Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. 10 υπέροχα αμάξια που δεν πήγαν στις ΗΠΑ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    19
    100
    272
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

      Γιατί λες τους μεγάλους κινητήρες αρχαίους;; Το πόσα hp βγάζουν δεν μου λέει εμένα τίποτα.

      Γιατί αρκετοί (όχι όλοι) είναι αρχαίοι σε σχεδιασμό, αποδίδουν λίγα άλογα (τα οποία είναι σημαντικά για το βάρος των αυτοκινήτων σας) και είναι και αναξιόπιστοι.

      Έχεις δοκιμάσει να οδηγήσεις σε highway 1.4 lt? xexexe..

      Aυτό λέω παραπάνω...ότι η ελλάδα δεν έχει τα ατελείωτα highways των ΗΠΑ, Αυστραλίας!
      Μέχρι 2 λίτρα είναι καλά εδώ...προσωπικά δεν θα με χάλαγαν τα παραπάνω cc αλλά έτσι είναι η ζωή!

      Μήν νομίζεις οτι πάμε αργά εδώ γιατι δεν πάμε καθόλου αργά

      H πολύ αυστηρή τροχαία σας το ξέρει αυτό που λες..?

      Γιατί πιστεύεις οτι καταναλώνουν περισσότερο;; Ξέρω κινητήρες 5lt που καταναλώνουν λιγότερο απο 2lt.

      Νοway..!!!!
      5.000 cc και καταναλώνει 2 lt βενζίνη/100 χλμ..???
      Με τίποτα!..κατηγορηματικά!!!

      Επίσης δεν μολύνουν περισσότερο γιατί έχουμε αυστηρότερα emission tests. Το θέμα αυτό για τη μόλυνση έχει συζητηθεί σε άλλο thread πολύ αναλυτικά.

      Σε αυτό δεν είμαι απόλυτος αλλά πάλι ίδιους ρύπους βγάζει ένα 2λιτρο ίδιους ένα 5 λιτρο..?

      Καληνύχτα από την Ελλάδα..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios2004 last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:

        Γιατί λες τους μεγάλους κινητήρες αρχαίους;; Το πόσα hp βγάζουν δεν μου λέει εμένα τίποτα.

        Γιατί αρκετοί (όχι όλοι) είναι αρχαίοι σε σχεδιασμό, αποδίδουν λίγα άλογα (τα οποία είναι σημαντικά για το βάρος των αυτοκινήτων σας) και είναι και αναξιόπιστοι.

        Έχεις δοκιμάσει να οδηγήσεις σε highway 1.4 lt? xexexe..

        Aυτό λέω παραπάνω...ότι η ελλάδα δεν έχει τα ατελείωτα highways των ΗΠΑ, Αυστραλίας!
        Μέχρι 2 λίτρα είναι καλά εδώ...προσωπικά δεν θα με χάλαγαν τα παραπάνω cc αλλά έτσι είναι η ζωή!

        Μήν νομίζεις οτι πάμε αργά εδώ γιατι δεν πάμε καθόλου αργά

        H πολύ αυστηρή τροχαία σας το ξέρει αυτό που λες..?

        Γιατί πιστεύεις οτι καταναλώνουν περισσότερο;; Ξέρω κινητήρες 5lt που καταναλώνουν λιγότερο απο 2lt.

        Νοway..!!!!
        5.000 cc και καταναλώνει 2 lt βενζίνη/100 χλμ..???
        Με τίποτα!..κατηγορηματικά!!!

        Επίσης δεν μολύνουν περισσότερο γιατί έχουμε αυστηρότερα emission tests. Το θέμα αυτό για τη μόλυνση έχει συζητηθεί σε άλλο thread πολύ αναλυτικά.

        Σε αυτό δεν είμαι απόλυτος αλλά πάλι ίδιους ρύπους βγάζει ένα 2λιτρο ίδιους ένα 5 λιτρο..?

        Καληνύχτα από την Ελλάδα..

        1. Διαφωνώ σε αυτό που λες για τους κινητήρες. Άν κάτι φημίζεται για αναξοπιστία είναι αυτοκίνητα και κινητήρες απο Ευρώπη, ειδικά τα τελευταία χρόνια. Έχεις δεί στατιστικές προβλημάτων ανα αυτοκίνητο;
          Επίσης σε χαμηλούς κυβισμούς βγάζεις περισσότερα άλογα ευκολότερα.
          Όσο για τα λίγα άλογα να σου πώ παράδειγμα:
          Corvetter Z06 5.7lt 405hp 43,000 euro

        2. Ούτε η Αμερική (ΗΠΑ) έχει ατελείωτα highways. Mπορώ να σε πάω σε πολλά μέρη με τρομερές στροφές και απότομες καμπές , αλλά και καταπληκτική άσφαλτο, κάτι που στην Ελλάδα δεν το συναντάς.

        3. Αφού επιμένεις τόσο σίγουρα για τα κυβικά δες:
          http://www.chevrolet.com/corvette/specs.htm
          http://www.subaru.com/servlet/showroom? ... d=overview
          To subaru me 2.5lt καίει περισσότερο απο το Corvette με 5.7lt .
          Subaru 18/24mpg
          Corvette 19/28mpg
          Και με μεγάλη διαφορά!!! Επιμένεις ακόμα;

        Είναι η αρχαία τεχνολογία των κινητήρων..

        Με ειλικρινή εκτίμηση,
        Δημήτρης

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          eizo last edited by

          Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
          ..Επίσης σε χαμηλούς κυβισμούς βγάζεις περισσότερα άλογα ευκολότερα..

          Πρώτη φορά το ακούω αυτό..

          Συζήτηση κάνουμε,δεν υπάρχει λόγος για κόντρες.
          Το θέμα αναφέρεται σε οχήματα που,ενώ θεωρούνται καλά,
          δεν πήγαν στις ΗΠΑ,που είναι εύρωστες οικονομικά
          και δε θα είχαν πρόβλημα να τα αποκτήσουν.
          Άρα,είναι ξεκάθαρα θέμα νοοτροπίας.
          Μην ανταλλάσσετε υποννοούμενα
          και προσωπικές αιχμές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimitrios2004 last edited by

            Ο χρήστης eizo έγραψε:

            ..Επίσης σε χαμηλούς κυβισμούς βγάζεις περισσότερα άλογα ευκολότερα..

            Πρώτη φορά το ακούω αυτό..

            Συζήτηση κάνουμε,δεν υπάρχει λόγος για κόντρες.
            Το θέμα αναφέρεται σε οχήματα που,ενώ θεωρούνται καλά,
            δεν πήγαν στις ΗΠΑ,που είναι εύρωστες οικονομικά
            και δε θα είχαν πρόβλημα να τα αποκτήσουν.
            Άρα,είναι ξεκάθαρα θέμα νοοτροπίας.
            Μην ανταλλάσσετε υποννοούμενα
            και προσωπικές αιχμές.

            Ειλικρινά ζητώ συγνώμη άν φάνηκε οτι είχα κάπου υπονοούμενο. Ίσως εξέφρασα με λάθος τρόπο τη θέση μου. Ποτέ μυ δεν θα ήθελα να θείξω την άποψη κάποιου.
            Συζητώντας αυτό το θέμα νομίζω οτι ήταν καλό να προσπαθήσω απλά να δείξω τη λογική εδώ, χωρίς να σημαίνει οτι πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν αλλού δεν θα έπρεπε να υπάρχουν εδώ.

            Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

            Με εκτίμηση,
            Δημήτρης

            ΥΓ. Και πάλι συγνώμη αν θεώρησες οτι κάπου προσωπικά είχα κάποια αιχμή.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              eizo last edited by

              dimitrios2004 δεν το είπα ειδικά για σένα.
              Μου φάνηκε σα να κάνετε κοντρίτσες με
              τον elteo..

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • elteo
                elteo last edited by

                Εμένα προσωπικά Δημήτρη δεν με πειράζει...μου αρέσει να ανταλλάσω απόψεις με ανθρώπους που ζουν σε άλλη ήπειρο.

                Απλά καλό είναι να μην είσαι απόλυτος στις διατυπώσεις σου!

                Αλλά 5.7 lt μοτέρ με τόσο χαμηλή κατανάλωση..δεν μπορώ να το πιστέψω!
                Επίσης σου ανέφερα για τους κινητήρες ότι αρκετοί δεν είναι στην αιχμή της τεχνολογίας...ΟΧΙ ΟΛΟΙ!

                Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα από ένα μεσσαίο αυτοκίνητο με ένα 3λιτρο-4λιτρο κινητήρα..?

                Γιατί η Σεβρό δεν είναι και αντιπροσωπευτικό δείγμα..

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Ο χρήστης eizo έγραψε:
                  dimitrios2004 δεν το είπα ειδικά για σένα.
                  Μου φάνηκε σα να κάνετε κοντρίτσες με
                  τον elteo..

                  Κάτσε ρε eizo..είδες να παρεξηγιόμαστε πουθενά..?
                  Ανταλλαγή απόψεων κάνουμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    eizo last edited by

                    Δεν επεμβαίνω ξανά στη συζήτησή σας.
                    Απλά elteo είπες π.χ. ότι στις ΗΠΑ
                    έχουν αρχαίους-αναξιόπιστους κινητήρες
                    και ο dimitrios2004 ανέφερε παράδειγμα
                    σύγκρισης Corvette-Subaru,ολοκληρώνοντας
                    με τη φράση 'να οι αρχαίοι κινητήρες!'.
                    Γι'αυτό είπα μην ξεκινήσει πάλι καμιά
                    διαμάχη,από αυτές που συνηθίζονται
                    εδώ μέσα..
                    Συγγνώμη για την παρέμβαση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Νο problem..

                      Δεν είμαι κολλημένος με καμία εταιρεία ούτε οπαδός κάποιας χώρας!
                      Απλά λέω με λίγα λόγια ότι **για μένα **η ευρώπη δεν έχει ανάγκη τα 5.7 λίτρα των μοτέρ σας!
                      Νομίζω ότι τόσα χρόνια με τα μοτέρ που βγαίνουν πορευόμαστε μια χαρα!...πλην ελαχίστων εξαιρέσεων!

                      [/οφτοπικ] από μένα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimitrios2004 last edited by

                        Ο χρήστης elteo έγραψε:
                        Εμένα προσωπικά Δημήτρη δεν με πειράζει...μου αρέσει να ανταλλάσω απόψεις με ανθρώπους που ζουν σε άλλη ήπειρο.

                        Απλά καλό είναι να μην είσαι απόλυτος στις διατυπώσεις σου!

                        Αλλά 5.7 lt μοτέρ με τόσο χαμηλή κατανάλωση..δεν μπορώ να το πιστέψω!
                        Επίσης σου ανέφερα για τους κινητήρες ότι αρκετοί δεν είναι στην αιχμή της τεχνολογίας...ΟΧΙ ΟΛΟΙ!

                        Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα από ένα μεσσαίο αυτοκίνητο με ένα 3λιτρο-4λιτρο κινητήρα..?

                        Γιατί η Σεβρό δεν είναι και αντιπροσωπευτικό δείγμα..

                        Συγνώμη αν σου φάνηκα απόλυτος, αλλά για παράδειγμα την κατανάλωση της Corvette μπορείς να την δείς και εσύ απο το επίσημο site. Γιατί δεν το πιστεύεις;

                        Άλλα παραδείγματα είναι:
                        Subaru STI 2.5lt 18/24 mpg
                        Αudi A8 4.2lt 17/24 mpg
                        BMW 330 3lt 20/29 mpg
                        ΒΜW 545 4.5lt 17/25 mpg
                        Focus ZX4 ST 2.3lt 23/32 mpg
                        Mustang V6 20/29 mpg
                        Toyota Camry V6 23/32 mpg
                        Toyota Celica 1.8lt 24/33 mpg
                        Αudi A4 1.8T 20/28 mpg
                        Audi A4 3.0lt 20/28 mpg (όσο το 1.8Τ)

                        Tις τιμές αυτές μπορείς να τις δείς στα επίσημα web sites απο τις εταιρείες.
                        Eπίσης όπως προφανώς υπάρχουν εδώ πολλοί μεγάλοι κινητήρες με χαμηλή υποδύναμη γιατί είναι παλιάς τεχνολογίας το ίδιο υπάρχουν και στην Ευρώπη! Δεν είναι οτι εκεί έίναι όλοι καινούργιο με τρομερές υποδυνάμεις απο τα 1.8lt! Συν του ότι για εμεάν μεγάλο ρόλο παίζει η ροπή.

                        Mε εκτίμηση,
                        Δημήτρης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                        • D
                          dimitrios2004 last edited by

                          Ο χρήστης eizo έγραψε:
                          Δεν επεμβαίνω ξανά στη συζήτησή σας.
                          Απλά elteo είπες π.χ. ότι στις ΗΠΑ
                          έχουν αρχαίους-αναξιόπιστους κινητήρες
                          και ο dimitrios2004 ανέφερε παράδειγμα
                          σύγκρισης Corvette-Subaru,ολοκληρώνοντας
                          με τη φράση 'να οι αρχαίοι κινητήρες!'.
                          Γι'αυτό είπα μην ξεκινήσει πάλι καμιά
                          διαμάχη,από αυτές που συνηθίζονται
                          εδώ μέσα..
                          Συγγνώμη για την παρέμβαση.

                          Εγώ απλά έγραψα κατα λέξη :
                          'Είναι η αρχαία τεχνολογία των κινητήρων '
                          Με χαμόγελο στο τέλος..
                          humor έκανα.
                          Και πάλι συγνώμη
                          Είναι νομίζω πολύ ενδιαφέρον να βλέπουμε σε μία συζήτηση τη διαφορετική φιλοσοφία που υπάρχει στις δύο ηπείρους.

                          Με εκτίμηση,
                          Δημήτρης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                            Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                            Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                            Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                            Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              titsataki last edited by

                              Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                              Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                              Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                              Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                              Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                              Και μαντεψε πως ειναι η οικονομια βενζινης με αυτες τις μηχανες.
                              Πολυ καλη.

                              Νικος

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                titsataki last edited by

                                Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:

                                Εμένα προσωπικά Δημήτρη δεν με πειράζει...μου αρέσει να ανταλλάσω απόψεις με ανθρώπους που ζουν σε άλλη ήπειρο.

                                Απλά καλό είναι να μην είσαι απόλυτος στις διατυπώσεις σου!

                                Αλλά 5.7 lt μοτέρ με τόσο χαμηλή κατανάλωση..δεν μπορώ να το πιστέψω!
                                Επίσης σου ανέφερα για τους κινητήρες ότι αρκετοί δεν είναι στην αιχμή της τεχνολογίας...ΟΧΙ ΟΛΟΙ!

                                Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα από ένα μεσσαίο αυτοκίνητο με ένα 3λιτρο-4λιτρο κινητήρα..?

                                Γιατί η Σεβρό δεν είναι και αντιπροσωπευτικό δείγμα..

                                Συγνώμη αν σου φάνηκα απόλυτος, αλλά για παράδειγμα την κατανάλωση της Corvette μπορείς να την δείς και εσύ απο το επίσημο site. Γιατί δεν το πιστεύεις;

                                Άλλα παραδείγματα είναι:
                                Subaru STI 2.5lt 18/24 mpg
                                Αudi A8 4.2lt 17/24 mpg
                                BMW 330 3lt 20/29 mpg
                                ΒΜW 545 4.5lt 17/25 mpg
                                Focus ZX4 ST 2.3lt 23/32 mpg
                                Mustang V6 20/29 mpg
                                Toyota Camry V6 23/32 mpg
                                Toyota Celica 1.8lt 24/33 mpg
                                Αudi A4 1.8T 20/28 mpg
                                Audi A4 3.0lt 20/28 mpg (όσο το 1.8Τ)

                                Tις τιμές αυτές μπορείς να τις δείς στα επίσημα web sites απο τις εταιρείες.
                                Eπίσης όπως προφανώς υπάρχουν εδώ πολλοί μεγάλοι κινητήρες με χαμηλή υποδύναμη γιατί είναι παλιάς τεχνολογίας το ίδιο υπάρχουν και στην Ευρώπη! Δεν είναι οτι εκεί έίναι όλοι καινούργιο με τρομερές υποδυνάμεις απο τα 1.8lt! Συν του ότι για εμεάν μεγάλο ρόλο παίζει η ροπή.

                                Mε εκτίμηση,
                                Δημήτρης

                                Και μερικα Αμερικανικα με τις 'αρχαιες μηχανες'

                                Dodge Magnum 5,4 λιτρα μηχανη 17 mpg / 24 mpg
                                Cadillac CTS 3,6 λιτρα 19 mpg / 26 mpg
                                Chrysler 300 3,5 λιτρα 19 mpg / 27 mpg
                                Lincoln LS 3 λιτρα 20 mpg / 26 mpg

                                Εννοειται οτι η ροπη ειναι αυτο που μετραει.
                                φυσικα και ξερουμε τον τυπο (formula)

                                                                Torque * RPM
                                
                                    Horsepower      =       ------------
                                
                                                                         5252
                                

                                http://www.ls1.com/handt.htm

                                Και να και μερικα ακομα ευρωπαικα που μαλλον δεν συμφωνουν οτι δεν χρειαζονται τα πολλα κυβικα και τους οχτακυλινδρους κινητηρες:

                                Maserati Coupe 4,2 λιτρα 11 mpg / 17 mpg
                                Jaguar S-Type R 4,2 λιτρα δεν αναφερεται καταναλωση
                                Volkswagen Phaeton 4,2 λιτρα 16 mpg / 22 mpg

                                Νικος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  antiriad last edited by

                                  Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                  Εμένα προσωπικά Δημήτρη δεν με πειράζει...μου αρέσει να ανταλλάσω απόψεις με ανθρώπους που ζουν σε άλλη ήπειρο.

                                  Απλά καλό είναι να μην είσαι απόλυτος στις διατυπώσεις σου!

                                  Αλλά 5.7 lt μοτέρ με τόσο χαμηλή κατανάλωση..δεν μπορώ να το πιστέψω!
                                  Επίσης σου ανέφερα για τους κινητήρες ότι αρκετοί δεν είναι στην αιχμή της τεχνολογίας...ΟΧΙ ΟΛΟΙ!

                                  Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα από ένα μεσσαίο αυτοκίνητο με ένα 3λιτρο-4λιτρο κινητήρα..?

                                  Γιατί η Σεβρό δεν είναι και αντιπροσωπευτικό δείγμα..

                                  Δεν ρωτάς και εμένα που έβαλα 5.7L στο 85' Volvo μου. Πραγματικά στον ανοιχτό δρόμο έβγαζα 26MPG αντι για 25MPG στο 2.3 Moter. Τώρα στην πόλη άμα δεν τον πάταγα έβγαζα 19-20MPG αντι για 20-21 στο 2.3. Μικρή διαφορά έως ασύμαντη. Οι Turbo κινητήρες είναι αρκετά πιο διψασμένοι για βετζίνη απο κανονικούς.

                                  Με λίγα λόγια δεν είναι θέμα μηχανής αλλά βάρους αυτοκινήτου. Το 5.7L της GM ήταν μόλις 140LBS πιο βαρή απο το Stock 2.3 της Volvo μαζί με την τουρμπίνα και το Intercooler. Η φάση είναι πως το Lexus IS300 μιας φίλης μου 'καιει' ποιο πολή απο το 5.7L μου και το αμάξι της είναι 200-300LBS ποιο βαρή απο το δικό μου. Πράγμα που φένεται σχεδόν απίστευτο.

                                  Μην μου πεί κανείς τιποτα για του Αμερικάνικούς V8 με μόνο εκκεντροφόρο γιατι δεν υπάρχει καμια συγκρίση...είνα κλάσεις ανώτεροι απο του ευρωπαικούς, γιαπωνέζικούς. Οι αμερικάνικοι εξακύλινδροι είναι για τα μπάζα.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    griever last edited by

                                    apo oti akoustike kai i kainouria BMW seira 1 (h hatchback) den 8a einai dia8esimi stis USA.Kati logiko vevaia...afou i seira 3 8ewreitai mikro oikogeneiako,poios o logos yparksis gia tin 1

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitrios2004 last edited by

                                      Ο χρήστης GrieveR έγραψε:
                                      apo oti akoustike kai i kainouria BMW seira 1 (h hatchback) den 8a einai dia8esimi stis USA.Kati logiko vevaia...afou i seira 3 8ewreitai mikro oikogeneiako,poios o logos yparksis gia tin 1

                                      Η 3 δεν θεωρείτε μικρό οικογενειακό. Δεν θεωρείται καθόλου οικογενειακό
                                      Αλλά υπάρχουν αυτοκίνητα μικρά και εδώ όπως το mini cooper.. Περισσότερο έχει να κάνει με μόδα και όχι με ανάγκη αγοράς μικρού, αφού το Mini cooper είναι πολύ ακριβό σχετικά με άλλα αυτοκίνητα.

                                      Με εκτίμηση,
                                      Δημήτρης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Q
                                        quatropower last edited by

                                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:

                                        Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                                        Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                        Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                                        Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                                        Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                                        Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                                        Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dimitrios2004 last edited by

                                          Ο χρήστης QuatroPower έγραψε:

                                          Όσο για τα κυβικά-Hp δεν είμαι σίγουρος, αλλά έχω την εντύπωση οτι απο μικρούς κινητήρες βγαίνει μεγαλύτερο hp/lt ευκολότερα. Κάποιος που γνορίζει καλύτερα άς μας πεί. Ίσως να έχω λάθος εντύπωση.

                                          Όντως έτσι είναι. Έχει να κάνει με τους ρυθμούς περιστροφής. Οι μικροί κινητήρες μπορούν να ανεβάσουν παραπάνω στροφές το οποίο ισοδυναμεί με μεγαλύτερη ιπποδύναμη.

                                          Για παράδειγμα οι μοτοσυκλέτες επιδόσεων έχουν ειδική απόδοση πάνω απο 150 άλογα/λίτρο.
                                          Τα τηλεκατευθυνόμενα έχουν 700-1000+ άλογα/λίτρο (3.5 κυβικά - 2.5 άλογα στις 35,000 στροφές)

                                          Αυτο που λες ισχυει οι μικροι κινητηρες εχουν μικροτερη αδρανεια και 'στροφάρουν' καλύτερα.

                                          Ομως : BMW M3-->343hp 3,2L AUDI 3,0L-->250hp ALFA 3,0L-->250hp
                                          Τη στιγμη που τα αμερικανικα 3λιτρα πρεπει να παιζουν γυρω στα 200(και αν)

                                          Η Μ3 δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα 3lt. Η 330 έχει 235hp.
                                          To Audi 3.0 lt έχει 220hp και όχι 250hp

                                          Tα Αμερικάνικα V6 στα 3.0 lt έχουν ίδιο hp με τα Ευρωπαικά και αρκετό περισσότερο πολλές φορές. Εκεί όμως που πραγματικά είναι καταπληκτικά είναι τα V8 που ειναι και ο πιο συνηθισμένος τύπος Αμερικάνικου κινητήρα.

                                          Mερικά τυχαία παραδείγματα..

                                          Chrysler 2.7 lt 200hp
                                          ΒΜW 2.5 lt 184 hp
                                          VW Passat 2.8 lt 190hp
                                          Audi 3.0lt 220 hp
                                          Mercedes 3.2 lt 215 hp

                                          Φυσικά και υπάρχουν και παλιοί κινητήρες, αλλά το οραίο είναι οτι στα US αυτοκίνητα παίρνεις πολύ hp για λίγα χρήματα. Επίσης σε V8 βγάζουν συνήθως περισσότερο hp απο τα Ευρωπαικά.

                                          Φιλικα
                                          Δημήτρης

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • W
                                            wantone last edited by

                                            Z06 kai CTS-V stous 400+ ippous apo 5.7lt. Mageia....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr