαλτο) και μάλιστα όποιο αυτοκίνητο φοράει αλυσιδες και γίνει αντιληπτο απο την αστυνομία του κόβουνε κλήση γι'αυτό στην Γερμανια βαζουνε ''ειδικά'' λάστιχα για το χειμώνα!!! (κάτι παρόμοιο που γίνεται και στην Ελλαδα δηλαδη!!! )
Κι εγώ ο κακομοίρης δεν ήξερα τίποτα απ'όλα αυτά όταν πήγα το περασμένο Δεκέμβρη στη Γερμανία και πήγαινα στη χιονισμένη Αutobahn με 40χλμ. χωρίς αλυσίδες αφου έβλεπα οτι κανενας Γερμαναρας δεν φορουσε και τους έβλεπα να μου κορναρουνε και να με προσπερνάνε με 80 και 100χλμ. και νόμιζα οτι ήτανε όλοι τους τρελοί!!!
Την επόμενη φορα όμως θα ξέρω. Θα περνάω πρωτα μια βόλτα απο τα PIT STOP (όπως ο SCHUMI!!!) θα βάζω 4 χειμωνιάτικα λάστιχα και forza για Autobahn!!!
Be cool,be JAZZ!!!
National Geographic ντοκυμαντέρ: autobahn!