-
Να'σαι καλα Αντε, καλοδιαβαστες!!
-
O 2.4 δεν είναι ford, αλλά volvo. Tα S40 τα έφερναν με τον 2.4 με 140Hp και τα V50 με τον 2.4i και 170Ηp. Αν είναι όμως να πας στα 2.400cc, χτύπα καλύτερα Τ5
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
O 2.4 δεν είναι ford, αλλά volvo. Tα S40 τα έφερναν με τον 2.4 με 140Hp και τα V50 με τον 2.4i και 170Ηp. Αν είναι όμως να πας στα 2.400cc, χτύπα καλύτερα Τ5Εβγαζε και η volvo 5κύλινδρο?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
O 2.4 δεν είναι ford, αλλά volvo. Tα S40 τα έφερναν με τον 2.4 με 140Hp και τα V50 με τον 2.4i και 170Ηp. Αν είναι όμως να πας στα 2.400cc, χτύπα καλύτερα Τ5
Εβγαζε και η volvo 5κύλινδρο?
εκτός από την Audi στην δεκαετία του 80, με τον 5cyl 2300cc, που έφτασε μέχρι το RS2 315Ηp και τον 5cyl που φοράει το νέο ΤΤRS , την Volvo με τoυς 2.3Τurbo 2.4, αρκετά diesel 5cyl και το 2.500turbo Τ5 στην πιο πολυφορεμένη έκδοση των 225Hp (το μοτέρ που έχει δανείσει στην φόρντ ST/RS), δεν θυμάμαι άλλους κατασκευαστές, να έχουν 5cyl μοτέρ.
Σχετικά με το παραπάνω τέστ που ανέβασε ο Ευθύμης, και μετά από 25Κχλμ με V50 1.8 συμφωνώ με τις απόψεις των δημοσιογράφων.
-
Και η Fiat. Ο δίλιτρος 20βάλβιδος.
-
5 cyl ήταν κι αυτός ???? ..... προσκυνάω
-
Πρωτοπόρος στα 5κύλινδρα ήταν η audi,αργότερα έβγαλε του γκρουπ fiat,η volvo και η mercedes.
Εχω την εντύπωση όμως ότι τα 5κύλινδρα της volvo είναι ford.Μπορείς να μας πεις περιληπτικά την κατάσταση της volvo σήμερα,δηλ απο ποιούς ειναι εξαγορασμένη,πατώματα,μοτερ κλπ και γενικά η φιλοσοφία της σήμερα
-
Since the Volvo 850 was introduced in 1992, many Volvos make use of straight-five engines, often turbocharged. Most of Volvo's current model lineup are powered by inline-five engines (naturally aspirated-five, T5, and even D5) with exceptions marked otherwise (I6, T6, V8). Volvo engines recently found an application in the Ford Focus ST in which the Ford Focus shares its platform structure with the Volvo S40
από http://en.wikipedia.org/wiki/Straight-5
http://el.wikipedia.org/wiki/Volvo_(% ... F%CE%B1%29
Σήμερα, έχει εξαγοραστεί από την κινέζική Greely για 2δισ$$, για να δούμε .....
Εκτός από τα 1.6-1.8-2.0 που είναι μοτέρ της ford και το 4.4V8 που νομίζω ότι είναι yamaha, όλοι οι άλλοι κινητήρες είναι δικοί της. επίσης είχε μεγάλη εμπλοκή όσο ήταν κάτω από την ford, για την δημιουργία των Ecoboost. Πριν την εξαγορά από την φόρντ είχε συνεργασία με την Mitsubishi, για μοτέρ άμεσου ψεκασμού GDi πολύ πριν την VW, που όμως η ford τα πάγωσε. Είχε μοτέρ 1.900cc 200Hp στο προηγούμενο S/V40 και τώρα με την φόρντ είχε καταντίσει να έχει 1.6 100Ηp .
Eίχα ακούσει ότι στόχος της είναιν το 2020 (αν υπάρχει μέχρι τότε χαχα), να μην υπάρχει νεκρός από ατύχημα με αυτοκίνητο volvo.
Μεγάλη αγορά της, μετά την Σουηδία, είναι η Αμερική. Να δούμε που θα τοποθετηθεί marketing, μετά την εξαγορά της από τους κινέζους .... ποιους θεωρεί ανταγωνιστές της και τι θα κάνει για να τους απειλήσει. Ενδιαφέρον θα έχουν τα μοντέλα που θα παρουσιάσει μετά το διαζύγιο από την φόρντ.
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Παρα πολυ καλό το νεο s60 με 1,6 και 2λιτρα για τον Ελληνα ,180 και 203 ιππους με συνοδεία απο πληθώρα βοηθημάτων που εκπλήσει πραγματικά.
Οι καμπύλες πλεον ειναι χαρακτηριστικές .......θα ελεγα τέλειο..Απίστευτες και οι τιμές στα 53κ η Βόλβο σου δίνει 300 ίππους και στα ίδια λεφτά η ΜΒ την C200
-
Γεία σας,
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο, ένα S40 D2 (16 diesel έξι ταχύτητες)). Ο κύριος λόγος που το επέλεξα ήταν η πολύ χαμηλή του κατανάλωση (3.8 lt/100 km αυτοκινητόδρομος). Χθες βράδυ στο πρώτο ταξίδι που το πήρα, σε αυτοκινητόδρομο απόσταση 80 km με ταχύτητα 110 km/hr κατέγραφε κατανάλωση 6.1-6.3 lt/100 km. Απογοητεύτηκα πολύ. Πως γίνεται να υπάρχει τόσο πολύ μεγάλη διαφορά της εργοστασιακής κατανάλωσης με την πραγματική, ειδικά με ευνοικές συνθήκες οδήγησης (σταθερή χαμηλή ταχύτητα);
Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης S40-D2 έγραψε:
Γεία σας,Πριν λίγες μέρες παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο, ένα S40 D2 (16 diesel έξι ταχύτητες)). Ο κύριος λόγος που το επέλεξα ήταν η πολύ χαμηλή του κατανάλωση (3.8 lt/100 km αυτοκινητόδρομος). Χθες βράδυ στο πρώτο ταξίδι που το πήρα, σε αυτοκινητόδρομο απόσταση 80 km με ταχύτητα 110 km/hr κατέγραφε κατανάλωση 6.1-6.3 lt/100 km. Απογοητεύτηκα πολύ. Πως γίνεται να υπάρχει τόσο πολύ μεγάλη διαφορά της εργοστασιακής κατανάλωσης με την πραγματική, ειδικά με ευνοικές συνθήκες οδήγησης (σταθερή χαμηλή ταχύτητα);
Ευχαριστώ.
Πάντα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και πραγματικες τιμές κατανάλωσης. Τα 6.1 με 110 χαω (φαντάζομαι με 6η) είναι αναμενόμενη τιμή για τό βάρος του S40. Αν ήταν το 1.6 βενζίνης θα έκαιγε 8+. Αλλά θα ήταν και πολύ φθηνότερο στην αγορά...
-
Επισης, απ' οτι καταλαβα ειναι ακομα αστρωτο το αυτοκινητο και η σταθερη ταχυτητα δεν ειναι ο,τι καλυτερο...
-
Πάντοτε οι κινητήρες ώσπου να στρώσουν καταναλώνουν περισσότερο...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Θα μπορούσε κανείς να με βοηθήσει να βρώ πληροφορίες για το s40 2.4 για το οποίο ψάχνω στο forum αλλά σε βρίσκω.
Στην ανάγκη σημειώστε μου με link κάποιες πληροφορίες (αν είναι δυνατό στα Ελληνικά)
ΕυχαριστώΜοτερ Ford.
Λινκ εντόςΔεν είναι Ford το μοτέρ. Είναι 5κύλινδρος tης Volvo με απόδοση 140 ίππων και αυτόματο κιβώτιο. Στο εξωτερικό διατίθεται και ο 2.4i με 170 άλογα, ο οποίος όμως απ'όσο ξέρω δεν είναι διαθέσιμος στην Ελλάδα.
-
Κάπου διάβαζα εχθές πως ολοκληρώθηκε η πώληση της Volvo στους Κινέζους (Gheille ή κάπως έτσι)...
Όντως ισχύει κάτι τέτοιο ;;;
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Κάπου διάβαζα εχθές πως ολοκληρώθηκε η πώληση της Volvo στους Κινέζους (Gheille ή κάπως έτσι)...Όντως ισχύει κάτι τέτοιο ;;;
Ισχύει! Ολοκληρώθηκε η πώληση.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/96898.aspΚαι η επίσημη αναφορά απο την σελίδα της εταιρίας.
http://www.volvocars.com/intl/top/about/news-events/pages/default.aspx?itemid=193 -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Κάπου διάβαζα εχθές πως ολοκληρώθηκε η πώληση της Volvo στους Κινέζους (Gheille ή κάπως έτσι)...
Όντως ισχύει κάτι τέτοιο ;;;
Ισχύει! Ολοκληρώθηκε η πώληση.
http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/96898.aspΚαι η επίσημη αναφορά απο την σελίδα της εταιρίας.
http://www.volvocars.com/intl/top/about/news-events/pages/default.aspx?itemid=193Kαι μάλιστα λίαν συντόμως θα έχουμε και ανταγωνιστή της S-Class, της 7άρας, της LS και του Α8 από τη σουηδική εταιρεία που θα παράγεται στη Σουηδία ενώ πρώτοι πελάτες θα είναι τα κρατικά στελέχη στην Κίνα και οι Κινέζοι εκατομμυριούχοι. O λόγος για τον οποίο η Ford δεν προσπάθησε να προωθήσει ένα τέτοιο μεγάλο sedan ή station στα οποία η Volvo έχει πολύ μεγάλο μερίδιο αγοράς ήταν το γεγονός ότι οι πωλήσεις θα ήταν αμφίβολες (κάτι το οποίο πλέον δε θα αποτελεί πρόβλημα λόγω της κινεζικής αριστοκρατίας που διψά για πολυτέλεια) αλλά και επειδή δεν ήθελαν η Volvo να μπει στα χωράφια της ομόσταβλης Jaguar. Να σημειώσουμε ότι πίσω από την εξαγορά της Volvo από τη μοναδική ιδιωτική εταιρεία κατεσκευής αυτοκινήτων στην Κίνα, την Geely, βρίσκεται το κινεζικό κράτος, το οποίο έδωσε το πράσινο φως για τη χρηματοδότηση της εξαγοράς μέσω των τραπεζών που ελέγχει πλήρως. Χωρίς τη βοήθειά του η Geely δε θα μπορούσε να αγοράσει ούτε τη Lada....Το τίμημα της εξαγοράς έφτασε τα $1,5δις. Η εταιρεία θα εξακολουθήσει να είναι ανεξάρτητη ενώ και η παραγωγή θα εξακολουθήσει να λαμβάνει χώρα σε Σουηδία και Βέλγιο, όπως σήμερα. Επίσης η Volvo θα συνεχίζει να προμηθεύει τη Ford με κινητήρες και τεχνογνωσία και το αντίστροφο τόσο για παλιότερα όσο και για νέα προϊόντα.
http://www.teknikensvarld.se/nyheter/100803-volvo-lyxbil-kina/index.xml
http://www.ft.com/cms/s/0/90ef46f0-9e5f-11df-a5a4-00144feab49a.html -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Γεία σας,
Πριν λίγες μέρες παρέλαβα το καινούργιο μου αυτοκίνητο, ένα S40 D2 (16 diesel έξι ταχύτητες)). Ο κύριος λόγος που το επέλεξα ήταν η πολύ χαμηλή του κατανάλωση (3.8 lt/100 km αυτοκινητόδρομος). Χθες βράδυ στο πρώτο ταξίδι που το πήρα, σε αυτοκινητόδρομο απόσταση 80 km με ταχύτητα 110 km/hr κατέγραφε κατανάλωση 6.1-6.3 lt/100 km. Απογοητεύτηκα πολύ. Πως γίνεται να υπάρχει τόσο πολύ μεγάλη διαφορά της εργοστασιακής κατανάλωσης με την πραγματική, ειδικά με ευνοικές συνθήκες οδήγησης (σταθερή χαμηλή ταχύτητα);
Ευχαριστώ.
Πάντα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και πραγματικες τιμές κατανάλωσης. Τα 6.1 με 110 χαω (φαντάζομαι με 6η) είναι αναμενόμενη τιμή για τό βάρος του S40. Αν ήταν το 1.6 βενζίνης θα έκαιγε 8+. Αλλά θα ήταν και πολύ φθηνότερο στην αγορά...
Ε μα κι εσύ φίλε μου πήρες Volvo, αντί να πάρεις μια 320d, να έχεις και μπέμπα καινα καταναλώνεις λιγότερο από τις εργοστασιακές τιμές...
Άσε που για BMW κυκλοφορούν και ένα σωρό Performance Parts, πχ κοτσαδόροι κλπ κλπ!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πάντα υπάρχει μεγάλη διαφορά ανάμεσα στις εργοστασιακές και πραγματικες τιμές κατανάλωσης. Τα 6.1 με 110 χαω (φαντάζομαι με 6η) είναι αναμενόμενη τιμή για τό βάρος του S40. Αν ήταν το 1.6 βενζίνης θα έκαιγε 8+. Αλλά θα ήταν και πολύ φθηνότερο στην αγορά...Πολύ καλή αγορά το S40 με το εξάρι κιβώτιο, 21 χιλιάρικα με το κλειδί στο χέρι βγαίνει το Kinetic, αν κι αξίζει κάποιος να προσθέσει το value-pack...
Αν και το νέο S60 γύρω στα 27000, θα είναι πολύ καλό.
Σχετικά με την κατανάλωση, με 110 σταθερά (με πολύ άνεμο όμως και 33 βαθμούς) χθες, στην παλιά εθνική για Ευζώνους, το S40 1.8 έκαιγε 5,8 σταθερά σύμφωνα με το TC. Πριν το στρώσω, σε ανάλογη περίπτωση θα έκαιγε 1 λίτρο παραπάνω...
Μόλις στρώσεις το δικό σου, θα δεις τις καταναλώσεις που περιμένεις. -
Μερικες διευκρυνησεις σχετικα με τα μοτερ....
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Since the Volvo 850 was introduced in 1992, many Volvos make use of straight-five engines, often turbocharged. Most of Volvo's current model lineup are powered by inline-five engines (naturally aspirated-five, T5, and even D5) with exceptions marked otherwise (I6, T6, V8). Volvo engines recently found an application in the Ford Focus ST in which the Ford Focus shares its platform structure with the Volvo S40Τα πρωτα 5κυλινδρα πετρελαιου (850/S80mkI), παροτι ηταν στο προγραμμα να σχεδιαστουν παραχθουν απο την Volvo, τελικα τα προμιθευονταν απο την VW/Audi, εως το 2001 οποτε και παρουσιασαν τον πρωτο αλουμινενιο 5κυλινδρο πετρελαιοκινητηρα.
Στην εξελιξη των βενζινοκινητων 5κυλινδρων μοτερ εχει ακουστει οτι ειχε συμβουλευτικο ρολο η Porsche (ροικη).... το 4.4V8 που νομίζω ότι είναι yamaha...
Το μοτερ δεν ειναι ακριβως yamaha. Η Volvo προσελαβε και εξελιξε παραλληλα με την Yamaha αυτο το μοτερ, με τα δικα της στανταρ, δεν ειναι δηλαδη καποιο μοτερ που αγοραστηκε απο καποιον προμηθευτη. Με τον τροπο αυτο μειωσε τα εξοδα εξελιξης. Το αρχικο πλανο ηταν να κατασκευαζετε στο Skovde, αλλα (η καλη μας) Ford ηθελε σταδιακα να κατασκευαζει στο συγκεκριμενο εργοστασιο μονο τα 4κυλινδρα diesel (ακομα και τωρα τα 2.0D των Ford προμηθευοντε απο το Skovde, την στιγμη που η Volvo πλεον χρησιμοποιει τα δικα της 5κυλινδρα).
Επιπλεον δινοντας την παραγωγη στην Yamaha μεταφερεται και η ευθυνη της παραγωγης και το κοστος προσαρμογης του εργοστασιου. Ο λογος που επιλεχθηκε η Yamaha ηταν η εμπειρια τους στα V μοτερ, κατι που η Volvo ειχε να σχεδιασει απο τα 70's.
VOLVO FORUM