-
Ευτυχός που δεν εχουν και στο ΥΠΕΧΩΔΕ μυαλά σαν αυτον τον τύπο, διοτι ακομη με τα καρα θα ημασταν....
..........................................................................................
Όχι άλλους κόμβους στην Κηφισίας!
Γράφει: Αντώνης Kόλλιας
flash.gr'Ένας ακόμη -ο τέταρτος- ανισόπεδος κόμβος παραδόθηκε στη λεωφόρο Κηφισίας, στην περιοχή του Φάρου Ψυχικού, επτά χιλιόμετρα μόλις από το κέντρο της Αθήνας και περίπου... 800 μ. μετά τον πρώτο κόμβο στη διασταύρωσή της με την Κατεχάκη! Οι κόμβοι αυτοί, με τον τρόπο που γίνονται, είναι έργα βαρείας περιβαλλοντικής όχλησης, δεν εξυπηρετούν, τελικά, την κυκλοφορία και καθόλου λεωφορεία-τρόλλεϋ, η δε φυσική αλλοίωση της περιοχής όπου κατασκευάζονται, είναι μη αναστρέψιμη.
Κόμβος Φάρου ΨυχικούΕπιπλέον, στον Φάρο κόπηκαν όλα τα... δένδρα και οι θάμνοι(!), ενώ από την πλευρά του Ν. Ψυχικού, για να μπορέσει να λειτουργήσει ο κόμβος, ο εργολάβος «πήρε» τον βοηθητικό παράδρομο της Κηφισίας, ο οποίος εξυπηρετούσε τις ανάγκες των πολιτών για τις καθημερινές κινήσεις τους (αγορά κλπ.) σε μια περιοχή καθαρά κατοικίας και τον προσέθεσε στις λωρίδες της λεωφόρου. Φυσικά, πάλι με κοπή του πρασίνου! Και μάλιστα χωρίς να αντιδράσει κανείς από τους δύο δημάρχους του Ψυχικού και Νέου Ψυχικού!Το χειρότερο όμως, είναι ότι θα αρχίσει μετά τους Ολυμπιακούς η κατασκευή και ενός... 5ου κόμβου, κολλητά, μα ακριβώς κολλητά σ' αυτόν του Φάρου, στην περιοχή Αγία Βαρβάρα. Πολύ σωστά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς δήλωνε στα εγκαίνια του Φάρου, ότι ο επόμενος κόμβος, στη Φιλοθέη, ΔΕΝ θα γίνει επειδή είναι πολύ κοντά στην Αγ. Βαρβάρα. Δηλαδή, γύρω στα... 1.300 μέτρα ή περί τα 700 μέτρα από εκεί που θα τελειώνει το όρυγμα της Αγ. Βαρβάρας και θα άρχιζε το νέο όρυγμα της Φιλοθέης. Μα για τον ανισόπεδο της Αγ. Βαρβάρας, που είναι ΚΟΛΛΗΤΑ με αυτόν του Φάρου, γιατί δεν ισχύει το επιχείρημα της Φιλοθέης; Γιατί εξαιρείται;
Κόμβος ΑμαρουσίουΟι κόμβοι αυτοί, πέρα από την αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, κάτι που η περασμένη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν είχε λάβει υπ' οψη, κόβουν στα δύο τον αστικό ιστό, απομονώνοντας τη δεξιά με την αριστερή όχθη της Κηφισίας, κάτι που είναι αντίθετο με τη ισχύουσα πολεοδομική και περιβαλλοντική πρακτική για περιοχές κατοικίας. Παρόμοιος αντίλογος είχε διατυπωθεί και στην περίπτωση της Συγγρού και σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτού του διαχωρισμού, παρά τις κάποιες διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με την περιοχή Κηφισίας.Αξίζει να σημειωθεί, πως όταν είχε γίνει ο πρώτος τέτοιος κόμβος στη διασταύρωση της Κηφισίας με την Κατεχάκη, ορισμένοι δημοσιογράφοι είχαμε επισημάνει στους υπουργούς Δημοσίων Έργων και Μεταφορών, ότι είναι τέτοια η μορφή κυκλοφορίας στην Κηφισίας, ώστε μόλις λειτουργήσει ο κόμβος, τότε ΕΚΕΙ ακριβώς θα μποτιλιάρονται τα αυτοκίνητα!Τότε, οι υπουργοί και οι συγκοινωνιολόγοι μας είχαν κοιτάξει... χαμογελώντας συγκαταβατικά. Δεν χρειάζεται να πω ότι από την πρώτη κιόλας μέρα, ο κόμβος της Κατεχάκη είναι πάντα μποτιλιαρισμένος και μάλιστα τις ώρες αιχμής, δηλαδή κυρίως τότε που θέλουμε να ανακουφίζει την κυκλοφορία! Αλλά και τώρα ο νέος κόμβος του Φάρου μποτιλιάρεται στην ώρα της αιχμής!Με τις επεκτάσεις του μετρό και με τον προαστιακό σιδηρόδρομο αλλάζουν πολύ τα συγκοινωνιακά και κυκλοφοριακά δεδομένα της ευρύτερης περιοχής. Οι αρμόδιοι ΥΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, θα πρέπει να ξαναδούν το θέμα από την αρχή και να αποφύγουμε μια περιβαλλοντική παρέμβαση που αποφασίστηκε πρόχειρα, στην πράξη έχει αποδειχτεί πως ΔΕΝ εξυπηρετεί, κάτι που αν και όταν θα το καταλάβουμε, οι επιπτώσεις από την βίαια αυτή παρέμβαση, θα είναι μη αναστρέψιμες.'
-
Ευτυχός που δεν εχουν και στο ΥΠΕΧΩΔΕ μυαλά σαν αυτον τον τύπο, διοτι ακομη με τα καρα θα ημασταν....
..........................................................................................
Όχι άλλους κόμβους στην Κηφισίας!
Γράφει: Αντώνης Kόλλιας
flash.gr'Ένας ακόμη -ο τέταρτος- ανισόπεδος κόμβος παραδόθηκε στη λεωφόρο Κηφισίας, στην περιοχή του Φάρου Ψυχικού, επτά χιλιόμετρα μόλις από το κέντρο της Αθήνας και περίπου... 800 μ. μετά τον πρώτο κόμβο στη διασταύρωσή της με την Κατεχάκη! Οι κόμβοι αυτοί, με τον τρόπο που γίνονται, είναι έργα βαρείας περιβαλλοντικής όχλησης, δεν εξυπηρετούν, τελικά, την κυκλοφορία και καθόλου λεωφορεία-τρόλλεϋ, η δε φυσική αλλοίωση της περιοχής όπου κατασκευάζονται, είναι μη αναστρέψιμη.
Κόμβος Φάρου ΨυχικούΕπιπλέον, στον Φάρο κόπηκαν όλα τα... δένδρα και οι θάμνοι(!), ενώ από την πλευρά του Ν. Ψυχικού, για να μπορέσει να λειτουργήσει ο κόμβος, ο εργολάβος «πήρε» τον βοηθητικό παράδρομο της Κηφισίας, ο οποίος εξυπηρετούσε τις ανάγκες των πολιτών για τις καθημερινές κινήσεις τους (αγορά κλπ.) σε μια περιοχή καθαρά κατοικίας και τον προσέθεσε στις λωρίδες της λεωφόρου. Φυσικά, πάλι με κοπή του πρασίνου! Και μάλιστα χωρίς να αντιδράσει κανείς από τους δύο δημάρχους του Ψυχικού και Νέου Ψυχικού!Το χειρότερο όμως, είναι ότι θα αρχίσει μετά τους Ολυμπιακούς η κατασκευή και ενός... 5ου κόμβου, κολλητά, μα ακριβώς κολλητά σ' αυτόν του Φάρου, στην περιοχή Αγία Βαρβάρα. Πολύ σωστά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς δήλωνε στα εγκαίνια του Φάρου, ότι ο επόμενος κόμβος, στη Φιλοθέη, ΔΕΝ θα γίνει επειδή είναι πολύ κοντά στην Αγ. Βαρβάρα. Δηλαδή, γύρω στα... 1.300 μέτρα ή περί τα 700 μέτρα από εκεί που θα τελειώνει το όρυγμα της Αγ. Βαρβάρας και θα άρχιζε το νέο όρυγμα της Φιλοθέης. Μα για τον ανισόπεδο της Αγ. Βαρβάρας, που είναι ΚΟΛΛΗΤΑ με αυτόν του Φάρου, γιατί δεν ισχύει το επιχείρημα της Φιλοθέης; Γιατί εξαιρείται;
Κόμβος ΑμαρουσίουΟι κόμβοι αυτοί, πέρα από την αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, κάτι που η περασμένη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν είχε λάβει υπ' οψη, κόβουν στα δύο τον αστικό ιστό, απομονώνοντας τη δεξιά με την αριστερή όχθη της Κηφισίας, κάτι που είναι αντίθετο με τη ισχύουσα πολεοδομική και περιβαλλοντική πρακτική για περιοχές κατοικίας. Παρόμοιος αντίλογος είχε διατυπωθεί και στην περίπτωση της Συγγρού και σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτού του διαχωρισμού, παρά τις κάποιες διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με την περιοχή Κηφισίας.Αξίζει να σημειωθεί, πως όταν είχε γίνει ο πρώτος τέτοιος κόμβος στη διασταύρωση της Κηφισίας με την Κατεχάκη, ορισμένοι δημοσιογράφοι είχαμε επισημάνει στους υπουργούς Δημοσίων Έργων και Μεταφορών, ότι είναι τέτοια η μορφή κυκλοφορίας στην Κηφισίας, ώστε μόλις λειτουργήσει ο κόμβος, τότε ΕΚΕΙ ακριβώς θα μποτιλιάρονται τα αυτοκίνητα!Τότε, οι υπουργοί και οι συγκοινωνιολόγοι μας είχαν κοιτάξει... χαμογελώντας συγκαταβατικά. Δεν χρειάζεται να πω ότι από την πρώτη κιόλας μέρα, ο κόμβος της Κατεχάκη είναι πάντα μποτιλιαρισμένος και μάλιστα τις ώρες αιχμής, δηλαδή κυρίως τότε που θέλουμε να ανακουφίζει την κυκλοφορία! Αλλά και τώρα ο νέος κόμβος του Φάρου μποτιλιάρεται στην ώρα της αιχμής!Με τις επεκτάσεις του μετρό και με τον προαστιακό σιδηρόδρομο αλλάζουν πολύ τα συγκοινωνιακά και κυκλοφοριακά δεδομένα της ευρύτερης περιοχής. Οι αρμόδιοι ΥΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, θα πρέπει να ξαναδούν το θέμα από την αρχή και να αποφύγουμε μια περιβαλλοντική παρέμβαση που αποφασίστηκε πρόχειρα, στην πράξη έχει αποδειχτεί πως ΔΕΝ εξυπηρετεί, κάτι που αν και όταν θα το καταλάβουμε, οι επιπτώσεις από την βίαια αυτή παρέμβαση, θα είναι μη αναστρέψιμες.'
-
Ευτυχός που δεν εχουν και στο ΥΠΕΧΩΔΕ μυαλά σαν αυτον τον τύπο, διοτι ακομη με τα καρα θα ημασταν....
..........................................................................................
Όχι άλλους κόμβους στην Κηφισίας!
Γράφει: Αντώνης Kόλλιας
flash.gr'Ένας ακόμη -ο τέταρτος- ανισόπεδος κόμβος παραδόθηκε στη λεωφόρο Κηφισίας, στην περιοχή του Φάρου Ψυχικού, επτά χιλιόμετρα μόλις από το κέντρο της Αθήνας και περίπου... 800 μ. μετά τον πρώτο κόμβο στη διασταύρωσή της με την Κατεχάκη! Οι κόμβοι αυτοί, με τον τρόπο που γίνονται, είναι έργα βαρείας περιβαλλοντικής όχλησης, δεν εξυπηρετούν, τελικά, την κυκλοφορία και καθόλου λεωφορεία-τρόλλεϋ, η δε φυσική αλλοίωση της περιοχής όπου κατασκευάζονται, είναι μη αναστρέψιμη.
Κόμβος Φάρου ΨυχικούΕπιπλέον, στον Φάρο κόπηκαν όλα τα... δένδρα και οι θάμνοι(!), ενώ από την πλευρά του Ν. Ψυχικού, για να μπορέσει να λειτουργήσει ο κόμβος, ο εργολάβος «πήρε» τον βοηθητικό παράδρομο της Κηφισίας, ο οποίος εξυπηρετούσε τις ανάγκες των πολιτών για τις καθημερινές κινήσεις τους (αγορά κλπ.) σε μια περιοχή καθαρά κατοικίας και τον προσέθεσε στις λωρίδες της λεωφόρου. Φυσικά, πάλι με κοπή του πρασίνου! Και μάλιστα χωρίς να αντιδράσει κανείς από τους δύο δημάρχους του Ψυχικού και Νέου Ψυχικού!Το χειρότερο όμως, είναι ότι θα αρχίσει μετά τους Ολυμπιακούς η κατασκευή και ενός... 5ου κόμβου, κολλητά, μα ακριβώς κολλητά σ' αυτόν του Φάρου, στην περιοχή Αγία Βαρβάρα. Πολύ σωστά, ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς δήλωνε στα εγκαίνια του Φάρου, ότι ο επόμενος κόμβος, στη Φιλοθέη, ΔΕΝ θα γίνει επειδή είναι πολύ κοντά στην Αγ. Βαρβάρα. Δηλαδή, γύρω στα... 1.300 μέτρα ή περί τα 700 μέτρα από εκεί που θα τελειώνει το όρυγμα της Αγ. Βαρβάρας και θα άρχιζε το νέο όρυγμα της Φιλοθέης. Μα για τον ανισόπεδο της Αγ. Βαρβάρας, που είναι ΚΟΛΛΗΤΑ με αυτόν του Φάρου, γιατί δεν ισχύει το επιχείρημα της Φιλοθέης; Γιατί εξαιρείται;
Κόμβος ΑμαρουσίουΟι κόμβοι αυτοί, πέρα από την αλλοίωση του φυσικού περιβάλλοντος της περιοχής, κάτι που η περασμένη πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΧΩΔΕ δεν είχε λάβει υπ' οψη, κόβουν στα δύο τον αστικό ιστό, απομονώνοντας τη δεξιά με την αριστερή όχθη της Κηφισίας, κάτι που είναι αντίθετο με τη ισχύουσα πολεοδομική και περιβαλλοντική πρακτική για περιοχές κατοικίας. Παρόμοιος αντίλογος είχε διατυπωθεί και στην περίπτωση της Συγγρού και σήμερα βλέπουμε τα αποτελέσματα αυτού του διαχωρισμού, παρά τις κάποιες διαφορές που υπάρχουν σε σχέση με την περιοχή Κηφισίας.Αξίζει να σημειωθεί, πως όταν είχε γίνει ο πρώτος τέτοιος κόμβος στη διασταύρωση της Κηφισίας με την Κατεχάκη, ορισμένοι δημοσιογράφοι είχαμε επισημάνει στους υπουργούς Δημοσίων Έργων και Μεταφορών, ότι είναι τέτοια η μορφή κυκλοφορίας στην Κηφισίας, ώστε μόλις λειτουργήσει ο κόμβος, τότε ΕΚΕΙ ακριβώς θα μποτιλιάρονται τα αυτοκίνητα!Τότε, οι υπουργοί και οι συγκοινωνιολόγοι μας είχαν κοιτάξει... χαμογελώντας συγκαταβατικά. Δεν χρειάζεται να πω ότι από την πρώτη κιόλας μέρα, ο κόμβος της Κατεχάκη είναι πάντα μποτιλιαρισμένος και μάλιστα τις ώρες αιχμής, δηλαδή κυρίως τότε που θέλουμε να ανακουφίζει την κυκλοφορία! Αλλά και τώρα ο νέος κόμβος του Φάρου μποτιλιάρεται στην ώρα της αιχμής!Με τις επεκτάσεις του μετρό και με τον προαστιακό σιδηρόδρομο αλλάζουν πολύ τα συγκοινωνιακά και κυκλοφοριακά δεδομένα της ευρύτερης περιοχής. Οι αρμόδιοι ΥΠΕΧΩΔΕ και Μεταφορών, θα πρέπει να ξαναδούν το θέμα από την αρχή και να αποφύγουμε μια περιβαλλοντική παρέμβαση που αποφασίστηκε πρόχειρα, στην πράξη έχει αποδειχτεί πως ΔΕΝ εξυπηρετεί, κάτι που αν και όταν θα το καταλάβουμε, οι επιπτώσεις από την βίαια αυτή παρέμβαση, θα είναι μη αναστρέψιμες.'
-
Ε λοιπόν βάζω στοίχημα ότι εκεί που είναι το σπίτι του κάθε οικολόγου πριν από 20-50-100-200 χρόνια υπήρχαν δέντρα τα οποία κοπήκαν για να φτιάξει αυτός σπίτι.... ανήκουστα πράματα και τεράστια ζημιά στο πράσινο της πόλης για να μείνει αυτός! Και όπως είναι γνωστό και στο λόφο της ακρόπολης πριν φτιάξουν αυτά τα παλιά(!), Ακρόπολη κλπ, είχε δέντρα και θάμνους που τα έκοψαν.... οι αναίσχυντοι και εχθροί του περιβάλλοντος πρόγονοι!
Λέει ότι τώρα απομονώνονται οι δύο πλευρές του δρόμου! Δηλαδή πριν η Κηφισίας συνέδεε τον πληθυσμό από τις δυό πλευρές... υποννοεί δηλαδή ότι τολμούσε κανείς να περάσει με τα πόδια? Έστω ότι κάποιοι το έκαναν, από τα λίγα φανάρια δηλαδή. Τι είναι αυτό που τους εμποδίζει να το κάνουν τώρα που μάλιστα η γρήγορη κυκλοφορία περνάει από κάτω στην ανισόπεδη ενώ από πάνω πλέον υπάρχει καλύτερα ελεγχόμενη και αργή κυκλοφορία που διευκολύνει το πέρασμα των πεζών? Εκτός αν εννοεί ότι πριν μπορούσαν να περάσουν από οπουδήποτε πηδώντας τη νησίδα ενώ τώρα δυσκολεύονται οπότε δεν χρειάζεται να προσθέσω τίποτα.....
-
Τόσα ξέρουν τόσα λένε.
Α. Το έργο του Φάρου Ψυχικού είναι για την ώρα ημιτελές καθώς
δεν συνεχίζεται ανάντι (προς Κηφισίας) αλλά και κατάντι (φυσικά
λείπει η καταβύθιση της Αλεξανδρας και η απρόσκοπτη σύνδεση
με την Συγγρού για την δημιουργία ενός κόμβου ταχείας κυκλοφορίας
από την Κηφισιά προς Πειραιά).Β. Όσοι κινούνται τις ημέρες αυτές προς Κηφισιά από το κέντρο
ίσως να έχουν παρατηρήσει ότι με λίγη τύχη μπορούν ως και
τον ΟΤΕ να κινηθούν χωρίς να χρειαστεί να σταματήσουν σε κάποιο
φανάρι. Μάλλον ο συγγραφέας το αγνοεί αυτό.Γ. Τα δέντρα που κόπηκαν σε σχέση με το μέγεθος μείωσης των
ρύπων (από τα χιλιάδες οχήματα που περίμεναν στο ρελαντί στο
σημείο αυτό ανεβαίνοντας τουλάχιστον προς Κηφισιά) είναι σχεδόν
αμελήτεα ποσότητα.Αλλά ποιός το έχασε το μυαλό για να το βρει ο εκάστοτε δημοσιογραφί-
σκος.Υ.Σ. Είναι σίγουρο ότι η αύξηση της παροχετευτικότητας των δρόμων
θα οδηγήσει σε μεγαλύτερη χρήση του Ι.Χ αν και εφόσον τα ΜΜΜ δεν
αναβαθμιστούν πλήρως. Πέρα από το γεγονός ότι ο Έλληνας το Ι.Χ.
το αποχωρίζεται λιγότερο εύκολα από άλλους Ευρωπαίους μία έξυπνη
πολιτική με το μετρό (σταθμοί μετρό με πάρκινγκ με μικρότερο κόστος
όσο απομακρύνεται κάποιος από το κέντρο) και τα άλλα ΜΜΜ μπορεί
να δώσει μακροπρόθεσμα τη λύση.Ακόμα πριν κάποιοι αρχίσουν να
με πυροβολούν ότι τα παίρνω από εργολάβους να θυμίσω ότι τα έργα
της καταβύθισης μπορούν να συνδυαστούν με το έργο του ΤΡΑΜ για
γραμμή από το κέντρο της Αθήνας στη Κηφισιά εξυπηρετόντας το
Χαλάνδρι χώρις να δοθούν 200 δις δραχμές για τη γραμμή του μετρό
και με την ίδια περίπου απόδοση. Αν και δεν έχω στοιχεία για το
πόσο βιώσιμη είναι η λύση αυτή ίσως θα έπρεπε να εξετασθεί. Η
Κηφισίας είναι όδος που επιτρέπει την ύπαρξη ΤΡΑΜ και με
σωστή διαχείριση το ΤΡΑΜ θα μπορούσε να καλύψει τη διαδρομή
Αθήνα - Χαλάνδρι σε 15 λεπτά. (αντικαθιστώντας την ΕΘΕΛ και
μειώνοντας σημαντικά την επιβάρυνση της οδού). -
ο κόμβος της Κατεχάκη είναι πάντα μποτιλιαρισμένος και μάλιστα τις ώρες αιχμής, δηλαδή κυρίως τότε που θέλουμε να ανακουφίζει την κυκλοφορία!
...Nα ζητήσω συγνώμη εκ μέρους του κόμβου που δεν διαπλατύνεται τις ώρες αιχμής
Πάντως προσωπικά δεν συμφωνώ με τις αλλαγές στην Κηφισίας.
Ανθρώπινο για μένα είναι η ύπαρξη πρασίνου στη μέση και παραδρόμου σε κάθε ρεύμα. Στην προκειμένη περίπτωση αύξηση της χρήσης Ι.Χ. σημαίνει (κατά τη γνώμη μου) αδικαιολόγητη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής...
Ας γίνονταν πρώτα τα άλλα έργα και μετά ως έσχατη λύση ας γίνονταν οι κόμβοι.
Όσο για τον αν περνάνε κάθετα την Κηφησίας πεζοί... ΝΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΝΑΝΕ.
Και τώρα που οδηγώ και πάλι θα την περνούσα έχοντας όμως αίσθηση κάποιων σημείων όπου η ορατότητα είναι περιορισμένη (οπότε θα ξοδέψω τα 15' για να περάσω 'νόμιμα') -
Ως οδηγός συμφωνώ με τους προλαλήσαντες και διαφωνώ με το άρθρο!
Ωστόσο με προβληματίζει πολύ το γεγονός πως όλοι οι συγκοινωνιολόγοι (δεν έχω διαβάσει ούτε ένα άρθρο υπερ) είναι κατά των κόμβων στην Κηφισίας, για πληθώρα λόγων (τους παραθέτω όπως τους κατάλαβα, αν και όχι ειδικός): διότι διευκολύνουν την κίνηση ακτινικά προς το μποτιλιαρισμένο κέντρο (ενώ η λύση είναι με περιφερειακούς δακτυλίους (ring roads)), διότι ενώνουν το μποτιλιάρισμα του κέντρου με την περιφέρεια, διότι είναι έργα με ημερομηνία λήξης, καθώς γεμίζουν σύντομα και μποτιλιάρονται από το επόμενο φανάρι, διότι αποτελούν κίνητρο για το ΙΧ, ενώ θα έπρεπε η έμφαση να δίνεται στα ΜΜΜ, διότι ο κόμβος του Φάρου έχει 3 λωρίδες προς το μποτιλιαρισμένο κέντρο και δύο μόνο μακριά από αυτό και άλλα.
Η σύμπνοια των συγκοινωνιολόγων σε αυτό το ζήτημα μου κάνει εντύπωση, στο κάτω-κάτω κάτι παραπάνω ξέρουν από εμάς (ΟΚ, από εμένα ) Και εμείς ΔΕΝ είμαστε ειδικοί στο θέμα διότι το βλέπουμε παραμορφωτικά (ως αυτοκινητιστές και μοτοσυκλετιστές) ενώ υπάρχουν άνθρωποι που το βλέπουν συνολικά (δηλ. ΙΧ κίνηση + ΜΜΜ + επιπτώσεις στη γύρω περιοχή και την πόλη κοκ.)
-
Σιγουρα η Κηφηισας ριχνει ακομα περισσοτερη κινηση στο κεντρο αλλα δεν πανε μονο στο κεντρο οσοι πανε απο την Κηφησιας. Υπαρχουν και αλλοι προορισμοι (Παγκρατι, Καρεας κλπ)...
Αν θελουν αδειο κεντρο απο οχηματα ας δωσουν ΔΩΡΕΑΝ χωρο σταθμευσης στο Χαλανδρι, Πανορμου, Αλεξανδρας κλπ διπλα στο μετρο και θα υπαρξουν αρκετοι που θα το παρουν (και εγω μαζι).
Οχι αλλο τραμ!!!! Αν γινουν οι κομβοι και ανακουφιστει ο δρομος τοτε γιατι οχι τρολει??? Και φθηνο και οικολογικο και αμεσα εφαρμοσιμο και μη επικυνδινο.
Το να πεταξουμε ραγες στην Κηφησιας μονο κομφουζιο θα δημιουργησει.Ο συγγραφεας αναφερει οτι με τις γεφυρες πηζουν περισσοτεροι οι δρομοι.
Αν ΔΕΝ υπηρχαν τοτε τι θα γινοταν?! Απλα φανταστειτε Κηφησιας-Κατεχακη χωρις γεφυρα.Η Κηφησιας πασχει σε 2-3 σημεια. Την Αλεξανδρας, τον κομβο ακριβως πριν την νεα γεφυρα και στην Ηβη..
Αν εκει γινουν γεφυρες και συνεπως καταργηθει και η λεωφορειολωριδα τοτε μια χαρα θα κινουνται ολα θα μπει και ενα ωραιο τρολει με ΣΩΣΤΕΣ ωρες επιτελους κ θα βελτιωθει αυτος ο πανικος.Το πως κοβεται ο αστικος ιστος στα 2 δεν το καταλαβα.
Μιλαει γι αυτους που πηδαγανε μπαριερες για να πανε απο την μια μερια στην αλλη?Και αυτο δεν λυνεται με πεζογεφυρες??????Δημοσιογραφοι ειναι αυτοι βεβαια....
-
Ο χρήστης Madman77 έγραψε:
Οχι αλλο τραμ!!!! Αν γινουν οι κομβοι και ανακουφιστει ο δρομος τοτε γιατι οχι τρολει??? Και φθηνο και οικολογικο και αμεσα εφαρμοσιμο και μη επικυνδινο.
Καταρχήν, σαν οδηγός και εγώ , θεωρώ ότι, μάλλον, οι ανισόπεδοι διευκολύνουν την κυκλοφορία. Το πρόβλημα δημιουργείται όταν 'κολλάει' το σύστημα μετά τους ανισόπεδους. Π.χ. Κόμβος Αλεξάνδρας στην κάθοδο.
Πάντως, πρόσφατα διάβασα ότι δημιουργήθηκαν δύο γραμμές τρόλει από Μουσείο για Χαλάνδρι, αντικαθιστώντας τις παλιές λεωφορειακές Α6 και Β6. -
Ο χρήστης piko έγραψε:
Πάντως, πρόσφατα διάβασα ότι δημιουργήθηκαν δύο γραμμές τρόλει από Μουσείο για Χαλάνδρι, αντικαθιστώντας τις παλιές λεωφορειακές Α6 και Β6.
Όντως εδώ και ένα μήνα περίπου οι λεωφορειακές γραμμές Α6 & Β6 καταργήθηκαν και τη διαδρομή Μουσείο-Χαλάνδρι κάνουν πλέον 2 γραμμές τρόλει με καινούργια οχήματα.
"Όχι άλλους κόμβους στην Κηφισίας!"