-
Σιγουρα η F1 θα ρυπαινε πολυ λιγοτερο αν δεν ειχε καποια grand prix της ανατολης που ετσι και αλλιως ειναι αχρηστα και χωρις θεαμα. Αν θελαμε λοιπον να μιλησουμε για μειωση ρυπων ας μιλαγαμε για μειωση των αγωνων, αλλα εκει δεν μπορουμε να πουμε κατι γιατι οικονομαει ο Bernie.
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:

[off topic]Aυτος είναι ένας γαματος καινούριος δρόμος στην Κεφαλονιά, η Φάλαρη, ο οποίος θυμίζει πολύ τη διαδρομή του σπριντ στον Ελικώνα, για όσους ξέρουν! [/off topic]
-
Μπούρδες τα περί οικολογικών ευαισθησιών της Φ1 και του κόσμου της. Γέλασα τόσο πολύ που μου πιάστηκε το σπληνάντερο.
Το Λαικό σκέφτομαι που πριν από κανα τετράμηνο είχε εκδηλώσει ενδιαφέρον να συμμετάσχει αν η Φ1 πήγαινε κατά τούρμπο μεριά, αλλά μετά ανέκρουσε πρύμνα. Μήπως το ξανασκεφτεί τώρα?
Και τώρα λέει η Φερράρι να ξαναβγάλει τουρμπίδια ΙΧ, που έχει και καιρό να το κάνει και θα είναι περισσότερο της μοδός. Ε ρε κωλοτούμπες.
Θα γελάσουμε πάλι μέχρι δακρύων.
Τετρακύλινδροι τούρμπο λοιπόν και υβριδικοί (κερς γαρ), πάει το γρύλλισμα των V8, πιο παλιά των V10, ακόμη πιο παλιά είχε και V12. Οικονομία σου λέει, λες και ήθελε κανένας από εκεί μέσα να κάνει.ΥΓ. Το Κερς λένε θα παίξει έτσι ώστε να εξουδετερώνει το τούρμπο λαγκ.
-
Δυστυχώς οι νόρμες ρύπων θα αναγκάσουν τη Ferrari να στραφεί προς την υπερτροφοδότηση, τουλάχιστον στα μικρά της μοντελα γιατί στα μεγάλα μιλάει για KERS σε συνδυασμό με τους πανίσχυρους V12. Στην F1 όμως δεν υπήρχε ανάγκη για κάτι τέτοιο.
-
start&stop θα εχουν?
-
Και οικονομόμετρο Γιάννη... όποιος έχει μικρότερη κατανάλωση θα κερδίζει! Φήμες λένε μάλιστα ότι θα σβήνουν τις μηχανές στις κατηφόρες...
-
παντως επρεπε να κανουν κατι αλλο..
για συμμετοχη να βγαζουν homologation
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και οικονομόμετρο Γιάννη... όποιος έχει μικρότερη κατανάλωση θα κερδίζει! Φήμες λένε μάλιστα ότι θα σβήνουν τις μηχανές στις κατηφόρες...H FIA ασύστολα. Αν ήθελαν πραγματικά να δώσουν μια ώθηση στο άθλημα προς την εξοικονόμηση καυσίμων, ας επέβαλαν περιορισμό στη συνολική ποσότητα καυσίμου που μπορεί να χρησιμοποιήσει ένα μονοθέσιο (λχ. 200lt/αγώνα) και για πρόσθετο challenge, κάθε χρόνο να μειώνεται το όριο κατά 5-10 λίτρα.
Από εκεί και πέρα, οι ομάδες να έχουν την απόλυτη ελευθερία στο πώς θα το πετύχουν αυτό. -
Όλα αυτά τα βρίσκω βαρετά! Μιλάμε για 24 μοτέρ όλα κι όλα! Πόσο θα κάψουν; Τα Τρίκαλα (τυχαίο παράδειγμα) καίνε σε μια μέρα περισσότερο από ότι όλη η F1 σε έναν χρόνο!
Φέρτε πίσω τους V12 3500cc με 1500 άλογα στις 25.000 RPM!!! Αλλά δε θα ξαναδούμε τέτοιες ιπποδυνάμεις... απο τη μία καλώς γιατί ένα μονοθέσιο 1000-1500 ίππων θα ήταν επικίνδυνο και δε θέλουμε να θρηνίσουμε άλλους Senna, Clark κλπ.
-
Εγω ρωτησα για τα intermediates Zeus. Πως δεν υπαρχουν ρε συ. Οσα χρονια βλεπω F1 ποτε δεν θυμαμαι να ειχαν καταργηθει! Και φετος ειχαμε, και περσι και προπερσι. Αυτα που ειχαν καταργηθει πριν αρκετα χρονια ηταν τα Monsoon. Πηγαινε intermediates, wets, monsoon η extreme wets. Μετα εγινε intermediates και wets και ετσι εχει μεινει.
Επισης, πολυ σωστα λογια απο τον Fernandes! http://www.autosport.com/news/report.php/id/88663
-
Καλά θυμόμουν λοιπόν. Κάπου μπερδεύεσαι όμως φίλε μου. Φέτος είχαμε μόνο σκέτα wets, ούτε intermediates ούτε φυσικά monsoon όπως σωστά είπες.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλά θυμόμουν λοιπόν. Κάπου μπερδεύεσαι όμως φίλε μου. Φέτος είχαμε μόνο σκέτα wets, ούτε intermediates ούτε φυσικά monsoon όπως σωστά είπες.Κανεις λαθος. 1ον, αν ισχυε αυτο που λες τα wet δεν θα ειχαν πρασσινη γραμμη για να ξεχωριζουν απο αλλα βροχινα ελαστικα. 2ον, απο τους κανονισμους του 2010:
12.5 Supply of tyres :
12.5.1 All tyres must be used as supplied by the manufacturer, any modification or treatment such as cutting, grooving, the application of solvents or softeners is prohibited. This applies to dry, intermediate and wet-weather tyres.3ον, απο το qualifying της Βραζιλιας: http://motorsport.com/photos/f1/2010/br ... p-0499.jpg Αυτα ειναι intermediates

-
H Renault Sport F1 πανηγυρίζει τους τίτλους της και παρουσιάζει το νέο λογότυπο

Η Renault παρουσίασε την Τετάρτη ένα νέο λογότυπο για την νέα μονάδα που ασχολείται με τη δέσμευσή της στη Formula 1: Renault Sport F1. Ο Γάλλος κατασκευαστής έχει οργανώσει μια γιορτή για τα πρωταθλήματα που αποκτήθηκαν τη φετινή σεζόν με τη Red Bull Racing στο Atelier Renault στο Champs-Elysees στο Παρίσι.Αρκετοί αξιωματούχοι ήταν παρόντες, αρχής γενομένης με τον Bernard Rey, Πρόεδρος της Renault Sport F1,ο Christian Horner, τεχνικός διευθυντής της Red Bull Racing Renault, και ο Alain Prost, ο 4 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1.
http://renaultnewsgr.blogspot.com/2010/12/h-renault-sport-f1.html -
Δυστυχως εφυγε ο Tom Walkinshaw σημερα... Πολυ κριμα
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μιλάμε λοιπόν για κινητήρες με ιπποδύναμη της τάξης των 800~900 ίππων (όποιος πιστεύει ότι θα μείνουν στα 750 άλογα γελιέται) στις 12,000 στροφές με εξωφρενική ροπή (>50% η μέγιστη) και θάλαμο καύσης στα 400 cc που είναι κοντά σε λύσεις δρόμου (γιατί κακά τα ψέματα οι V8 των 2.4 ήταν μάλλον πολύ niche για να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε).
Όχι βέβαια! Μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 600-650 ίππων από τα θερμικά μοτέρ και άλλα 100-150 άλογα από το KERS. Όσο για τη ροπή... αν ήθελα pulling power θα έβλεπα αγώνες φορτηγών.
Θα δούμε Δία.. θα δούμε. Έχουν 2 έτη για να παρουσιάσουν την τελική μορφή των κινητήρων. (αρχές 2013) Η ροπή που ανέφερα σχετίζεται με το γεγονός ότι καθόσουν η ίδια ιπποδύναμη (ή περισσότερο ΙΜΗΟ) παρουσιάζεται σε λιγότερες στροφές τότε....
ΥΓ. 150 άλογα από το KERS σημαίνει ότι θα το αφήσουν ελεύθερο να εξελιχθεί. Μακάρι αλλά....
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Apla proskynaw opoion eftiakse to video.....κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Μιλάμε λοιπόν για κινητήρες με ιπποδύναμη της τάξης των 800~900 ίππων (όποιος πιστεύει ότι θα μείνουν στα 750 άλογα γελιέται) στις 12,000 στροφές με εξωφρενική ροπή (>50% η μέγιστη) και θάλαμο καύσης στα 400 cc που είναι κοντά σε λύσεις δρόμου (γιατί κακά τα ψέματα οι V8 των 2.4 ήταν μάλλον πολύ niche για να χρησιμοποιηθούν οπουδήποτε).
Όχι βέβαια! Μιλάμε για ιπποδυνάμεις της τάξης των 600-650 ίππων από τα θερμικά μοτέρ και άλλα 100-150 άλογα από το KERS. Όσο για τη ροπή... αν ήθελα pulling power θα έβλεπα αγώνες φορτηγών.
Θα δούμε Δία.. θα δούμε. Έχουν 2 έτη για να παρουσιάσουν την τελική μορφή των κινητήρων. (αρχές 2013) Η ροπή που ανέφερα σχετίζεται με το γεγονός ότι καθόσουν η ίδια ιπποδύναμη (ή περισσότερο ΙΜΗΟ) παρουσιάζεται σε λιγότερες στροφές τότε....
ΥΓ. 150 άλογα από το KERS σημαίνει ότι θα το αφήσουν ελεύθερο να εξελιχθεί. Μακάρι αλλά....
Αυτό είναι το σχέδιο. Εξέλιξη του KERS σε συνδυασμό με οικονομικούς και ανθεκτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το 2014 θα έχουν 1 κινητήρα για 5 αγώνες! Οπότε oι τρελές ιπποδυνάμεις ανήκουν στο ένδοξο παρελθόν των τούρμπο και ατμοσφαιρικών V12 και V10. Η ισχύς των νέων μοτέρ θα είναι αρκετά χαμηλότερη από των σημερινών αλλά το KERS θα καλύπτει μέρος της απώλειας. Λόγια του τεχνικού επιτελειου, όχι δικά μου.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Apla proskynaw opoion eftiakse to video.....
κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό
Αν είχε και λιγότερο lifestyle μέσα (βγάζω φλύκταινες και μόνο που πληκτρολογώ τη λέξη), θα ήταν ίσως το καλύτερο βίντεο που έχω δει για την f1.
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Apla proskynaw opoion eftiakse to video.....
κ α τ α π λ η κ τ ι κ ό
Αν είχε και λιγότερο lifestyle μέσα (βγάζω φλύκταινες και μόνο που πληκτρολογώ τη λέξη), θα ήταν ίσως το καλύτερο βίντεο που έχω δει για την f1.
F1 χωρίς lifestyl θέλουμε δε θέλουμε.. έτσι πρέπει να είναι. Δε γίνεται διαφορετικά..
Στο 8.07 στην αντανάκλαση του monitor φαίνεται ο Σεϊτανίδης????
Διάφορα νέα - Δεκεμβρης 2010