-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Η Φερραρι συμφωνα με τον ιδιο τον ιδρυτη της ειναι ενας κατασκευαστης που στοχευει στο πρωταθλημα οδηγων. Οδηγων ασυζητητι
Τι λες μωρέ και συ. Αφού στα ταμπελάκια γράφει των κατασκευαστών.
Όταν ειπώθηκε αυτό δεν υπήρχε κατασκευαστών. Μετά κωλοτούμπες έκανε ο Γέρος για να τα πάρει και τα δύο... για αυτό και απέλυε όποιον οδηγό του δεν υπάκουε στην γραμή της ομάδας! Τόσο πολύ τους εκτιμούσε! Μάλιστα ο ίδιος έλεγε ότι τους κάνει χάρη που οδηγούν τα δημιουργήματά του και χάρη σε αυτά νικούν!
-
το 1 παντως στα μονοθεσιο το παιρνει ο οδηγος...Αν το παρει ο Αλονσο 1-2 στα μονοθεσια δεν θα δει ο Χορνερ
Το 92 το πηρε ο Μανσελλ και η Γουλιαμς...το 93 τρεχαν με 0 κ 2..επειδη ο Ναιτζελ μας την εκανε για αμερικα...
-
Σωστος ο Zeus

Δεν σας την εκανα ομως ουτε εγω. Ψηφισα κατασκευαστων αφου τεινω προς τα εκει :Ρ
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Από ότι βλέπω από τα πολύ πρώιμα αποτελέσματα είναι ότι οι μεν οπαδοί της Ferrari ενδιαφέρονται πρωτίστως για το Κατασκευαστών, ενώ οι φίλαθλοι γενικά της F1 που δεν πρόσκεινται σε στρατόπεδο, για των Οδηγών.Εγώ που δεν είμαι Ferrari και είμαι Renault το κατασκευαστών προτιμώ.
-

-
Στη μετά-Senna εποχή, έχω διαρκώς την αίσθηση, ότι οι πιλότοι είναι απλά περαστικοί... Το βάρος στους κατασκευαστές λοιπόν, αφού τουλάχιστον συνειρμικά βοηθάει (τουλάχιστον τον ρομαντικό παρατηρητή...) κάποια πράγματα να παραμένουν σταθερά (όπως τα ονόματα των κορυφαίων κατασκευαστών), καθώς περνούν οι δεκαετίες...
-
Οδηγών.
Έναν αγώνα F1 τον κερδίζει ο οδηγός που τερματίζει πρώτος, όχι η ομάδα που μάζεψε τους περισσότερους πόντους.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:

ελιωσα! -
Θέλω ένα κόκκινο μονοθέσιο να τερματίζει πρώτο. Το δεύτερο, δε με νοιάζει.
Αν ένα ασημί/μπλε/τιρκουάζ/σάπιο μήλο μονοθέσιο τερματίζει πάντα πρώτο και τα δύο κόκκινα πάντα στις θέσεις 2-3, θα πάρουμε το κατασκευαστών. Και το ασημί/μπλε/τιρκουάζ/σάπιο μήλο μονοθέσιο το οδηγών. Όμως ποιος θα έχει πάρει τις νίκες και ποιος θα είναι στη συνείδηση των φιλάθλων πιο γρήγορος;..
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Θέλω ένα κόκκινο μονοθέσιο να τερματίζει πρώτο. Το δεύτερο, δε με νοιάζει.Αν ένα ασημί/μπλε/τιρκουάζ/σάπιο μήλο μονοθέσιο τερματίζει πάντα πρώτο και τα δύο κόκκινα πάντα στις θέσεις 2-3, θα πάρουμε το κατασκευαστών. Και το ασημί/μπλε/τιρκουάζ/σάπιο μήλο μονοθέσιο το οδηγών. Όμως ποιος θα έχει πάρει τις νίκες και ποιος θα είναι στη συνείδηση των φιλάθλων πιο γρήγορος;..
+1
Λες μάλιστα να γίνει έτσι με RedBull στο ένα και Alonso στο άλλο; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και τι σχέση έχει ποιο καθιερώθηκε πρώτο; Για μένα των οδηγών είναι ένα απομεινάρι του παρελθόντος, τότε που αγόραζες/νοίκιαζες ό,τι αμάξι ήθελες και έτρεχες. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα!!! Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τις ομάδες. Οι οδηγοί είναι απλά υπάλληλοι!Aυτά να τα πεις στον Σουμάχερ που έκανε τη Φερράρι ομάδα.
-
Οδηγών.
Οι μη τόσο πωρωμένοι με το άθλημα ένα στυλ πρότασης ξέρουν και είναι αυτό που μετρά τελικα:
'Το 2008 το πήρε ο Χάμιλτον με ΜακΛαρεν' ή 'Το 2001 το πήρε ο Σουμάχερ με Φερράρι'.
-
Unicorn άιμ κρόσινγκ μάι φίνγκερς!
Κι όσο γι' αυτό που λέτε για τα εκατομμύρια του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ε, νομίζω πολλά περισσότερα θα βγάλει η Ferrari εκμεταλλευόμενη το ενδεχόμενο πρωτάθλημα του Alonso και το ότι έχει τον πρωταθλητή στα μονοθέσιά της παρά η Red Bull που πήρε το κατασκευαστών (αμφιβάλλω και για το πόσοι ψιλοαδιάφοροι τηλεθεατές γνωρίζουν την ύπαρξη του)
Γι' αυτό και ο Αχώνευτος Χόρνερ ήθελε τον πιτσιρίκο για πρωταθλητή. Γιατί θα ξέσκιζε στις αγορές της Ευρώπης και κυρίως της Γερμανίας. Τώρα με τον Αυστραλό, πού να πουλήσει; Στους Αβορίγινες !?!?!?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Και τι σχέση έχει ποιο καθιερώθηκε πρώτο; Για μένα των οδηγών είναι ένα απομεινάρι του παρελθόντος, τότε που αγόραζες/νοίκιαζες ό,τι αμάξι ήθελες και έτρεχες. Τώρα άλλαξαν τα πράγματα!!! Τα πάντα περιστρέφονται γύρω από τις ομάδες. Οι οδηγοί είναι απλά υπάλληλοι!
Aυτά να τα πεις στον Σουμάχερ που έκανε τη Φερράρι ομάδα.
Ναι μωρέ! Αυτός έφτιαxνε κινητηρες και σχεδίαζε μονοθεσια!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Οδηγών.Οι μη τόσο πωρωμένοι με το άθλημα ένα στυλ πρότασης ξέρουν και είναι αυτό που μετρά τελικα:
'Το 2008 το πήρε ο Χάμιλτον με ΜακΛαρεν' ή 'Το 2001 το πήρε ο Σουμάχερ με Φερράρι'.
Μας ενδιαφέρει η γνωμη των άσχετων;
-
Kατασκευαστων απο μενα και αυτο γιατι παντα ημουν Ferraristi αλλα ποτε δεν συμπαθησα τον ΣΟυμαχερ.
-
Πάντως είναι φοβερό πως σκέφτονται όλοι οι tifosi.
Οι περισσότεροι στηρίζουμε την ομάδα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οδηγών.
Οι μη τόσο πωρωμένοι με το άθλημα ένα στυλ πρότασης ξέρουν και είναι αυτό που μετρά τελικα:
'Το 2008 το πήρε ο Χάμιλτον με ΜακΛαρεν' ή 'Το 2001 το πήρε ο Σουμάχερ με Φερράρι'.
Μας ενδιαφέρει η γνωμη των άσχετων;
Και στον κινηματογράφο, για παράδειγμα, από τον περισσότερο κόσμο 'δοξάζεται' ο πρωταγωνιστής.
Από τους λίγους (τους γνώστες βέβαια), αναγνωρίζεται, πρώτα, η σκηνοθετική 'ιδιοφυΐα' και ακολουθούν όλα τ' άλλα!!
Λοιπόν, πρώτα το 'Κατασκευαστών'. -
Και η άποψη του Domenicali: 'But let's not forget that Red Bull has won a lot this year and taken many pole positions and has already won the constructors championship. That proves they've worked better than anyone and they've made the quickest and most competitive car.'
Με άλλα λόγια η Red Bull κέρδισε των Κατασκευαστών που σημαίνει ότι έχτισε το καλύτερο μονοθέσιο. Αυτή δεν είναι η ουσία του μηχανοκίνητου; Αν δεν ήταν το αυτοκίνητο το σημαντικότερο, θα βλέπαμε στοίβο, όχι F1...
-
Όντως υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης.
Δε θυμάμαι να είπε κανείς ότι το κατασκευαστών το παίρνει χαριστικά αυτός που είχε το πιο όμορφο μονοθέσιο ή με τα καλύτερα γκριντ-γκερλς.
Μάλλον εξαρχής έχει γίνει η λανθασμένη προσέγγιση στο θέμα.
Οδηγών ή κατασκευαστών.