Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 58
    • 59
    • 60
    • 61
    • 62
    • 305
    • 306
    • 60 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    72946
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
      Να διαφοροποιήσω λίγο το ερώτημα σου; Αν μένει κάποιος Μαρούσι και δουλεύει Γλυφάδα (όχι και τόσο σπάνια περίπτωση) δεν έχει διόδια, αλλά έχει μια διαδρομή Π@ΥΤΣΑ. Τώρα που ακρίβηνε η βενζίνη τι ακριβώς πρέπει να κάνει; Να κάνει ντου στα βενζινάδικα για να βάζει τζάμπα;
      Αν έχετε καταλάβει πάντως τόση ώρα αναλύεται (στο τοπικό) το ότι είναι πανάκριβα τα διόδια και όχι ότι είναι παράνομη η είσπραξη τους... Ο γέρος άλλα λέει στο μανιφέστο του...

      @butters
      Σχετικό είναι αυτό. Αν εσύ ήσουνα εργοδότης και μπορούσες να διαλέξεις κάποιον ντόπιο θα έπαιρνες άτομο που να μένει κέντρο και να του πληρώνεις διόδια;

      στις πολεις πρεπει να υπαρχει αξιοπρεπης συγκοινωνια

      αν υπηρχε ηδη το μετρο στο ελληνικο, ποιος ηλιθιος θα ξεκινουσε να ερθει με το αυτοκινητο του στη Γλυφαδα απο κει πανω

      βεβαια σε μερικες περιπτωσεις δε προκειται ποτε να υπαρξει αξιοπρεπης συγκοινωνια (πχ προς πειραια) , αλλα και παλι ξερω ατομα που αφησαν το αυτοκινητο για να πανε με το λεωφορεια στη δουλεια τους

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        christos-dimou last edited by

        Επειδή χρωστώ μία απάντηση περί δικαιωμάτων.

        Το δικαίωμα να επεξεργάζεται προσωπικά σου δεδομένα το δίνεις εσύ με το να αποδέχεσαι την υπηρεσία (διέλευση οδού). Το ίδιο συμβαίνει όταν πας σε ένα μαγαζί και δίνεις την πιστωτική σου κάρτα.

        Επιπλέον καθώς το Δημόσιο έχει βάλει εντολοδόχο μία Ιδιωτική Επιχείρηση για την είσπραξη των διοδίων ήταν θέμα χρόνου το πότε θα του έδινε και τα ένδικα μέσα ώστε η επιχείρηση αυτή να μπορεί να πράξει το αυτονόητο. Από εκεί και πέρα ας προσέχαμε από το 1974 ως σήμερα το τι ψηφίζαμε.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eddie_147 last edited by

          Κιούση και πάλι επιλογές είναι γιατί θα βγει κάποια μαντάμ Βακαλάου που δεν μπορεί να πάρει το μετρό (χρυσουλάκι μου) για να πάει για ψώνια και θα διαμαρτυρηθεί.
          Αυτή εν τέλει είναι δουλειά του κράτους να ξεχωρίζει το γενικό από το ειδικό συμφέρον. Κανένας δεν γουστάρει να πληρώνει διόδια αλλά πρέπει να δούμε τι γίνεται αν δεν τα πληρώνουμε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            κοιτα για μενα ειναι πολυ διαφορετικο το παω για δουλεια με το παω για ψωνια/βολτα

            οταν πας να βγαλεις ενα μεροκαματο και καταληγεις να δινεις το 1/3 αυτου σε βενζινες (για να μη βαλουμε και αλλα εξοδα μεσα πχ καφεδες, φαγητο btw εχουν αρχισει και τα ταπερακια απο το σπιτι) ε τοτε κανεις μια τρυπα μες στο νερο

            οταν το κοστος μετακινησης πηγαινει στο θεο για να πας στη δουλεια σου, εγω αρχιζω και καταλαβαινω ολους αυτους που διαμαρτυρονται

            και αυτο που παρατηρω ειναι οτι υπαρχει προβλημα ακομα και μεσα στην αθηνα λογω της τιμης της βενζινης (μαλιστα η καταναλωση στη κινηση εκτοξευεται οπως ολοι ξερουμε) και λογω του οτι σε πολλες περιπτωσεις δεν υπαρχουν εναλλακτικες απο το κρατος

            η αθηνα ειναι μικρη πολη, οταν δεν εχει κινηση πας απο τη μια ακρη στην αλλη σε μιση ωρα, με την κινηση αυτο δε γινεται
            σε αλλες ευρωπαικες πολεις (πολυ μεγαλυτερες) ομως γινεται

            εδω πετανε τα λεφτα για να φτιαξουν τραμ και στο θεμα μετρο εχουν γινει λιγα πραγματα απο το 2004 και ακομα λιγοτερα προκειται να γινουν

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eddie_147 last edited by

              οταν το κοστος μετακινησης πηγαινει στο θεο για να πας στη δουλεια σου, εγω αρχιζω και καταλαβαινω ολους αυτους που διαμαρτυρονται

              Μα κι εγώ τους καταλαβαίνω και πολύ περισσότερο στο θέμα βενζίνη που αγγίζει όλους μας.
              Επί του θέματος, ο γέρος είχε πει ότι δεν τους έχουν κυνηγήσει ως τώρα γιατί αν πάνε δικαστικά και χάσουν θα αναγκαστούν να ξηλώσουν όλα τα διόδια. Τώρα τι γίνεται;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kon5 last edited by

                Μαγκριώτης:Κινδυνεύουν συμβάσεις αυτοκινητοδρόμων

                Μπάχαλο.
                Όσοι πληρώνουν για άλλη μια φορά θα αποδειχθούν κορόϊδα

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • xenos
                  xenos last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                  στις πολεις πρεπει να υπαρχει αξιοπρεπης συγκοινωνια
                  αν υπηρχε ηδη το μετρο στο ελληνικο, ποιος ηλιθιος θα ξεκινουσε να ερθει με το αυτοκινητο του στη Γλυφαδα απο κει πανω

                  Κοντά στο πχ που αναφέρθηκε, εγώ για να πάω Από Ηλιούπολη => Μαρούσι πρέπει:

                  ι)να πάρω το λεωφορείο για το μετρό (μιας και δεν περνάει άλλο σχετικό λεωφορείο απ ότι ξέρω)
                  ιι)μετρό Αγ.Δημήτριος => Αττική
                  ιιι) ηλεκτρικός Αττική => Μαρούσι
                  ιβ) και λίγο περπάτημα

                  Πόση ώρα να είναι όλα αυτά?
                  Αν δεν έχουμε σωστά μέσα... Φίλος γύρισε από παρίσι και μου είπε ότι ξεπουλήθηκε στα εισιτήρια (και πήρε και για κάποιες μέρες) ΑΛΛΑ δεν υπήρχε μέρος που να μην πηγαίνει.

                  Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    Ακουσα στην τηλεοραση οτι πλεον μπορουν να χρησιμοποιηθουν τα προσωπικα δεδομενα (πινακιδες?) ωστε να στελνονται προστιμα στο σπιτι τα οποια θα αντιστοιχουν στο 20πλασιο της αξιας του κοστους της διελευσης

                    Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cabala10 last edited by

                      εγω δεν μπορω να καταλαβω εφοσον υπαρχει νομος στην ευρωπη οπου οι πολιτες αρνουνται να πληρωσουν εφοσον δεν πληρουν τις προυποθεσεις
                      με ποιο σκεπτικο δηλαδη εγκρινουν κατι που ο ευρωπαικος νομος σαφεστατα ειναι υπερανω?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Οι ευρωπαικες οδηγιες υπερισχυουν του ελληνικου νομου? Αυτες νομιζω οτι τις εφαρμοζει το κρατος αναλογα με τα κεφια του

                        Αληθεια τι ισχυει σχετικα με αυτο το θεμα?

                        Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skous last edited by

                          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                          Οι ευρωπαικες οδηγιες υπερισχυουν του ελληνικου νομου? Αυτες νομιζω οτι τις εφαρμοζει το κρατος αναλογα με τα κεφια του

                          Αληθεια τι ισχυει σχετικα με αυτο το θεμα?

                          Sent from my LG-P500 using the enemies of Pyongyang

                          Δεν υπερισχύουν. Οι οδηγίες βγαίνουν για να εναρμονιστούν τα κράτη και να τις συμπεριλάβουν στους νόμους τους. Έτσι ώστε να ισχύουν (σε βάθος χρόνου) κοινά πράγματα. Εφόσον δεν έχει ενσωματωθεί κάτι, απλά δεν είναι νόμος του κράτους, και άρα δεν ισχύει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Αν δεν κάνω λάθος υπερισχύουν απλά το ελλαδιστάν τις εφαρμόζει κατά το δοκούν και όπου δεν δοκούν κάνει ότι γουστάρει και απλά πλερώνει πρόστιμα γιατί είμεθα large.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Δεν υπερισχύουν, γιατί πρέπει πρώτα να ενσωματωθούν στο εθνικό δίκαιο με νόμο και ενδεχομένως με ΠΔ ή υπουργικές αποφάσεις που θα στηρίζονται στο νόμο.
                              Το ότι τρώμε πρόστιμα δεν λέει κάτι, εφόσον γουστάρουμε θα πληρώνουμε για 100 χρόνια και ενσωμάτωση δεν θα κάνουμε (βλ. εισαγόμενα μτχ αυτοκίνητα, περιβαλλοντικές παραβάσεις κ.ά.).

                              Οι Κανονισμοί αντιθέτως έχουν άμεση εφαρμογή κι από μόνοι τους σαν να ήταν νόμοι του κράτους, εφόσον δεν επαναλαμβάνονται σε εθνικό νόμο (πράγμα που μπορεί να γίνεται ώστε να είμαστε εθνικώς υπερήφανοι).

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Οπότε στα διόδια τι ισχύει;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  manosk last edited by

                                  Δεν γνωρίζω γιατί δεν έχω διαβάσει τις Οδηγίες και τις συμβάσεις των Ε.Ο..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Ενας insider μου ειπε δοκιμαζονται νεων ειδων μπαρες που δεν θα ανοιγουν ετσι απλα! Καποιες λεπτομεριες για περιπτωση ατυχηματων εξεταζονται και μετα προβλεπω ουρες και διαπραγματευσεις του τυπου Θα μου ανοιξετε?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      christos-dimou last edited by

                                      Το τι θεωρείται και τι όχι ως Πανευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων είναι στη διακριτική ευχέρεια κάθε χώρας. Από εκεί και πέρα κάθε χώρα έχει το δικαίωμα επιλογής του αν θα θεσμοθετήσει για τη κίνηση σε αυτό το δίκτυο, διοδίων (Ελλάδα, Ιταλία, Ισπανία, Γαλλία), βινιέτας (Ελβετία, Αυστρία) ή αν η κίνηση θα είναι ελεύθερη (βλέπε Γερμανία Ολλανδία) κ.λπ.

                                      Απ' όσο γνωρίζω το σύνολο των δρόμων που είναι είτε ως υπό-κατασκευή είτε σε λειτουργία ανήκουν στο Πανευρωπαϊκό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων.

                                      Τώρα για το τι χαρακτηρίζεται ως τμήμα του δικτύου αυτού και πάλι είναι στην διακριτική ευχέρεια κάθε χώρας. Δρόμος με μία λωρίδα και ΛΕΑ ανά κατεύθυνση μπορεί να αποτελεί μέρος του δικτύου αυτού και πάλι ανήκει στη δικαιοδοσία κάθε χώρας και φυσικά τα γνωστά παραμύθια που κυκλοφορούν στο net απλά δεν έχουν καμία απολύτως βάση (εκτός και αν πιστεύουμε σε νεράιδες και ξωτικά...).

                                      Οπότε αν μία χώρα επιλέξει να θέσει διόδια στο δίκτυο αυτό (ή και όπου αλλού αυτή θεωρήσει σκόπιμο όπως πχ. στην Αττική Οδό) έχει τη δυνατότητα να το κάνει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        ΠΑντως την φραση 'δεν ειναι αυτοκινητοδρομος συμφωνα με το ταδε και το δεινα οποτε δεν πρεπει να εχει αντιτιμο η διελευση' εχει πολυ καιρο να ακουστει αν και το χρησιμοποιησαν κατα κορον στην αρχη της καμπανιας

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ο χρήστης cpp έγραψε:
                                          Ενας insider μου ειπε δοκιμαζονται νεων ειδων μπαρες που δεν θα ανοιγουν ετσι απλα! Καποιες λεπτομεριες για περιπτωση ατυχηματων εξεταζονται και μετα προβλεπω ουρες και διαπραγματευσεις του τυπου Θα μου ανοιξετε?

                                          Ένας από τους λόγους που μπήκαν αυτές οι μπάρες είναι για την αποφυγή τραυματισμού μοτοσυκλετιστών. Τώρα με την τακτική που ακολουθεί τυπικά ο Έλληνας οι μπάρες θα είναι του παλαιού τύπου που θα κόβουν στα δύο το διερχόμενο αναβάτη πριν υποχωρήσουν.

                                          Αλλά σε μία χώρα που από το 1990 ως το 2010 έχει θρηνήσει πάνω από 30,000 νεκρούς και πάνω από 60,000 ανάπηρους σε τροχαία τι είναι άλλοι 200 με 300 ανάπηροι......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

                                            Ενας insider μου ειπε δοκιμαζονται νεων ειδων μπαρες που δεν θα ανοιγουν ετσι απλα! Καποιες λεπτομεριες για περιπτωση ατυχηματων εξεταζονται και μετα προβλεπω ουρες και διαπραγματευσεις του τυπου Θα μου ανοιξετε?

                                            Ένας από τους λόγους που μπήκαν αυτές οι μπάρες είναι για την αποφυγή τραυματισμού μοτοσυκλετιστών. Τώρα με την τακτική που ακολουθεί τυπικά ο Έλληνας οι μπάρες θα είναι του παλαιού τύπου που θα κόβουν στα δύο το διερχόμενο αναβάτη πριν υποχωρήσουν.

                                            Αλλά σε μία χώρα που από το 1990 ως το 2010 έχει θρηνήσει πάνω από 30,000 νεκρούς και πάνω από 60,000 ανάπηρους σε τροχαία τι είναι άλλοι 200 με 300 ανάπηροι......

                                            Aν χτυπησει ομως καποιος απο τις μπαρες δεν θα ειναι υπολογοι οι υπευθυνοι των διοδιων που εβαλαν επικινδυνες μπαρες ενω υπαρχουν αλλες λιγοτερες επικινδυνες;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 58
                                            • 59
                                            • 60
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 60 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr