-
Σκεφτομαι απο Οκτωβρη να παρω αμαξακι. Ενδιαφερομαι για μεραχειρισμενο μικρο ή μικρομεσαίο και το budget ειναι γυρω στα 4-5 χιλιαρικα.
Οπως ειναι λογικο θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καινουριο (2004+) και με τα λιγοτερα δυνατα χιλιομετρα( -
Σκεφτομαι απο Οκτωβρη να παρω αμαξακι. Ενδιαφερομαι για μεραχειρισμενο μικρο ή μικρομεσαίο και το budget ειναι γυρω στα 4-5 χιλιαρικα.
Οπως ειναι λογικο θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καινουριο (2004+) και με τα λιγοτερα δυνατα χιλιομετρα( -
Σκεφτομαι απο Οκτωβρη να παρω αμαξακι. Ενδιαφερομαι για μεραχειρισμενο μικρο ή μικρομεσαίο και το budget ειναι γυρω στα 4-5 χιλιαρικα.
Οπως ειναι λογικο θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καινουριο (2004+) και με τα λιγοτερα δυνατα χιλιομετρα( -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/13140/
Oτι πρεπει για να κανεις τη δουλεια σου, υπεραξιοπιστο , ευρυχωρο και με λιγη προσπαθεια βγαινει και στην εθνικη
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/831320/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/838749/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/637040/
και φυσικά πολλά άλλα.
Γνώμη μου είναι να κατευθυνθείς σε μικρό. -
Δες κι ενα 'δικο μας'
-
Ο χρήστης panchouv1987 έγραψε:
Σκεφτομαι απο Οκτωβρη να παρω αμαξακι. Ενδιαφερομαι για μεραχειρισμενο μικρο ή μικρομεσαίο και το budget ειναι γυρω στα 4-5 χιλιαρικα.
Οπως ειναι λογικο θελω να ειναι οσο το δυνατον πιο καινουριο (2004+) και με τα λιγοτερα δυνατα χιλιομετρα(Τι μοντελα λοιπον θα προτεινατε??Ευχαριστω εκ των προτερων!
Τα χιλιόμετρα που ζητάς είναι το ζόρι.
Πάραυτα, ορίστε ένα Yaris 1.3 '04, που σε καλύπτει.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/819343/Αν δεν θες 3θυρο, υπάρχουν σε εκείνη τη τιμή 5θυρα αλλά με περισσότερα χλμετρα.
Κοίταξε και το Micra που προτείνουν τα παιδιά, καλή περίπτωση φαίνεται
Καλά χιλιόμετρα να έχεις -
Μιας και δεν εχεις οικογενεια θα σου ελεγα για μικρο.Μερικα που θα σου ποσταρω τα οποια δεν ειναι ακριβα.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/670140/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/538558/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/605027/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/841231/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/10525/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/573539/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/733883/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/800264/Πιστευω πως τα παραπανω αμαξια που ποσταρα αξιζουν τα λεφτα τους και εχουν καλα χλμ για τα χρονια τους.Yaris λιγο δυσκολο να βρεις.Επισης θα προτεινα το βατραχακι(micra) αλλα δεν ειναι ιδιαιτερα ομορφο πιστευω.
-
Καλημερα και σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!
Ειναι αληθεια οτι αν τον Οκτωβρη που θα βγω παγανια βρω ενα Yarisaki σαν και αυτο που μου βρηκε ο φιλος θα ειναι μαλλον απο τις πρωτες μου επιλογες. Το βατραχακι ειναι σκυλι, καιει λιγο αλλα πραγματι το μεγαλο του μειον ειναι η εμφανιση. Βεβαια επειδη δε με νοιαζει να κανω καγκουροβολτες και αυτο θα ειναι μεσα στα πρωτα που θα ψαξω.
Τωρα για τα υπολοιπα εχω μερικες αποριες. Ακουγα απο παλια σε συζητησεις με φιλους οτι η Hyoundai δεν εχει αμαξια τοσο καλης ποιοτητας. Τελευταια με κανενα δυο γνωστους που εχω συζητησει και εχουν(ή εχουν περασει απο τα χερια τους κορεατες) μου λενε ακριβως το αντιθερο.'σκυλια','φθηνα και αυτα και τα service' κ.ο.κ. Εχει αλλαξει κατι ή μου ειχαν πιπηλησει το μυαλο με ραδιο αρβυλες? Αν ειναι τοσο αξιοπιστη θα αξιζε να κοιταξω το Getz ή παραειναι μικρο?
Για τα Punto και τα Fiesta μαλλον θα τα εχω στο πισω μερος του μυαλου μου σαν last resort. Ειμαι Japan-ακιας τι να κανω?Ευχαριστω και παλι!
-
Ο χρήστης panchouv1987 έγραψε:
Τωρα για τα υπολοιπα εχω μερικες αποριες. Ακουγα απο παλια σε συζητησεις με φιλους οτι η Hyoundai δεν εχει αμαξια τοσο καλης ποιοτητας. Τελευταια με κανενα δυο γνωστους που εχω συζητησει και εχουν(ή εχουν περασει απο τα χερια τους κορεατες) μου λενε ακριβως το αντιθερο.'σκυλια','φθηνα και αυτα και τα service' κ.ο.κ. Εχει αλλαξει κατι ή μου ειχαν πιπηλησει το μυαλο με ραδιο αρβυλες? Αν ειναι τοσο αξιοπιστη θα αξιζε να κοιταξω το Getz ή παραειναι μικρο?Οταν σου λενε πως δεν ειναι 'καλης ποιοτητας' εννοουν μαλλον το εσωτερικο του -που φαινεται πιο 'φθηνο' απο τα υπολοιπα- οπως και οτι ειναι γενικοτερα παλαιοτερης τεχνολογιας αυτοκινητο. Αυτο ομως ειναι πολυ θετικο οσον αφορα την αξιοπιστια του!! Μονο να προσεξεις μην ειναι απο εταιρεια ενοικιασεων, εταιρικο κλπ. Κανεις βεβαια δε θα αναφερθει στον 'εντιμο' προτερο βιο του, οποτε καλυτερα απο ιδιωτες να ψαξεις.
Για μενα απ'το να παρεις γιαρις του 2000 καλυτερα γκετζ του 2005 στα ιδια χρηματα. Καθολου μικρο δεν ειναι, στα πλαισια της κατηγοριας -προς το πιο ανετο μαλιστα- -
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Μονο να προσεξεις μην ειναι απο εταιρεια ενοικιασεων, εταιρικο κλπ. Κανεις βεβαια δε θα αναφερθει στον 'εντιμο' προτερο βιο του, οποτε καλυτερα απο ιδιωτες να ψαξεις.
Για μενα απ'το να παρεις γιαρις του 2000 καλυτερα γκετζ του 2005 στα ιδια χρηματα. Καθολου μικρο δεν ειναι, στα πλαισια της κατηγοριας -προς το πιο ανετο μαλιστα-Το Getz το θεωρώ πολύ καλή πρόταση αλλά θέλει προσοχή απο μαντρες/αντιπροσωπίες. Πριν 2 χρόνια που είχα κάνει μια βόλτα για μτχ Getz ... στα 10 το 1 ήταν ... ίσως από ιδιώτη. Στη Θεσ/νίκη μτχ Getz με αθηναικά νούμερα κατα 99% έχει περάσει απο τα χέρια πωλητή που κλείδωσε το Almera του σπίτι και με το Getz ... γνωρισε premium και sportive οδηγική εμπειρία!
Για το Micra (επειδή το έχω και μου αρεσει εμένα) ... δες το σε σκουρόχρωμο. Δείχνει πιο συμβατικό!
-
Ο χρήστης panchouv1987 έγραψε:
Ακουγα απο παλια σε συζητησεις με φιλους οτι η Hyoundai δεν εχει αμαξια τοσο καλης ποιοτητας. Τελευταια με κανενα δυο γνωστους που εχω συζητησει και εχουν(ή εχουν περασει απο τα χερια τους κορεατες) μου λενε ακριβως το αντιθερο.'σκυλια','φθηνα και αυτα και τα service' κ.ο.κ. Εχει αλλαξει κατι ή μου ειχαν πιπηλησει το μυαλο με ραδιο αρβυλες? Αν ειναι τοσο αξιοπιστη θα αξιζε να κοιταξω το Getz ή παραειναι μικρο?Δεν θέλετε να γράψω πόσο φθηνά είναι τα σέρβις για το Getz 1.1 συγκεκριμένα. Κάηκα τους 2 προηγούμενους μήνες.
Μικρό δεν είναι φίλε μου, μια χαρά χωράει 4 άτομα και μερικές αποσκευές. Από Clio II και C3 είναι πιο ευρύχωρο στα γόνατα, με το Punto II είναι στα ίδια. Εργονομία πολύ καλή, ορατότητα πολύ καλή. Ως 1.1 είναι αξιοπρεπές από δύναμη, micra 1.2 κλπ. είναι σαφώς πιο γρήγορα από όσο είδα πίνακες κλπ.
Οδηγικά είναι ευκολοδήγητο στην πόλη μεν, χάλια στον έξω δρόμο δε. Πολύ κούνημα, χαμηλή πρόσφυση, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που ήθελα να τελειώσει ο γύρος της Σιθωνίας το συντομότερο. Και πίστεψέ με, τον έχω κάνει με διάφορους κουβάδες.
Κατανάλωση με συνθήκες δύσκολης πόλης αποκλείεται να ανέβει άνω του 8,5. Σε πιο κουλ καταστάσεις είναι στο 7-7,2. Έξω έχω πετύχει 6, και τελευταίο ρεζερβουάρ που η πόλη έχει αδειάσει, με τις περίεργες διαδρομές που κάνω έκανα 6,12lt/100km.
Η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του είναι μάλλον ακριβά. Μείνε μακριά, εκτός και αν το βρεις κοψοχρονιά. Το micra του D-Jet θα έπαιρνα και εγώ.
-
Πραγματι το micra του d-jet φαινεται αρκετα καλη περιπτωση, απλα το θεμα μου ειναι οτι τα χρηματα δε τα εχω τωρα. Περιμενω μια δουλιτσα να κατσει για αυτο λεω απο Οκτωβρη, να εχω προλαβει να κανω και την ερευνα αγορας μου.
Θα ηθελα μια πιο αναλυτικη περιγραφη των ηδη κατοχων micra αν ειναι ευκολο. Απο καταναλωση εχω ακουσει αρκετα καλα λογια. Ισχυουν? Τα service του λογικα? Εθνικη αν κρινω απο τεχνικα χαρακτηριστικα πρεπει να βγαινει, ετσι?
Ευχαριστω και παλι! -
Κάπου λέει και για μικροχτυπήματα νομίζω. Δεστα σε τι κατασταση είναι γιατί η λαμαρινοδουλειά κοστίζει.
Μπορεί να είναι μικροποσό αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ίσως και να κοστίζει.
Κατα τ' άλλα το 'ιστορικό' του δείχνει καλή πρόταση. -
Απο οτι καταλαβαινω φιλε cosmeo εισαι κατοχος micra.
Μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου σε καποιες απο τις παραπανω αποριες μου στο συγκεκριμενο αμαξι.Ευχαριστω
-
Εχει τα υπερ του και τα κατα του.
Συμπεριφορά οριακά μαλακό χωρίς να είναι ... βάρκα. (Προς το σκληρό θα το έλεγα)
Εσωτερικά άνετο για 4 με μεταβλητό χώρο αποσκευών που χωράει πράγματα.
Το δικό μου είναι του 2007 και σε πλούσια έκδοση με αυτοματα φώτα/υαλοκαθαριστήρες, εκκίνηση χωρίς κλειδί κλπ που έως τωρα μαζί με τα μηχανικά του είναι απροβλημάτιστα.
Σε ταξίδι εκτός πόλης το 1,2 και το γκάζι του δίνει δυνατότητα ακόμα και για ... παραβατικές χαζομάρες ( ) με αίσθηση δεμένου μικρού αυτοκινήτου που διαθέτει νευρο ενώ εντός πόλης πολύ οικονομικό.
Στα κατά:
Σε υψηλές ταχύτητες θορυβώδες απο την μηχανή άλλα όχι απο αεροδυναμικούς θοερύβους. Από ηχομόνωση όχι πολλά πράγματα.
Τριγμοί απο το πίσω καλυμμα του πορτ μπαγκάζ ενώ εδώ και λίγο καιρό (λόγω ατυχήματος) μου κουδουνάει και η πόρτα του πορτμπαγκάζ στις ανωμαλίες του δρόμου.
Ευαισθητο στη βρωμιά το ανοιχτόχρωμο σαλόνι/ταμπλό ... δεν καταφερα να το διατηρήσω καθαρό.
Φτηνή σε εμφάνιση η εσωτερική πλαστικούρα, στα υπέρ του εσωτερικού η χαριτωμένη/ευχάριστη εμφανιση και οι πολλές θήκες (φανερες και κρυφές). Ανετα (μαλακά) εμπρός καθίσματα χωρίς όμως πλαινή στήριξη.
Γενικά ευχάριστο στην οδήγηση (μέσα και έξω απο την πόλη) που δείχνει παιχνιδιάρικο αλλά και ασφαλές, εντελώς απροβλημάτιστο έως τώρα παρα τις 'εκπτώσεις' του εσωτερικού του. Το νοιώθω και το βλέπω καλύτερο απο το Splash (που επίσης έχω) που οδηγικά 'παλευει' με το ηλεκτρόγκαζο του! -
- τιμονι με εντονη ηλεκτρικη αισθηση
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Ακουγα απο παλια σε συζητησεις με φιλους οτι η Hyoundai δεν εχει αμαξια τοσο καλης ποιοτητας. Τελευταια με κανενα δυο γνωστους που εχω συζητησει και εχουν(ή εχουν περασει απο τα χερια τους κορεατες) μου λενε ακριβως το αντιθερο.'σκυλια','φθηνα και αυτα και τα service' κ.ο.κ. Εχει αλλαξει κατι ή μου ειχαν πιπηλησει το μυαλο με ραδιο αρβυλες? Αν ειναι τοσο αξιοπιστη θα αξιζε να κοιταξω το Getz ή παραειναι μικρο?
Δεν θέλετε να γράψω πόσο φθηνά είναι τα σέρβις για το Getz 1.1 συγκεκριμένα. Κάηκα τους 2 προηγούμενους μήνες.
Μικρό δεν είναι φίλε μου, μια χαρά χωράει 4 άτομα και μερικές αποσκευές. Από Clio II και C3 είναι πιο ευρύχωρο στα γόνατα, με το Punto II είναι στα ίδια. Εργονομία πολύ καλή, ορατότητα πολύ καλή. Ως 1.1 είναι αξιοπρεπές από δύναμη, micra 1.2 κλπ. είναι σαφώς πιο γρήγορα από όσο είδα πίνακες κλπ.
Οδηγικά είναι ευκολοδήγητο στην πόλη μεν, χάλια στον έξω δρόμο δε. Πολύ κούνημα, χαμηλή πρόσφυση, είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που ήθελα να τελειώσει ο γύρος της Σιθωνίας το συντομότερο. Και πίστεψέ με, τον έχω κάνει με διάφορους κουβάδες.
Κατανάλωση με συνθήκες δύσκολης πόλης αποκλείεται να ανέβει άνω του 8,5. Σε πιο κουλ καταστάσεις είναι στο 7-7,2. Έξω έχω πετύχει 6, και τελευταίο ρεζερβουάρ που η πόλη έχει αδειάσει, με τις περίεργες διαδρομές που κάνω έκανα 6,12lt/100km.
Η συντήρηση και τα ανταλλακτικά του είναι μάλλον ακριβά. Μείνε μακριά, εκτός και αν το βρεις κοψοχρονιά. Το micra του D-Jet θα έπαιρνα και εγώ.
Επειδή εχει τύχει να οδηγήγω Getz (για καμμια΄500αριά) km. το θεωρώ ένα από τα πιο χάλια αμάξια .. .. Πέρα από τους χώρους (που πράγματι έχει) έχει εντελώς άθλιες επιδόσεις (δεν φταίει τόσο ο κινητήρας που κανει ότι μπορεί) αλλα το αυξημένο βάρος του, μηδενική εργονομία (αν θεωρείς ότι μπορείς να έχεις έστω και μια χρήσιμη πληροφορία απο το καντράν εκτός απο τα km.). Το λέω γιατί ήθελα να ήξερα ποιος σκέφτηκε να βάλει λαμπάκι μπλε (!) χρώματος για την ένδειξη της θερμοκρασίας που όταν έχει ήλιο δεν φαίνεται τίποτα, στην μη ένδειξη για τα φώτα (αν είναι αναμμένα ή όχι).
Επίσης απαράδεκτος συμπλέκτης (χειρότερος από πετάλι ποδηλάτου) που σου δινει αίσθηση 'χαλαρωμένου' ελατηρίου.Πραγματικά πάντως απορώ γιατί τα περιοδικά δεν αναφέρουν αρκετά ευτράπελα που συναντάει κάποιος σε τέτοια αμάξια.
-
Εγω εμαθα να οδηγω σε getz..Οταν στο καπακι πηρα τη zx πραγματικα μου φανηκε οτι εχω ενα πολυ καλυτερο αυτοκινητο απο κρατημα-αισθηση-αποσβεση αναρτησης..
Οτι ειναι πολυ αξιοπιστο και φτηνο σε συντηρηση παντως ειναι..
-
το 1,4 μ αρεσε εμενα.
(δεν το οδηγησα για παρα πολυ αλλα εβγαλα καποια συμπερασματα σε οδηγηση στην πολη και λεωφόρους )
μια χαρα αυτοκινητακι...
καλυτερο τιμονι χωρις εντονη υποβοηθυνση απο πολλα συγχρονα σμπορ αυτοκινητα...απο πληροφορηση ειναι τα ιδια με πολλα αλλα συγχρονα.
οι ταχυτητες λαστιχενιες σε αισθηση αλλα δεν χανουν αλλαγη και ειναι ξεκουραστες στην καθημερινη χρηση.
ο συμπλεκτης ομως κουραστικος και βαρυς.
το γκαζι υπερευαίσθητο.σαν κινητηρας εχει πολυ νευρο το 1,4 και δεν ''κολλωνει'', η ποιοτητα κατασκευηες ισως πιο φτωχη στο ματι αλλα πολυ καλη στην πραγματικοτητα. ( παρατηρησα οτι το υλικο στην μοκετα της οροφης ειναι μιας κατηγοριας πανω και οχι σαν χαρτονι)
Η μονωση καλη και η ανεση παρα πολυ καλη οταν περνας πανω απο λακουβες ...χαρακτηρηστικα ειναι πιο ανετο απο αντιστοιχα ευρωπαικα.
Τωρα απο κρατημα ειναι απλο χωρις κατι για να σ εμπνεει αλλα καλουτσικο ...στριβεις με τιμονι και γκαζι αναλογα.
Μικρο η Μικρομεσαιο-Προτασεις?