-
Σε οποιοδήποτε κόκκινο αντικείμενο θα πήγαινε το βλέμμα! Οι άνθρωποι είναι γεννετικά προγραμματισμένοι να προσέχουν το ερυθρό χρώμα πάνω από οτιδήποτε άλλο καθώς υποδηλώνει κίνδυνο. Το εντελώς ουδέτερο λευκό περνάει απαρατήρητο στην πρώτη ματιά.
-
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κόκκινο αντικείμενο θα πήγαινε το βλέμμα! Οι άνθρωποι είναι γεννετικά προγραμματισμένοι να προσέχουν το ερυθρό χρώμα πάνω από οτιδήποτε άλλο καθώς υποδηλώνει κίνδυνο. Το εντελώς ουδέτερο λευκό περνάει απαρατήρητο στην πρώτη ματιά.Δεν είμαστε νεκρόφιλοι δηλαδή ? είναι καθαρά οφθαλμολογικό το θέμα ?
Busso
Toν ξέρω τον Κώτσα και απο το 4Τforum και απο το Alfisti (μπορεί και να έγινα μέλος πριν και τον Κώστα εκεί....)
-
Ο χρήστης BEAMS έγραψε:
Giuseppe, πρόσθεσε τώρα και αυτό http://www.autoblogger.gr/blog/?p=393&cat=21
και αν βγάλεις άκρη, πες τη μου και σε μένα.Αν θες και τη γνώμη μου, από κάτι τέτοιες αμφίσημες και εν τέλει ακαταλαβίστικες παπαριές, που ακούγονταν και γράφονταν χρόνια σε έντυπα εδώ και αλλού, χαράχτηκε ο δρόμος ο κατηφορικός που βαδίζει πολλά χρόνια τώρα η φίρμα.
Μια μόνο από τις ατέλειωτες κοτσάνες (κατ'εμέ) που κυκλοφορούσαν από τον καιρό που αγόραζα και εγώ Άλφα και την επαναλαμβάνει ο συγγραφέας των παραπάνω άρθρων, είναι αυτή που χαρακτηρίζει την Άλφα, 'Φερράρι του φτωχού'.
Στα δικά μου μάτια, η πιο ελεεινή φράση που γράφτηκε ποτέ για αυτή τη φίρμα.
Ανάλυση σε αυτό, μη μου ζητήσεις να κάνω σημείωσε μόνο μια παροιμία πολύ σχετική:
'Η αλεπού 100, το αλεπουδάκι 110';Το λινκ που έβαλες είναι τόσο ακαταλαβίστικο που το παράτησα.
Βασικά εγώ το λινκ δεν το έβαλα για εξυμνήσω τον ΣΧ....
Απλά για να διαβαστεί.
Συμφωνώ για την τραγική έκφραση 'Ferrari του φτωχού'
Ξέρει και την ιστορία κιόλας. Γιατί κύριε Στράτη?
Η Ferrari πες καλύτερα ότι είναι η Alfa Romeo του πλούσιου, ή ότι οι αγωνιστικές Alfa Romeo είναι οι Ferrari που είναι πιο σωστό.Πάντως ο κύριος Λάκης Φωτιάδης ήταν εκεί σήμερα....
Παρεπιπτόντως μεγάλη μορφή....
Εσείς που είστε και λάτρης της μάρκας, ήσασταν σήμερα στα Μέγαρα? Γιατί δε σας είδα, εκτός και αν δεν βλέπω καλά -
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σε οποιοδήποτε κόκκινο αντικείμενο θα πήγαινε το βλέμμα! Οι άνθρωποι είναι γεννετικά προγραμματισμένοι να προσέχουν το ερυθρό χρώμα πάνω από οτιδήποτε άλλο καθώς υποδηλώνει κίνδυνο. Το εντελώς ουδέτερο λευκό περνάει απαρατήρητο στην πρώτη ματιά.Και όχι μόνο αυτό. Συγκεκριμένες αποχρώσεις του κόκκινου ενεργοποιούν τους σιελογόνους αδένες, κατάλοιπο από την εποχή που οι άνθρωποι έτρωγαν ωμό κρέας. Τις αποχρώσεις αυτές χρησιμοποιούν κυρίως τα ταχυφαγεία στις ρεκλάμες και στους καταλόγους τους για προφανής λόγους. Οπότε την επόμενη φορά που θα νοιώσετε να σας 'τρέχουν τα σάλια' στην εικόνα μιας κόκκινης Φεράρι ή Αλφα να ξέρετε ό,τι κάποιο καλοί μαρκετίστες παίζουν με τα αρχέγονα ένστικτά μας.
-
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Το μόνο 'ενοχλητικό' για μένα Giuseppe είναι ότι πολλές φορές ο ενθουσιασμός φτάνει στα άκρα και λίγο χρειάζεται για να μεταλλαχθεί σε οπαδισμό.Αναφέρομαι στους νεόκοπους,γιατί αυτοί λοιδωρούν απόψεις διαφορετικές από το μοτό 'Η Alfa πάνω απ'όλα'σε σημείο να γίνονται κι ίδιοι το ίδιο γραφικοί με τους Vag που κοροιδεύουν.Ενα-δύο βιβλία να διαβάσει κάποιος θα καταλάβει γιατί έχουμε απαιτήσεις από την αγαπημένη μας μάρκα.Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία,πράγμα που η Alfa μας το θυμήθηκε λίγους μήνες πρίν ( εκτός φυσικά της γκάμας).Συμφωνώ σε αυτά που γράφεις για τον οπαδισμό.Αλλά είναι άδικο να χωρίζουμε τους αλφίστι σε νεόκοπους και παλαιότερους.
Επίσης μπορεί η BMW να κάνει όλα αυτά που λες αλλά σε τιμές ελαφρώς απλησίαστες. -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
-
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
Για την γνωστή BMW που βγάζει αυτοκίνητα μιλάμε ή καμμιά άλλη (ποδήλατα, μοτό)?
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
Μόνο για γέλια μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
Μόνο για γέλια μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...
Μπορείς να μου πεις μια τεχνολογία που έχει προσφέρει η BMW στην παγκόσμια αυτοκίνηση να γελάσω κι εγώ;...
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
Μόνο για γέλια μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...
Μπορείς να μου πεις μια τεχνολογία που έχει προσφέρει η BMW στην παγκόσμια αυτοκίνηση να γελάσω κι εγώ;...
Δε γίνεται να είσαι petrolhead και fan της αυτοκίνησης και να γράφεις τέτοια πράγματα. Εντελώς φιλικά στο λέω. Και για αυτό που λες για τη τεχνολογία...και για τις επιδόσεις. Για τις επιδόσεις είναι εύκολο: ///Μ.
Σχετικά με τη τεχνολογία...δε θα ξεκινήσω από παλιά, ούτε θα αναφερθώ στο γεγονός ότι είναι η μοναδική εταιρία ευρείας παραγωγής που έχει σε όλη τη γκάμα της πίσω κίνηση, ούτε στα αξιοζήλευτα μοτέρ από 4κυλ-V12, ούτε στη προσπάθειά της να κρατάει το βάρος όσο χαμηλά γίνεται, ούτε στη χρήση carbon υλικών σε Μ3 Ε92 και Μ3 Ε46 CSL, ούτε στα εκπληκτικά σε αίσθηση φρένα και τιμόνια, ούτε στη κατηφορική και χαμηλή θέση οδήγησης, ούτε στα γρανιτένια πλαίσια, ούτε στις αναρτήσεις Μ που είναι το καλύτερο ζύγισμα μεταξύ άνεσης και πρόσφυσης, ούτε στο 50/50 ζύγισμα και ούτε στη τοποθέτηση των μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα...γιατί θα είχες δίκιο αν έλεγες ότι εντάξει...δεν ανακάλυψε και τον τροχό.
Θα αναφερθώ στη πιο πρόσφατη εφαρμογή του brake energy renegeration που αποθηκεύει τη χαμένη ενέργεια από το φρενάρισμα και φορτίζει τη μπαταρία, concept του οποίου και χρησιμοποιήθηκε στη F1 κατά μια μορφή του και γιατί όχι και του auto start/stop κάτι που μετά από την 1...όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν.
Επίσης δεν είναι τόσο η ανακάλυψη μιας νέας τεχνολογίας (όπως για παράδειγμα το start/stop που προ-υπήρχε σαν concept), αλλά η εφαρμογή αυτού.
Από την άλλη...η Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια μας εκπλήττει χρόνο με το χρόνο με νέες τεχνολογίες και μοντέλα επιδόσεων ε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
...Τη συγκρίνω άμεσα με την BMW,γιατί θεωρώ ότι η συγκεκριμένη μάρκα σέβεται τους πελάτες και τους προσφέρει γκάμα-επιδόσεις- τεχνολογία...
Σιγά την τεχνολογία και τις επιδόσεις, εντάξει έχει γκάμα.
Μόνο για γέλια μπορεί να είναι κάτι τέτοιο...
Μπορείς να μου πεις μια τεχνολογία που έχει προσφέρει η BMW στην παγκόσμια αυτοκίνηση να γελάσω κι εγώ;...
Δε γίνεται να είσαι petrolhead και fan της αυτοκίνησης και να γράφεις τέτοια πράγματα. Εντελώς φιλικά στο λέω. Και για αυτό που λες για τη τεχνολογία...και για τις επιδόσεις. Για τις επιδόσεις είναι εύκολο: ///Μ.
Σχετικά με τη τεχνολογία...δε θα ξεκινήσω από παλιά, ούτε θα αναφερθώ στο γεγονός ότι είναι η μοναδική εταιρία ευρείας παραγωγής που έχει σε όλη τη γκάμα της πίσω κίνηση, ούτε στα αξιοζήλευτα μοτέρ από 4κυλ-V12, ούτε στη προσπάθειά της να κρατάει το βάρος όσο χαμηλά γίνεται, ούτε στη χρήση carbon υλικών σε Μ3 Ε92 και Μ3 Ε46 CSL, ούτε στα εκπληκτικά σε αίσθηση φρένα και τιμόνια, ούτε στη κατηφορική και χαμηλή θέση οδήγησης, ούτε στα γρανιτένια πλαίσια, ούτε στις αναρτήσεις Μ που είναι το καλύτερο ζύγισμα μεταξύ άνεσης και πρόσφυσης, ούτε στο 50/50 ζύγισμα και ούτε στη τοποθέτηση των μοτέρ πίσω από τον εμπρός άξονα...γιατί θα είχες δίκιο αν έλεγες ότι εντάξει...δεν ανακάλυψε και τον τροχό.
Θα αναφερθώ στη πιο πρόσφατη εφαρμογή του brake energy renegeration που αποθηκεύει τη χαμένη ενέργεια από το φρενάρισμα και φορτίζει τη μπαταρία, concept του οποίου και χρησιμοποιήθηκε στη F1 κατά μια μορφή του και γιατί όχι και του auto start/stop κάτι που μετά από την 1...όλο και περισσότεροι το χρησιμοποιούν.
Επίσης δεν είναι τόσο η ανακάλυψη μιας νέας τεχνολογίας (όπως για παράδειγμα το start/stop που προ-υπήρχε σαν concept), αλλά η εφαρμογή αυτού.
Από την άλλη...η Alfa Romeo τα τελευταία χρόνια μας εκπλήττει χρόνο με το χρόνο με νέες τεχνολογίες και μοντέλα επιδόσεων ε?
...Ξέχασες τα runflat!...
Μάλλον μπερδεύεσαι, δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι οι άλφα είναι καλύτερες ούτε είμαι οπαδός καμιάς αυτοκινητοβιομηχανίας, αυτό έλειπε. Απλά απαντάω στις ανακρίβειες κάποιων φανατικών μπεεμβεδάκιδων που μας τα έχουν κάνει τσουρέκια με την BMW διαδίδοντας το μάρκετίνγκ της.
Αλλά τώρα αφού το έθεσες για την άλφα θα σου απαντήσω. Λοιπόν τα τελευταία χρόνια έχουν εφεύρει το common rail που χρησιμοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες diesel και τώρα τελευταία το multiair που είναι ότι πιο χάιτεκ κυκλοφορεί. Ικανοποιήθηκες;
-
Δεν έδωσες καμία απάντηση. Ερώτηση έκανες στην οποία πιστεύω σου απάντησα.
Χειρότεροι από αυτούς τους φανατικούς μπεμβεδάκιδες που λες είναι οι αδαής
Τέλος πίσω από το marketing στο οποίο αναφέρεσαι, υπάρχει μια εφαρμογή την οποία προφανέστατα και δε γνωρίζεις.
That's ok...απλά μη μας λες ότι δεν έχει την τεχνολογία και τις επιδόσεις και αναγνωρίζεις ότι έχει γκάμα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν έδωσες καμία απάντηση. Ερώτηση έκανες στην οποία πιστεύω σου απάντησα.Χειρότεροι από αυτούς τους φανατικούς μπεμβεδάκιδες που λες είναι οι αδαής
Τέλος πίσω από το marketing στο οποίο αναφέρεσαι, υπάρχει μια εφαρμογή την οποία προφανέστατα και δε γνωρίζεις.
That's ok...απλά μη μας λες ότι δεν έχει την τεχνολογία και τις επιδόσεις και αναγνωρίζεις ότι έχει γκάμα.
Συγγνώμη ξέχασα πως η τεχνολογική προσφορά της BMW στην παγκόσμια αυτοκίνηση είναι η κατηφορική θέση οδήγησης,η πίσω κίνηση, η προσπάθεια μείωσης του βάρους...και τα runflat που στα θύμισα εγώ!
Πραγματικά με αποστόμωσες και εγώ ο αδαής δεν ήξερα πως να σου απαντήσω.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Δεν έδωσες καμία απάντηση. Ερώτηση έκανες στην οποία πιστεύω σου απάντησα.
Χειρότεροι από αυτούς τους φανατικούς μπεμβεδάκιδες που λες είναι οι αδαής
Τέλος πίσω από το marketing στο οποίο αναφέρεσαι, υπάρχει μια εφαρμογή την οποία προφανέστατα και δε γνωρίζεις.
That's ok...απλά μη μας λες ότι δεν έχει την τεχνολογία και τις επιδόσεις και αναγνωρίζεις ότι έχει γκάμα.
Συγγνώμη ξέχασα πως η τεχνολογική προσφορά της BMW στην παγκόσμια αυτοκίνηση είναι η κατηφορική θέση οδήγησης,η πίσω κίνηση, η προσπάθεια μείωσης του βάρους...και τα runflat που στα θύμισα εγώ!
Πραγματικά με αποστόμωσες και εγώ ο αδαής δεν ήξερα πως να σου απαντήσω.
Έγραψα εγώ τέτοιο πράγμα?
Μου ζήτησες μια τεχνολογία πρόσφατη κιόλας και στην ανέφερα, τα άλλα ήταν εφαρμογές και όχι ανακαλύψεις. Το έγραψα άλλωστε. Δε τη θεωρείς σημαντική? ΟΚ, δεχτό. Δε βλέπω το λόγο να ειρωνεύεσαι, δε σε ειρωνεύτηκα.
Εν τω μεταξύ δε μας λες τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις το αντίθετο.
Enlighten us!
-
Αλλά τώρα αφού το έθεσες για την άλφα θα σου απαντήσω. Λοιπόν τα τελευταία χρόνια έχουν εφεύρει το common rail που χρησιμοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες diesel και τώρα τελευταία το multiair που είναι ότι πιο χάιτεκ κυκλοφορεί. Ικανοποιήθηκες;
Eνώ η Άλφα 156 ήταν το πρώτο επιβατικό με αυτή την τεχνολογία, η πρώτη εφαρμογή στο χώρο της αυτοκίνησης ήταν ένα φορτηγάκι ντίζελ της ιαπωνικής Χίνο με σύστημα της Νιπόν Ντένσο. Η Άλφα δεν εφηύρε ούτε μια βίδα από το εν λόγω σύστημα το οποίο και πήρε πακέτο από την Μπος.
Στις αρχές του '90 εντελώς παράλληλα και ανεξάρτητα η ιαπωνική Νιπόν Ντένσο και η ιταλική Μαρέλλι εξέλισσαν ανάλογα συστήματα. Οι ιάπωνες προχώρησαν με το φορτηγάκι της Χίνο αλλά οι ιταλοί τα παράτησαν και πούλησαν πρόωρα κάποιες πατέντες που είχαν εντωμεταξύ αναπτύξει στη γερμανική Μπος, η οποία το εξέλιξε περεταίρω και το πρωτοφόρεσε μερικά χρόνια μετά τους ιάπωνες στην 156. Η Φίατ μετά το 2000, πάλι δια της Μαρέλλι και άλλων εταιρειών της, ανέπτυξε ξανά από την αρχή την εν λόγω τεχνολογία χωρίς να ξαναχρησιμοποιήσει τις πατέντες που είχε κάποτε γιατί τις είχε πλέον πουλήσει, και έτσι σταμάτησε να χρησιμοποιεί τα συστήματα της Μπος στα αυτοκίνητά της.
Πρόκειται για μια από τις μεγαλύτερες γκάφες βιομηχανικού νόου χάου που έχουν καταγραφεί τα τελευταία χρόνια στο χώρο του αυτοκινήτου και το θέμα έχει παρελάσει πολλές φορές στο φόρουμ. -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Αλλά τώρα αφού το έθεσες για την άλφα θα σου απαντήσω. Λοιπόν τα τελευταία χρόνια έχουν εφεύρει το common rail που χρησιμοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες diesel και τώρα τελευταία το multiair που είναι ότι πιο χάιτεκ κυκλοφορεί. Ικανοποιήθηκες;
H Alfa ή η Fiat ;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αλλά τώρα αφού το έθεσες για την άλφα θα σου απαντήσω. Λοιπόν τα τελευταία χρόνια έχουν εφεύρει το common rail που χρησιμοποιείται σε όλους τους σύγχρονους κινητήρες diesel και τώρα τελευταία το multiair που είναι ότι πιο χάιτεκ κυκλοφορεί. Ικανοποιήθηκες;
H Alfa ή η Fiat ;
Όπως ΦΙΑΤ (FPT) είναι και ο ΤΒΙ, και ο ΤΒ και ο V6 της Brera/159 ήταν της GM.
Καλό μοτέρ ήταν ο Busso, αλλά πάει...γέρασε, πάμε παρακάτω. Η ιστορία προχωράει και το μέλλον είναι μπροστά.
Ακόμα και τα διπλά ψαλίδια παράτησε και έβαλε ιμιάκαμπτους.
-
ΑLFA ROMEO FORUM