-
Έχω ένα GOLF IV 1600αρι 101Hp το οποίο φόραγε από τη 'μαμά' του 14 σιδερένιες ζάντες και 175 λάστιχα. Βλέποντας τα πιο καινούργια GOLF με τις 16ρες και τα 205 λαστιχα, αποφάσισα να του βάλω και γω τέτοιες. Το αποτέλεσμα είναι να νομίζω ότι οδηγάω τώρα 1400ρι, χώρια που άρχισε να κοπανάει (άλλαξα και αμορτισερ, έβαλα τα μαλακά bilstein) και δε βλέπω ούτε ουσιαστική διαφορά στα κρατήματα. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Ποιά είναι η καλύτερη λύση; 14άρα αλουμινένια με 185 λάστιχο είναι καλή επιλογή; Πείτε καμιά συμβουλή!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Έχω ένα GOLF IV 1600αρι 101Hp το οποίο φόραγε από τη 'μαμά' του 14 σιδερένιες ζάντες και 175 λάστιχα. Βλέποντας τα πιο καινούργια GOLF με τις 16ρες και τα 205 λαστιχα, αποφάσισα να του βάλω και γω τέτοιες. Το αποτέλεσμα είναι να νομίζω ότι οδηγάω τώρα 1400ρι, χώρια που άρχισε να κοπανάει (άλλαξα και αμορτισερ, έβαλα τα μαλακά bilstein) και δε βλέπω ούτε ουσιαστική διαφορά στα κρατήματα. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Ποιά είναι η καλύτερη λύση; 14άρα αλουμινένια με 185 λάστιχο είναι καλή επιλογή; Πείτε καμιά συμβουλή!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Έχω ένα GOLF IV 1600αρι 101Hp το οποίο φόραγε από τη 'μαμά' του 14 σιδερένιες ζάντες και 175 λάστιχα. Βλέποντας τα πιο καινούργια GOLF με τις 16ρες και τα 205 λαστιχα, αποφάσισα να του βάλω και γω τέτοιες. Το αποτέλεσμα είναι να νομίζω ότι οδηγάω τώρα 1400ρι, χώρια που άρχισε να κοπανάει (άλλαξα και αμορτισερ, έβαλα τα μαλακά bilstein) και δε βλέπω ούτε ουσιαστική διαφορά στα κρατήματα. Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Ποιά είναι η καλύτερη λύση; 14άρα αλουμινένια με 185 λάστιχο είναι καλή επιλογή; Πείτε καμιά συμβουλή!
Ευχαριστώ για το χρόνο σας.
-
Μα τι γίνεται σε αυτό το forum;
Ένα μέλος θέλει να πάει από 14->17 κι ένα άλλο από 16->14
Αν δεν κάνω λάθος το IV πρέπει να φορούσε αρχικά 175/80 R14
Οπότε κάτι σε αλουμίνιο 195/65 15 δεν θα ταν καθόλου άσχημο
-
Εγώ προτείνω ο red_army7 να δώσει τις 14αρες του στον leoGOLF και ο leoGOLF να του δώσει τις 16αρες του!
Σοβαρά τώρα την δίασταση που πρότεινε ο Ikar είναι οτι πρέπει. -
Ως παθών (απο 14 σε 15 και τέλος σε 17) έχω να πώ το εξής:
ή βάζεις ζάντα ή δεν βάζεις
εννοώ ότι ή θα βάλεις μια ωραία και μεγάλη ζάντα για να ομορφύνεις κατά πολύ το αυτοκίνητο έτσι ώστε να πιάσουν τα λεφτά σου τόπο και να το καμαρώνεις
ή θα μείνεις με τις σιδερένιες και τα τάσια στην διάσταση 175-80-14 που είναι μια χαρά για τους ελληνικούς δρόμους και για την ιπποδύναμη του αυτοκινήτου. Με τις μέσες λύσεις όπως 15,16 απλά πετάς τα λεφτά σου...Προσωπικά αν είχα το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θα έβαζα μια 18αρα (ιδανική για να γεμίσει τους μεγάλους θόλους του golf) για να κάνω το κέφι μου ενώ θα κράταγα και τις σιδερένιες για τον χειμώνα και για ειδικές αποστολές (διακοπές σε νησί ας πούμε)...
-
Καλά μην τρελαθούμε. Έτσι που πάμε θα γυρίσουμε σε διαστάσεις τροχών που είχαν οι άμαξες!!!
Ο φίλος λέει ότι δυσανασχετεί με την αλλαγή που έκανε και του μιλάμε για 18αρες;
Για αυτοκίνητα κοντά στους 100 ίππους πιστεύω βάση και της εμπειρίας μου ότι ιδανικό ελαστικό είναι σε διάσταση 185 έως το πολύ 195 (διάσταση που φοράω στο Astra μου).
Αν η αρχική διάσταση είναι 185/80-14 η ιδανική αλλαγή είναι σε διάσταση 195/65-15.
Έτσι δεν θα αλλάξεις τη διάμετρο του τροχού σου. Αν η αρχική διάσταση είναι διαφορετική απλά ανέφερε τι φορούσε για να αλλάξουμε την πρόταση μας.
Αλλαγή ζαντολαστίχων