-
Ο χρήστης jgy1 έγραψε:
Να προσθέσω και εγώ που αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα επιλογής ελαστικών ότι με τα continental ecocontact που φορούσε το clio από τη μαμά του έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το φρενάρισμα και ιδιαίτερα προβληματισμένος από την πλευρική πρόσφυση τους. Άντεξαν σε συνθήκες πόλης 29.000 χλμ. και ψάχνω με τη σειρά μου και εγώ για ελαστικό μεγάλης αντοχής ακόμα και αν χάσω σε κάποιους τομείς. Δεν ξέρω τι γίνεται με τα continental premiumcontact όμως...Michelin..'γιατί οι καλύτερς επιδόσεις είναι αυτές που αντέχουν στον χρόνο'
στα συνιστώ ανεπιφύλακτα..
-
Εγω σου προτεινω να πας να βρεις κανενα γνωστο σου σε καμμια εταιρεια π.χ. ενοικιασεως αυτοκινητων η καποια αλλη που αγοραζει ελαστικα σε μεγαλες ποσοτητες, και να μεσολαβησουν στο βουλκανιζατερ που αγοραζουν αυτοι ωστε να παρεις οποιο ελαστικο θελεις ΦΤΗΝΑ!!!
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Από τα παραπάνω post που διαβάζω, τα λάστιχα άντεξαν το πολύ μέχρι 40.000. Στο δικό μου αυτοκίνητο φοράω Firestone 702 (185/65/15) εδώ και 1,5 χρόνο, έχουν 'πατήσει' 33.000 χλμ από τα οποία τα 30.0000 σε ταξίδια. Η κατάστασή τους είναι ακόμα πολύ καλή τόσο στην όψη όσο και στο δρόμο. Βέβαια δεν κάνω ντρίφτες αλλά δεν έιμαι και σαλίγκαρος, δηλαδή κάνω φυσιολογική χρήση του αυτοκινήτου.
Τα λέω όλα αυτά για να καταλήξω:
Τελικά πόσο καιρό ή πόσα χλμ κρατάμε τα λάστιχα;
Μήπως το παραπάνω εξαρτάται και από το αν το λάστιχο είναι μαλακά ή σκληρό;
Η πόλη ή το ταξίδι φθείρει πιο πολύ το λάστιχο;
Ευχαριστώ και συγνώμη για το εκτός θέματος Post, αλλά γίνεται και συζήτηση.Το πιο απλο πράγμα που μπορώ να σκεφτώ ειναι το πόσο βλέπει ο ήλιος ένα λάστιχο,αν πχ εσυ το εχεις σε κλειστό γκαράζ και εγώ το εχω ηλιοκαμμένο και ανεμοδαρμένο σίγουρα δεν θα αντέξουν το ίδιο τα λάστιχα μας.
Επισης το φρενάρισμα,αν εσυ πατάς φρένο καθε δεύτερη εβδομάδα και ενώ πηγαίνεις με 50,κι εγώ κανω πιάνομαι στον ύπνο σε κάθε δεύτερη στροφή και τα τσαρουχιάζω..
Ακόμα σημαντικό πολύ ειναι ο δρόμος,αν και γενικά ας θεωρήσουμε ότι σε όλη την επικράτεια οι δρόμοι ειναι απαράδεκτοι!
Επισης σε μικρότερο βαθμό παιζει ρόλο η συντήρηση,πρεπει να εχουν τον σωστό αέρα μεσα και να πλένονται που και που. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τα χειρότερα λάστιχα που είχα ήταν τα μαμίσια kumho του accent. Τα άλλαξα άρον-άρον στα 2 χρόνια μετά από ένα περιστατικό που μου πήγε το σκατό στην κάλτσα [πήγαινα με 20 και πάτησα κανονικά το φρένο πλησιάζοντας σε διασταύρωση με stop. Ο δρόμος είχε λίγα νερά και το αυτοκίνητο αντί να σταματήσει ενεργοποίησε ελλείψει πρόσφυσης το ABS και με πήγε τσουλήθρα για 10-20 μέτρα. Πέρασα τη διασταύρωση με το γκρου-γκρου-γκρου του ABS αλλά ευτυχώς δεν πέρναγε κανείς εκείνη τη στιγμή....].Εδώ κάτι τέτοια τα παθαίνεις και με σούπερ λάστιχα, μέ την απίστευτη άσφαλτο που έχουμε σε πολλά σημεία. Το έχω πάθει στο Φάληρο, με...Michelin καινούργια.
-
Ο χρήστης SharpShooter έγραψε:
Μιας και συζητιούνται τα λάστιχα, μια απορία: Τα pirelli δεν μετράνε σα λάστιχα; Το λέω επειδή κανείς δεν τα ανέφερε. Ή μήπως δεν είναι στις φτηνές επιλογές;Δεν ειναι στις φτηνές επιλογές,bridgestone,michelin,pirelli και νομίζω και uniroyall ειναι στα ακριβά.
-
165/65 R14 για Saxo VTS 1.4 . Eιμαι αναμεσα σε michelin energy 3A kai fulda (Diadem Linero?) ή continental (eco contact?) . (ολα T)
To σκηνικο εχει ως εξης , η τιμη ειναι σημαντικος παραγοντας τελικα για μενα σε αυτη τη φαση, και εχω μια προσφορα μετα απο ψαξιμο για energy στα 230 και απο εναν αλλον για 'γερμανικο' (δε καταλαβα ακριβως ποιο απο τα δυο, conti ή fulda) στα 220 μεσα και η ευθυγραμμιση (και ζυγοσταθμιση εννοειται)
οποτε τωρα παιζεται στο αν τυχον τα δυο λαστιχα αυτα ειναι καλυτερα απο το energy.
Any ideas??
-
Ενημερωτικά.
Η Michelin κατέχει: BF Goodrich, Kleber, Riken, Kormoran, Taurus, Laurent, Wolber, Tyremaster, Siamtyre, Uniroyal (μόνο βόρεια Αμερική), MRF (Φιλιππίνες), Icollantas (Κολομβία).
Η Continental: Uniroyal (μόνο Ευρώπη), Semperit, General, Viking, Gislaved, Matador (πρώην Barum), Mabor, National Tyres, Vergoelst, Grupo Carso (Μεξικό), General Tyre and Rubber (Πακιστάν), Gentyre South Africa (Νότιο Αφρική).
Η Good Year: Dunlop, Kelly, Fulda, Lee, Sava, Pneumant, India, Debica.
Η Pirelli: Courier, Ceat, Armstrong, Marangoni, Metzeler (Μοτοσυκλέτες).
Η Kumho: Hankook, Marshal.
Vredestein: Fung Keong Rubber (Μαλαισία).
Οι αυτόνομες εταιρείες είναι: Bridgestone, Toyo, Yokohama (πάλι ξεχώρισαν οι Ιάπωνες! ) και άλλες μικρότερες όπως η Nokian, η Falken (Ohtsu για φορτηγά) κλπ.
Όλες όλες είναι καμμιά δεκαριά οι εταιρείες που βγάζουν λάστιχα και τα πλασσάρουν με διαφορετικές μάρκες.
Οπότε... μην τρελλαίνεστε!
Βοήθεια για επιλογή φτηνού ελαστικού