-
καλησπέρα σε όλους.επειδη ενδιαφέρομαι να αγράσω το suzuki jimny θα ήθελα τη γνωμη σας.μου εχουν πει οτι ειναι εγγυηση το αυτοκινητο αλλα οτι δεν εχει χώρους και ειναι και φτωχο απο μεσα.το θελω για μεσα στην πολη και για ταξιδακια.για 2-3 άτομα είναι ανετο για μεγαλο ταξίδι?επισης το θελω αυτοματο.τι προτεινετε?καλη επιλογη?με τι χαρακτηριστικα να το παρω?
το συγκεκριμενο μοντελο μ αρεσει γιατι τζιπιζει και μ αρεσουν τα τζιπ κι ετσι ειναι μια οικονομικη λύση.
σας ευχαριστώ ολους. -
καλησπέρα σε όλους.επειδη ενδιαφέρομαι να αγράσω το suzuki jimny θα ήθελα τη γνωμη σας.μου εχουν πει οτι ειναι εγγυηση το αυτοκινητο αλλα οτι δεν εχει χώρους και ειναι και φτωχο απο μεσα.το θελω για μεσα στην πολη και για ταξιδακια.για 2-3 άτομα είναι ανετο για μεγαλο ταξίδι?επισης το θελω αυτοματο.τι προτεινετε?καλη επιλογη?με τι χαρακτηριστικα να το παρω?
το συγκεκριμενο μοντελο μ αρεσει γιατι τζιπιζει και μ αρεσουν τα τζιπ κι ετσι ειναι μια οικονομικη λύση.
σας ευχαριστώ ολους. -
καλησπέρα σε όλους.επειδη ενδιαφέρομαι να αγράσω το suzuki jimny θα ήθελα τη γνωμη σας.μου εχουν πει οτι ειναι εγγυηση το αυτοκινητο αλλα οτι δεν εχει χώρους και ειναι και φτωχο απο μεσα.το θελω για μεσα στην πολη και για ταξιδακια.για 2-3 άτομα είναι ανετο για μεγαλο ταξίδι?επισης το θελω αυτοματο.τι προτεινετε?καλη επιλογη?με τι χαρακτηριστικα να το παρω?
το συγκεκριμενο μοντελο μ αρεσει γιατι τζιπιζει και μ αρεσουν τα τζιπ κι ετσι ειναι μια οικονομικη λύση.
σας ευχαριστώ ολους. -
Δεν τζιπιζει απλα, ειναι κανονικοτατο τζιπακι, πραγμα που το κανει κουραστικο σε ταξιδι, ακομη και για 2 ή 1 άτομο.
Οι διαστασεις του και το τιμονι του το βοηθουν πολυ μες στην πολη αλλα συνολικα ειναι μαλλον κακη επιλογη για μακρινα ταξιδια, ποσω μαλλον αν δε σε ενδιαφερει το off-roading. -
Φιλε μου μιλας για καινουριο σωστα?? Εαν ναι σε τι τιμη σου το δινουν το αυτοματο??
-
Οχι μάλλον, σίγουρα κακή επιλογή για μακρυνά ταξίδια.
-
για μεσα στην πολη καλο και σχετικα οικονομικο απο εκει και περα ταξιδι μακρυνο μεχρι 120 γτ πιο πανω τριζουν ολα.... για κοντινα ταξιδακια παλευεται. Σαν επιλογη μετρια αν ομως θες τζιπακι ντε και καλα αξιζει. Μαζεμενο σε διαστασεις χωρανε 4 ατομα μεσα, αλλα εχει μικρο πορτ παγκαζ. Απο εσωτερικό λιτό με όλα τα απαραίτητα όμως.
-
Συχνά πυκνά είμαι συνοδηγός σε Jimny του 2008.
Δεν πρέπει να έχει αλλάξει.
Η άποψή μου; Εμφανισιακά όμορφο. Μέσα τίποτα το ιδιαίτερο.
Ως συνοδηγός με κουράζει πολύ γρήγορα. Οι χώροι ανύπαρκτοι. Το κάθισμα του συνοδηγού δεν πάει πολύ πίσω. Οι πίσω θέσεις μάλλον για μικρόσωμους ανθρώπους. Το πορτμπαγκάζ πολύ μικρό. Ηχομόνωση χάλια.
Μέσα στην Αθήνα καίει πολύ, εκτός Αθήνας πάλι καίει πολύ. Επίσης πολύ γρήγορα διαπιστώνει κάποιος ότι γέρνει αρκετά σε στροφές. Η ποιότητα κατασκευής συναρμολόγησης μέτρια. Στην Εθνική κουραστικό, αεροδυναμικοί θόρυβοι και πάνω από τα 120χλμ/ώρα μάλλον 'τα παίζει' ...Δεν ξέρω γιατί αλλά το Jimny μου θυμίζει πολύ το Suzuki Samurai με όμορφο περιτύλιγμα, που το είχε κάποιο φιλαράκι μου το 1991...
Καλή αγορά για κάποιον που μένει π.χ. σε νησί/χωριό και το χρησιμοποιεί για το πέρα-δώθε εντός και εκτός δρόμου στην τοπική κοινωνία...
-
Tυχαίνει να έχω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σε 1.300 ως εταιρικό εδώ και δύο χρόνια και να έχω κάνει πάνω από 50.000 χλμ. ενώ το αυτοκίνητο έχει στην πλάτη του πάνω από 150.000 δύσκολα χλμ. χωρίς πρόβλημα.
Το αυτοκίνητο είναι απλό και σκυλί. Χώρους έχει για 4 άτομα, αλλά είναι δίπορτο και το μπάσε βγάλε πίσω είναι θέμα ιδιαίτερα για ενήλικες. Το πορτμπαγκάζ είναι μικρό και κάνει μόνο για τα βασικά, αλλά τα πίσω καθίσματα πέφτουν σπαστά σε δύο τμήματα και τότε χωράει πολλά.
Από εξοπλισμό έχει όλα τα βασικά ήτοι, ερκοντίσιον που θερίζει, ραδιοσιντί, ηλεκτρικά παράθυρα και κλειδαριές, συναγερμό. Ποιότητα εσωτερικού καλή για τα λεφτά του. Για αυτόματο δεν γνωρίζω το μοντέλο, αλλά αν είναι στο 1.300 μάλλον θα πνίξει το μοτέρ. Το αμάξι δεν τζιπίζει απλώς, είναι κανονικό τζιπ με αργό διαφορικό και κίνηση 4Χ2 ή 4Χ4 επιλεγόμενες με κουμπάκια από το ταμπλώ, μάλιστα επειδή το χρησιμοποιώ σε ανηφορικούς λασποκαρόδρομους δεν μασάει.
Είναι εξαιρετικά ευέλικτο καθότι μικρών διαστάσεων και σχετικά στενό και με γρήγορο υδραυλικό τιμόνι και χωράει παντού.
Τελικιάζει στα 165-170 χαω (κοντέρ), επιταχύνει άνετα μέχρι τα 140 χαω αλλά από εκεί και πάνω αργεί σχετικά.
Δεν μπορείς να πεις ότι είναι οικονομικό για πόλη ή για ταξίδια και σε αυτό φταίει η αεροδυναμική αλλά και η τετρακίνηση, η κατανάλωσή του κυμαίνεται από 8 και έως 10,5 λίτρα ανάλογα την περίπτωση. Αν δεν σε ενδιαφέρει το 4χ4 και το αργό, ίσως να πρέπει να στραφείς αλλού.
Τα σέρβις του είναι εύκολα και φθηνά και η αντιπροσωπεία καλή.
Από άνεση τώρα το αμάξι είναι σκληρό, αλλά τουλάχιστον έχει σχετικά καλά καθίσματα και δεν ακούγεται ιδιαίτερα (για τζιπ) μέχρι τα 120. Από εκεί και πάνω αρχίζει ο θόρυβος να γίνεται αισθητός και μάλιστα κυρίως από τις ράγες οροφής (αν γίνεται και δεν τις χρειάζεσαι να το πάρεις χωρίς αυτές). Η κατάσταση είναι υποφερτή μέχρι τα 140-145, πιο ψηλά πάλι δυναμώνει.
Μια ιδιαιτερότητα του αυτοκινήτου είναι ότι στα 75-80 χαω το τιμόνι κάνει ένα τρέμουλο το οποίο μετά εξαφανίζεται χωρίς παρενέργειες. Δεν γνωρίζω αν το έχουν λύσει στα νεώτερα μοντέλα. Το τρέμουλο μειώνεται με αλλαγή κάποιου εξαρτήματος στο μπροστινό σύστημα.
suzuki Jimny