-
Καλησπέρα σε όλους.
Αγόρασα ένα Νissan Sunny απο χέρι (N14, 1.6 , 1992).
Ασυνήθιστος απο τέτοιους κινητήρες (καταλυτ.16V 'ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ'- συγγνώμη αν το έγραψα λάθος ) με προβληματίζει το ξεκίνημα,αφού μια στις τρεις δεν παίρνει μπρος με την πρώτη ,κι όταν παίρνει πειράζω και το πεντάλ του γκαζιού.
Αφού βεβαιώθηκα οτι ηλεκρολογικά έιναι Ο.Κ. με νέα μπαταρία,δυναμό κ.λ.π. και το βιβλίο του αυτοκινήτου περισσότερο με μπέρδεψε οπου γράφει για την εκκίνηση πως πατάω γκάζι και πότε, ξέρει κανείς να με κατατοπίσει με 1-2-3 βήματα πως ξεκινάω?
Συγγνώνη για την ασχετοσύνη, είχα ένα injection αυτοκίνητο οπου απλά γύριζα τη μίζα,συμπλεκτης και έπαιρνε μπρος , και φυσικά απαγορεύεται το γκάζι!
Το περίεργο είναι πως εκκινεί αμέσως οταν κανει κρύο,ή έχει αρκετές ώρες ο κινητήρας σβηστός!
'Οταν κανει ζέστη, ή με συνεχόμενες εκκινήσεις, δύσκολα παίρνει μπρος...
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι οτι πρέπει να 'μαρσάρω' το γκαζι,ή να το παίξω λίγο πριν γυρίσω τη μίζα ? -
Καλησπέρα σε όλους.
Αγόρασα ένα Νissan Sunny απο χέρι (N14, 1.6 , 1992).
Ασυνήθιστος απο τέτοιους κινητήρες (καταλυτ.16V 'ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ'- συγγνώμη αν το έγραψα λάθος ) με προβληματίζει το ξεκίνημα,αφού μια στις τρεις δεν παίρνει μπρος με την πρώτη ,κι όταν παίρνει πειράζω και το πεντάλ του γκαζιού.
Αφού βεβαιώθηκα οτι ηλεκρολογικά έιναι Ο.Κ. με νέα μπαταρία,δυναμό κ.λ.π. και το βιβλίο του αυτοκινήτου περισσότερο με μπέρδεψε οπου γράφει για την εκκίνηση πως πατάω γκάζι και πότε, ξέρει κανείς να με κατατοπίσει με 1-2-3 βήματα πως ξεκινάω?
Συγγνώνη για την ασχετοσύνη, είχα ένα injection αυτοκίνητο οπου απλά γύριζα τη μίζα,συμπλεκτης και έπαιρνε μπρος , και φυσικά απαγορεύεται το γκάζι!
Το περίεργο είναι πως εκκινεί αμέσως οταν κανει κρύο,ή έχει αρκετές ώρες ο κινητήρας σβηστός!
'Οταν κανει ζέστη, ή με συνεχόμενες εκκινήσεις, δύσκολα παίρνει μπρος...
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι οτι πρέπει να 'μαρσάρω' το γκαζι,ή να το παίξω λίγο πριν γυρίσω τη μίζα ? -
Καλησπέρα σε όλους.
Αγόρασα ένα Νissan Sunny απο χέρι (N14, 1.6 , 1992).
Ασυνήθιστος απο τέτοιους κινητήρες (καταλυτ.16V 'ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπυρατέρ'- συγγνώμη αν το έγραψα λάθος ) με προβληματίζει το ξεκίνημα,αφού μια στις τρεις δεν παίρνει μπρος με την πρώτη ,κι όταν παίρνει πειράζω και το πεντάλ του γκαζιού.
Αφού βεβαιώθηκα οτι ηλεκρολογικά έιναι Ο.Κ. με νέα μπαταρία,δυναμό κ.λ.π. και το βιβλίο του αυτοκινήτου περισσότερο με μπέρδεψε οπου γράφει για την εκκίνηση πως πατάω γκάζι και πότε, ξέρει κανείς να με κατατοπίσει με 1-2-3 βήματα πως ξεκινάω?
Συγγνώνη για την ασχετοσύνη, είχα ένα injection αυτοκίνητο οπου απλά γύριζα τη μίζα,συμπλεκτης και έπαιρνε μπρος , και φυσικά απαγορεύεται το γκάζι!
Το περίεργο είναι πως εκκινεί αμέσως οταν κανει κρύο,ή έχει αρκετές ώρες ο κινητήρας σβηστός!
'Οταν κανει ζέστη, ή με συνεχόμενες εκκινήσεις, δύσκολα παίρνει μπρος...
Αυτό που δεν κατάλαβα είναι οτι πρέπει να 'μαρσάρω' το γκαζι,ή να το παίξω λίγο πριν γυρίσω τη μίζα ? -
Το manual δίνει σαφείς οδηγίες:
Όταν ο κινητήρας είναι κρύος, πατάς αργά ως το τέρμα το πεντάλ του γκαζιού μια φορά, το αφήνεις και μετά γυρνάς το κλειδί χωρίς να αγγίζεις το γκάζι. Το αμάξι παίρνει μπρος και ανεβάζει στροφές (μέχρι και πάνω από 2.500, αν έχει πολύ κρύο), οι οποίες πέφτουν χαμηλότερα μόλις ξανακουμπήσεις το γκάζι. Αν πας να βάλεις μπρος σε πολύ κρύο χωρίς να κάνεις αυτή τη διαδικασία κατά κανόνα παίρνει, αλλά αρχικά διστάζει να κρατήσει σταθερό ρελαντί.
Όταν ο κινητήρας είναι ζεστός, η διαδικασία του manual λέει να πατάς το γκάζι μέχρι τη μέση κι έχοντάς το πατημένο να γυρνάς το κλειδί της μίζας. Μόλις αρπάξει ο κινητήρας, αφήνεις το γκάζι. Η εμπειρία δείχνει ότι όταν είναι ζεστό το αμάξι παίρνει και χωρίς γκάζι, αλλά μπορεί να θελήσει μιζάρισμα 3-4 δευτερόλεπτα.
-
Aυτό γράφει και στο βιβλίο, απλά δεν ξεκαθάριζε πόσο το πατάω.
Νόμιζα οτι πρέπει να παίζω αρκετά πανω-κατω με το πεντάλ γκαζιού.
Ξέχασα να συμπληρώσω στο πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση ,** δεν κουμπώνει η πρώτη** για να ξεκινήσω(χρειάζεται προσπάθειες και παίξιμο με το συμπλέκτη & επιλογέα).
Καταλαβαίνω τώρα απο την απάντηση σου οτι συμβαίνει λόγω των υψηλών στροφών? Η κάνω λάθος ?
Που σημαίνει πρέπει να περιμένω να κατέβουν οι στροφές? (ή ξεκινώ με δευτέρα... ) -
Δες ευκαιρια για να ρωτησω και γω... Σε καινούργιο αυτοκίνητο του 2002 με ecotec κινητηρα βενζινης ανέκαθεν βάζω μπροστα μόνο με πατημενο συμπλεκτη χωρις να παταω γκαζι. Απ' όσο θυμαμαι, παντα θέλει λίγο μιζαρισμα μέχρι να παρει, δηλαδη δεν είναι 'τσακμακι' όπως το almera που ειδα πριν λίγες μερες ενός φίλου μου. ( 2001) Αναρωτιεμαι αν εχουν καποια διαφορα κατασκευαστική ή φταιει το made in german vs made in japan .
-
εδω εχω και εγω απορια, σε mazda του 1992 οταν οταν παω να το ξεκινησω κατευθειαν χωρις να παταω γκαζι παιρνει αλλα εχει ακανονιστο ρελαντι και πολλες φορες σβηνει, manual δυστηχως δεν εχω... νομιζα πως αφου εχει αυτοματο τσοκ δεν χρειαζεται γκαζι ή μηπως οχι?
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Aυτό γράφει και στο βιβλίο, απλά δεν ξεκαθάριζε πόσο το πατάω.
Νόμιζα οτι πρέπει να παίζω αρκετά πανω-κατω με το πεντάλ γκαζιού.
Ξέχασα να συμπληρώσω στο πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση ,** δεν κουμπώνει η πρώτη** για να ξεκινήσω(χρειάζεται προσπάθειες και παίξιμο με το συμπλέκτη & επιλογέα).
Καταλαβαίνω τώρα απο την απάντηση σου οτι συμβαίνει λόγω των υψηλών στροφών? Η κάνω λάθος ?
Που σημαίνει πρέπει να περιμένω να κατέβουν οι στροφές? (ή ξεκινώ με δευτέρα... )Όταν είναι κρύο, το πατάς τέρμα μία φορά και το αφήνεις και μετά βάζεις μπρος χωρίς να πατάς. Όταν είναι ζεστό, το πατάς ως τη μέση περίπου, γυρνάς κλειδί με το γκάζι μισοπατημένο και μόλις πάρει μπρος το αφήνεις.
Όταν βάλεις μπρος κρυο και σου ανεβάσει πολλές στροφές (πάνω από 2.000), μπορείς μετά από λίγα δευτερόλεπτα να 'χτυπήσεις' ελαφρά το γκάζι, οπότε οι στροφές πέφτουν γύρω στις 1.300. Το ότι δεν κουμπώνει η πρώτη δείχνει κάποια φθορά στο κιβώτιο ή στο συμπλέκτη. -
Ο χρήστης swiftakias_ έγραψε:
εδω εχω και εγω απορια, σε mazda του 1992 οταν οταν παω να το ξεκινησω κατευθειαν χωρις να παταω γκαζι παιρνει αλλα εχει ακανονιστο ρελαντι και πολλες φορες σβηνει, manual δυστηχως δεν εχω... νομιζα πως αφου εχει αυτοματο τσοκ δεν χρειαζεται γκαζι ή μηπως οχι?Απ' ό,τι έχω καταλάβει στο Sunny το 'κόλπο' με το γκάζι το χρειάζεται γιατί το ηλεκτρονικό καρμπυρατέρ μπορεί μεν να εμπλουτίσει το μίγμα όταν είναι κρύο, αλλά δεν έχει τρόπο να ανεβάσει αρκετά το ρελαντί. Κάτι σαν ημιτελές τσοκ. Για το λόγο αυτό χρειάζεται την πεταλιά (είχα διαβάσει και το μηχανισμό στο Service manual αλλά δεν τον θυμάμαι τώρα, αν το δω κάποια στιγμή θα το γράψω).
Αν και το δικό σου είναι με καρμπυρατέρ, πιθανόν να χρειάζεται να κάνεις κάτι ανάλογο... -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Aυτό γράφει και στο βιβλίο, απλά δεν ξεκαθάριζε πόσο το πατάω.
Νόμιζα οτι πρέπει να παίζω αρκετά πανω-κατω με το πεντάλ γκαζιού.
Ξέχασα να συμπληρώσω στο πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση ,** δεν κουμπώνει η πρώτη** για να ξεκινήσω(χρειάζεται προσπάθειες και παίξιμο με το συμπλέκτη & επιλογέα).
Καταλαβαίνω τώρα απο την απάντηση σου οτι συμβαίνει λόγω των υψηλών στροφών? Η κάνω λάθος ?
Που σημαίνει πρέπει να περιμένω να κατέβουν οι στροφές? (ή ξεκινώ με δευτέρα... )Όταν είναι κρύο, το πατάς τέρμα μία φορά και το αφήνεις και μετά βάζεις μπρος χωρίς να πατάς. Όταν είναι ζεστό, το πατάς ως τη μέση περίπου, γυρνάς κλειδί με το γκάζι μισοπατημένο και μόλις πάρει μπρος το αφήνεις.
Όταν βάλεις μπρος κρυο και σου ανεβάσει πολλές στροφές (πάνω από 2.000), μπορείς μετά από λίγα δευτερόλεπτα να 'χτυπήσεις' ελαφρά το γκάζι, οπότε οι στροφές πέφτουν γύρω στις 1.300. Το ότι δεν κουμπώνει η πρώτη δείχνει κάποια φθορά στο κιβώτιο ή στο συμπλέκτη.Ολόσωστος !!!
Έτσι λειτουργεί και η Beta της υπογραφής -
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Aυτό γράφει και στο βιβλίο, απλά δεν ξεκαθάριζε πόσο το πατάω.
Νόμιζα οτι πρέπει να παίζω αρκετά πανω-κατω με το πεντάλ γκαζιού.
Ξέχασα να συμπληρώσω στο πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση ,** δεν κουμπώνει η πρώτη** για να ξεκινήσω(χρειάζεται προσπάθειες και παίξιμο με το συμπλέκτη & επιλογέα).
Καταλαβαίνω τώρα απο την απάντηση σου οτι συμβαίνει λόγω των υψηλών στροφών? Η κάνω λάθος ?
Που σημαίνει πρέπει να περιμένω να κατέβουν οι στροφές? (ή ξεκινώ με δευτέρα... )Όταν είναι κρύο, το πατάς τέρμα μία φορά και το αφήνεις και μετά βάζεις μπρος χωρίς να πατάς. Όταν είναι ζεστό, το πατάς ως τη μέση περίπου, γυρνάς κλειδί με το γκάζι μισοπατημένο και μόλις πάρει μπρος το αφήνεις.
Όταν βάλεις μπρος κρυο και σου ανεβάσει πολλές στροφές (πάνω από 2.000), μπορείς μετά από λίγα δευτερόλεπτα να 'χτυπήσεις' ελαφρά το γκάζι, οπότε οι στροφές πέφτουν γύρω στις 1.300. Το ότι δεν κουμπώνει η πρώτη δείχνει κάποια φθορά στο κιβώτιο ή στο συμπλέκτη.Tώρα με ανησύχησες!
Μιλάς για απλή φθορά λόγω παλαιότητας ή για βλάβη? Πιστεύεις πρεπει να το παω για έλεγχο? Απλά φοβάμαι τα χειρότερα, για δίσκο-πλατώ-κιβώτιο...
Η πρωτη κουμπώνει με αρκετό παίξιμο του συμπλέκτη,μάλιστα κουμπώνει με πολύ λίγο πατημένο το συμπλέκτη, ενώ με πολύ πατημένο... βρίσκω τοίχο, δεν μπαίνει στη θέση της...
Και μόνο φυσικά όπως είπα, στην κρύα εκκίνηση.
Κατα τα άλλα ένας απο τους λόγους που το αγόρασα είναι γιατί μου έκανε εντύπωση ο επιλογέας,που είναι σαν να παίζεις ηλεκτρονικό παιχνίδι με joystick! Για τόσο απλό,και τέτοια ακρίβια μιλάμε, δεν ξέρω ίσως εμένα μου φάνηκε έτσι, συνηθησμένος όπως ήμουν μόνο με Γερμανικά αυτοκίνητα... Εκτός κι αν είναι τυχαίο. -
Έχει καλό κιβώτιο όντως. Η νορμάλ συμπεριφορά είναι να παίρνει αθόρυβα και σχετικά εύκολα την πρώτη έστω και αν τη βάλεις με κρύο και 2500σαλ (αν και όπως σου είπα, αυτό δε χρειάζεται, γιατί ρίχνεις τις στροφές αγγίζοντας ελαφρά το γκάζι).
Κάποια φθορά υπάρχει σε σασμάν ή συμπλέκτη και το κάνει αυτό. Πόσα χιλιόμετρα έχει; -
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Aυτό γράφει και στο βιβλίο, απλά δεν ξεκαθάριζε πόσο το πατάω.
Νόμιζα οτι πρέπει να παίζω αρκετά πανω-κατω με το πεντάλ γκαζιού.
Ξέχασα να συμπληρώσω στο πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση ,** δεν κουμπώνει η πρώτη** για να ξεκινήσω(χρειάζεται προσπάθειες και παίξιμο με το συμπλέκτη & επιλογέα).
Καταλαβαίνω τώρα απο την απάντηση σου οτι συμβαίνει λόγω των υψηλών στροφών? Η κάνω λάθος ?
Που σημαίνει πρέπει να περιμένω να κατέβουν οι στροφές? (ή ξεκινώ με δευτέρα... )Όταν είναι κρύο, το πατάς τέρμα μία φορά και το αφήνεις και μετά βάζεις μπρος χωρίς να πατάς. Όταν είναι ζεστό, το πατάς ως τη μέση περίπου, γυρνάς κλειδί με το γκάζι μισοπατημένο και μόλις πάρει μπρος το αφήνεις.
Όταν βάλεις μπρος κρυο και σου ανεβάσει πολλές στροφές (πάνω από 2.000), μπορείς μετά από λίγα δευτερόλεπτα να 'χτυπήσεις' ελαφρά το γκάζι, οπότε οι στροφές πέφτουν γύρω στις 1.300. Το ότι δεν κουμπώνει η πρώτη δείχνει κάποια φθορά στο κιβώτιο ή στο συμπλέκτη.Tώρα με ανησύχησες!
Μιλάς για απλή φθορά λόγω παλαιότητας ή για βλάβη? Πιστεύεις πρεπει να το παω για έλεγχο? Απλά φοβάμαι τα χειρότερα, για δίσκο-πλατώ-κιβώτιο...
Η πρωτη κουμπώνει με αρκετό παίξιμο του συμπλέκτη,μάλιστα κουμπώνει με πολύ λίγο πατημένο το συμπλέκτη, ενώ με πολύ πατημένο... βρίσκω τοίχο, δεν μπαίνει στη θέση της...
Και μόνο φυσικά όπως είπα, στην κρύα εκκίνηση.
Κατα τα άλλα ένας απο τους λόγους που το αγόρασα είναι γιατί μου έκανε εντύπωση ο επιλογέας,που είναι σαν να παίζεις ηλεκτρονικό παιχνίδι με joystick! Για τόσο απλό,και τέτοια ακρίβια μιλάμε, δεν ξέρω ίσως εμένα μου φάνηκε έτσι, συνηθησμένος όπως ήμουν μόνο με Γερμανικά αυτοκίνητα... Εκτός κι αν είναι τυχαίο.μαλλον εχει προβλημα το συνγχρονιζε του κιβωτιου.....αλλαξε βαλβολινες και ισως κερδισεις κατι στο κουμπωμα
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Έχει καλό κιβώτιο όντως. Η νορμάλ συμπεριφορά είναι να παίρνει αθόρυβα και σχετικά εύκολα την πρώτη έστω και αν τη βάλεις με κρύο και 2500σαλ (αν και όπως σου είπα, αυτό δε χρειάζεται, γιατί ρίχνεις τις στροφές αγγίζοντας ελαφρά το γκάζι).
Κάποια φθορά υπάρχει σε σασμάν ή συμπλέκτη και το κάνει αυτό. Πόσα χιλιόμετρα έχει;Kοίτα, έχει ιστορία.Ο κινητήρας είναι καινούριος,μπήκε το 2000(κάηκε ο προηγούμενος) και έχει(όπως ισχυρίζεται ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) 100.000 χλμ .
Εγώ ξέρω οτι το κοντέρ γράφει 295.000 χλμ...
Ωστόσο είναι σε πολύ καλή κατάσταση,γενικά. -
Ε, αν έχει πάντως 300.000χλμ το σασμάν λογικό είναι να θέλει κάποια επισκευή.
Σχετικά τώρα με το 'ημιαυτόματο τσοκ' το κοίταξα στο manual και απ ό,τι κατάλαβα δουλεύει ως εξής:
Ένα διμεταλλικό έλασμα (http://en.wikipedia.org/wiki/Bimetallic_strip) εμποδίζει την πεταλούδα του γκαζιού να κλείσει τελείως όταν η μηχανή είναι κρύα. Ο μηχανισμός είναι έτσι φτιαγμένος ώστε η δύναμη του ελάσματος δεν αρκεί για να ανοίξει την πεταλούδα, αλλά μόνο για να την κρατήσει λίγο πιο ανοιχτή απ' όσο είναι στο ρελαντί. Γι' αυτό και χρειάζεται το αρχικό πάτημα του πεντάλ, ώστε να ανοίξει η πεταλούδα και να σταθεί μετά σε μια πιο ανοιχτή θέση.
[Στα μοντέλα χωρίς καταλύτη (δεν εισήχθησαν στην Ελλάδα) το έλασμα αυτό ελέγχει το σύστημα του τσοκ (στην ουσία, 'σηκώνεις' τσοκ πατώντας το πεντάλ και αυτό μετά πέφτει αυτόματα).]
Στα καταλυτικά, το σύστημα απλά κρατά την πεταλούδα κάπως ανοιχτή (ανεβάζοντας στροφές), αλλά τον εμπλουτισμό του μίγματος τον αναλαμβάνει το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο καρμπιρατέρ.
Μόλις πάρει μπρος το μοτέρ, το έλασμα θερμαίνεται μέσω μιας αντίστασης και σταδιακά παύει να κρατά ανοιχτή την πεταλούδα.
Βέβαια, στην πράξη οι στροφές δεν πέφτουν σταδιακά ως το ρελαντί όπως στα injection - θέλει να ακουμπήσεις το γκάζι. Υποθέτω αυτό οφείλεται σε κάποιο μηχανικό περιορισμό της σχεδίασης του συστήματος. -
Φίλε μου και ο πατέρας μου ένα τέτοιο νισσαν έχει, Ν14 1,4 μοντέλο 92 . Κάτι άσχετο θέλω να ρωτήσω, πόσα λίτρα στα 100χλμ καίει το δικό σου γιατί μου φαίνεται πώς έχει αυξηθεί η κατανάλωση πολύ τελευταία και δε ξέρω για ποιόν λόγο, καίει γύρο στα 11+ λίτρα με πολύ οικονομική οδήγηση μέσα και έξω από την πόλη, λάδια βάζει Aral 10-40 ημισυνθετικά και έχουμε λάστιχα pirreli p4 cinturato
-
Το δικό μας ανέκαθεν έκαιγε τα άντερά του. Δεν έχω μετρήσει με ακρίβεια, αλλά έχω την αίσθηση ότι στην πόλη ή με λίγο νευρική οδήγηση, περνάει τα 10 λίτρα για πλάκα. Τώρα με πολύ σύνεση στην εθνική, πρέπει να πέφτει κάτω από τα 10, ίσως και κοντά στα 9. Αλλά αυτό είναι η εξαίρεση. Γενικώς το αμάξι καίει πολύ, θυμάμαι μάλιστα και σε κάθε συγκριτικό τεστ της εποχής έβγαινε τελευταίο ή το πολύ προτελευταίο στον τομέα της οικονομίας.
Πάντως αν θυμάμαι καλά, το καρμπιρατέρ παρότι 'ηλεκτρονικό' και παρότι συνεργάζεται με αισθητήρα λ, έχει μια βίδα για τη χειροκίνητη ρύθμιση του μονοξειδίου. Μήπως χρειάζεσαι από κει κάποια ρύθμιση;
-
Αν ειναι καρμπυρατεράτο , θέλει λίγο πάτημα στο γκάζι όπωςπεριέργαψαν πιο πάνω για να πάρει μπροστά. Αυτό ειναι περίπου ιδια διαδικασία για όλα τα καρμπυρατερατα. Το ηλεκτρονικόν του θέματος ειναι ότι προσπάθησαν να κάνουν μια βελτίωση για την καλύτερη εκπομπή ρύπων λίγο πριν γυρίσουν σε ψεκασμό.
΄Για την δυσκολία στο κιβώτιο ειτε αλλαξε βαλβολίνες ειτε τα υγρά του υδραυλικού συμπλέκτη αν δεν τα έχεις αλλάξει πρόσφατα ( πρεπει να ειναι το ίδιο κύκλωμα με τα φρένα) . Αν δεν βελτιωθει η κατάσταση τότε κοιτάς το κιβώτιο. Το πιο πιθανό ειναι να ειναι απο θγρα το θέμα γιατι αν ήταν το κιβώτιο θα στο έκανε οχι μόνο κρύο αλλα παντου.
-
Το Ν14 έχει μηχανικό συμπλέκτη, με ντίζα.
-
Επειδή είχα το αμάξι αυτό για 15 χρόνια, όλα αυτά που περιγράφετε μου είναι πρωτόγνωρα. Το αμάξι μέχρι τα 180,000 έπαιρνε τσακμάκι και οι ταχύτητες ήταν ανέκαθεν βελούδο. Το μόνο χαρακτηριστικό ήταν το παίξιμο με οτν επιλογέα αλλά μόνο για την όπισθεν
Μάλλον θα θέλει καθάρισμα το καρπυρατέρ και στο κιβώτιο έλεγξε βαλβολίνες (θέλει 75-90) -
Ο χρήστης kospapad έγραψε:
Το μόνο χαρακτηριστικό ήταν το παίξιμο με οτν επιλογέα αλλά μόνο για την όπισθενΔηλαδή;
Ξεκίνημα κινητήρα