-
Το πιο άμεσο συμπέρασμα που έρχεται αμέσως σαν σκέψη είναι πως έχουμε να κάνουμε καθαρά με κομματική διαμάχη. Διαφορετικά κόμματα υποστηρίζουν διαφορετικές εταιρείες και ανάλογα το κόμμα / συμφέρον του, ο καθένας υποστηρίζει και την αντίστοιχη κοινοπραξία / τρόπο κατασκευής και χρέωσης των Δημοσίων Έργων. Φαντάζομαι θα υπάρχουν και άλλα από πίσω, πχ κρυφές δουλειές / αναθέσεις, και ας μην ασχολούμαστε με τέτοιου είδους έργα* κτλ, αλλά, αν και το πιστεύω, είναι αναπόδεικτα μέχρι στιγμής.
Και, δυστυχώς, εγώ είμαι από 2 μεριές Ηπειρώτης και εκεί να δεις πόσο αγύριστο κεφάλι είμαι σε αυτά που καταλαβαίνω να συμβαίνουν.
Ευχαριστώ.
- Θυμάμαι, συγκεκριμένο χρήστη (όχι εδώ) να υπερασπίζεται με μανία την Κορίνθου - Πατρών. Ρώτησα τότε, αν έχει σχέση με το έργο. Αρνητική η απάντηση. Μετά, όταν συναντηθήκαμε από κοντά τα είπε όλα: είχε συμμετοχή στο έργο και παλιά και στο τωρινό, γι' αυτό είχε τέλεια χάραξη, δεν έγιναν απάτες και σήμερα πρέπει να γίνει με 2 λωρίδες στο μεγαλύτερο κομμάτι του.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούν αλλά δεν δικαιούνται να φωνάζουν κιόλας στο βαθμό που φωνάζουν.
Kι εσύ ποιος είσαι δηλαδή που θα βάλεις μέτρο στο πόσο δικαιούται να φωνάξει και να διαμαρτυρηθεί ο καθένας?
Γιατί όταν τόσα χρόνια καρπώνονταν ένα αγαθό που οι άλλοι πλήρωναν αδρά κανείς από αυτούς που δεν ήταν ευνοούμενοι δεν ούρλιαζε όπως αυτοί τώρα για την προνομιακή τους μεταχείριση. Αλλά το είπαμε. Αν ήταν το Δημόσιο στους δρόμους που είχαμε και τα έπαιρνε χοντρά (με 3 και 4 λεπτά το χιλιόμετρο) κανείς δεν θα έλεγε τίποτα γιατί αν έκανε αυτά που έκανε θα βρισκόταν με μπλεξίματα με την Αστυνομία ή την Εφορία. Σήμερα που είναι Ιδιώτης και το ζήτημα αφορά διαφορά μεταξύ ιδιωτών όλοι το παίζουν λέοντες. Εκεί όμως που δεν τους παίρνει (πχ. μειώσεις μισθών 20%, κατάργηση δώρων, εξαφάνιση έμμεσων πριμοδοτήσεων με επιδόματα για γελοίους λόγους που αποφασίζει σήμερα το κίνημα μέσω του υιού του Ανδρέα του ηγέτη του Τρίτου δρόμου κ.λπ.) κοτούλες.... Το είδος της Λεονταρόκοτας ευδοκιμεί στη χώρα αυτή. Λέοντες όπου μας παίρνει και κοτούλες αλλού.
ΥΓ. Δικαιούμαι να ενοχλούμε από τις φωνές και τις πράξεις όλων αυτών που απαιτούν με τα δικαιώματά τους να καταπατούν τα δικαιώματα όλων των υπολοίπων. Γιατί αυτοί που πληρώνουν κάποια στιγμή θα αντιμετωπίσουν το 'πονηρό ιδιώτη' που στηριζόμενος στις πράξεις τους θα αξιώνει να πληρωθεί extra για τα χαμένα διόδια ή θα ζητά την επιμηκύνση της σύμβασης. Κοινώς να πληρώσουν όλοι οι άλλοι ώστε πχ ο κάτοικος του Αγίου Στεφάνου να κινείται δωρεάν σε ένα δρόμο με 3 λωρίδες και ΛΕΑ?? Γιατί???
ποσο κινειται ο κατοικος του αγ στεφανου σε τετοιο δρομο;
1 χλμ προς λαμια, 1 χλμ προς αθηνα, τοση ειναι η αποσταση διοδιων-εξοδου
το υπολοιπο οδικο δικτυο της περιοχης το χεις δει;
εχει ξαναγραφτει, ειδικα για το ποσο γλυστραει ο δρομος στο πασιγνωστο εσακι...οσο για τον πρωην δημαρχο που ανεφερες, παρανομα εβαλε παρκομετρα, οπως παρανομες ειναι κι οι κλησεις. κλησεις για παρκαρισμα μονο η τροχαια
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
κατσε να δεις οτι σε λιγο καιρο θα ξεκινησει και η Αγιοποιηση της ΔΕΗ...
Ξέρεις που τη γράφω την αγιοποίηση μεγάλε.... το πολύ πολύ να κατεβούμε Βόρειο Αφρική...
αμ δε το ξερω?
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
- Δεν είναι αγαπημένη μου η ΑΤΤΙΚΑΤ (σιγά μην έχω και μετοχές.... )
................................................................................................................................
Μπράβο έχουμε αποκλείσει από Δημόσια Έργα τη μόνη εταιρεία που δεν μπορεί να δώσει μίζα.... και αυτό το θεωρούμε κατόρθωμα...
Ειλικρινά δε μπορω να παρακολουθησω ΟΛΑ αυτά που γραφεις ,δεν εχω και το χρόνο άλλωστε ,στην ΑΤΤΙΚΑΤ δεν εισαι ( πάει αυτή εξάλλου ..) , μηπως εισαι στη ΝΕΑ ΟΔΟ ? ,λεω ρε παιδι μου δεν ειναι κακό επειδη εγω δεν γνωρίζω εδω μεσα τι γινεται αν και ειναι φανερό πλέον... ή δεν είναι ,χωρίς παρεξήγηση έτσι , αστειεύομαι
Τέσπα, .. μερικά συγκεκριμένα τωρα και χειροπιαστά .. ( εσύ (-είς)μπορεις να τα αγνοήσεις )
- Από την πλευρά της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων και Φορέων της Βορειοανατολικής Αττικής έχουν κατατεθεί και προσφυγές για αυθαίρετες κατασκευές σταθμών διοδίων εντός της ζώνης προστασίας της ΠεντέληςΓια τις συγκεκριμένες κατασκευές στην εταιρία Νέα Οδός Α.Ε. έχει επιβληθεί, από την Πολεοδομία, πρόστιμο ανέγερσης και διατήρησης άνω των 19 εκατ. ευρώ, κατόπιν αυτοψίας από το αρμόδιο πολεοδομικό γραφείο.
Στην αυτοψία αυτή είχε διαπιστωθεί η κατασκευή αυθαίρετων κτισμάτων χωρίς την απαραίτητη οικοδομική άδεια από την πλευρά της εταιρίας.
2)Η προσφυγή του Δ.Σ Πατρών πήρε αναβολή απο τις 5 του Οκτώβρη ( 3η φορά ,μαντεψε γιατι ...δεν ηταν εκπρόσωπος της εταιρίας ), για τον μαρτιο του '11 ,η δε προσφυγή της εταιριας κατα καποιων πολιτών θα εκδικαστει το'12
Βέβαια ανώφελο μια και τοτε το '12 θα γινει και η καταστροφή του κόσμου ,έτσι δεν είναι οπότε ...
Εσύ βεβαια μπορεις να πληρώνεις ελευθερα παντού και πάντα - Δεν είναι αγαπημένη μου η ΑΤΤΙΚΑΤ (σιγά μην έχω και μετοχές.... )
-
Αυτός πάει γυρεύοντας, θα την τσιμπήσει τη μήνυση.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Αυτός πάει γυρεύοντας, θα την τσιμπήσει τη μήνυση.Γιατι παρακαλώ ,αν αναφερεσαι σε μενα ..
-
Συνεχίζεις να θίγεις υπολήψεις.
-
Ο χρήστης InFiNiTy έγραψε:
Συνεχίζεις να θίγεις υπολήψεις.Τόνισα ότι
..χωρίς παρεξήγηση έτσι , αστειεύομαι
Νομίζω λοιπόν με αδικείς ,και ξεγλιστραμε πάλι απο το θεμα των διοδίων & των εταιριων ,..
-
Καλά, καλά αυτά να πεις στο δικαστήριο, ότι αστειευόσουν!
-
καλα μαζεψτε λιγο τα μαχαιρια γιατι μας πιανει τρομος
-
Χωρίς παρεξήγηση βέβαια,** να διευκρινήσω πως αστειεύομαι πάνω απ' όλα**, αλλά κάποιος εδώ μέσα την έχει κάνει λάστιχο --->
Εγώ πρώτος είπα πως τρώω ψωμάκι από τα δημόσια έργα και εγώ πρώτος είπα πως είναι λάθος οι παραχωρήσεις, λάθος οι Λαλιώτηδες και οι Σουφλιάδες, λάθος τα μετωπικά και ακριβά διόδια και όλα αυτά τα λάθη, μας έχουν πήξει στους....
-
Εγω παλι θα θυμισω οτι επι Λαλιωτη- Μαθηματικου τυπου κλπ. οι εκπτωσις που εχα εγω σε εργολαβιες της τοτε ΤΕΒ-Τεχνοδομικης που μετα ενωθηκαν με τον Ακτωρα ηταν στο 13%... εκεινα τα εργα λοιπον φτιαχνοντουσαν με 70% χρηματοδοτηση απο ΕΕ... και το σκεπτικο των χαμηλων εκπτωσεων ηταν να εισπρατει το κρατος μεγαλυτερα ποσα απο την ΕΕ.... αρα το εφτιαχνε ας πουμε με κοστος για το Ελληνικο δημοσιο 30% των τιμων των εργολαβιων....
Την επιβλεψη δε του εργου στην Τοτε Νεοσυσταθεισα ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ Α.Ε. (1997) ειχαν και οι ανεξαρτητοι μηχανικοι(Construction Managers) που εκει δουλεψα απο το 1998 εως το ολο το 2001. Στο Οργανογραμμα τοτε της ΕΟ επειδη ακριβως εδεινα τα λεφτα οι ΕΕ ειχε 'μπει και ξενος Project Manager, που ειχε 7 ατομα σε θεσεις κλειδια για τον ελεγχο των τεχνικων λυσεων, ποιοτικου ελεγχου, και τις εν γενει προδιαγραφες του εργου....(ναι αυτοι φταινε που δεν ειχε παρκιν η Εγνατια τουλαχιστον το κομματι Καβαλλα - Κηποι, σκευθειτε οτι και καποια που προυπηρχαν απο καποια κομματια επι ΔΕΚΕ τα κλεισαμε με μπαριερες. Κοματι Αγ.Ανδρεας Αγ. Συλλας για τους τοπικους εκει). Δικαιολογια οτι δεν ειχαμε υπηρεσια για να τα φροντιζουν.. καθαριωτητα κλπ. Θα μπορουσαν να τα αναθεσουν επι πληρωμη στις τοπικες υπηρεσιες της νομαρχιας οπως εκαναν μετα με τα τελειωμενα κομματια και για την συντηρηση τους.
Με δυο λοιπον 'ξενους' επιτηρητες... προχωρησε τα πρωτα χρονια (νομιζω μεχρι τα 2004.. ισως και κανα χρονο ακομα) η κατασκευη και ειχε την ποιοτητα που ξερετε. Μετα εφυγε ο Project Manager (Brawun Root) και τις θεσεις τους πηραν Στελεχια απο το Δημοσιο.... και καποια στιγμη οταν σταματησαν την Ευρωπαικη χρηματοδοτηση, 'εδιωξαν τους Constraction managers) που στην ουσια ξαναπροσελαβαν τον κοσμο που δουλευε σε αυτους... αλλα με 'καποιες' πολιτικες επιλογες θα ελεγα... απο αυτα που εμαθα απο κοσμο που μετα δουλευε και με τους εργολαβους.
Αλλα πλεον με τα δανεια απο το ΤΤ κανεις δεν τους ρωταγε που πανε τα λεφτα....Για την Μηχανικη που εδω μεσα ο Χρηστος ας πουμε την υπερασπιζεται κατα καποιον τροπο.... οντως ηταν σε στοχο απο το Πασοκ αλλα ετυχε να την εχω σε κομματι της παρακαμψης καβαλλας. και μαλιστα με εργο παρθεν απο την ΔΕΚΕ καβαλλας. μας βγηκε το λαδι να την υποχρεωσουμε να τηρησει την υπογραφη της σε θεματα πιοτικα...περιβαλλοντολογικα. Η συμπεριφορα δε του ιδιου του ιδιοκτητη...(δεν λεω το παρατσουκλι γιατι ειναι λιγο ρατσιστικο!! ) στο προσωπικο του ηταν το λιγωτερο δικτατορικη και προσβλητικη...(οι φωνες του στις συσκεψεις με τον κοσμο του ηταν τοσο δυνατες που εμεις στα πλαινα γραφεια φριτταμε μα αυτα που ακουγαμε... ισως ειχε δικιο σε αυτα που ελεγε αλλα αν δεν του εκαναν οι ανθρωποι εκει ας τους αλλαζε, οχι να τους βριζει πατοκορφα.... Σημειωνω οτι η Μηχανικη ηταν η πρωτη που μπηκε χρηματηστηριο το 92 και αντλησε 12 δις δρχ τοτε... τωρα ολοι ξερετε που βρισκεται... Η αληθεια ειναι οτι κανενας αλλος εργολαβος δεν ηθελε να ειναι μαζυ της σε εργολαβιες.. Ουτε ο Αδελφος του ιδιοκτητη, δεν δουλευε μαζυ του.... Φυσικα οταν πηγαινε σε συσκεψη στην Εγνατια ολοι ετρεμαν!!! γιατι ηταν διαβασμενος, ειχα κανει βολτα πανω απο τα εργα των αλλων εργολαβωνμε το ελικοπτερο του και οταν τα εχωνε στη Εγνατια παραπονουμενος σε πολλα ειχε τεχνικα δικιο... αλλα απο συμπεριφορα ειναι -οο.
Απο το οικονομικο θεμα λοιπον της διαχειρησης του Σουφλια και τις επιλογες τουεγω τον θεωρω κακο.. Το Οτι ομως η Εγνατια δεν εχει διοδια... μεχρι τωρα ειναι πολιτικες επιλογες.... και κακως, γιατι και κοστος συντηρησης εχει μεγαλο αλλα και λειτουργειας. -
Παιδια στα βασικά όλοι συμφωνούμε δεν υπάρχει ούτε προσωπικό ουτε τιποτε άλλο με κανενα ,**όλοι μαζι αγωνιζόμαστε για τα αυτονόητα.. **
'Το τμήμα Σκάρφεια - Ράχες (57 χλμ περίπου) κατασκευάζεται ή έχει κατασκευαστεί από το δημόσιο με φόρους και τέλη που έχουμε ήδη καταβάλει. Το τμήμα αυτό παραχωρήθηκε για εκμετάλλευση στην Κεντρική Οδό ΑΕ, εταιρία πολυεθνικών συμφερόντων, με αντάλλαγμα την κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Ε65 (175 χλμ περίπου) που θα συνδέει την ΠΑΘΕ με την Εγνατία. Η είσπραξη δηλαδή των διοδίων στην ΠΑΘΕ γίνεται για την χρηματοδότηση της κατασκευής άλλου δρόμου και όχι του δικτύου υποδομής που διανύουμε. Αυτή η επιβολή των διοδίων απαγορεύεται από την ευρωπαϊκή νομοθεσία, με την οδηγία που καθορίζει τις προϋποθέσεις είσπραξης των διοδίων. (Οδηγία 1999/62/ΕΚ όπως τροποποιήθηκε από την 2006/38/ΕΚ, άρθρο 7, παράγραφος 9: 'Τα διόδια βασίζονται στην αρχή της ανάκτησης του κόστους των υποδομών μόνον. Ειδικότερα, το σταθμισμένο μέσο ύψος των διοδίων συναρτάται με το κόστος κατασκευής και το κόστος λειτουργίας, συντήρησης και ανάπτυξης του σχετικού δικτύου υποδομής.'
Ακόμη
Ερωτηματικά έχει προκαλέσει η προμήθεια των κατοίκων του Μώλου με κάρτες ελεύθερης διέλευσης.
Ο νεοεκλεγείς δήμαρχος του Μώλου ανέφερε σε μέλη της επιτροπής Μώλου ότι ο δήμος θα πληρώνει την εταιρία!
Δηλαδή τα δημοτικά τέλη, αντί να χρησιμοποιούνται για την ανάπτυξη του δήμου, θα χρησιμοποιούνται για να πληρώνουμε τα διόδια στην πολυεθνική εταιρία. Άραγε αληθεύει αυτή η δήλωση; Και αν ναι, συμφωνούν οι δημότες του Μώλου, οι οποίοι θα κληθούν να πληρώσουν αυξημένα δημοτικά τέλη για να καλυφθεί αυτή η δαπάνη; Με το ένα χέρι δηλαδή, ο κ. Δήμαρχος μας τα δίνει και με το άλλο μας τα παίρνει.**Σημερα στις 3μμ ανοίγουμε ξανα τις μπάρες στο Μώλο Αγ.Τριάδας όποιος φίλος περνά ,κορναρει και το χέρι ψηλά αγωνιστικά **
Υ.Γ** Οποιος φίλος απο αΘηνα περνά να παρατηρήσει ότι λίγο πιο πάνω ειναι ήδη έτοιμα τα παράπλευρα διόδια για Αμφισσα-Πάτρα ( Κόμβος Μπράλλου) ** , για δρόμο που υπάρχει απο το 1960 ..
-
Τελικά αυθαίρετες οι κατασκευές της εταιρείας ΝΕΑ ΟΔΟΣ Α.Ε.
Με την από 30/11/2010 απόφαση της Επιτροπής Κρίσεως Αυθαιρέτων του Τμήματος της Πολεοδομίας Καπανδριτίου, οι κατασκευές της εταιρείας Νέα Οδός Α.Ε., στην περιοχή των Αφιδνών και του Κόμβου Καπανδριτίου, κρίθηκαν ΟΡΙΣΤΙΚΑ αυθαίρετες και απορρίφθηκαν οι ενστάσεις της εταιρείας κατά των Εκθέσεων Αυτοψίας της Πολεοδομίας, που είχαν καθορίσει πρόστιμα ανέγερσης και διατήρησης αυθαιρέτων συνολικού ύψους 22 εκατ. ευρώ.
http://diodiastop.blogspot.com/2010/12/blog-post_02.html
Μάλλον θα προχωρήσει σε νέα αύξηση των διοδίων για να καλύψει το πρόστιμο!!!
-
-
Ρε γμτ...να ρωτήσω κάτι? Ομολογώ ότι δεν έχω παρακολουθήσει όλο το θέμα με τα διόδια...αλλά μου φαίνεται πολύ Ελληναριό το 'δε πληρώνω', ανοίγουν τη μπάρα και περνάνε. Μου φαίνεται εντελώς γελοίο το θέαμα με τον άλλον τον μαλλιά τον Κοφίδι να κατεβαίνει από το αυτοκίνητο και να ανοίγει τη μπάρα.
Γιατί όλο αυτό?
(δε θέλω σεντόνια...)
Εγώ πάντως πληρώνω κανονικά με την ελπίδα οι δρόμοι να γίνουν καλύτεροι.
-
Δεν νομιζω να το εχει κανεις κανενας αυτο στη Γεφυρα του Ριου που ειναι εργο με @@, πας πληρωνεις και το χαιρεσαι κιολας (παρ ολο που κατα την απψη μου και αυτη ειναι ακριβη) η στην Αττικη Οδο
Πληρωνουμε τοσα χρονια στην Πατρων - Κορινθου και τωρα εχουν ξεκινησει να κανουν εργα και πληρωνεις για εναν δρομο που ειναι υπο κατασκευη και που ειναι τα μισα χιλιομετρα με κολωνακια στη μεση. Και δεν ειναι αυτο πριν λιγα χρονια πληρωνες 1,80 και τωρα 2,90.
Εγω καταλαβαινω οτι ειναι αδικα τα περισσοτερα διοδια και εχουν αδικαιολογητες αυξησεις τα τελευταια 2 χρονια και αυτο εχει ως αποτελεσματα να δημιουργηθουν κινηματα τετοιου ειδους.
Στην Κορινθου - Τριπολεως πχ πληρωνες 2,90 στο εναν σταθμο. Μετα το κανανε να πληρωνεις 1,30 στον εναν και 1,40 στον αλλον και μετα απο ενα χρονο το κανουν γυρω στα 2,50 και στους δυο! Και τα 2,90 που διναμε τοσα χρονια ηταν για εναν δρομο που τον παραδωσανε χωρις να εχουν ακολουθησει τα σχεδια και τη χαραξη που ειχαν συμφωνηθει και χωρις τα 2-3 τουνελ που ολοκληρωνονται τωρα.
Παντως και γω πληρωνω παρ ολο που διαφωνω με τη τακτικη της πολιτεια και των μεγαλοκαρχαριων.
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
Δεν νομιζω να το εχει κανεις κανενας αυτο στη Γεφυρα του Ριου που ειναι εργο με @@, πας πληρωνεις και το χαιρεσαι κιολας (παρ ολο που κατα την απψη μου και αυτη ειναι ακριβη) η στην Αττικη ΟδοΣτη gefyra προσπάθησαν να περάσουν τζαμπέ κάτι... ΚΑΠΗ!
viewtopic.php?f=5&t=11272&p=1991805#p1991805Επίσης, στην Αττική Οδό χώνονται χωρίς να πληρώσουν διόδια κάτι αλήτες μηχανόβιοι και κάνουν κόντρες. Το είδα στο STAR.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
[...] Μόνο και μόνον η λειτουργία του δρόμου συνεπάγεται απίθανα ποσά, καμιά φορά θα μεταφέρω μετρήσεις από πραγματική ισχύ σε υποσταθμούς να σας φύγει το καφάσι (η πραγματική είναι η ...χρεώσιμη). [...]Γίνεται να μας μεταφέρεις ένα ενδεικτικό δείγμα των χρημάτων που απαιτούνται μόνο για την ηλεκτροδότηση της Εγνατίας?
-
Είναι απιστευτα ποσα, θυμαμαι που στο Πανεπιστημιο μας ειχαν πει για το φωτισμο της Γεφυρας και ηταν αστρονομικο το νουμερο...Εξαλλου γι αυτο και οσο περναει ο καιρος εχουν περιοριστει οι φωτισμοι καλαισθησιας!
Αυξηση διοδίων (ξανά!)