-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
Αν αφησουμε ομως στην ακρη την αγορα ακριβου αυτοκινητου για «κυρος» κλπ. και το δουμε πιο πρακτικα; Τελικα αξιζει να δωσεις πανω απο 20000-25000 (maximum) για αγορα αυτοκινητου για τους Ελληνικους δρομους και συνθηκες; Κι ας εχεις πολλα παραπανω. Με αυτα που βλεπω γυρω μου δε νομιζω…
Αλλά, εντελώς ψυχρά, πιστεύω ότι δεν αξίζει με τίποτα να δώσεις σε οποιαδήποτε φάση πάνω από ένα 30άρι (Κ ευρώ) για να το κυκλοφορείς στους (Ελληνικούς ) δρόμους..
Βαγγέλης.
Γιατι το λετε αυτο? Γιατι να μην αξιζει να παρεις ενα ακριβοτερο αμαξι το οποιο θα ειναι τεχνολογικα πιο εξελιγμενο το οποιο θα σου παρεχει μεγαλυτερη ασφαλεια στους δρομους;
Οσο τεχνολογικα εξελιγμενο κ αν ειναι απο την στιγμη που θα εχει ροδες κ θα πρεπει να παταει στην ασφαλτο θα ταλαιπωρειται οπως ολα τα υπολοιπα. Πραγμα που θα κανει πολλες φορες τον ιδιοκτητη του να λυπαται τα λεφτα που εδωσε.
Ενα τζιποειδες βεβαια 30000+ ειναι αλλη περιπτωση (κ δεν μιλαω για SUV με 40αρια λαστιχα). [/img] -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Αν αφησουμε ομως στην ακρη την αγορα ακριβου αυτοκινητου για «κυρος» κλπ. και το δουμε πιο πρακτικα; Τελικα αξιζει να δωσεις πανω απο 20000-25000 (maximum) για αγορα αυτοκινητου για τους Ελληνικους δρομους και συνθηκες; Κι ας εχεις πολλα παραπανω. Με αυτα που βλεπω γυρω μου δε νομιζω…
Αλλά, εντελώς ψυχρά, πιστεύω ότι δεν αξίζει με τίποτα να δώσεις σε οποιαδήποτε φάση πάνω από ένα 30άρι (Κ ευρώ) για να το κυκλοφορείς στους (Ελληνικούς ) δρόμους..
Βαγγέλης.
Γιατι το λετε αυτο? Γιατι να μην αξιζει να παρεις ενα ακριβοτερο αμαξι το οποιο θα ειναι τεχνολογικα πιο εξελιγμενο το οποιο θα σου παρεχει μεγαλυτερη ασφαλεια στους δρομους;
Οσο τεχνολογικα εξελιγμενο κ αν ειναι απο την στιγμη που θα εχει ροδες κ θα πρεπει να παταει στην ασφαλτο θα ταλαιπωρειται οπως ολα τα υπολοιπα. Πραγμα που θα κανει πολλες φορες τον ιδιοκτητη του να λυπαται τα λεφτα που εδωσε.
Ενα τζιποειδες βεβαια 30000+ ειναι αλλη περιπτωση (κ δεν μιλαω για SUV με 40αρια λαστιχα). [/img]ναι αλλα αν ειναι τεχνολογικα εξελιγμενο τα εξαρτηματα του θα εχουν μεγαλυτερη αντοχη απο αυτα των 'κοινων' αμαξιων και δεν παω μακρυα ασ παρουμε για παραδειγμα ενα impreza wrx sti ειναι πλεον τοση μεγαλη σπαταλη χρηματων η αγορα του;
-
Ας μην ξεχνάμε ότι το 'πολλά λεφτά' είναι πολύ σχετικό...Υπάρχουν άνθρωποι (ουκ ολίγοι) που το έξοδο των 150.000€ είναι αυτό που αντιστοιχεί σε μένα σε 1000€...Συνεπώς το να αγοράσουν ένα αυτοκίνητο αυτής της αξίας για να το σπάσουν στου ελληνικούς δρόμους δεν τους συγκινεί καθόλου όπως δεν θα συγκινούσε κι εμένα να κακομεταχειριστώ αμάξι αξίας 1000€...Άρα λοιπόν για το αν αξίζει τον κόπο να αγοράζεις τάδε αυτοκίνητο 'υψηλής' (υψηλής για ποιον άραγε?) αξίας δεν χωρεί συζήτηση χωρίς να ξέρουμε το βαλάντιο του ενδιφερομένου...Πως να αναρωτηθούμε 'μα αξίζει τον κόπο?' όταν κάποιος μπορεί να παραγγέλνει κι από ένα αμάξι 150.000€ κάθε τρίμηνο...Παρονυχίς, βαριέται καν να ασχοληθεί με την τιμή του όπως κάνω εγώ στο super market για τα ξυραφάκια...
Και εννοείται ότι οι προτεραιότητες είναι εντελώς προσωπικό θέμα και δεν πρέπει να κρίνουμε ως έξυπνους - χαζούς (τουλάχιστον να μην δικεδικούμε αντικειμενικότητα για τη γνώμη μας) ανθρώπους επειδή έχουν άλλες προτεραιότητες...
Ναι κύριε γουστάρω να μην αγοράζω σπίτι, το οποίο δε με ενδιαφέρει καθόλου, αλλά θέλω να κυκλοφορώ με Porsche...Αυτό με κάνει ευτυχισμένο και δε βλέπω γιατί πρέπει να υιοθετήσω την 'κρατούσα' ιεραρχία από προτεραιότητες και να γίνω σαν τους άλλους...Ο δε ΚΚ θεωρεί τις δικές του προτεραιότητες σημείο αναφοράς και για τους άλλους...Αμ δε...Θυμάμαι να γράφει προσφάτως ειρωνικά για τους νέους που δεν γνωρίζουν τί εστί διαφορικό ή κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο θεωρεί αυτός σημαντικό...Αλλά αν τον 'εξετάσουμε' λίγο στη σύγχρονη πολιτική ιστορία της Πολωνίας ή στις γνώσεις του στο νεομαρξισμό και τη σχολή της Φραγκφούρτης (εντελώς τυχαία τα παραδείγματα, απλώς τα αντλώ από τις ανΘρωπιστικές επιστήμες) ξέρω πολλούς που μπορεί να θεωρούσαν το μορφωτικό του επίπεδο εφάμιλλο με αυτό τσοπάνου από τα Γκράβαρα...Μπορεί βέβαια και να είναι άριστος γνώστης των ανωτέρω αλλά σε κάθε περίπτωση θέλω να πω ότι θα έχει κενά σε τομείς μόρφωσης που άλλοι άνθρωποι θα θεωρούν απαράδεκτο να μην κινείσαι με άνεση ...Δεν είναι οι επιλογές του απαραίτητα οι άριστες...Υπάρχουν και άλλοι που διαφωνούν και του επιστρέφουν χαρακτηρισμούς, γι αυτό σεμνότης...
Κατά τον ίδιο τρόπο το πως ο καθένας επιλέγει να ξοδέψει τα χρήματα που έχει στο ποροφόλι του (αν θα πάρει τρία αυτοκίνητα και θα κυκλοφορεί με τρύπιο κουστούμι ή αν θα ζει στο νοίκι για να τα τρώει με γκόμενες) δεν είναι κριτήρια εξυπνάδας ή χαζομάρας...
Το πιο σωστό κριτήριο είναι αυτό της ευτυχίας : είσαι κύριε χαρούμενος με την Porsche σου και την παράγκα σου? Αν ναι άσε το γείτονα να κουρεύεται που πήρε σπίτι επειδή η μαμά του και ο ΚΚ του είπαν ότι αυτή είναι η σωστή σειρά...Αλλιώς ξανασκέψου το... -
Για άλλη μια φορά έγραψες! Εκπληκτικό post!
-
Προς ολους τους φιλους τοθ φορουμ αυτου,
...Φανταζομαι οτι θα συμφωνησετε ολοι, ο,τι το αυτοκινητο και η αυτοκινηση γενικοτερα, σημαινουν διαφορετικα πραγματα στον κα8ενα.
Υπαρχει η ορθολογικη εννοια, οτι το αυτοκινητο ειναι ενα απλο μεταφορικο μεσο και τιποτα αλλο. Υπαρχει και η εννοια οτι το αυτοκινητο προσδιοριζει την θεση μας στην κοινωνια, φτωχος, πλουσιος, εχων και κατεχων, κλπ.
Αλλος ζει και αναπνεει για αυτο τον χωρο. Τι κανουμε δηλαδη τωρα?
Αποψις μου, ας κανουμε ΠΑΝΤΑ αυτο που λεει η καρδια μας. Το μυαλο κανει πολεμους, η καρδια ερωτες.
Δεν ζω στην Αθηνα πια, αλλα εχω μεγαλωση εκει. Θα ημουν ευτυχησμενος με ενα FIAT PANDA, για τις καθημερινες μου αναγκες,(...και για οσους υποτιμουν το ΦΙΑΤ, τετοιο ειχε ο Ανιελι, εχει ο Μοντεζεμολο και αλλοι, οπως ο Γκορτον Μαρεη ο σχεδιαστης του Μακλαρεν F1 εχει ενα ΦΙΑΤ 500...ενταξει ΚΑΙ ενα τετοιο εχει),
και επειδη ειμαι και 'θολωμενος' θα ειχα ενα απλο Σπορτς, κατι σαν ΜΧ-5, MGF, ή μια παλια πισωκινητη ΑΛΦΑ, ή τελος παντων ενα καλο κλασσικο.
Η αλλη λυση ειναι, αντι για ενα 2ο αυτοκινητο δρομου, ενα φτηνο αγωνιστικο για μερικους εως πολλους αγωνες. Μετα απο κα8ε αγωνα, το Panda θα μοιαζει με Μερσεντες....
Τα παραπανω τα γραφω με βαση ενα εισοδημα νορμαλ, διοτι εαν ειχα ΠΟΛΛΑ, εκει αλλαζουν τα πραγματα θα εγραφα ΑΛΛΑ.
Η παραπανω ηταν πρωτα συμβουλη που εκανα στον εαυτο μου και εχει πετυχει.
Ευχαριστώ για τους ελληνικούς χαακτήρες.
-
Oι προτεραιότητες είναι διαφορετικές για τον καθένα...
'Αλλον τον συγκινεί η αυτοκίνηση, άλλον το Real Estate , άλλον η 'μάσα' ...
-
Μπράβο koutsan ... !!! καταπληκτικό ποστ όντως
-
Ο χρήστης koutsan έγραψε:
Το πιο σωστό κριτήριο είναι αυτό της ευτυχίας : είσαι κύριε χαρούμενος με την Porsche σου και την παράγκα σου? Αν ναι άσε το γείτονα να κουρεύεται που πήρε σπίτι επειδή η μαμά του και ο ΚΚ του είπαν ότι αυτή είναι η σωστή σειρά...Αλλιώς ξανασκέψου το...Όπως λέει και το τραγούδι, 'If it makes you happy, it can't be that bad' (εάν αυτό σε κάνει ευτυχισμένο, δεν μπορεί να είναι και τόσο κακό)
-
Θα ήθελα να κάνω ορισμένες παρατηρήσεις:
ο καθένας έχει φυσικά τις προτεραιότητές του. Μπορεί να είναι κουρελής και να οδηγεί ένα RS γιατί έτσι του αρέσει. Και δικό του θέμα τι θα κάνει με τα λεφτά που ο ίδιος βγάζει.Όμως στο σχόλιο που είχα γράψει παραπάνω έθιξα το ζήτημα εκείνων που:
α) χρησιμοποιούν το ακριβό αυτοκίνητο ως μέσο προβολής και, ακόμα χειρότερα, επιβολής τους (νομίζουν) σε γείτονες-συγγενείς-γνωστούς. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι κατακριτέα συμπεριφορά για πολλούς λόγους.
β) μολονότι έχουν αναλάβει με δική τους ευθύνη ορισμένες υποχρεώσεις απέναντι σε τρίτους (σύζυγο, παιδιά), γράφουν τις άμεσες ανάγκες αυτών στα παλιά τους υποδήματα για να ικανοποιήσουν τις προσωπικές τους ανησυχίες. Δεν γίνεται να μην έχεις ιδιόκτητο σπίτι, τα παιδιά σου να κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο αν δεν καταφέρεις σε κάποια αναποδιά να πληρώσεις το νοίκι και ν' αποπληρώνεις ταυτόχρονα ένα ακριβό αυτοκίνητο. Δηλαδή...γίνεται, αλλά αυτός που το κάνει είναι ανεύθυνος [ευγενικός χαρακτηρισμός].
Το σχόλιο του κ. Καβαθά δεν το διάβασα, δεν ξέρω αν είναι απόλυτος στις κρίσεις του, αλλά κάτι μου λέει ότι το έγραψε ορμώμενος από παραλογισμούς που είδε να συμβαίνουν κι όχι λόγω κάποιου συγγραφικού οίστρου.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Το πιο σωστό κριτήριο είναι αυτό της ευτυχίας : είσαι κύριε χαρούμενος με την Porsche σου και την παράγκα σου? Αν ναι άσε το γείτονα να κουρεύεται που πήρε σπίτι επειδή η μαμά του και ο ΚΚ του είπαν ότι αυτή είναι η σωστή σειρά...Αλλιώς ξανασκέψου το...
Όπως λέει και το τραγούδι, 'If it makes you happy, it can't be that bad' (εάν αυτό σε κάνει ευτυχισμένο, δεν μπορεί να είναι και τόσο κακό)
Συμφωνώ!
Βέβαια κι εγώ το θεωρώ χαζό το να χρεωθείς σαν τρελός για να πάρεις μία Merc ή μία Porsche, αλλά εάν δεν παίρνεις στον λαιμό σου άλλους, τότε γιατί όχι;;; Ζεις μονάχα μια φορά...
Εξ' άλλου αν κάποτε μεγαλώσω ( ) το όνειρό μου είναι να πάρω ένα 350Ζ (datsun for ever!!! ), συμβιβάζομαι και με ένα ΜΧ-5 βέβαια... .
Και εφόσον αυτό θα παρθεί σαν δεύτερο αμάξι από το πλεόνασμα (χμμ... γι' αυτό το λέω όνειρο... ) ποσώς μ' ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι... Εξ΄άλλου, δεν θα με βλέπουν και πολύ συχνά με το Datsun ή το Mazda... Μόνο ο λαστιχάς... -
Προσωπικα το θεωρω λαθος,ομως πρεπει να αναγνωρισω οτι μια τετοια κινηση,δειχνει μεγαλη λατρεια και παθος για το αυτοκινητο και επομενως αναγνωριζω ενα θετικο χαρακτηριστικο...
-
Ο χρήστης yandr έγραψε:
Τι να το κάνω να μένω σε δυόροφη μονοκατοικία στον Διόνυσο αν είναι να τρώω 2 ώρες να φτάσω στην δουλειά μου κάθε μέρα και δύο να επιστρέψω μέσα στην κίνηση σε δρόμους με μία λωρίδα και όλο λακούβες;
Δεν ζούμε ολοι στην Αθήνα. Εμείς στην 'επαρχια' λοπόν μπορούμε να δώσουμε κάτι παραπάνω και να έχουμε ενα καλό δυνατό ασφαλές και άνετο αυτοκίνητο?
Αν και ο λεφτάς απο τον Δυόνυσο σίγουρα τις 2 ώρες που τρώει στο δρόμο μάλλον θα περνάει καλύτερα μεσα σε μια BMW πχ παρά μεσα σε ενα Lanos (πχ)
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
α) χρησιμοποιούν το ακριβό αυτοκίνητο ως μέσο προβολής και, ακόμα χειρότερα, επιβολής τους (νομίζουν) σε γείτονες-συγγενείς-γνωστούς. Κατά τη γνώμη μου αυτή είναι κατακριτέα συμπεριφορά για πολλούς λόγους.
β) μολονότι έχουν αναλάβει με δική τους ευθύνη ορισμένες υποχρεώσεις απέναντι σε τρίτους (σύζυγο, παιδιά), γράφουν τις άμεσες ανάγκες αυτών στα παλιά τους υποδήματα για να ικανοποιήσουν τις προσωπικές τους ανησυχίες. Δεν γίνεται να μην έχεις ιδιόκτητο σπίτι, τα παιδιά σου να κινδυνεύουν να μείνουν στο δρόμο αν δεν καταφέρεις σε κάποια αναποδιά να πληρώσεις το νοίκι και ν' αποπληρώνεις ταυτόχρονα ένα ακριβό αυτοκίνητο. Δηλαδή...γίνεται, αλλά αυτός που το κάνει είναι ανεύθυνος [ευγενικός χαρακτηρισμός].
diabase pali to sosto sxolio tou koutsan. Einai 8ema proteraiotitwn kai oikonomikis euxerias.
Mporei gia sena mia symperifora na min einai h kalyteri, gia kapoion allo omws einai.
Gia to 8ema tou spitiou profanws kai den mporeis na epibaleis se kapoion tis apopseis sou. Apo tin stigmi pou den kakometaxeirizetai h den ta afinei ataista ta paidia tou einai anepitrepto na epembaineis stin proswpiki tou zoi.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
diabase pali to sosto sxolio tou koutsan. Einai 8ema proteraiotitwn kai oikonomikis euxerias.
Mporei gia sena mia symperifora na min einai h kalyteri, gia kapoion allo omws einai.
Gia to 8ema tou spitiou profanws kai den mporeis na epibaleis se kapoion tis apopseis sou. Apo tin stigmi pou den kakometaxeirizetai h den ta afinei ataista ta paidia tou einai anepitrepto na epembaineis stin proswpiki tou zoi.
Η συμπεριφορά κάποιου ας είναι όποια ο ίδιος επιθυμεί. Από τη στιγμή όμως που αποβαίνει εις βάρος τρίτων, εκτίθεται αυτόματα στην κριτική τους. (αυτό για τον 'επιδειξία').
Για το δεύτερο: Προφανώς και δεν θα επιβάλω εγώ κάτι σε κάποιον, αλλά προφανέστερα αυτό το κάνει το κράτος με νόμους που προστατεύουν τα τέκνα και λοιπούς εξαρτώμενους από τον πατέρα/σύζυγο. Αν ο κύριος αυτός, όπως ανέφερα, γίνει αιτία λόγω της οικονομικής κακοδιαχείρισης εκ μέρους του να μείνουν χωρίς στέγη τα παιδιά του, θα υπάρξουν συνέπειες εις βάρος του. Αυτό λειτουργεί εκ των υστέρων, αλλά σε ορισμένες ακραίες περιπτώσεις και προληπτικά.
Από ηθικής πλευράς (και όχι μόνο νομικής, όπου ισχύουν τα παραπάνω), η 'προσωπική ζωή' καλό θα είναι να μην αποβαίνει εις βάρος της ζωής τρίτων που δεν έχουν οικονομική ευχέρεια ή ανεξαρτησία. Με άλλα λόγια: όταν αναλαμβάνεις την ευθύνη να φτιάξεις οικογένεια, πρέπει να είσαι έτοιμος να περιορίσεις το 'εγώ' υπό το πρίσμα του 'εμείς'. -
Ο καθένας μπορεί να αγοράσει όποιο αυτοκίνητο θέλει. Ας ταΐζει το αυτοκίνητό του βενζίνη και ας μην τρώει ο ίδιος, πρόβλημά του. Το θέμα είναι να ξέρει τι αγοράζει. Μην παραπονιέται για την ακριβή συντήρηση και το κόστος χρήσης μιας πχ SLK. Τι περίμενες να είναι και τζάμπα;
Μην φωνάζεις για την κατανάλωση του RX-8 ή του STi. Τι περίμενες να χουν κατανάλωση diesel;
Μην περιμένεις επιδόσεις από γερμανικό 1600άρι 30Κ ευρώ και μην ρίχνεις άγκυρα στην αριστερή εμποδίζοντας τα supermini που κοστίζουν το 1/3. Κάτσε στη μεσαία και απόλαυσε τη διαδρομή.
Επειδή αγοράζει κάποιος ακριβό αυτοκίνητο, άσχετα αν μπορεί ή όχι, δεν σημαίνει ότι γίνεται και βασιλιάς του δρόμου -γιατί μην μου πείτε πως δεν συμπεριφέρονται έτσι οι οδηγοί/κάτοχοί τους.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Επειδή αγοράζει κάποιος ακριβό αυτοκίνητο, άσχετα αν μπορεί ή όχι, δεν σημαίνει ότι γίνεται και βασιλιάς του δρόμου -γιατί μην μου πείτε πως δεν συμπεριφέρονται έτσι οι οδηγοί/κάτοχοί τους.
Eγώ φίλε μου καθημερινά στην ΑΟ παρατηρώ το ακριβώς αντίθετο...οι περισσότεροι βρίσκονται στην μεσσαία λωρίδα ενώ όταν φτάνω κάποιον αργότερο στην αριστερή όπως χτες ένα Audi A4 1.8T έκανε δεξιά και μπήκε στη μεσσαία μέχρι να περάσει ένα ταπεινό Saxo VTS ...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Επειδή αγοράζει κάποιος ακριβό αυτοκίνητο, άσχετα αν μπορεί ή όχι, δεν σημαίνει ότι γίνεται και βασιλιάς του δρόμου -γιατί μην μου πείτε πως δεν συμπεριφέρονται έτσι οι οδηγοί/κάτοχοί τους.
Eγώ φίλε μου καθημερινά στην ΑΟ παρατηρώ το ακριβώς αντίθετο...οι περισσότεροι βρίσκονται στην μεσσαία λωρίδα ενώ όταν φτάνω κάποιον αργότερο στην αριστερή όπως χτες ένα Audi A4 1.8T έκανε δεξιά και μπήκε στη μεσσαία μέχρι να περάσει ένα ταπεινό Saxo VTS ...
Όταν βγεις στο ποτάμι να δεις πως αλλάζουν όλα
-
Κάπου υπήρχε ένα θέμα με αναφορά στην υποχρέωση να παραχωρούμε προτεραιότητα σ'αυτόν που θέλει να μας προσπεράσει. Δεν το βρίσκω, γι'αυτό θα γράψω εδώ ένα σχόλιο.
Κινούμαι στον Κηφισσό με ταχύτητα μεγαλύτερη από των περισσότερων, τους οποίους προσπερνώ τον ένα μετά τον άλλο. Λόγω του ότι εκείνοι βρίσκονται στη μεσαία λωρίδα σχετικά κοντά μεταξύ τους, δεν μπαίνω κι εγώ στη μεσαία μετά από κάθε προσπέρασμα γιατί 20 μέτρα παρακάτω θα βρω τον επόμενο.
Τότε μου έρχεται ένα σαξόραλο από πίσω με χίλια, μου ανάβει φώτα, μου κορνάρει λες και τον είχα πάει καροτσάκι για καμιά 10ριά χιλιόμετρα. Είχα πρόθεση να κάνω δεξιά αμέσως, όχι όμως να κάνω και σφήνα μπροστά στον διπλανό μου για να φύγει το μ@%#$% χωρίς την παραμικρή καθυστέρηση.
Έβγαλα φλας και μετά από μερικά δευτερόλεπτα έκανα δεξιά με τάξη και ασφάλεια, ο νεαρός όμως είχε ήδη πηδήξει 2 λωρίδες και πέρναγε τον κόσμο από δεξιά με σφήνες.Πείτε μου τώρα: ποιος είχε άδικο; Νομίζω πως δεν έκανα κάτι αντικανονικό ή επικίνδυνο, σε δρόμο βρισκόμουν, όχι σε πίστα. Ο νεαρός όμως θα έλεγε στην παρέα του ότι βρήκε ένα κόπανο που του 'έκλεινε τον δρόμο' και 'τον ανάγκασε να κάνει σφήνες για να περάσει'. Θα μπορούσε να γράφει και στο φόρουμ τα ίδια κι εμείς να κουνάμε αποδοκιμαστικά το κεφάλι.
Τα γράφω αυτά για να καταλάβουμε ότι δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο. Μπορεί ορισμένες φορές να έχουμε τυπικά δίκιο, αλλά κάθε φάση στον δρόμο δεν είναι σαν όλες τις άλλες. Και δεν είναι σωστό να κατεβάζουμε καντήλια στο παραμικρό επειδή ο μπροστινός μας (που έχει και την ευθύνη εκείνη τη στιγμή) δεν φέρεται όπως θα άρεσε/βόλευε εμάς.
-
Σε γενικές γραμμές δεν έχεις άδικο σε αυτά που γράφεις, αλλά καλό είναι να μην κοιτάμε μόνο μπροστά. Το ιδανικό είναι να ρίχνουμε και ματιές στους καθρέφτες να ξέρουμε ανά πάσα στιγμή τι γίνεται και πίσω μας.
Αν είχες τσεκάρει τον καθρέφτη εγκαίρως, πιθανότατα να είχες δει πως έρχεται το Saxo με περισσότερα χλμ και να είχες ενεργήσει νωρίτερα για να του κάνεις χώρο να περάσει.
-
Κοιτάζω συχνά από τους καθρέπτες ελέγχοντας τι είναι γύρω μου. Αυτός όμως εμφανίστηκε στην κυριολεξία από το πουθενά - υποψιάζομαι ότι ήρθε από καμιά δεξιά ή βοηθητική λωρίδα και κάνοντας ζιγκ-ζαγκ βρέθηκε στην πολυπόθητη αριστερή όπου κάποιος είχε τολμήσει να οδηγεί εκείνη τη στιγμή.
Ανευθυνότης η αγορα "ακριβου"?-φιλοσοφικό ερώτημα