-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Σου εξήγησα γιατί. Υπάρχει το EDL που λειτουργεί ως μπλοκέ κατά κάποιο τρόπο για τον μέσο και πάνω οδηγό. Ο advanced οδηγός θα το πετάξει και θα βάλει ΑΤΒ και ο μικρός ούτε που θα το καταλάβει. Αυτή είναι η λογική της BMW.
Άλλωστε μη ξεχνάς ότι η BMW έχει μια τεράστια αγορά στην Αμερική, οι οποίοι είναι πολύ ευαίσθητοι με την οδηγική ασφάλεια και πολύ εύκολοι στις μηνύσεις. Για να πατούσε καμιά θείτσα στην Αμερική λίγο παραπάνω γκάζι με τη 335i και της κλείδωνε 100% και έφερνε σβούρα θα σου'λεγα εγώ.
To RX8 έχει τον πιο νέο και έμπειρο οδηγό πίσω από το τιμόνι του. Η 3άρα έχει τον 35άρι έως και 60άρη με εντελώς διαφορετική εμπειρία στη πίσω κίνηση.
Το μπλοκέ θέλει εμπειρία και πρέπει να ξέρεις τι θα κάνεις με την ουρά. Πόσο γκάζι να δώσεις, τι ανάποδο θα κάνεις, πόσο θα το κρατήσεις κλπ. Τα γνωρίζει αυτά ένας 60άρης?
-
Καταρχάς, δεν χρειάζεται το μπλοκέ να κλειδώνει στα too much για καθημερινά αυτοκίνητα ποσοστά
που αναφέρεις. Δεν γίνεται δηλαδή να μπει ενα σχετικά softcore διαφορικό , με ποσοστό εμπλοκής
κοντά στο 40% , όπως και της Mercedes? Εκείνοι δηλαδή γιατί το προσφέρουν?
Και κάτι ακόμα : πόσο καλό είναι το EDL, πραγματικά? Τα φρένα αναπόφευκτα δεν θα ψηθούν ? -
Αυτο που λες για την Αμερική έχεις δίκιο, είναι μια χώρα που ο καθένας μπορεί να μηνύσει σχεδόν τον
τον οποιοδήποτε. Αλλά είναι τόσο πολύ αν το ζήτήσεις μαζί με κάποιο disclaimer, να αναλαμβάνει
όποιος το παίρνει το αυτοκίνητο μαζί με μπλοκέ, τις ευθύνες του? Κάτι αντίστοιχο δεν παίζει για το
ESP OFF? -
Είναι δυνατόν βάσει target group του αυτοκινήτου να καθορίζεις τα skills του οδηγού?
Συμφωνώ απόλυτα με τον S60, θα πρέπει να δίνεται ως option. Οι μυημένοι καλό θα είναι
να έχουν την επιλογή και οι υπόλοιποι να μπορούν να δοκιμάσουν κάτι εργοστασιακό.
Η επιλογή επικοινωνώ με την ATB πρέπει να είναι το backup plan και όχι εκ των ων ουκ άνευ για
αυτόν που θέλει και μπορεί.Τα ίδια έχω να πω και για την Mercedes (για την Audi τι να πεις, προσπαθεί 4WD ακόμα...).
Κύριε dr Benz , μην το δίνεται μόνο στα Performance Packs των εκδόσεων AMG , bitte. -
-
+eins
εδώ το δίνουν στη MINI ως έξτρα... Στη BMW έχουν πρόβλημα κόστους...? -
Νομίζω ότι ακόμα και ως εξτρά να το θέτουν σημαίνει ένα κόστος, το οποίο προφανώς δεν θέλουν να φορτωθούν αν η ζήτηση είναι πολύ μικρή. Από τη στιγμή που φτιάχνουν θωρηκτά όπως το Χ6 φανταστείτε πόσο υπόψη τους λαμβάνουν τους μαρκετίστες και τους λογιστές τους.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
+eins
εδώ το δίνουν στη MINI ως έξτρα... Στη BMW έχουν πρόβλημα κόστους...?ηλεκτρομπλοκε ειναι στο ΜΙΝΙ, οχι μηχανικο.
-
Ο χρήστης vagmag έγραψε:
Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
Με το να ειρωνευεται απο το πουθενα μισο φορουμ, ειναι πολλα περισσοτερα απο γραφικος.
Αρκετά εριστικό και προσβλητικό post.... .
Αυτό που έγραψα είναι το παρακάτω:
Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν...
Αν αυτό είναι ειρωνεία και θίγει κάποιους ζητώ συγνώμη , αλλά το έγραψα γιατί μου έχει κάνει εντύπωση.
Συγνώμη,έγραψε-είπε κάτι ο vag,και πρόσβαλε κάποιον?
@xtkz Δεν καταλαβαίνω τι θές να πέις..
(μάλλον έχω χάσει επεισόδια πάιδες) -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
[...]
Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...
[...]Ποιος πληρώνει; Εσύ ή ο μπαμπάς;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
ηλεκτρομπλοκε ειναι στο ΜΙΝΙ, οχι μηχανικο.Στο R53 έδιναν μηχανικό με 30άρι κλείδωμα ως εξτρά...
Στο R56 η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω τι δίνουν... -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
[...]
Ούτως ή άλλως, δεν είναι και κάτι πανάκριβο...
[...]Ποιος πληρώνει; Εσύ ή ο μπαμπάς;
Ο daddy βέβαια, πώς αλλιώς δεν θα ήταν ακριβό;
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Πάγωσε το project. Έρχεται όμως Ζ-spyder α λα Ζ8.
Μήπως μαζί με αυτό έρχεται και το δίλιτρο turbo στην Ζ4;
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Στο τέλος θα σε πούν γραφικό!!!
Με το να ειρωνευεται απο το πουθενα μισο φορουμ, ειναι πολλα περισσοτερα απο γραφικος.
Αρκετά εριστικό και προσβλητικό post.... .
Αυτό που έγραψα είναι το παρακάτω:
Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να το καταλάβουν...
Αν αυτό είναι ειρωνεία και θίγει κάποιους ζητώ συγνώμη , αλλά το έγραψα γιατί μου έχει κάνει εντύπωση.
Συγνώμη,έγραψε-είπε κάτι ο vag,και πρόσβαλε κάποιον?
@xtkz Δεν καταλαβαίνω τι θές να πέις..
(μάλλον έχω χάσει επεισόδια πάιδες)Θεωρησα vagmag οτι καταφεροσουν υποτιμητικα εναντιον των κατοχων/φιλων των BMW οσον αφορα την ελλειψη κατανοησης ενος τεχνικου θεματος.
Don't get me wrong αλλα παλιοτερα ειχε τεθει θεμα περι ποσο soft ειχε γινει το BMW forum με την απουσια τεχνικων γνωσεων και ενδιαφεροντος γι'αυτα.Λανθασμενα διαβασα 'Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να ΤΑ καταλάβουν...' και παρεξηγησα την εννοια των γραφομενων σου, γι'αυτο ζητω και απο τους δυο, και κυριως απο τον vagmag συγγνωμη.
-
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Πάγωσε το project. Έρχεται όμως Ζ-spyder α λα Ζ8.
Μήπως μαζί με αυτό έρχεται και το δίλιτρο turbo στην Ζ4;
Στη Ζ4 ακόμα δεν έχω διαβάσει κάτι. Στα άλλα μοντέλα είναι δεδομένο.
Βασικά έρχεται μια Ζ spyder stradale. Ελπίζω μη φάει 'Χ' κι αυτή όμως γιατί τώρα τελευταία κάνουν κάτι τέτοιες μλκίες. ...όλο κάτι βλακείες τύπου Χ-κάτι βγάζουν.
Τώρα ετοιμάζεται και το νέο Χ3...σε λίγο σκάει η παρουσίασή του.
-
Συμφωνω απολυτα με τον Βαγγελη (Vagmag) ως προς το τεχνικο-οδηγικο κομματι της συζητησης...
Τωρα, το γιατι δεν δινει η BMW την επιλογη του μπλοκε στα μη 'Μ' μοντελα, πιστευω οτι ειναι καθαρα θεμα φιλοσοφιας. Ειναι πιο 'ταξιδιαρικα' τα 'απλα' BMW αρα δεν θα περασουν τη ζωη τους ντριφταροντας. Φυσικα, επειδη που και που πεφτουν και στα χερια 'πυροβολημενων', γι'αυτο υπαρχει η Quaife κλπ...
Αυτο που εχω να πω εγω ως ιδιοκτητης και πολεμικης BMW (M5) αλλα και ταξιδιαρας (330) ειναι οτι με τρομο διαπιστωνω οτι η 330 με μπλοκε και το σπορ πακετο 'Μ' που φοραει η δικια μου ειναι και αμεση και γρηγορη αλλα και προσφερει αντιστοιχες συγκινησεις με την 'Μ', τουλαχιστον κατα τη γρηγορη οδηγηση σε δημοσιους δρομους.... Κατα την ταπεινη μου αποψη, μια 330-335 με καλη αναρτηση και αληθινο μπλοκε (οχι EDL και αηδιες) δεν στερει απο τον οδηγο της καποια απολαυση (πλην του... V8 ) στο δρομο σε σχεση με μια Μ3.Αυτο δεν ελεγαν και τα περιοδικα δοκιμαζοντας την Cayman? Οτι σε αισθηση πλησιαζει τοσο την 911 που τελικα δεν καταλαβαινεις και πολλα σε... γηινες συνθηκες...
-
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Don't get me wrong αλλα παλιοτερα ειχε τεθει θεμα περι ποσο soft ειχε γινει το BMW forum με την απουσια τεχνικων γνωσεων και ενδιαφεροντος γι'αυτα.
Λανθασμενα διαβασα 'Αχ τα γράφω αυτά σε φόρουμ για bmw και οι μισοί δεν μπορούν να ΤΑ καταλάβουν...' και παρεξηγησα την εννοια των γραφομενων σου, γι'αυτο ζητω και απο τους δυο, και κυριως απο τον vagmag συγγνωμη.
No hard feelings ....
Δε χρειάζονται συγνώμες....
Ο γραπτώς λόγος εύκολα παρεξηγείται....
όλοι έχουμε κοινή αγάπη το αυτοκίνητο, την αυτοκίνηση... την οδήγηση...Αυτό που ήθελα να πω με την έκφραση που χρησιμοποίησα είναι και κάποιες αντιδράσεις ίσως και εδώ μέσα.... Δε χρειάζεται να αφορίζουμε ή να μυθοποιούμε ένα απλό εξάρτημα όπως το μπλοκέ διαφορικό.
Συνήθως απλά πράγματα που τα φοράνε οι μεγάλες, οι καλές εκδόσεις των εκάστοτε μοντέλων (πχ Μ3 , AMG, opc κλπ), όπως ζάντες, ζαμφόρ, προφυλακτήρες, καθρέπτες, ζάντες, φρένα κλπ, προσπαθούμε να τα φορέσουμε στα πιο ταπεινά δικά μας μοντέλα (πχ στην 316 μας) για να αναβαθμίσουμε την εμφάνιση ή τις επιδόσεις σε φρενάρισμα, κράτημα κλπ... Το ίδιο θα μπορούσαμε με μία απλή λογική να θεωρήσουμε και για το μπλοκέ.....ότι είναι μία αναβάθμιση.....
είναι μία απορία...Καλά δε χρειάζεται να ασχοληθούμε και παραπάνω με το θέμα....
είπαμε λόγω κατάστασης...αρχίσαμε τις φιλοσοφίες.... -
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
ηλεκτρομπλοκε ειναι στο ΜΙΝΙ, οχι μηχανικο.
Στο R53 έδιναν μηχανικό με 30άρι κλείδωμα ως εξτρά...
Στο R56 η αλήθεια είναι πως δεν γνωρίζω τι δίνουν...R56 πηρε φιλος, και μου εδειξε και το τιμολογιο με τα εξτρα, ειχε προσθεσει
το (εξτρα) ηλεκτρομπλοκε με κοστος μολις 150ευρω και πραγματικα, αν και δεν ειναι
ενα μηχανικο, αξιζει με το παραπανω τα λεφτα του, το εχουμε διαπιστωσει
αρκετες φορες στο δρομο...Οσον αφορα την κουβεντα που κανετε για μηχανικο μπλοκε Vs ΕDL, ενα μικρο Video
με 135i Coupe 'στραβωμενη' δειχνει οτι με καλο ζυγισμα-κατανομη πλαισιου, και
εξυπνα ηλεκτρονικα, γινεται 'δουλεια'...http://www.youtube.com/watch?v=LFCB2GvK ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JHkWYNxv ... re=related
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
R56 πηρε φιλος, και μου εδειξε και το τιμολογιο με τα εξτρα, ειχε προσθεσει
το (εξτρα) ηλεκτρομπλοκε με κοστος μολις 150ευρω και πραγματικα, αν και δεν ειναι
ενα μηχανικο, αξιζει με το παραπανω τα λεφτα του, το εχουμε διαπιστωσει
αρκετες φορες στο δρομο...Οσον αφορα την κουβεντα που κανετε για μηχανικο μπλοκε Vs ΕDL, ενα μικρο Video
με 135i Coupe 'στραβωμενη' δειχνει οτι με καλο ζυγισμα-κατανομη πλαισιου, και
εξυπνα ηλεκτρονικα, γινεται 'δουλεια'...http://www.youtube.com/watch?v=LFCB2GvK ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=JHkWYNxv ... re=related
είναι τα βιντέακια που δείχνουν πόσο καλά μπορεί να χρησιμοποιηθούν τα ηλεκτρονικά για την ίδια διασκέδαση και όχι για να τη φιμώσουν.
Τα ηλεκτρονικά μπλοκέ είναι πολύ καλές προσομοιώσεις....με μηδαμινό κόστος για τις εταιρίες μιας και απλά χρησιμοποιούν τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά με διαφορετικό τρόπο.
Το μηχανικό μπλοκέ έχει σίγουρα μεγαλύτερο κόστος.
Η διαφορά έγκειται στο ότι το ηλεκτρονικό μπλοκέ, δε μεταφέρεται στην πραγματικότητα η δύναμη στον τροχό με πρόσφυση, αλλά με έξυπνο τρόπο φρενάρει ο τροχός που χάνει πρόσφυση (και μόνο αυτός) οπότε δε χαζοσπινάρει και δε σπαταλάει τη δύναμη στον αέρα... αλλά η υπολειπόμενη δύναμη μένει στον τροχό που έχει πρόσφυση.
Με άλλα λόγια για να λειτουργήσει σαν μπλοκέ πέρα από το ότι καταπονούνται τα φρένα, χάνουμε και μέρος της δύναμης... πράγμα που σε μοτερ σαν της 335 δε φαίνεταιΤα παραπάνω δεν αποτελούν επιστημονική εξήγηση αλλά μία απλή αναφορά στο πως το έχω καταλάβει....αν είναι ελλιπές ή λάθος... έγινε από την ημιμάθεια....
Άλλωστε τις πιο πολλές πληροφορίες τις παίρνουμε από περιοδικά, φόρουμς κλπ... -
Εγώ αν είχα την δυνατότητα θα έβαζα το ηλεκτρονικό μπλοκέ πάντως στο δικό μου, γιατί λογικά επενεργεί μόνον στο 'πάτα' και από την στιγμή που δεν θα είσαι και συνέχεια σε...drift mode, δεν θα πάθουν και κάτι τα φρένα...
Αλλά απ' όσο ξέρω, δεν γίνεται τέτοια αναβάθμιση στα απλά μοντέλα όπως η 120i...
Αν κάποια στιγμή καταφέρω να οδηγήσω ένα πισωκίνητο με μπλοκέ, ίσως πάρω κι εγώ την απόφαση να βάλω ένα τέτοιο και στο δικό μου...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Εγώ αν είχα την δυνατότητα θα έβαζα το ηλεκτρονικό μπλοκέ πάντως στο δικό μου, γιατί λογικά επενεργεί μόνον στο 'πάτα' και από την στιγμή που δεν θα είσαι και συνέχεια σε...drift mode, δεν θα πάθουν και κάτι τα φρένα...Αλλά απ' όσο ξέρω, δεν γίνεται τέτοια αναβάθμιση στα απλά μοντέλα όπως η 120i...
Αν κάποια στιγμή καταφέρω να οδηγήσω ένα πισωκίνητο με μπλοκέ, ίσως πάρω κι εγώ την απόφαση να βάλω ένα τέτοιο και στο δικό μου...
Εαν δεν παιζεις με το αυτοκινητο και δεν σε ενοχλει ο τροπος που αντιδρα το ελευθερο διαφορικο (αφου και με αυτο γυρναει το αυτοκινητο στους τρομερους δρομους μας...) τοτε δεν υπαρχει λογος να βαλεις μπλοκε.
Εαν θες, κερναω βολτα με το 330. -
To μοναδικό πρόβλημα που έχω με το ανοιχτό διαφορικό είναι ότι κολλάω μερικές φορές σε πάρκινγκ όταν έχει ανηφόρα ή ανηφορικούς δρόμους όταν βρέχει.
Είχα κρατήσει κάποια χρήματα για να βάλω το drexler στο si το οποίο είναι πάρα πολύ καλό και το φοράει το αγωνιστικό si...αλλά τα έκανα καρτ (100% μπλοκέ )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Είχα κρατήσει κάποια χρήματα για να βάλω το drexler στο si το οποίο είναι πάρα πολύ καλό και το φοράει το αγωνιστικό si...
Πόσο είχε Νίκο?
BMW FORUM