-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Στο συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι. Μία προστασία των εσωτερικών οργάνων απαιτεί μία δυσκαμψία τέτοια που πρακτικά μετατρέπει τη στολή σε βασανιστήριο.
Ίσως η εφαρμογή τελικά των inflatable airbags σε συνδυασμό με πολλαπλές στρώσεις από υλικά που παρουσιάζουν μεγάλη αντοχή υπό εφελκυστικά φορτία να είναι η λύση. Αλλά κάτι τέτοιο είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο.
Το καταλαβαίνω ρε στη Χρήστο, αλλά θυμήσου και πόσο αντέδρασαν οι οδηγοί για το HANS, για την ανύψωση των πλαϊνών κτλ. Νομίζω πρέπει να πιεστεί λίγο παραπάνω η έρευνα και να κάνουν κάποιες υποχωρήσεις και οι αναβάτες, σε συνεργασία με τις ερευνητικές ομάδες.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Στο συγκεκριμένο θέμα είναι πολύ δύσκολο να γίνει κάτι. Μία προστασία των εσωτερικών οργάνων απαιτεί μία δυσκαμψία τέτοια που πρακτικά μετατρέπει τη στολή σε βασανιστήριο.
Ίσως η εφαρμογή τελικά των inflatable airbags σε συνδυασμό με πολλαπλές στρώσεις από υλικά που παρουσιάζουν μεγάλη αντοχή υπό εφελκυστικά φορτία να είναι η λύση. Αλλά κάτι τέτοιο είναι ακόμα σε πειραματικό στάδιο.
Το καταλαβαίνω ρε στη Χρήστο, αλλά θυμήσου και πόσο αντέδρασαν οι οδηγοί για το HANS, για την ανύψωση των πλαϊνών κτλ. Νομίζω πρέπει να πιεστεί λίγο παραπάνω η έρευνα και να κάνουν κάποιες υποχωρήσεις και οι αναβάτες, σε συνεργασία με τις ερευνητικές ομάδες.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο ασφαλές από έναν οδηγό που αισθάνεται άνετα. Με το HANS ο φόβος ήταν αν και κατά πόσον η επιπλέον δυσκαμψία στο επίπεδο του αυχένα θα είχε επιπτώσεις στο τρόπο με τον οποίο θα επιβραδυνόταν ο εγκέφαλος του οδηγού. Ο φόβος ήταν ότι θα μπορούσε ο εγκέφαλος να έρθει βίαια σε επαφή με τα οστά στο εμπρός μέρος του κεφαλιού με αποτελέσματα αντίστοιχα αυτών που οδήγησαν στην γρήγορη εξάπλωση των αερόσακων κουρτίνας ή με το κατά πόσον μία βίαιη επιβράδυνση του αυχένα θα οδηγήσει σε ρήξη του νωτιαίου μυελού στη βάση του. Τελικά από όσο φαίνεται οι πιλότοι πείστηκαν για το αναγκαίο.
Στους οδηγούς του MOTOGP τα πράγματα είναι πιο πολύπλοκα. Εκεί ο οδηγός πρέπει πρακτικά να έχει την ευκαμψία της Κομανέτσι ειδικά στις υψηλές ταχύτητες όπου κουλουριάζεται πάνω στη μηχανή. Κάποια σχέδια με CRP plates σε αλληλοκαλυπτόμενη διάταξη (armadillo coating) δοκιμάστηκαν αλλά δεν επιτρέπουν την κάμψη πέρα από ένα συγκεκριμένο ποσοστό τόσο κατά τον διαμήκη αλλά κυρίως κατά τον εγκάρσιο άξονα και θεωρούνται και επικίνδυνα να προκαλέσουν πτώση (καθώς ο κορμός του οδηγού αποτελεί στοιχείο της δυναμικής ισορροπίας της μηχανής). Η έρευνα πάντως για την ώρα και μετά το ατύχημα του Wayne Rainey που τον άφησε σε αναπηρική πολυθρόνα μας οδήγησε στη λύση της σκληρής πλάτης - καμπούρας που προστατεύει τους οδηγούς από το #1 αίτιο αναπηρίας στην περίπτωση πτώσης από μηχανή. Η καμπούρα αυτή γλυτώνει στην Ελλάδα δεκάδες ανθρώπους κάθε έτος από αναπηρία αλλά βέβαια δεν αποτελεί πανάκεια.
Οψόμεθα πάντως. Υπάρχουν ήδη σχέδια με την εισαγωγή αερόσακων εντός της στολής οι οποίοι ενεργοποιούνται με την απομάκρυνση του αναβάτη από τη μηχανή και θα μπορούσαν για το συγκεκριμένο ατύχημα να προσφέρουν κάποιες παραπάνω πιθανότητες επιβίωσης στον άτυχο Ιάπωνα. Και πάλι όμως η πρόσκρουση με διαφορά πολλών δεκάδων χιλιομέτρων με ένα αιχμηρό όγκο πολλαπλάσιου βάρους δεν επιτρέπει και πάρα πολλά.....
Η οδήγηση μηχανής αποτελεί πάντα την πλέον επικίνδυνη μηχανοκίνητη δραστηριότητα. Όπως και να το κάνουμε ένα μονοθέσιο της F1 αποτελεί και μία προστασία για τον οδηγό. Όταν καβαλάς μηχανή δεν υπάρχει τίποτα να σε προστατεύσει.
-
Τρομερη μαχη Ροσσι-Λορενθο σημερα (για την 3η θεση βεβαια) στους τελευταιους γυρους, που κριθηκε τελευταια στιγμη υπερ του Βαλε.
Youtube VideoΚαι ο Λορεντζος κλαιει γιατι ο παλιος του πηρε το γλειφιτζουριιιι
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87176 -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Τρομερη μαχη Ροσσι-Λορενθο σημερα (για την 3η θεση βεβαια) στους τελευταιους γυρους, που κριθηκε τελευταια στιγμη υπερ του Βαλε.
Youtube VideoΚαι ο Λορεντζος κλαιει γιατι ο παλιος του πηρε το γλειφιτζουριιιι
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87176Μπαμπακα, μ' εζειλε ο Λοσσι. Κλαψ. Την αλλη φολά ομως που σα τον πετυχω, σα του ζειξω εγω...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/87195
Μονο εμενα μου φαινεται οτι τις πιο επικινδυνες κινησεις τις εκανε ο ιδιος ο Λορεντσο;
Αμα θες ρε φιλε το πρωταθλημα (και σωστα), κατσε 4ος. Αμα μπαινεις (καγκουρικα) στη μαχη με τον καλυτερο, που δεν εχει και τιποτα να χασει, και τρως την παπαρα, κανε την παπια και μη κλαιγεσαι.
-
Χθες ειδα τον αγωνα και ομολογω πως μου χε λειψει μια τοσο καλη μαχη στο MotoGP!
-
Πολύ ωραία η Peugeot!
Μάλιστα... Σεβασμό στο συναγωνιζόμενο σου λέει μετά...
http://www.autosport.com/news/report.php/id/88020 -
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Apo ta kalytera prwta8lhmata na blepeis.....Εεετσι! Το παρακολουθω τα τελευταια 2 χρονια μονο αλλα ειναι απιστευτο! Και η καλυψη του ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε. Καμερες μπροστα απο τους τροχους για να φαινεται πως παραμορφωνεται το λαστιχο, πως δουλευει η αναρτηση, πως αναβουν τα φρενα, αναλυσεις μηχανικων μερων, επεξηγησεις των μηχανικων προβληματων κλπ. Ειναι κορυφαιο!
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
Apo ta kalytera prwta8lhmata na blepeis.....
Εεετσι! Το παρακολουθω τα τελευταια 2 χρονια μονο αλλα ειναι απιστευτο! Και η καλυψη του ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε. Καμερες μπροστα απο τους τροχους για να φαινεται πως παραμορφωνεται το λαστιχο, πως δουλευει η αναρτηση, πως αναβουν τα φρενα, αναλυσεις μηχανικων μερων, επεξηγησεις των μηχανικων προβληματων κλπ. Ειναι κορυφαιο!
Kai poy na ta deis apo konta.....
Mhpws wra gia taksidaki pros Yas Island afoy einai sto programma toys kai to 2011?
Perisy poy to UAE GT htan support race sta V8 kai logo doyleias hmoyn ekei kai ta eida apo konta moy pesane ta dontia.... -
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Apo ta kalytera prwta8lhmata na blepeis.....
Εεετσι! Το παρακολουθω τα τελευταια 2 χρονια μονο αλλα ειναι απιστευτο! Και η καλυψη του ειναι η καλυτερη που εχω δει ποτε. Καμερες μπροστα απο τους τροχους για να φαινεται πως παραμορφωνεται το λαστιχο, πως δουλευει η αναρτηση, πως αναβουν τα φρενα, αναλυσεις μηχανικων μερων, επεξηγησεις των μηχανικων προβληματων κλπ. Ειναι κορυφαιο!
Kai poy na ta deis apo konta.....
Mhpws wra gia taksidaki pros Yas Island afoy einai sto programma toys kai to 2011?
Perisy poy to UAE GT htan support race sta V8 kai logo doyleias hmoyn ekei kai ta eida apo konta moy pesane ta dontia....Αυτα ειναι! Και πρεπει να εχουν και γαματο ηχο! Bathurst θελω να παω ρε γμτ
-
Bathrust einai apla o naos.... Alla ti kseroyn aytoi ekei katw re Vassili? Pistes mesa se poleis, e8nikoys droimoys kai pista F1.... Tstststststst oi apoloitistoi.....
Pantws san empeireia aksizei kapoios na dei estw kai enan agwna apo konta.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Bathurst einai apla o naos.... Alla ti kseroyn aytoi ekei katw re Vassili? Pistes mesa se poleis, e8nikoys droimoys kai pista F1.... Tstststststst oi apoloitistoi.....Από τα αγαπημένα μου δείγματα οδήγησης ever. Αρκεί να νιώσεις το όριο που κινείται ο Murphy για να δεις για τί συγκέντρωση και φοβερή επίδοση μιλάμε.
-
χεχε ελα ντε ρε Hannibal (θυμισε μου τ ονομα σου)!
Οντως γαματος γυρος Κωνσταντινε! btw μου χουν πει πως το 2006 ηταν απο τις καλυτερες προσφατες χρονιες στα V8. Τους εχω ολους τους αγωνες αλλα δεν εχω χρονο να τους δω ακομα γμτ. Ειχε δει κανεις σας εκεινη την χρονια?
Πρεπει ρε γμτ να γινει πιο γνωστη αυτη η κατηγορια στην Ευρωπη. Ωραια θα ηταν πχ να ειχαν εναν αγωνα στο Nordschleife
-
Ο χρήστης VassilisAl έγραψε:
χεχε ελα ντε ρε Hannibal (θυμισε μου τ ονομα σου)!Οντως γαματος γυρος Κωνσταντινε! btw μου χουν πει πως το 2006 ηταν απο τις καλυτερες προσφατες χρονιες στα V8. Τους εχω ολους τους αγωνες αλλα δεν εχω χρονο να τους δω ακομα γμτ. Ειχε δει κανεις σας εκεινη την χρονια?
Πρεπει ρε γμτ να γινει πιο γνωστη αυτη η κατηγορια στην Ευρωπη. Ωραια θα ηταν πχ να ειχαν εναν αγωνα στο Nordschleife
Egw egw.... Kai eideika ekeinos thn xronia sto Bathrust htan to kati allo.....
Sthn eyrwph yparxei kathgoria me antistoixes maxes kai 8eama kai eiani to BTCC.... Alla ta V8 kai h kalypsh kai genikotera to olo styl einai san na blepeis F1 kai malista orismenes fores kalyterh.....
Alexandros
-
μετα τα stock cars brasil τα αλλα ειναι χαος
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
χεχε ελα ντε ρε Hannibal (θυμισε μου τ ονομα σου)!
Οντως γαματος γυρος Κωνσταντινε! btw μου χουν πει πως το 2006 ηταν απο τις καλυτερες προσφατες χρονιες στα V8. Τους εχω ολους τους αγωνες αλλα δεν εχω χρονο να τους δω ακομα γμτ. Ειχε δει κανεις σας εκεινη την χρονια?
Πρεπει ρε γμτ να γινει πιο γνωστη αυτη η κατηγορια στην Ευρωπη. Ωραια θα ηταν πχ να ειχαν εναν αγωνα στο Nordschleife
Egw egw.... Kai eideika ekeinos thn xronia sto Bathrust htan to kati allo.....
Sthn eyrwph yparxei kathgoria me antistoixes maxes kai 8eama kai eiani to BTCC.... Alla ta V8 kai h kalypsh kai genikotera to olo styl einai san na blepeis F1 kai malista orismenes fores kalyterh.....
Alexandros
Σαν μαχες ισως ναι αλλα πιστευω αυτο που κανει τα V8 τοσο special ειναι τ οτι τ αυτοκινητα αποδιδουν 600-650 αλογα με ο,τι συνεπαγεται αυτο. Και το DTM ειναι καλο αλλα ειναι αλλη φαση.
-
Paraskeyh htan o prwtos agwnas toy Suzuki cup edw kai o Costas ekane 3 sta 3 syn oti katekthse thn pole position....
Perissotera molis kataferw na synel8w giati distyxws ayth h epityxia mas episkiasthke apo to pen8os opoy xasame ton poly kalo mas filo Pascal Grosjean se atyxhma poy egine meta ton prwto agwna ths supersport bikes sto cool down lap afoy eixe nikhsei kai o tritos gia adieykrinhstes syn8hkes epese panw toy me kammia 200 klm..... -
Πολυ κριμα... Ειχε καμια σχεση με τον Romain?
-
Άλλο ένα θλιβερό και περίεργο νέο
Pascal Grosjean dies after race win
http://sports.espn.go.com/rpm/racing/ne ... id=5854549 -
Audi R18
ΟΡΓΑΣΜΟΣ!!!
H βασικότερη (εμφανής) διαφορά είναι το κλειστό κόκπιτ. Σύμφωνα με το autosport, οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτήν την επιλογή είναι οι αλλαγές στους κανονισμούς σχετικά με τον κινητήρας και τον μέγιστο αριθμό ατόμων που θα επιτρέπεται να εργάζεται στην αλλαγή τροχών κατά τη διάρκεια ενός pit stop.
Ο μικρότερος κινητήρας του 2010 απαιτεί καλύτερη διαχείριση του αέρα, τομέας στον οποίο το κλειστό κόκπιτ υπερτερεί έναντι του ανοιχτού.
Σχετικά με τα pit stops, πλέον θα επιτρέπεται να δουλεύουν μόνο 2 μηχανικοί για να αλλάζουν τροχούς, επομένως δεν υπάρχει η ανάγκη για γρήγορες αλλαγές οδηγών. Έστω και με κλειστό κόκπιτ, η αλλαγή των οδηγών θα έχει ολοκληρωθεί πριν ολοκληρωθεί η αλλαγή των τροχών.
Όπως και να 'χει, είναι ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!
Αγώνες πίστας στο εξωτερικό - Διάφορα νέα