Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Opel Astra 2009
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Opel Astra 2009
    • 1
    • 2
    • 48
    • 49
    • 50
    • 51
    • 52
    • 53
    • 50 / 53
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    160
    1050
    1435
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bibendum last edited by

      Μα κουραστηκες γιατι προσπαθεις να μας πεις οτι το astra ειναι γρηγορο και οτι ειναι το καλυτερο!
      Ουτε οι ανθρωποι που το εβγαλαν δεν τα πιστυεουν αυτα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgosgudelias last edited by

        Ο χρήστης bibendum έγραψε:
        Μα κουραστηκες γιατι προσπαθεις να μας πεις οτι το astra ειναι γρηγορο και οτι ειναι το καλυτερο!
        Ουτε οι ανθρωποι που το εβγαλαν δεν τα πιστυεουν αυτα...

        Το μόνο που προσπαθώ να πω είναι οτι το golf δεν είναι ιδιαίτερα καλύτερο, έχουν παρόμοιες επιδόσεις στην πράξη και οτι τα περιοδικά μεροληπτούν, ιδίως το συγκεκριμένο άρθρο το θεωρώ σχεδόν διαφημιστική καταχώρηση.

        Και θα πω γιατί μεροληπτούν. Όταν η διαφορά στην 3η είναι 0,4 και σε ταχύτητες που γίνονται όλες οι προσπεράσεις, θα πρέπει να σε ενημερώσει οτι η διαφορά που έχουν στις ζάντες (3 ολόκληρες ίντσες) επηρεάζουν σημαντικά τις επιδόσεις. Και αν θέλουν να κάνουν συγκριτικό να πάνε να ξοδευτούν λίγο παραπάνω και να βάλουν ίδιους τροχούς και να μην καταχωρούν διαφημιστικό άρθρο.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          koubeast last edited by

          Βρες ένα golf να τα στήσετε Τί κάθεσαι και παιδεύεσαι με νούμερα; Στο δρόμο φαίνονται τα άλογα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • B
            bibendum last edited by

            Ε αυτα το ξερουμε ολοι...το golf ειναι λιιιγο καλυτερο απο τ αλλα αλλα αυτο φαινεται και απο τη τιμη του που ειναι αρκετα πιο ακριβο...
            Με το να καθεσαι να αναφερεις οτι ειναι 6 δεκατα πιο γρηγορο το ενα απ το αλλο ενω εγω σπιτι μου μετρησα το αλλο πιο γρηγορο για 2 δεκατα χανεις το δικιο σου...
            Το Αstra ειναι ενα καλο αυτοκινητο, οντως εχουν ακουστει καποια αρνητικα για τους κινητηρες του οτι δεν ειναι τοσο σβελτοι οσο θα πρεπε με την ιπποδυναμη που χουν αλλα αναλογα εχουν ακουστει και για το bravo το 150αρι και για το golf το 160αρι οποτε μην σκας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              giorgosgudelias last edited by

              Μιλάμε για ένα άρθρο που καταλήγει...
              ΜΑΣ ΑΡΕΣΕ

              • Η ΟΨΗ, Η ΑΝΕΣΗ ΚΑΙ Η ΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ (ΕΞΤΡΑ) ΚΑΘΙΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ASTRA
              • Η ΑΠΛΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΔΙΑΚΟΣΜΟΥ ΣΤΟ GOLF
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                carfanatic last edited by

                Συγνωμη αλλα καθεσαι και συγκρινεις τους χρονους αλλαγων golf vs astra?

                Ειπαμε οκ τα νουμερα για μια απλη συγκριση αλλα μιλαμε για μικρομεσαια αυτοκινητα οχι για formula 1 που το καθε δεκατο μετραει...

                Πανε να χαρεις το αυτοκινητο σου και ξεκολλα απο την συγκριση με το γκολφ...

                Σορρυ για το ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giorgosgudelias last edited by

                  Ο χρήστης capthookb έγραψε:
                  Επειδή έχω κι εγώ το 1.4Τ με 17' ζάντες, giorgosgudelias στα 40km/h η πραγματική είναι 35. Στα 120km/h η πραγματική ταχύτητα σου πρέπει να είναι περίπου 108km/h είτε το πιστεύεις είτε όχι. Εκτός κι αν έχω εγώ προβληματικο κοντέρ.

                  Ο φίλος φοράει 215/45/17 ενώ εγώ 215/50/17. Τι κάνει η opel;;;; Είναι συνηθισμένο;
                  Ίσως γι' αυτό τα νούμερα του είναι διαφορετικά. Χθες περνώντας από ραντάρ, το κοντέρ μου έδειχνε 50 ενώ το ραντάρ 52.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dark_side last edited by

                    Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
                    Συγνωμη αλλα καθεσαι και συγκρινεις τους χρονους αλλαγων golf vs astra?

                    Ειπαμε οκ τα νουμερα για μια απλη συγκριση αλλα μιλαμε για μικρομεσαια αυτοκινητα οχι για formula 1 που το καθε δεκατο μετραει...

                    Πανε να χαρεις το αυτοκινητο σου και ξεκολλα απο την συγκριση με το γκολφ...

                    Σορρυ για το ...

                    +1000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mark last edited by

                      Άραγε το astra με τα 180 έχει μεγάλες διαφορές με το Insignia με το ίδιο μοτέρ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mark last edited by

                        Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
                        Κοίταξε. Το astra με τον 1,6Τ με τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με τον tsi 160hp στις πολύ χαμηλές στροφές. Το να ξεκινήσεις ρεπρίζ τον 1,6Τ από τα 30 δεν παίζει. Το αμάξι θα έχει 1000 στροφές.

                        Κοίτα, δεν είναι ετσι ακριβώς. Μια χαρά τα καταφέρνει ο 1.6Τ . Αν δεις το διάγραμμα της δυναμομέτρησης οι καμπύλες(ροπής) είναι παράλληλες αρχικά με τον TSI, και στο peak που κάνει ανεβάζει πιο ψηλά μάλιστα, αλλά αρχίζει να φθίνει κάπως η ροπή, ενώ ο TSI κρατάει πιο ψηλά στις μεσαίες στροφές και πάνω. Και έπειτα σαν απόλυτες τιμές βγάζει και 6-7 άλογα παραπάνω ο του astra. Δεν είναι άσχημα πιστεύω, αλλά το βάρος και η κλιμάκωση πνίγουν το μοτέρ, και τέλος οι ζάντες. Επειδή σ'αρέσουν τα νούμερα άκρη δε θα βγάλεις εύκολα με αυτό το συγκριτικό, καθώς το DSG βοηθάει πραγματικά πάρα πολύ το αμάξι. Πρέπει να γίνει ένα τεστ μεταξύ χειροκίνητου tsi 160, και astra 180 με νορμάλ ζάντες κλπ. Και πάλι όμως θα έχει ικανές διαφορές υπέρ του το tsi... Μόνο και μόνο τα 100 λιγότερα κιλά που ζυγίζει....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fotis1972 last edited by

                          Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:

                          Πάντως εγώ σήμερα γυρνώντας από μαραθώνα-αγιο στέφανο
                          Μόλις βγήκα απο αγιο στεφανο εθνικη για αθήνα έπιασα χαλαρά (το τονίζω) 230(κοντέρ ένδειξη) με το1.6Τ με το σπορτ κουμπι πατημένο και το αμάξι ήταν σαν να πηγαινε με 140 και ΑΚΛΟΝΗΤΟ!!!!!!!!!

                          Τι κατανάλωση είχες εκείνη τη στιγμή; Μήπως πρόλαβες να δεις;

                          Δεν είδα διότι έιχα το νου μου στο δρόμο
                          Αλλα και επειδή με το που τα έπιασα έκοψα κατευθείαν διότι δεν είχα πολυ δρόμο άδειο
                          Την επόμενη φορά θα το προσέξω (θα προσπαθήσω)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fotis1972 last edited by

                            Ο χρήστης cane_corso_ έγραψε:

                            Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
                            Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.

                            Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
                            Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
                            Φιλικά πάντα

                            Ναι αλλα μιλάμε και για ένα αστρα με 1500 κιλά μη το ξεχνάμε αυτό.......
                            ασ ηταν και τα Golf 1500 κιλά και όχι με dsg και εκεί θα βλέπαμε διαφορές
                            Και μην ξεχνάς ότι στα 0-400 kai 0-1000 golf και astra έχουν διαφορά δέκατα του δευτερολέπτου και με 100+ κιλα βάρος διαφορά
                            Φιλικά

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cane_corso_ last edited by

                              Ο χρήστης fotis1972 έγραψε:

                              Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
                              Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.

                              Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
                              Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
                              Φιλικά πάντα

                              Ναι αλλα μιλάμε και για ένα αστρα με 1500 κιλά μη το ξεχνάμε αυτό.......
                              ασ ηταν και τα Golf 1500 κιλά και όχι με dsg και εκεί θα βλέπαμε διαφορές
                              Και μην ξεχνάς ότι στα 0-400 kai 0-1000 golf και astra έχουν διαφορά δέκατα του δευτερολέπτου και με 100+ κιλα βάρος διαφορά
                              Φιλικά

                              Αν ηταν 220 κιλά το astra..........θα ήταν πιο γρήγορο και απο hayabusa.
                              Τι λες φιλε μου τωρα?
                              Τοσα το έβγαλε η opel,τι να κανουμε!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giorgosgudelias last edited by

                                Η διαφορά η μεγάλη είναι στις ζάντες. Συγκρίνουν επιταχύνσεις και ρεπρίζ σε αυτοκίνητα που το 1 φοράει 16' και το άλλο 19'

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fotis1972 last edited by

                                  Ο χρήστης cane_corso_ έγραψε:

                                  Σήμερα έχουν οι 4Τ συγκριτικό το astra 1.6T με το golf 1.4tsi 160 dsg. Πάλι θάβουν το astra στις επιδόσεις. Επιμελώς κρύβουν τις διαστάσεις της ζάντας του golf (για 17' μου φάνηκε, έναντι 19') και την διαφορετική κλιμάκωση των κιβωτίων (dsg με χειροκίνητο).
                                  Η μέτρηση της 3ης σχέσης έβγαλε νικητή το golf κατά 0,4 sec. Σκεφτείτε τι θα γινόταν με 17' το astra.

                                  Φίλε μου,scirocco tsi160 και golf tsi160 έχουν το ίδιο μοτέρ.(20-40 κιλά διαφορά).
                                  Χωρίς dsg......... δές τι διαφορές έχεις με ενα scirocco............http://www.zeperfs.com/en/duel3321-2417.htm
                                  Φιλικά πάντα

                                  Ναι αλλα μιλάμε και για ένα αστρα με 1500 κιλά μη το ξεχνάμε αυτό.......
                                  ασ ηταν και τα Golf 1500 κιλά και όχι με dsg και εκεί θα βλέπαμε διαφορές
                                  Και μην ξεχνάς ότι στα 0-400 kai 0-1000 golf και astra έχουν διαφορά δέκατα του δευτερολέπτου και με 100+ κιλα βάρος διαφορά
                                  Φιλικά

                                  Αν ηταν 220 κιλά το astra..........θα ήταν πιο γρήγορο και απο hayabusa.
                                  Τι λες φιλε μου τωρα?
                                  Τοσα το έβγαλε η opel,τι να κανουμε!!!

                                  Μα εγώ δεν λέω κατι για αυτό σαφώς και έτσι το βγάλανε και υπάρχει και λόγος
                                  Αλλα τα πάντα δεν είναι η επιτάχυνση
                                  Στα φρενα είναι καλύτερο το astra από όλα
                                  Σε αλλαγές λωρίδα αν είχατε διαβάσει το drive πριν κανά 2 μήνες το astra πάλι καλύτερο και στο δρόμο σε εθνική με πολλά χιλιόμετρα ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΗΓΕΤΗΣ ΤΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
                                  Αν οδηγήσετε θα καταλάβετε τι λέω
                                  ¨οπως είπα με 230 στο δρόμο που έπιασα δεν έιχε το παραμικρό τριγμό-η κούνημα ή οτιδήποτε ΑΚΛΟΝΗΤΟ
                                  οπότε.............. να μαστε καλά να τα χερόμαστε με ασφαλή χιλιόμετρα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • E
                                    ezzypelias last edited by

                                    Σε ολες τις μετρησεις οσον αφορα τα φρενα αποσταση ακινητοποιησης δηλαδη το Astra βγαινει καλυτερο 4-5 μετρα αλλα οι μετρησεις ειναι αδικες σε ολες το Αστρα εχει 19' λαστιχα ενω οι ανταγωνιστες του 17'.
                                    Τι συμπερασμα να βγαλεις τοτε? Βαλε μας ενα τεστ που ολα τα αμαξια θα εχουν ακριβως τα ιδια λαστιχα (διαστασεις και κατασκευαστης) και τοτε να μιλησουμε για αποτελεσματικοτητα των φρενων..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      giorgosgudelias last edited by

                                      Ο χρήστης ezzypelias έγραψε:
                                      Σε ολες τις μετρησεις οσον αφορα τα φρενα αποσταση ακινητοποιησης δηλαδη το Astra βγαινει καλυτερο 4-5 μετρα αλλα οι μετρησεις ειναι αδικες σε ολες το Αστρα εχει 19' λαστιχα ενω οι ανταγωνιστες του 17'.
                                      Τι συμπερασμα να βγαλεις τοτε? Βαλε μας ενα τεστ που ολα τα αμαξια θα εχουν ακριβως τα ιδια λαστιχα (διαστασεις και κατασκευαστης) και τοτε να μιλησουμε για αποτελεσματικοτητα των φρενων..

                                      Το ίδιο άδικο είναι και για τις επιταχύνσεις και τα ρεπρίζ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bibendum last edited by

                                        αφου με 18αρες και 19αρες το πουλανε απ οτι εχω δει στις περισσοτερες εκδοσεις...δηλαδη αν αγορασει καποιος το αυτοκινητο με 19αρες πως θα αντιδρασει σε φρεναρισμα πανικου; εχοντας 19αρες η θα αντιδρασει υποθετικα; το χουμε ξεφτιλισει λιγο το θεμα...
                                        Sorry που μαι λιγο επιθετικος αλλα τωρα αντι να μιλαμε για το αυτοκινητο καθομαστε και μιρμιριζουμε αν ειναι 2 δεκατα πιο γρηγορο απ το golf η τι επιδοσεις θα χε αν ειχε 17αρες ζαντες και του χαμε βγαλει ολα τα καθισματα ωστε να ελαφρυνει...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgosgudelias last edited by

                                          Στάνταρ είναι οι 17' σε όλες τις εκδόσεις. 18' και 19' είναι έξτρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            koubeast last edited by

                                            Πραγματικά όμως νομίζω το thread έχει γίνει πολύ κουραστικό για όλους και ιδιαίτερα για κάποιον που θα θελήσει να μάθει καποια πληροφορία για το νέο astra. Επί 10 σελίδες προσπαθούμε να αποδείξουμε ότι το αστρα είναι το θιγμένο αυτοκίνητο του ελληνικού τύπου μετρώντας τα δέκατα των δεκάτων. Έκανες μια επιλογή, η οποία απ ότι λες σε ικανοποιεί πλήρως. Απο κει και πέρα τι σε νοιάζει ρε αδερφέ τι κάνει το golf, το bravo και το leon; Δε πα να νε 10 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το άστρα, θα αλλάξει κάτι; Το αυτοκίνητο το πήρες γιατί σου άρεσε, πάει και τελείωσε. Ένας υποψήφιος αγοραστής θα βάλει κάτω τα συν και τα πλή και ή θα το επιλέξει ή θα το απορρίψει. Είτε είχε 17άρες είτε 19αρες το αστρα, το γκολφ θα ήταν γρηγορότερο, παρτο χαμπάρι. Πρόβλημα της οπελ που το στέλνει με 19άρες χάρην εντυπωσιασμού. Δε με νοιάζει τι εχουν τα άλλα. Το αποτέλεσμα με νοιάζει. Επίσης δε με νοιάζει τι γράφουν τα περιοδικά. Το καθένα απευθύνεται σε ελαφρώς διαφορετικό κοινό, κι ας είναι όλα μικρομεσαία. Θες να σου λυθούν και σένα οι απορίες; Πήγαινε κάνε τα test drive. Αλλά προσπαθώντας εδώ και 10 σελίδες να μας αποδείξεις πόσο αδικημένο είναι το astra καταντά απίστευτα βαρετό. Και δε νομίζω να είμαι ο μόνος που βαρέθηκα σε κάθε ποστ να βλέπω νούμερα ρεπρίζ και αποκλίσεις κοντέρ. Έλεος δηλαδή. Ούτε σε ανάβαση δε γίνονται αυτά. Πήρες αμάξι που το γούσταρες, τελεία και παύλα. Άσε τα άλλα για τους άλλους και χαλάρωσε

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 50 / 53
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr