-
Χαιρετώ την ομιγυρη, λάτρες του αυτοκινήτου και μη...
Είμαι κάτοχος ενος HYUNDAI COUPE S145 του 2003, το οποίο και μέχρι σήμερα διατηρώ στην πένα /είναι ακόμα σαν καινούργιο και ακόμα καλύτερο, τόσο εξωτερικά, όσο και μηχανικά(μπουζί ιριδιου,μπουζοκαλώδια υψηλής αγωγιμότητας,εξτρα γειώσεις,πρόσθετα καθαριστικά χημικά μαζί με την κατοστάρα, και πολλά άλλα) δεδομένου ότι η σχέση μου μαζί του συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια να είναι ερωτική.
Φίλτατοι θέλω τα φώτα σας σε κάτι πολύ απλό που όμως όσο κι αν έψαξα στο διαδύκτιο, άκρη δεν βρήκα...
Ένα ωραίο πρωινό πριν λίγες ημέρες, το άνοιξα στην Αττική οδό και αφού ξεμπούκωσε για τα καλά, ΄πήγα βουρ για ΚΕΚ με στόχο να δω τι γίνεται με τις περιβόητες εκπομπές co2...
Ζήτησα πλήρες ραπόρτο και τόνισα πως θέλω να δω και εκπομπές co2 με το περιβόητο πράσινο φράγμα των 140 gr/klm...Ως ήταν αναμενόμενο, εισέπραξα κουλουράκια στο O2, CO, και αρνητικά πρόσιμα στα ΗΗ ή κάπως έτσι δεν τα θυμάμαι...
Όμως στο co2 για το οποίο εστήθη η επειχήρηση, παρά τις ερωτήσεις μου στο μαγαζί, μαύρο σκοτάδι...
Αντί για το gr CO2/klm, υπήρχε ένα %/λίτρο ή κάτι τέτοιο... 15,40% ήταν το νούμερο στο ρελαντί και 15,60% στις 2,500 στροφές...
Από απλή περιέργια και όχι μόνο, πως μπορούμε να μάθουμε τις εκπομπές co2 σε gr/klm σε ρεαλιστικές συνθήκες δρόμου; Υπάρχει κάποιος τρόπος μετατροπήςυπολογισμού (ΕΞΊΣΩΣΗ)από τα στοιχεία % που δίνονται στην κάρτα ΚΕΚ;
Εις αναμονή των φώτων σας...
Χάρης -
Χαιρετώ την ομιγυρη, λάτρες του αυτοκινήτου και μη...
Είμαι κάτοχος ενος HYUNDAI COUPE S145 του 2003, το οποίο και μέχρι σήμερα διατηρώ στην πένα /είναι ακόμα σαν καινούργιο και ακόμα καλύτερο, τόσο εξωτερικά, όσο και μηχανικά(μπουζί ιριδιου,μπουζοκαλώδια υψηλής αγωγιμότητας,εξτρα γειώσεις,πρόσθετα καθαριστικά χημικά μαζί με την κατοστάρα, και πολλά άλλα) δεδομένου ότι η σχέση μου μαζί του συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια να είναι ερωτική.
Φίλτατοι θέλω τα φώτα σας σε κάτι πολύ απλό που όμως όσο κι αν έψαξα στο διαδύκτιο, άκρη δεν βρήκα...
Ένα ωραίο πρωινό πριν λίγες ημέρες, το άνοιξα στην Αττική οδό και αφού ξεμπούκωσε για τα καλά, ΄πήγα βουρ για ΚΕΚ με στόχο να δω τι γίνεται με τις περιβόητες εκπομπές co2...
Ζήτησα πλήρες ραπόρτο και τόνισα πως θέλω να δω και εκπομπές co2 με το περιβόητο πράσινο φράγμα των 140 gr/klm...Ως ήταν αναμενόμενο, εισέπραξα κουλουράκια στο O2, CO, και αρνητικά πρόσιμα στα ΗΗ ή κάπως έτσι δεν τα θυμάμαι...
Όμως στο co2 για το οποίο εστήθη η επειχήρηση, παρά τις ερωτήσεις μου στο μαγαζί, μαύρο σκοτάδι...
Αντί για το gr CO2/klm, υπήρχε ένα %/λίτρο ή κάτι τέτοιο... 15,40% ήταν το νούμερο στο ρελαντί και 15,60% στις 2,500 στροφές...
Από απλή περιέργια και όχι μόνο, πως μπορούμε να μάθουμε τις εκπομπές co2 σε gr/klm σε ρεαλιστικές συνθήκες δρόμου; Υπάρχει κάποιος τρόπος μετατροπήςυπολογισμού (ΕΞΊΣΩΣΗ)από τα στοιχεία % που δίνονται στην κάρτα ΚΕΚ;
Εις αναμονή των φώτων σας...
Χάρης -
Χαιρετώ την ομιγυρη, λάτρες του αυτοκινήτου και μη...
Είμαι κάτοχος ενος HYUNDAI COUPE S145 του 2003, το οποίο και μέχρι σήμερα διατηρώ στην πένα /είναι ακόμα σαν καινούργιο και ακόμα καλύτερο, τόσο εξωτερικά, όσο και μηχανικά(μπουζί ιριδιου,μπουζοκαλώδια υψηλής αγωγιμότητας,εξτρα γειώσεις,πρόσθετα καθαριστικά χημικά μαζί με την κατοστάρα, και πολλά άλλα) δεδομένου ότι η σχέση μου μαζί του συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια να είναι ερωτική.
Φίλτατοι θέλω τα φώτα σας σε κάτι πολύ απλό που όμως όσο κι αν έψαξα στο διαδύκτιο, άκρη δεν βρήκα...
Ένα ωραίο πρωινό πριν λίγες ημέρες, το άνοιξα στην Αττική οδό και αφού ξεμπούκωσε για τα καλά, ΄πήγα βουρ για ΚΕΚ με στόχο να δω τι γίνεται με τις περιβόητες εκπομπές co2...
Ζήτησα πλήρες ραπόρτο και τόνισα πως θέλω να δω και εκπομπές co2 με το περιβόητο πράσινο φράγμα των 140 gr/klm...Ως ήταν αναμενόμενο, εισέπραξα κουλουράκια στο O2, CO, και αρνητικά πρόσιμα στα ΗΗ ή κάπως έτσι δεν τα θυμάμαι...
Όμως στο co2 για το οποίο εστήθη η επειχήρηση, παρά τις ερωτήσεις μου στο μαγαζί, μαύρο σκοτάδι...
Αντί για το gr CO2/klm, υπήρχε ένα %/λίτρο ή κάτι τέτοιο... 15,40% ήταν το νούμερο στο ρελαντί και 15,60% στις 2,500 στροφές...
Από απλή περιέργια και όχι μόνο, πως μπορούμε να μάθουμε τις εκπομπές co2 σε gr/klm σε ρεαλιστικές συνθήκες δρόμου; Υπάρχει κάποιος τρόπος μετατροπήςυπολογισμού (ΕΞΊΣΩΣΗ)από τα στοιχεία % που δίνονται στην κάρτα ΚΕΚ;
Εις αναμονή των φώτων σας...
Χάρης -
http://www.smmtco2.co.uk/co2search2.asp
Συμπληρωσε τα πεδια...
-
Φίλε μου carfanatic, ευχαριστώ πολύ για τον φοβερό υπολογιστή μοντέλων που δημοσίευσες.
Πολύ ωραίο λινκ!
Όμως **αυτό που αναζητώ **είναι ένας τρόπος να μετρηθεί το αυτοκίνητο **σε ρεαλιστικές συνθήκες **και σύμφωνα με την παλαιότητα του και τη συντήρησή του, μιας και η Ελληνική φορολογία μέχρι σήμερα εξετάζει, αξιολογεί και χαρατσώνει μόνο βάση αυτής ανεξάρτητα με το πόσο καλή συντήρηση του κάνεις, με καθαρά εισπρακτικό χαρακτήρα και καθόλου μα καθόλου οικολογική συνείδηση κατ' ουσίαν. -
Ο χρήστης luckyman_s145 έγραψε:
Χαιρετώ την ομιγυρη, λάτρες του αυτοκινήτου και μη...Είμαι κάτοχος ενος HYUNDAI COUPE S145 του 2003, το οποίο και μέχρι σήμερα διατηρώ στην πένα /είναι ακόμα σαν καινούργιο και ακόμα καλύτερο, τόσο εξωτερικά, όσο και μηχανικά(μπουζί ιριδιου,μπουζοκαλώδια υψηλής αγωγιμότητας,εξτρα γειώσεις,πρόσθετα καθαριστικά χημικά μαζί με την κατοστάρα, και πολλά άλλα) δεδομένου ότι η σχέση μου μαζί του συνεχίζει όλα αυτά τα χρόνια να είναι ερωτική.
...HYUNDAI COUPE S145 του 2003
Κουπεδιά!...! Ωραίος...υ.γ. για τα υπόλοιπα δυστυχώς δεν γνωρίζω...
-
Ειναι αδυνατον να βρεις ποσο πραγματικα CO2 εμπεμπει το αυτοκινητο σου σε πραγματικες συνθηκες γιατι οι ''συνθηκες'' αυτες ειναι απειρες.
Γι'αυτο οι μετρησεις γινονται σε δυναμομετρο και σε απολυτος στανταρ συνθηκες για να εχουν συγκρισιμοτητα.Το προβλημα ειναι οτι ο (Ευρωπαικος) τροπος μετρησης ειναι τοσο γελοιος και τοσο αργος σε ταχυτητα και γκαζι που ουτε η Γιαγια μου δεν θα μπορουσε να πετυχει
Δες εδω πως ακριβως γινονται οι μετρησεις:
http://www.dieselnet.com/standards/cycles/ece_eudc.htmlΚατι πολυ σημαντικο που βρηκα στο wikipedia(http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
''For the emission standards to deliver real emission reductions it is crucial to use a test cycle that reflects real-world driving style. It was discovered that engine manufacturers would engage in what was called 'cycle beating' to optimise emission performance to the test cycle, while emissions from typical driving conditions would be much higher than expected, undermining the standards and public health. In one particular instance, research from two German technology institutes found that for diesel cars no 'real' NOx reductions have been achieved after 13 years of stricter standards.''
Για να φανταστειτε ποσο αστειες ειναι οι μετρησεις , οι επιταχυνσεις ειναι του στυλ:
0-30km/h σε 20 sec με οσο το δυνατον πιο γραμικο γκαζι και 0-50km/h σε 30 sec -
Δεν πρεπει να υπαρχουν και επισημες μετρησεις καθως ειναι μετατροπη της εδω αντιπροσωπειας,κανω λαθος;
-
Το spritmonitor βγάζει CO2 από την πραγματική κατανάλωση του αυτοκινήτου.... Υποθέτω θεωρεί την καύση καλή. Για τα 11,24 λίτρα/100χλμ μου αντιστοιχούν 262γρ/χλμ
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Δεν πρεπει να υπαρχουν και επισημες μετρησεις καθως ειναι μετατροπη της εδω αντιπροσωπειας,κανω λαθος;Καθολου λαθος...
Hello.
I would like to tell you that in my country Greece ,Hyundai combany Hellas is tuning in their factory the new Coupe 1.6L. The result is 145hp with the adition of tourbo kit at very low pressure 0.2bar with out any mod in the motor. This will cost plus 3000euros and 5 years warranty. max speed 210km/h 0-100 9.2shttp://www.hyundaiperformance.com/forum ... reece.html
-
Αποκλείεται να μπορείς να μετρήσεις μόνο με μηχάνημα για ΚΕΚ τις εκπομπές CO2 ώστε να βγάλεις αποτέλεσμα συγκρίσιμο με αυτά που ανακοινώνουν οι κατασκευαστές, καθώς συγκρίνουμε ένα στατικό τρόπο μέτρησης εκπομπών CO2 σε σύγκριση με τις τυποποιημένες που γίνονται με το όχημα να κινείται και μάλιστα υπό πολύ συγκεκριμένες παραμέτρους.
Εάν θέλεις να έχεις μία προσέγγιση των πραγματικών και όχι των τυποποιημένων εκπομπών ρύπων τότε βρες την αναλογία κατανάλωσης l/100km προς εκπομπές CO2 του απλού κουπέ οπότε με βάση αυτή βρίσκεις τις εκπομπές ρύπων σου ή αλλιώς: Πραγματικές εκπομπές CO2 τουρμπισμένου κουπέ = κατανάλωση σε l/100km*182g CO2/km / 8.0 l/100km, λαμβάνοντας τις τιμές κατανάλωσης και εκπομπών από αυτό το site αγγελιών http://auto.vlan.be/en/second-hand-car/ ... id=4394887 (το πρώτο που βρήκα είναι, όσο περίμενα είναι δεν το ψάχνω παραπάνω). Οπότε για ένα 11 l/100km τιμή λογική για ένα τέτοιο όχημα για χρήση στην πόλη θα εκπέμπεις γύρω στα 250 g/CO2 ή αν θέλεις αλλιώς ένα κιλό CO2 κάθε 4 χιλιόμετρα...
Σε κάθε περίπτωση πάντως το όχημα σου είναι πάνω από το όριο των 140 γραμμαρίων CO2 /100 χιλιόμετρα από τη στιγμή που το μη τροποιημένο όχημα έκπέμπει 182 γραμμάρια στα 100 χιλιόμετρα και το τροποποιημένο προφανώς θα καίει περισσότερο...
-
Χο, χο, χο, μετρήσεις κατανάλωσης και διοξειδίου για τα πανηγύρια εντελώς. Δοκιμές με βάση τον εκτός πραγματικότητας NEDC ο οποίος είναι και 30 ετών, με κινητήρες με ειδικά λιπαντικά χαμηλού ιξώδους, υπερφουσκωμένα λάστιχα, ταινίες συσκευασίας σε όλες τις ραφές του αμαξώματος, αποσυνδεδεμένα δυναμό, κλειστές όλες τις ηλεκτρικές καταναλώσεις, ειδικά στενά λάστιχα χαμηλής αντίστασης, απόλυτα επίπεδο έδαφος, βέλτιστες εξωτερικές συνθήκες και θερμοκρασίες, κλειστός κλιματισμός κ.α.
Car manufacturers that sell the majority of gas-guzzlers in Europe manipulate fuel economy figures in tests much more than those makers that produce more fuel-efficient vehicles
http://www.transportenvironment.org/press/makers-gas-guzzling-cars-cheat-emissions-tests-most
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χο, χο, χο, μετρήσεις κατανάλωσης και διοξειδίου για τα πανηγύρια εντελώς. Δοκιμές με βάση τον εκτός πραγματικότητας NEDC ο οποίος είναι και 30 ετών, με κινητήρες με ειδικά λιπαντικά χαμηλού ιξώδους, υπερφουσκωμένα λάστιχα, ταινίες συσκευασίας σε όλες τις ραφές του αμαξώματος, αποσυνδεδεμένα δυναμό, κλειστές όλες τις ηλεκτρικές καταναλώσεις, ειδικά στενά λάστιχα χαμηλής αντίστασης, απόλυτα επίπεδο έδαφος, βέλτιστες εξωτερικές συνθήκες και θερμοκρασίες, κλειστός κλιματισμός κ.α.Car manufacturers that sell the majority of gas-guzzlers in Europe manipulate fuel economy figures in tests much more than those makers that produce more fuel-efficient vehicles
http://www.transportenvironment.org/press/makers-gas-guzzling-cars-cheat-emissions-tests-most
Τιποτα απο ολα αυτα, ολα ειναι μαμα. Οι δοκιμες ομως γινονται στατικα σε ραουλα που ειναι το απολυτο cheating! Επισης οι ταχυτητες και επιταχυνσεις ειναι γελοιες. 0-50 σε 40 δευτερολεπτα αν θυμαμαι καλα.
Sent from my MT27i using Tapatalk 2
-
Τι τίποτα από αυτά, όλα θες να πεις. Και υπάρχουν και φωτό ΙΧ με καλυμένες όλες τις ραφές, τους έχουν ξεμπροστιάσει πολλάκις.
Για να κάνουν την μέτρηση και να έχει καύσωνα, ή να βάλουν και κανά ερκοντίσιο, να έχουν τα λάστιχα που βάζουν συνήθως (5-7 νούμερα επάνω δηλαδή) ή ο πάγκος να έχει και κλίση, και να δεις τι λαυράκια θα βγούνε.The cycle must be performed on a cold vehicle at 20–30 °C (typically run at 25 °C). The cycles may be performed on a flat road, in the absence of wind. However, to improve repeatability, they are generally performed on a roller test bench. This type of bench is equipped with an electrical machine to emulate resistance due to aerodynamic drag and vehicle mass (inertia).
For each vehicle configuration, a look-up table is applied: each speed corresponds to a certain value of resistance (reverse torque applied to the drive wheels). This arrangement enables the use of a single physical vehicle to test all vehicle body styles (Sedan, hatchback, MPV etc.) by simply changing the look-up table. A fan is coupled to the roller bench to provide the vehicle air intakes with an airflow matching the current speed. Many more tests can be performed during vehicle development with this arrangement than with conventional road tests.
The test is conducted with all ancillary loads turned off (Air conditioning compressor and fan, lights, heated rear window, etc.)http://en.wikipedia.org/wiki/New_European_Driving_Cycle
Ο δε κύκλος, αντιπροσωπευτικός δε λέω. Πάει μέχρι 120 χαω και αυτό για 10 μόλις δεύτερα. Και με μέση 62 χαω για εθνική σου βγάζει μέσο όρο για ταξίδι.Για πόλη δεν έχω σχόλια, με ένα ποδήλατο πας πιο γλήγορα, 0-32χαω σε 12 δεύτερα.
-
-
Οι εκπομπές CO2 εξαρτώνται μόνο από την κατανάλωση καυσίμου και τον τύπο του καυσίμου. Στην ουσία οι εκπομπές CO2 είναι κατανάλωση καυσίμου αλλά με άλλες μονάδες.
Αν μετράτε την πραγματική κατανάλωση καυσίμου μπορείτε να βρείτε και τις πραγματικές εκπομπές CO2. 1 l/100km (βενζίνη) είναι περίπου 23.2 g CO2/km.Αν βαριέστε να κάνετε τον πολλαπλασιασμό έχει μετατροπέα π.χ. εδώ:
http://www.bikez.com/conv/fuel_consumpt ... verter.php
ή εδώ
http://www.unitjuggler.com/convert-fuel ... oline.html
Tελικά πόσο co2 εκπέμπει το ΙΧ μου;