-
Ποιά δίλιτρη 147 είχε 136 ίππους...?
-
Δυναμομετρημενους ιππους και στις τρεις περιπτωσεις που εγραψα παραπανω.
Η αλφα 147 3θυρη 2λιτρη. -
Δεν ξέρω τι δυναμομετρήσανε, αλλά αν η 120 πήγαινε σαν τη 2λιτρη 147 των 1250 κιλών, αυτό μόνο κακό δεν το λές...
-
Κιλο ανα ιππο κοιτα! Και με βαση τα πανω απο 19 κιλα ροπη του 120 με τα 17,3 του αλφα ε τοτε τι να πεις! Με 2500 κυβικα θα πηγαινε πιο γρηγορα το 120!
Σωστα τα λες! -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Και το Σιρόκο και η Γκόλφω και το Λεόν στρίβουν και μάλιστα εξαιρετικά. Αλλά η 1 είναι ακόμη καλύτερη. Αν δεν με πιστεύεις, ευχαρίστως να σου δώσω βόλτα.
Εγώ δε σε πιστεύω....
Πότε να έρθω για βόλτα;;;
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Κιλο ανα ιππο κοιτα! Και με βαση τα πανω απο 19 κιλα ροπη του 120 με τα 17,3 του αλφα ε τοτε τι να πεις! Με 2500 κυβικα θα πηγαινε πιο γρηγορα το 120!Συγνώμη αλλά μου είναι δύσκολο να πιστέψω οτι η πισωκίνητη 2λιτρη 120 των 150ps βγάζει στον τροχό 13 γαϊδούρια περισσότερα απο την μπροστοκίνητη 2λιτρη 147 των 150ps...
Οπότε θα αρκεστώ στις εργοστασιακές αναλογίες...
-
Συγγνώμη η 120i 170 ίππους δε βγάζει;
Όχι 150. -
Συγνωμη αν σε ενοχλει αλλά ετσι ειναι .Οι απωλειες στο ιταλικο ειναι μεγαλυτερες.Και ξερεις και κατι.....αν αυτα τα περιοδικα στις μετρησεις λενε και αρλουμπες στις δυναμομετρησεις ειναι πιο αξιοπιστα και απο τον ιδιο τον κατασκευαστή.
Προσωπικα εχω δει με τα ματια μου και οχι πιστευω δεν πιστευω πολλες τετοιες αποκλισεις απο τις ονομαστικες .Και μιλαω για δυναμη στροφαλου και οχι τροχού.
Ακομα χειροτερα δηλ.
Αναφερθηκα Αρη στην παλια εκδοση .Διαβασε πιο πανω.
Το τευχος ειναι το 026 Ιανουαριος 2004 EVO. -
Ούπς. To είδα τώρα. My bad
-
Όχι δεν με ενοχλεί κάτι...
Αν εσύ θεωρείς τις δυναμομετρήσεις (των περιοδικών ή μη) αξιόπιστες (και δη στο στρόφαλο), κανένα πρόβλημα... -
Με βαση αυτα που εχω δει ναι!
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Ωραία τα cabrio ανοιχτά αλλά το θέμα είναι να μας αρέσουν και κλειστά, αφού έτσι θα τα βλέπουμε τις περισσότερες ώρες...
Καταλαβα τι λες, οτι η κουπε ειναι πιο δυναμικη σε σχεση με την ανοικτη. Οταν πρωτοειδα την 1 ηταν με κλειστη την οροφη σε μπλε χρωμα κ μου αρεσε παρα πολυ ειναι η αληθεια, πολυ περισσοτερο απο την αντιστοιχη 3αρα. Παντως σε αυτο που λες δεν εχεις αδικο και νομιζω στις παρακατω φωτος φαινεται καλυτερα:
Κατα τη γνωμη μου το σουλουπι της καθεμιας προδιαθετει για ο,τι δειχνει το φοντο στις παρακατω εικονες. Cruizing με την ανοιχτη, να χαιρεσαι κ τη φυση γυρω σου, και πιο σπορ οδηγηση με την κουπε.
Btw αυτο το πρασινο της bmw ειναι πολυ ομορφο χρωμα!!!
-
Ο χρήστης kostantinos25 έγραψε:
Tελικά το ψάχνω λίγο παραπάνω για την 120i και τώρα είμαι πάλι σε δίλημμα να την πάρω coupe η κάμπριο η coupe μ αρέσει πιο πολύ προσωπικά δηλαδή αν ήταν να πάρω την 135i σίγουρα θα την έπαιρνα coupe αλλα στην 120i που είναι πιο cruise αυτοκίνητο πιστεύω ότι τς πάει πιο πολύ το κάμπριο γιατί ξέρεις έτσι k αλλιώς απ την αρχή ότι δεν παίρνεις ένα αυτοκίνητο για επιδόσεις αλλα για αλλα πράγματαOποιος μπορεί να με βοηθήσει λέγοντας την γνώμη του τον ευχαριστώ προκαταβολικά
Ως λατρης της bmw, το σχημα της 1 coupe μαζι με ολα τα μηχανικα της συνολα εχει στοιχειωσει τα καλυτερα μου ονειρα!! Η επιλογη μεταξυ coupe και cabrio θα εξαρτηθει και απο το τι τυπου οδηγος εισαι...τι θελω να πω?
Αν σου αρεσει να απολαμβανεις οδηγικα καθε διαδρομη οποτε μπορεις, γνωμη μου ειναι να πας για την coupe καθοτι πιο ελαφρια απο την cabrio κατα 130 κιλα (στην 120i) και με καλυτερο δεσιμο σου προσφερει σαφως καλυτερη αισθηση στο δρομο = μεγαλυτερη οδηγικη απολαυση. Οχι οτι η cabrio δεν θα σου την προσφερει αλλα οχι στον ιδιο βαθμο με την coupe...Aν παλι σου αρεσει να απολαμβανεις τη διαδρομη τις περισσοτερες φορες ηρεμα με αμεση επαφη με τη φυση και απολαμβανοντας τη, τοτε λογω ανοιχτης οροφης, η επιλογη σου ειναι η cabrio...η οποια ομως εξακολουθει να εχει τη χαρακτηριστικη συμπεριφορα μιας bmw, αλλα οχι τοσο εντονη οσο η coupe...ειναι ακριβως οπως ανεφερθηκε και παραπανω για cruising περισσοτερο...
Τωρα οσον αφορα την επιλογη του μηχανικου συνολου, ο 2λιτρος για την coupe πιστευω ειναι καλουτσικος...θυμαμαι ειχα για 3 μερες μια 120i αλλα με τα 150ps οταν εβγαινε και χειροκινητο κιβωτιο και μου χαν φανει καλα τα αλογα της δεδομενου της ποιοτητας της ελληνικης ασφαλτου...επετρεπε πολλα παιχνιδια εκει που ειχε μετρια ασφαλτο προσφεροντας χαμογελα!! Οποτε φανταζομαι πως με τα 170ps θα ειναι ακομη καλυτερα αλλα οχι αρκετα για ατελειωτα παιχνιδια...το σιγουρο ειναι οτι θα ειναι πολυ παραπανω απο σβελτο καθως σε επιδοσεις ειναι παραπλησιο με ενα 160αρι rocco πλην της ροπης ομως...στα χαρτια για τα 100, η 120i coupe κανει 7,8sec.
Βεβαια ολα αυτα αριθμοι ειναι...σημασια εχει η αισθηση που αποκομιζεις απο το αμαξι...το scirocco σαν αισθηση ειναι εκπληκτικο σ'ολους τους τομεις δεδομενου βεβαια της μπροστινης κινησης...η 1 coupe ομως για μενα ειναι ακομη περισσοτερο εκπληκτικη γενικως, πολλα σκαλια παραπανω σε οδηγικη αισθηση χαρη στα πλεονεκτηματα της πισω κινησης και σε γενικη ποιοτητα...
Και σαν κατοχος scirocco θα σου πω πως δεν θα με πειραζε καθολου να διαλεγα την 2λιτρη ασχετα αν με περνουσαν αλλοι με ιδιας δυναμης tsi ή και ισχυροτερα αμαξια γιατι απλα θα ηξερα τι ειχα. Αλλα με τα εξτρα που θα θελα εγω παει στα 50k...οποτε κανουμε υπομονη!
Το σπορ πακετο M αν το βαλεις δεν θα το μετανιωσεις εμφανισιακα και λειτουργικα!
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Στον φιλο παντως που αγαπά την κουπε 120 θα ελεγα οτι η d ειναι μονοδρομος!
ρε παιδιά την 120d τι να την κάνω?
και να μπορούσα να την πάρω που δεν μπορώ γιατί μένω Aθηνα άμα ήταν θα περνα την 123d με το turboόσο για το σχήμα και μένα το ίδιο με προβληματίζει ανάμεσα στο κάμπριο και το coupe το κάμπριο είναι πιο ωραίο όταν είναι ανοιχτό αλλα όταν κλείνει χάνει πολύ
για τα golf scirocco και όλα αυτά που λέτε μακάρι να βγαίνε και η 120 turbo αλλα δεν βγαίνει
ναι θα μπορούσα να δώσω 38000 για το R και όχι 40.000 για την bmw και να χω αυτοκίνητο με 265 ίππους αλλα δεν μ αρέσει τι να κάνουμε
και αν το πάμε έτσι τότε ούτε τα scirocco θα πρέπε να κοιτάμε όλοι seat θα πρέπε να χούμε που έχουν ιδιους κινητήρες πολλές επιλογές για μετατροπές και είναι πολύ πιο φτηνά σχετικά με τα υπόλοιπα του group VAG -
Ο χρήστης kostantinos25 έγραψε:
Στον φιλο παντως που αγαπά την κουπε 120 θα ελεγα οτι η d ειναι μονοδρομος!
ρε παιδιά την 120d τι να την κάνω?
και να μπορούσα να την πάρω που δεν μπορώ γιατί μένω Aθηνα άμα ήταν θα περνα την 123d με το turboόσο για το σχήμα και μένα το ίδιο με προβληματίζει ανάμεσα στο κάμπριο και το coupe το κάμπριο είναι πιο ωραίο όταν είναι ανοιχτό αλλα όταν κλείνει χάνει πολύ
για τα golf scirocco και όλα αυτά που λέτε μακάρι να βγαίνε και η 120 turbo αλλα δεν βγαίνει
ναι θα μπορούσα να δώσω 38000 για το R και όχι 40.000 για την bmw και να χω αυτοκίνητο με 265 ίππους αλλα δεν μ αρέσει τι να κάνουμε
και αν το πάμε έτσι τότε ούτε τα scirocco θα πρέπε να κοιτάμε όλοι seat θα πρέπε να χούμε που έχουν ιδιους κινητήρες πολλές επιλογές για μετατροπές και είναι πολύ πιο φτηνά σχετικά με τα υπόλοιπα του group VAGΠαντως τα cabrio γενικα δεν ειναι μονο για καλοκαιρι-ανοιξη...και μεσα στο φθινοπωρο αλλα και το χειμωνα ειναι ωραια η ανοιχτη αισθηση...τερμα καλοριφερ και απολαυση της κρυας φυσης!! Οποτε μη σκεφτεσαι οτι θα την εχεις ανοιχτη κατα μεσο ορο τους 4-5 μηνες του χρονου αλλα οποτε εχει καλο καιρο κ το λεει η διαθεση σου!
Εγω παλι δε θα εδινα 38 για το R αλλα για την 1 (coupe παντα) Φυσικα περι ορεξεως... -
Θα συμφωνήσω με τα παραπάνω και θα προσθέσω και κάτι ακόμα...
Είπες πως αν έπαιρνες την 135 θα πήγαινες βουρ για την κουπε αλλά στην 120 αφού δεν βάζει και φωτιά καλή είναι και η cabrio για πιο cruising καταστάσεις...
Imho αν κάποια χρειάζεται τα λιγότερα κιλά αυτή είναι σίγουρα η 120... αν έπαιρνες την 135 δεν θα σε ένοιαζε το παραπάνω βάρος... οπότε μάλλον τούμπα θα τα έβλεπα... -
Ο χρήστης kostantinos25 έγραψε:
και αν το πάμε έτσι τότε ούτε τα scirocco θα πρέπε να κοιτάμε όλοι seat θα πρέπε να χούμε που έχουν ιδιους κινητήρες πολλές επιλογές για μετατροπές και είναι πολύ πιο φτηνά σχετικά με τα υπόλοιπα του group VAG
δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα τα αυτοκινητα αυτα περα απο συγγενειες εχουν και σημαντικες διαφορες, ειδικα το ροκκο, δεν ειναι μονο ο κινητηρας το αυτοκινητο , αλλα ακομα και μονο για τον κινητηρα να μιλησουμε μεχρι τα 2 λιτρα δυσκολα δυσκολα βρισκεις καλυτερο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και αν το πάμε έτσι τότε ούτε τα scirocco θα πρέπε να κοιτάμε όλοι seat θα πρέπε να χούμε που έχουν ιδιους κινητήρες πολλές επιλογές για μετατροπές και είναι πολύ πιο φτηνά σχετικά με τα υπόλοιπα του group VAG
δεν ειναι ακριβως ετσι τα πραγματα τα αυτοκινητα αυτα περα απο συγγενειες εχουν και σημαντικες διαφορες, ειδικα το ροκκο, δεν ειναι μονο ο κινητηρας το αυτοκινητο , αλλα ακομα και μονο για τον κινητηρα να μιλησουμε μεχρι τα 2 λιτρα δυσκολα δυσκολα βρισκεις καλυτερο
συμφωνώ αυτά που είπα περί seat είχαν μια δόση υπερβολής απλά ήθελα να τονίσω ότι πολλούς ίππους δίνουν και αλλα αυτοκίνητα και σε πιο προσιτές τιμές
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Και το Σιρόκο και η Γκόλφω και το Λεόν στρίβουν και μάλιστα εξαιρετικά. Αλλά η 1 είναι ακόμη καλύτερη. Αν δεν με πιστεύεις, ευχαρίστως να σου δώσω βόλτα.
Εγώ δε σε πιστεύω....
Πότε να έρθω για βόλτα;;;
Βόλτα δίνουμε και στους δύσπιστους, αλλά και στους...εύπιστους πάντως!
Όποτε θες, έρχεσαι (γιατί ο Ασπρόπυργος μου πέφτει κομματάκι μακριά... ).
-
Η βασική 120 cabrio κάνει 45.000 ευρώ. Επειδή μιλάμε για BMW, με τα 'βασικά' έξτρα θα φτάσει σίγουρα τις 3-4000 επιπλέον.
Ε με τα ίδια λεφτά παίρνεις αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/745367/Γενικώς η 1 cabrio παραείναι ακριβή γι αυτό που είναι. Για ένα τεντόπανο, κοστίζει 7 χιλιάρικα περισσότερο απ την coupe και είναι 50 κιλά βαρύτερη. Coupe από εμένα λοιπόν (όσο άσχημη κι αν μου φαίνεται )
BMW 120i COUPE