-
Κάτι μου θυμίζει, αλλά δε θυμάμαι τι!
-
Ο χρήστης paokkerkir έγραψε:
Να πω όμως ότι σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο, έχει προτεραιότητα ο Γιώργος (Greek), αν εκείνος δεν θέλει να ασχοληθεί, τοτε θα δώσω την διευθυνση, γιατί του το χρωστάω πολλούς μήνες.
Σιγά μη δεν θέλει ο νεκρόφιλος Είναι υβρίδιο η συγκεκριμένη πάντως, αλλά έχει αρκετά που με ενδιαφέρουν.
Η δικιά μου πάντως είναι ένα με την άσφαλτο. Αλλά όχι έτσι.
Επιτέλους εδέησες μετα απο κάτο χρόνια , οχι μήνες να δώσεις φωτό. Δυστυχώς , αυτες τις μέρες είμαι τελείως στεγνός και δεν μπορώ να κάνω κάτι .
Ρε paokkerkir , τι να την κάνεις εσυ? η δικιά σου ειναι σε τέλεια κατάσταση , εκτός και αν θες να τα ξυλώσεις όλα και να γυρίσεις σε 'μαμα' κατάσταση. Αλλα γιατι??????
-
Οι προφυλακτήρες για καβάτζα δεν με χαλούσαν, και θέλω τα τετράφυλλα-αεραγωγούς. Και σίγουρα πολλά από μέσα, αν είναι καλά.
-
Ο χρήστης paokkerkir έγραψε:
Να πω όμως ότι σχετικά με αυτό το αυτοκίνητο, έχει προτεραιότητα ο Γιώργος (Greek), αν εκείνος δεν θέλει να ασχοληθεί, τοτε θα δώσω την διευθυνση, γιατί του το χρωστάω πολλούς μήνες.
Σιγά μη δεν θέλει ο νεκρόφιλος Είναι υβρίδιο η συγκεκριμένη πάντως, αλλά έχει αρκετά που με ενδιαφέρουν.
Η δικιά μου πάντως είναι ένα με την άσφαλτο. Αλλά όχι έτσι.
αν κατάλαβα καλά έχεις κάνει την Alfa καγκουρα περιωπής.
-
Την Σπριντ μου την έχω όπως την πήρα, με κάποιες καγκουριές του προηγούμενου που δεν μπορώ να τις αλλάξω. Λόγω έλλειψης χρημάτων και λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Πχ, το εσωτερικό της κατ εμέ είναι τέρμα καγκουρώ, (είχε ώς και καρμπον φιλέτα ) τα οποία τα έκανα μαύρα έστω, αλλά κανονικά θέλει καινούργιο ταμπλώ. Έχει πολλές πατέντες λόγω μετατροπής. Μάλιστα έβγαλά και τις 15ρες ζάντες που είχε και έβαλα κλασσικές AR Ronal A1 14 ιντσών. Το μόνο 'καγκούρικο' που δεν άλλαξα ακόμα είναι το τελικό της εξάτμισης, αν και δεν κάνει φασαρία είναι ογκώδες. Εκτός αν είναι καγκουριά τα ΚΟΝΙ κίτρινα η τα ελατήρια HR. Ή το πρόγραμμα στο μοτέρ, και τα δισκόφρενα από 33 16v.
Δυστυχώς ήταν σειράς ένα με μεταλλικούς προφυλακτήρες και έχει γίνει σειράς δύο με πλαστικους. Τα συνηθισμένα της εποχής.
Και μην ξεχνάς ότι την έχω για καθημερινό αυτοκίνητο, και μερικά πράγματα που πχ εσύ στο Alpine( που υποθέτω πως έχεις) και στο κάθε Alpine δεν θα έκανες, εγώ τα κάνω γιατί χαλάω πολλές ώρες μέσα σε αυτό. Ας πούμε, έχω καινούργια πηγή mp3, θα βάλω φώτα ξένον γιατί το βράδυ καταντάει επικύνδυνο το φώς που ΔΕΝ έχω.
Αν εδω μέσα θεωρείτε κακό να προσπαθεί κάποιος να έχει ένα παλιό αμάξι, επειδή το ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, για καθημερινό, τότε κακώς προσπαθώ να συμμετέχω. Χίλιες φορές να ήταν εντελώς μαμά η Σπριντ μου, και ας ήταν και 1.3. Αν έβρισκα θα έπαιρνα, δεν βρήκα όμως. Σταυρώστε με.
-
Ο χρήστης paokkerkir έγραψε:
Την Σπριντ μου την έχω όπως την πήρα, με κάποιες καγκουριές του προηγούμενου που δεν μπορώ να τις αλλάξω. Λόγω έλλειψης χρημάτων και λόγω έλλειψης ανταλλακτικών. Πχ, το εσωτερικό της κατ εμέ είναι τέρμα καγκουρώ, (είχε ώς και καρμπον φιλέτα ) τα οποία τα έκανα μαύρα έστω, αλλά κανονικά θέλει καινούργιο ταμπλώ. Έχει πολλές πατέντες λόγω μετατροπής. Μάλιστα έβγαλά και τις 15ρες ζάντες που είχε και έβαλα κλασσικές AR Ronal A1 14 ιντσών. Το μόνο 'καγκούρικο' που δεν άλλαξα ακόμα είναι το τελικό της εξάτμισης, αν και δεν κάνει φασαρία είναι ογκώδες. Εκτός αν είναι καγκουριά τα ΚΟΝΙ κίτρινα η τα ελατήρια HR. Ή το πρόγραμμα στο μοτέρ, και τα δισκόφρενα από 33 16v.Δυστυχώς ήταν σειράς ένα με μεταλλικούς προφυλακτήρες και έχει γίνει σειράς δύο με πλαστικους. Τα συνηθισμένα της εποχής.
Και μην ξεχνάς ότι την έχω για καθημερινό αυτοκίνητο, και μερικά πράγματα που πχ εσύ στο Alpine( που υποθέτω πως έχεις) και στο κάθε Alpine δεν θα έκανες, εγώ τα κάνω γιατί χαλάω πολλές ώρες μέσα σε αυτό. Ας πούμε, έχω καινούργια πηγή mp3, θα βάλω φώτα ξένον γιατί το βράδυ καταντάει επικύνδυνο το φώς που ΔΕΝ έχω.
Αν εδω μέσα θεωρείτε κακό να προσπαθεί κάποιος να έχει ένα παλιό αμάξι, επειδή το ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ, για καθημερινό, τότε κακώς προσπαθώ να συμμετέχω. Χίλιες φορές να ήταν εντελώς μαμά η Σπριντ μου, και ας ήταν και 1.3. Αν έβρισκα θα έπαιρνα, δεν βρήκα όμως. Σταυρώστε με.
χαλαραααααααααα
καλά κάνεις και το εχεις για κάθε μέρα και ακομα ποιο καλά κανείς και προσπαθείς να το επαναφερεις στην μαμά κατάσταση,μαζί σου,αλλά για τα ευρώ δεν είμαι μαζί σου (που θα δωσεις)
όσο για την υπόθεση που κάνεις άκυρη, μην την κάνεις.
και να μεινεις μαζι μας. -
Οχι , το αμάξι του ειναι τέλειο , και κακώς έβγαλες τις ζάντες , ξαναβάλτες και ασε τις Α1 καβαντζα. Το μόνο μείον ειναι οι πατέντες στα ηλεκτρικά και οι αλλαγές στο ταμπλό που έχει κάνει ο προηγούμενος ιδιοκτήτες και έχουν χαλάσει πολύ το χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Οι υπόλοιπες αλλαγές ειναι φυσιολογικές και ίσως μονόδρομος για ένα αμάξι που χρησιμοποιείται σε καθημερινή βάση για αν ειναι αξιόμαχο και ασφαλές.
ΥΓ. Το ταμπλό σου δεν θέλει αλλαγή , τα κουμπία να ξαναβάλεις , να καταργήσεις εκείνα τα περίεργα κουμπάκια μπροστά από τις ταχύτητες και θα εισαι μια χαρα. Α , και κόψε τα συνεχιζόμενα τελικιάσματα, είναι γιαγια πλέον και θέλει λίγο προσοχή, μην πάει απο καρδια.....
-
Ρε Κερκυραίε, να σου πω που έχει μια παρατημένη πρώτης σειράς κομπλέ να πας να τη μαζέψεις και να έχεις όλα τα σωστά πράγματα?
Εγώ δε σας πιάνω πάντως... δλδ χωρίς 15άρες και άλλα μοτέρ και εσωτερικά δεν κάνει για κάθε μέρα; -
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Ρε Κερκυραίε, να σου πω που έχει μια παρατημένη πρώτης σειράς κομπλέ να πας να τη μαζέψεις και να έχεις όλα τα σωστά πράγματα?
Εγώ δε σας πιάνω πάντως... δλδ χωρίς 15άρες και άλλα μοτέρ και εσωτερικά δεν κάνει για κάθε μέρα;Μωρε κάνει αλλα....
-
Σε 14 άρες ή ακόμα χειρότερα 13άρες μαμα , οι επιλογές ελαστικων ειναι πολύ περιορισμένες πλέον και πολύ ακριβότερες από οτι σε 15άρες.
-
Εντάξει το γνήσο μοτέρ αλλά αν έχει ένα νεότερης γενιας και με -10 χρόνια στην πλάτη σαφώς εχει ίσως καλύτερη αξιοπιστία, καλύτερη απόδοση και μειωμένη κατανάλωση. Οπότε αν δεν προορίζεται για καθαρά χρήση ιστορικου δε βλέπω το λόγο να ξαναγυρίζει κάποιος πίσω ( και με τα αντιστοιχα έξοδα).
-
Ομοίως αν γίνεται καθημερινή χρήση σαφώς κάποια πράγματα μπορούν να βελτιωθουν και στον εσωτερικό κόσμο τους οχήματος όπως καταρχάς ενα καλύτερο ηχοσύστημα , μια καλύτερη πλαφονιέρα , ίσως ένας τεμπέλης κλπ κλπ. ΕΠίσης καλύτερα καθίσματα από νεότερο μοντέλο για καλύτερη άνεση επίσης δεκτό...
ΑΠό την άλλη , ειδικα για το φίλο με τη Sprint , ε το κουμπί STARΤ για μιζα , κάτι ασημένιες σήτες και μοντέρνα όργανα με νέον για πιεση βενζίνης λαδιου ειναι υπερβολή και χαλάνε λίγο την αισθητική , πόσο μάλλον κάνουν μπάχαλο ένα ήδη κουρασμένο ηλεκτρικό σύστημα.
-
-
-
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
ενας ακομα γρυφος για classic moto αυτη την φορα
ξερει κανεις τι εργαλειο ειναι αυτο (δεν λεει τιποτα ουτε το μοτερ ουτε κανενα σηματακι)
Η μεταδοση ειναι με αλυσιδα παντως !!!
Πολύ καλό project για ανακατασκευή, είναι στην Αθήνα?
Σταύρος
-
Ναι αθηνα ειναι
-
Ritmo θα μπορούσα να το δω από κοντά?
Αν ναι, στείλε σε παρακαλώ π.μ.Δυστυχώς τώρα πρέπει να επιστρέψω στην δουλειά
Σταύρος -
Ενας φιλος εχει ενα Ρενω 20 ! , παλιο αυτοκινητο του μπαμπα, σε ακινησια πολλα χρονια, και σκευτεται να το στειλει για σκραπ.
Αν ενδιαφερεται κανενας να το σωσει????? η εχει τετοιο και θελει εναν δωτη για ανταλακτικα, ας στειλει Π.Μ.
-
ο τεχνικος που μου εκανε service στο ac του σπιτιου-αυτοκινητου μου ειπε οτι εχει ακομα το παλιο φρεον οποιος ενδιαφερετε please πμ για να του στειλω το τηλ του
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Ενας φιλος εχει ενα Ρενω 20 ! , παλιο αυτοκινητο του μπαμπα, σε ακινησια πολλα χρονια, και σκευτεται να το στειλει για σκραπ.Αν ενδιαφερεται κανενας να το σωσει????? η εχει τετοιο και θελει εναν δωτη για ανταλακτικα, ας στειλει Π.Μ.
Βρήκα κι εγώ ένα Renault 20 GTL στη Λάρισα... για πέταμα το έχουν, αν κρίνω από το χώρο που το παράτησαν... Άρα ο υποψήφιος με ένα σμπάρο παίρνει δύο τριγόνια! -
και τι τριγονια, ε?
-
ειναι διαθεσιμο και σε αρκετα καλη κατασταση...1500 κυβικα..
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/738145/
Eλα geoky σκουπισετα ολα
Βρηκατε κατι?