-
εγω λεω οτι ηρθε μια ριπη ανεμου απο τη θαλασσα και τον εσπρωξε , σοβαρα κατι τετοιο πρεπει να παιχτηκε , δε φταιει
-
(Πρέπει να βάλεις πολλά 'χαχαχαχα' για να κάνεις κάτι μη αστείο, αστείο)
Patro έχεις δίκιο, μπήκαν τα υπόλοιπα μονοθέσια κατευθείαν στα pit ενώ οι Ferrari που είδαν μπροστά τους το SC έμειναν να κάνουν έναν ολόκληρο (πολύ αργό) γύρο ακριβώς από πίσω του. Ωστόσο για να βρεθούν μετά τόσο πιο πίσω απ' όλα τα υπόλοιπα μονοθέσια, τότε είναι προφανέστατο ότι εκείνα κινήθηκαν πολύ πολύ γρηγορότερα του ρυθμού του SC είτε λίγο πριν μπουν για pit stop είτε αφού βγήκαν. Η αλήθεια είναι ότι και πάλι δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός για την ταχύτητα που πρέπει να έχει ένα μονοθέσιο όταν ναι μεν υπάρχει SC στην πίστα, αλλά ακόμα δεν βρέθηκε μπροστά του.
Όπως και να 'χει, πολλή ατυχία για τη Ferrari και πάλι. Ίσως κι εδώ ο κανονισμός να έχει κενά, τι να πω Δεν είναι καλό να γινόμαστε και γραφικοί με τους κανονισμούς, αλλά μιλάμε για έναν πολύ καλό αγώνα του Alonso (και του Massa) που μάλιστα πλησίαζε τον Hamilton (που σημειωτέον είχε και σπασμένη αεροτομή, άρα θα είχε και περισσότερη χασούρα στο pit stop του) μέχρι το ατύχημα Webber-Kovalainen. Και τελικά ο αγώνας μας καταστράφηκε. Πού αλλού να το αποδώσεις ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
εγω ξερω οτι δεν οριζουν συγκεκριμενες ποινες , αυτο καλλιστα θα μπορουσε να ειναι black flag.
οσο για το αν το εκανε επιτηδες , οχι το παιδακι μας το καλο το αγιο , κατα λαθος .Από τη στιγμή που έγινε χτυπιέμαι για το ότι έπρεπε να πάρει black flag.
Οι κανονισμοί είναι κανονισμοί και δεν ορίζουν ποινές. Τις ποινές τις βγάζουν οι αγωνοδίκες.
Ξεχνάς ότι πέρασε μπροστά από το sc όταν αυτό ήταν δίπλα από την άσπρη γραμμή οπότε ίσως να του έδωσαν ελαφρυντικό οι αγωνοδίκες.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
TWra poy blepw to video ksana na sas dosw allo ena senario..... Des to video.... To safety car paei na bgei sthn pista prin thn grammh kai meta ksana trabietai deksia.... Mhpws ayto to 8ewrhse o odhgos san perna?Μήπως δικαιολογείς τον Χάμιλτον υπερβολικά πολλές φορές? Δεν σε έχω δει να λες 'ναι φταίει' σε ξεκάθαρα συμβάν όπως το συγκεκριμένο.
-
Στη συνέντευξη τύπου πάντως δήλωσε πως δεν θυμάται πως ακριβώς έγινε το συμβάν.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι και πάλι δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός για την ταχύτητα που πρέπει να έχει ένα μονοθέσιο όταν ναι μεν υπάρχει SC στην πίστα, αλλά ακόμα δεν βρέθηκε μπροστά του.Ακριβώς αυτό κοιτάνε. Τα γυρολόγια των μονοθεσίων. Ο κανονισμός λέει ότι ένα μονοθέσιο όταν ο αγώνας είναι κάτω από SC ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνάει το γυρολόγιο του SC σε όλη τη διάρκεια παραμονή του στη πίστα.
Αυτό κοιτάνε.
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
TWra poy blepw to video ksana na sas dosw allo ena senario..... Des to video.... To safety car paei na bgei sthn pista prin thn grammh kai meta ksana trabietai deksia.... Mhpws ayto to 8ewrhse o odhgos san perna?κατι κιτρινα λαμπακια επανω στο sc που αναβοσβηνουν υπαρχουν για καποιο λογο εκει (ασε που και να το εχει θεωρησει προφανως καποιος επρεπε να του το εχει πει αρα ειτε τους εγραψε ολους ακομη και την ομαδα του στα @@ του ειτε κατι αλλο παιζει..)
αλλα το θεμα δεν ειναι εκει το θεμα ειναι οτι ο χαμιλτον εκανε μια αλφα διαφορα ΚΑΙ ΜΕΤΑ του εδωσαν την ποινηπραγματικα αυτος ηταν ο τελευταιος αγωνας που βλεπω φετος δωστε του την κουπα να βαλει γαλα να πιει να τελειωνουμε αιντε
-
Ο χρήστης ast έγραψε:
Στη συνέντευξη τύπου πάντως δήλωσε πως δεν θυμάται πως ακριβώς έγινε το συμβάν.Ενδιαφέρον. Μάλλον θα φταίει αυτή η ριπή που λέει ο @patro άρα προφανώς ο άνθρωπος έχασε τη μνήμη του για λίγο.
Τον καημένο
-
Ερώτηση: όταν βγαίνει το sc κανονικά δεν τον προσπερνάνε όλοι μέχρι να φτάσει πίσω από αυτό ο πρωτοπόρος;
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
TWra poy blepw to video ksana na sas dosw allo ena senario..... Des to video.... To safety car paei na bgei sthn pista prin thn grammh kai meta ksana trabietai deksia.... Mhpws ayto to 8ewrhse o odhgos san perna?Αν ημασταν στον περιφερειακο Θεσσαλονικης με οδηγους τον Κωστα και τον Μιτσο ναι θα λεγα οτι ο Κωστας εχει 150 αλογα παραπανω οποτε ο Μιτσος ενω πηγε να κανει αριστερα μετα απο οριμη σκεψη τον αφησε να περασει.
Σε μια πιστα ομως με τους καλυτερους οδηγους μεσα και την πληρη γνωση των κανονισμων τετοια πραγματα δεν γινονται.Και αν βγει και πει κατι τετοιο ο Λουις δεν θα γλιτωσει τις
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ερώτηση: όταν βγαίνει το sc κανονικά δεν τον προσπερνάνε όλοι μέχρι να φτάσει πίσω από αυτό ο πρωτοπόρος;Και στην τελική γιατί δεν περίμενε τον Vettel να βγει να τελειώνουμε;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι και πάλι δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός για την ταχύτητα που πρέπει να έχει ένα μονοθέσιο όταν ναι μεν υπάρχει SC στην πίστα, αλλά ακόμα δεν βρέθηκε μπροστά του.
Ακριβώς αυτό κοιτάνε. Τα γυρολόγια των μονοθεσίων. Ο κανονισμός λέει ότι ένα μονοθέσιο όταν ο αγώνας είναι κάτω από SC ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνάει το γυρολόγιο του SC σε όλη τη διάρκεια παραμονή του στη πίστα.
Αυτό κοιτάνε.
δεν ισχυει , απλα πρεπει να μειωθει ο ρυθμος σε καθε sector για χ δευτερα (δε θυμαμαι πως ακριβως βγαινει).
σε καθε περιπτωση παραμενουν πολυ πιο γρηγοροι απτο safety car. -
Ενταξει ορισαμε ενοχο τον Λούη και τους αγωνοδίκες βασει πλειοψηφίας. ....
Το θεμα ειναι πως ειναι δυνατον να μπουν μεσα στα pit για αλλαγη ελαστικων γρηγορότερα απο το sc. ...Αν εγινε αυτο τοτε.... -
Ο χρήστης ast έγραψε:
Στη συνέντευξη τύπου πάντως δήλωσε πως δεν θυμάται πως ακριβώς έγινε το συμβάν.νταξ τσίρκουλο τέλος
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
Η αλήθεια είναι ότι και πάλι δεν ξέρω τι ακριβώς λέει ο κανονισμός για την ταχύτητα που πρέπει να έχει ένα μονοθέσιο όταν ναι μεν υπάρχει SC στην πίστα, αλλά ακόμα δεν βρέθηκε μπροστά του.
Ακριβώς αυτό κοιτάνε. Τα γυρολόγια των μονοθεσίων. Ο κανονισμός λέει ότι ένα μονοθέσιο όταν ο αγώνας είναι κάτω από SC ΔΕΝ πρέπει να ξεπερνάει το γυρολόγιο του SC σε όλη τη διάρκεια παραμονή του στη πίστα.
Αυτό κοιτάνε.
δεν ισχυει , απλα πρεπει να μειωθει ο ρυθμος σε καθε sector για χ δευτερα (δε θυμαμαι πως ακριβως βγαινει).
σε καθε περιπτωση παραμενουν πολλοι πιο γρηγοροι απτο safety car.Στο BBC αυτό είπαν. Ότι πρέπει να υπάρχει τέλοσπαντων μια ομοιομορφία στους χρόνους SC vs F1 cars.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Για να το έχουμε...εδώ φαίνεται ότι ο Χάμιτλον ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην είδε το SC στα δεξιά του:
Και η γραμμή που τα λέει όλα...μια εικόνα 1000 λέξεις:

μα γι αυτο και πηρε ποινη...
απλα φωναζουν στη Φερραρι οτι αργησε και στο ενδοιαμεσο εκανε διαφορα...
σωστο αλλα ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ.....
-
Αυτό κοιτάνε:
'the stewards continue to meet on Sunday night to decide on whether a number of drivers went too fast into the pits during the safety car period caused by Mark Webber's crash'
-
Εγώ θυμάμαι και στη Σιγκαπούρη το 2008 να αργούν να πάρουν ποινή μερικοί οδηγοί για εξίσου προφανή παράβαση (μπήκαν στα πιτ, ενώ δεν επιτρέποταν) αλλά επειδή δεν θίχτηκε εκεί η Ferrari δεν είπατε κουβέντα.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
Για να το έχουμε...εδώ φαίνεται ότι ο Χάμιτλον ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να μην είδε το SC στα δεξιά του:

Και η γραμμή που τα λέει όλα...μια εικόνα 1000 λέξεις:

μα γι αυτο και πηρε ποινη...
απλα φωναζουν στη Φερραρι οτι αργησε και στο ενδοιαμεσο εκανε διαφορα...
σωστο αλλα ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΑΥΤΟΣ.....
δηλαδη
τυχαια ειδε το sc
τυχαια το περασε
τυχαια εκανε διαφορα ισα ισα για να βρεθει μπροστα απο τον αλονσο
τυχαια του εριξαν την ποινη τοτε
τυχαιο ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ! -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Να διαβάσεις τον κανονισμό, εγώ δεν ξέρω.
Αμα το κανε κανας Αλονσο ομως θα προσπαθουσες να μας πεισεις οτι πρεπει να τον διωξουν απο την F1.
An to ekane kanas Alonso pali ta idia 8a elega.... Gia toys ypoloipoys den kserw....
European Grand Prix 2010