-
η μονη διαφορα ειναι οτι αυτος που κοιταει 1 κουπε ειναι αποφασισμενος για bmw και στην 135, λες δε παει στο διαολα ας παω σε 335 που ειναι πιο αμαξι πιο ομορφη κτλ
ο audisti 1ον θα εχει σωστα γκαζια απο 2 λιτρα και δε χρειαζεται να παει στα 3 , ωστε οι τιμες να εκτοξευθουν και να αρχιζει να κοιταει τι??? s5?
αντιστοιχα ομως και αυτος δε θα αγοραζε με τιποτα tt-Rs και θα προτιμουσε s5 (πραγμα που διαπιστωνουμε και στο δρομο )
-
ναι αλλά τώρα το πας στις διαφορές μεταξύ των εταιριών όπου είναι μια άλλη συζήτηση... απο τους πίσω χώρους της 1 ξεκινήσαμε... οι οποίοι για την κατηγορία μικρά ζμπόρ κουπε είναι μια χαρά...
-
η σκεψη μου ειναι σκορπια , τωρα το καταλαβες?
-
όχι...
απλά σήμερα νυστάζω και είπα να μην επεκταθούμε πολύ... -
@konstantinos25
Εν πασει περιπτωση, εσυ ξερεις την τσεπη σου/δυνατοτητες σου καλυτερα απο τον καθενα,
και αναλογως θα πραξεις,
Εγω απλα καποια στιγμη ανεβασα ενα Link με μια ελαφρως μτχ (973χλμ στο οδομετρο) 125i Coupe την οποια και υποστηριξα προς αγορα -και ως ιδεα/αποψη γενικοτερα- εναντι μιας νεας 120I coupe, την στιγμη που μιλαμε για ιδια αρχικη τιμη περιπου, δηλαδη 37κ.
Δεν γνωριζω αυτη την στιγμη ποσο σημαντικα αυξημενη ενδεχομενως να ειναι σε ασφαλιστρα, τελη (φημολογειται καταργηση) , καταναλωση βενζινης, και τις απαιτησεις ως προς το τεκμηριο 3λιτρων, αλλα ετσι κι αλλιως απο την στιγμη που ανεβαινεις το σκαλοπατι των 2λιτρων, αντιστοιχα δεν θεωρω οτι θα πρεπει να σε νοιαζει αν θα
καταβαλλεις πχ 1000ευρω περισσοτερα το χρονο σε συντηρηση-εξοδα (απλη εκτιμηση), με δεδομενη την διολου ευκαταφρονητη ΤΙΜΗ ΑΓΟΡΑΣ των 37k που απαιτειται, απο την στιγμη που θα εχεις πλεον μια ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΡΟΤΑΣΗ, -ενος ποιοτικου δηλαδη, ισορροπημενου μικρομεσαιου 6κυλινδρου πλεον coupe- σε επιπεδο πλαισιου-κινητηρα-επιδοσεων-τιμης, κατι που στην 120i coupe οσο και να το θελει κανεις, με βαση τον ανταγωνισμο τουλαχιστον, δυσκολα
μπορει να ισχυσει καποια πεποιθηση περι 'ολοκληρωμενης προτασης'.Απο την πλευρα μου ελπιζω να βοηθησα, και αν φανηκα αποτομος με το προηγουμενο post
μου, ανακαλω... -
ναι σίγουρα αν αποφασίσω να κάνω το βήμα k να ανεβώ κατηγορια κυβικών τότε θα ναι μια πολύ καλή πρόταση
αλλα μετά μπαίνεις σε μια περίεργη λογική όπως αυτή που ανέφερα στην αρχή και ξεκίνησε όλος αυτός ο χαμός για το αν αξίζει να πάρεις 125Γιατί κοίτα τι παίρνεις με λιγότερα λεφτά απ αυτά που μου είπες αλλα με λίγα περισσότερα χιλιόμετρα
http://www.bmwlamia.gr/product_detail.j ... =&extLang= -
προγραμμα απο που?
μακρια απο πειραγμενα
εκλαψε φιλος μου το καπακι του απο κακο προγραμμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
προγραμμα απο που?μακρια απο πειραγμενα
εκλαψε φιλος μου το καπακι του απο κακο προγραμμα
+1000
-
πιστεύω ότι το δίλιτρο αυτή την εποχή είναι πιο σοφή επιλογή
το μονο που φοβάμαι είναι μήπως κάποια στιγμή οι 170 ίπποι μου φανούν λίγοι[ίσως να το χω πει και σε προηγούμενο post δεν θυμάμαι αλλα αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι να είμαι πρώτος στο φανάρι άλλωστε κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος καλύτερος
αλλα γουστάρω να τρέχω για μένα και μονο για μένα και να τρέχω παρα πολύ]ο turbatos ανταγωνισμός που μου λένε πολλοί έχει ένα μειονέκτημα ότι έχει την κίνηση μπροστά και για να πω την αλήθεια δεν με πολύ γεμίζει αν υπήρχε τρόπος να turbisw την 120 θα έδινα και την ψυχή μου στο διάολο
γιατί για μένα είναι το μονο της μειονέκτημα εμφανισιακά αλλα και από άποψη οδήγησης το λατρεύω το αμάξιαπό την άλλη το κάμπριο είναι ακόμα πιο αργό αλλα σου δίνει μια μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας ειδικά καλοκαίρι βραδυ σε παραλιακούς δρόμους πιστεύω θα ναι όλα τα λεφτά για αυτό έχω μεγάλο δίλημμα
-
Test-drive το έχεις κάνει;
Θύμησέ μου και λίγο από τί αυτοκίνητο προέρχεσαι. -
Ο χρήστης kostantinos25 έγραψε:
πιστεύω ότι το δίλιτρο αυτή την εποχή είναι πιο σοφή επιλογή
το μονο που φοβάμαι είναι μήπως κάποια στιγμή οι 170 ίπποι μου φανούν λίγοι[ίσως να το χω πει και σε προηγούμενο post δεν θυμάμαι αλλα αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι να είμαι πρώτος στο φανάρι άλλωστε κάποια στιγμή θα βρεθεί κάποιος καλύτερος
αλλα γουστάρω να τρέχω για μένα και μονο για μένα και να τρέχω παρα πολύ]ο turbatos ανταγωνισμός που μου λένε πολλοί έχει ένα μειονέκτημα ότι έχει την κίνηση μπροστά και για να πω την αλήθεια δεν με πολύ γεμίζει αν υπήρχε τρόπος να turbisw την 120 θα έδινα και την ψυχή μου στο διάολο
γιατί για μένα είναι το μονο της μειονέκτημα εμφανισιακά αλλα και από άποψη οδήγησης το λατρεύω το αμάξιαπό την άλλη το κάμπριο είναι ακόμα πιο αργό αλλα σου δίνει μια μεγαλύτερη αίσθηση ελευθερίας ειδικά καλοκαίρι βραδυ σε παραλιακούς δρόμους πιστεύω θα ναι όλα τα λεφτά για αυτό έχω μεγάλο δίλημμα
Αν θελεις γκαζια δεν σου κανει.Θα σε παιρνουν τα τουρμπατα μπροστοκινητα και θα στεναχωριέσαι.
Αν θες να τουρμπίσεις βάλε κομπρεσσορα .Καλυτερα ειναι.
Αλλιως πάρε το κάμπριο που θα τραβα και τα κορίτσια. -
τσιμπα ενα s3 να τελειωνει το θεμα.. πριν προλαβουν οι ιπποι να σου φανουν λιγοι καποιος θα σου παρει το διπλωμα
http://www.car.gr/classifieds/cars/?c=5 ... u=&tr=&dt=πω ρε γαμωτο πώς πεσαν ετσι οι τιμες
-
Κυριλε γκαζι δηλ...... .....ξενερωσα!
-
ναι οκ μερικοι μπορει να ξενερωσουν αλλα θα ελεγες οτι η bmw 1 εχει αλητικο γκαζι?
-
Ως οδηγος θα ελεγα ΟΧΙ ,σε καμια περιπτωση!
-
επειδη κοιταζει premium του προτεινω ενα τετοιο
στα 2 λιτρα σε αυτη τη κατηγορια, δεν υπαρχει καλυτερο/δυνατοτερο μοτερκαι σαν αυτοκινητο ειναι πολυ ευκολο και φιλικο , μεχρι ενα μεγαλο βαθμο μπορει να το ευχαριστηθει ο καθενας
-
Εξαρτάται και τι αυτοκινητο ειχε πρίν.
Παντος αν εχει ερωτευτει την bmw τζαμπα γραφουμε . -
καλα προφανως κι εχει ερωτευτει τη bmw για να κοιταει την 1 κουπε , απλα προτεινω κατι πιο 'λογικο'
να τα σκασεις οκ αλλα οχι μονο για το σημα ή την οποια ποιοτητα, αλλα και για τα γκαζια
εκτος αν ειναι να πας για 135 εκει αλλαζει το θεμα, αλλα μεχρι τα 2 λιτρα (αλλα και τα 3 ατμοσφαιρικα) ειναι μονοδρομοςτο 2λιτρο ατμοσφαιρικο της bmw ειναι παρα πολυ ωραιο μοτερ, αλλα δεν ειναι αρκετο απο τη στιγμη που ζοριζεται να τα βαλει με 160 τσι
το σημα πλεον ειναι 600 ευρω.. ε να το δινεις για καποιο λογο αυτο το 600αρι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το σημα πλεον ειναι 600 ευρω.. ε να το δινεις για καποιο λογο αυτο το 600αριΑυτό είναι είδηση;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
το σημα πλεον ειναι 600 ευρω.. ε να το δινεις για καποιο λογο αυτο το 600αρι
Αυτό είναι είδηση;
το ειπα εγω για ειδηση?
ειναι απλα παρα πολα λεφτα για 170 (υποτιθεται) αλογα και μαζι με την ασφαλεια μιλαμε για σχεδον 1.5Κ
1.5Κ απλα για να καθεται το αυτοκινητο
εκει πρεπει μαλλον να επενδυσεις πιο σωστα τα λεφτα σουμια προταση κανω βεβαια, δε σημαινει οτι ειμαι και σωστος
BMW 120i COUPE