-
Οι πρωτες κατασκοπευτικες φωτογραφιες του αυτοκινητου...
http://www.spyshots.nl/SpyShots/Volvo_V ... e?fotoid=1Φαινετε ξεκαθαρα η πιο σπορ γραμμη σε σχεση με τα σημερινα estate της εταιρειας
-
Οι πρωτες κατασκοπευτικες φωτογραφιες του αυτοκινητου...
http://www.spyshots.nl/SpyShots/Volvo_V ... e?fotoid=1Φαινετε ξεκαθαρα η πιο σπορ γραμμη σε σχεση με τα σημερινα estate της εταιρειας
-
Οι πρωτες κατασκοπευτικες φωτογραφιες του αυτοκινητου...
http://www.spyshots.nl/SpyShots/Volvo_V ... e?fotoid=1Φαινετε ξεκαθαρα η πιο σπορ γραμμη σε σχεση με τα σημερινα estate της εταιρειας
-
Ωραιο....πρεπει να ειναι....και επιθετικη γραμμη βλεπω για SW....
-
Ωραίο σχήμα για SW. Αν έχουν και σκέψεις για XC (Crossover) έκδοση με 4κίνηση, υπερυψωμένο αμάξωμα και 1,6Τ ... τότε η πρόταση θα είναι πολύ καλή.
Πλέον όλα τα SW των εταιριών φροντίζουν να τα φτιάχνουν όμορφα και με σπορτιβ γραμμές. Έξω πάνε καλά αλλά όταν γίνει συνείδηση και στους Έλληνες τότε θα καταλάβουν και αυτοί πως συνδυάζεται η όμορφη εμφάνιση με την λειτουργικότητα. -
Νεες φωτο κατα τη διαρκεια δοκιμων..
-
Παιζουν και εδω κατι προσχεδια...photoshop....κλπ
http://volvov60.blogspot.com/2009/11/re ... ealed.html
-
Νάτο και χωρίς καμουφλαζ..
linkάψογο!! σαν πιο αεροδυναμικό XC60
-
Πανεμορφο.....!!!!!...για να δουμε τωρα με την κινεζικη διοικηση.....τη πορεια θα ακολουθησει...η Volvo....
-
Και χωρίς καμουφλάζ:
-
hmmm πολυ χαμηλο φαινεται μπροστα...
-
-
Αψογο σε εμφανιση, το προτιμω απο το sedan.
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Αψογο σε εμφανιση, το προτιμω απο το sedan.+1000
-
Ξεκίνησε η παραγωγή του νέου V60 στο εργοστάσιο της Τorslanda στο Γκέτεμποργκ της Σουηδίας. Έτσι μαζί με το V70 είναι το δεύτερο station που παράγεται στο εν λόγω εργοστάσιο. Το V50 εξακολουθεί να παράγεται στο εργοστάσιο της Γάνδης.
Βίντεο από τη γραμμή συναρμολόγησης του νέου V60 εδώ:
https://www.media.volvocars.com/global/ ... iaid=34698 -
μετα το volvo s60 σειρα του v60 για epic fail II .Απο επιδειξη σε αυστραλους δημοσιογραφους στην ευρωπη.Το συστημα λειτουργει κατα 75% και κατα τους υπευθυνους φταιει η καμερα που δεν λειτουργει καλα υπο ορισμενες συνθηκες αα ειπαν οτι φταιει και το dummy .Oσοι παρουν παντως το αμαξι καλο ειναι να μη στηριζονται στο συγκεκριμενο συστημα
http://www.youtube.com/watch?v=lcJ9xgBZ ... r_embedded
http://carscoop.blogspot.com/2010/09/fa ... -flub.html -
Προφανως για εσενα μια πλαστικη κουκλα μπαλονι κι ενας ανθρωπος εχουν την ιδια μαζα και συσταση....
An autopsy revealed that Volvo had discreetly inserted a small plastic panel covered in aluminium foil inside the sand bag near the inflatable dummy's feet to help the car detect the 'pedestrian'.
However, the dummy blew over in the wind before the initial doomed run and the discreet radar reflector was not put back in place correctly. Volvo also suspects a tractor and trailer directly behind the dummy -- but some distance away -- may have confused the pedestrian warning system.
However, the videos show that the tractor was only in the background during one of the three doomed runs. The video of the first run (taken from inside the car) which had the tractor in the background was yet to be uploaded onto the web when this article was published.
'The radar goes straight through the air-filled plastic dummy so we put some aluminium inside in the sandbag at the dummy's feet so the radar could detect it,' said Volvo's active safety expert Jonas Tisell.
'When the dummy was knocked over, the reflector was not facing exactly the right way and instead the system detected the tractor directly in line of sight in the background.
'The camera told the system that there might be a pedestrian there because it detected the shape of a human, but when the radar went to search for it, it only picked up a faint signal for the dummy and got a more solid signal for the tractor.'
Despite fiddling with the dummy and its stand, Tisell said Volvo had not 'cheated' the test.
'The problem with an inflatable dummy is that it's plastic and has air inside. The radar needs an echo, it looks for the body mass, and the radar doesn't bounce off an inflatable dummy. It cannot see it. It sees through it. So we added a radar reflector -- a 10cm piece of plastic covered in aluminium foil -- in the sand bag at the feet of the dummy.'
'The system works on humans. With humans you have a mass the radar can detect.'http://www.carpoint.com.au/news/2010/me ... nder-21809
Το συστημα εχει πολλους περιορισμους ακομα (καιρικες συνθηκες, αρχικη αποσταση, σχετικη ταχυτητα), γι αυτο και σε αντιθεση με τα υπολοιπα συστηματα ασφαλειας της εταιρειας, δεν προσφερεται στον βασικο εξοπλισμο καμιας εκδοσης. Σε καμια περιπτωση παντως δεν ειπαν 'κοιμησου εσυ κι ασε το αυτοκινητο να φρεναρει μονο του'..Αν καποιοι το αντιλαμβανοντε ετσι....
Ενα απο τα καλυτερα review του συστηματος...λυνει πολλες αποριες. -
τοτε αφου το ξερουν και ειναι ετσι γιατι βαζουν dummys αφου το συστημα δεν ανιχνευει τον ογκο εδω στο s60 παρομοιο συστημα δεν ανιχνευσε ολοκληρο φορτηγο.....Μαλλον τους αρεσει να παιζουν με τις πιθανοτητες και να γινονται ρεζιλι στις παρουσιασεις.....Ουτε καν στα εξτρα θα πρεπει να υπηρχε με την αποδοση του το συστημα το οποιο χρηζει βελτιωσης και εξελιξης.
-
Ο χρήστης qash70 έγραψε:
τοτε αφου το ξερουν και ειναι ετσι γιατι βαζουν dummys αφου το συστημα δεν ανιχνευει τον ογκο εδω στο s60 δεν ανιχνευσε ολοκληρο φορτηγο.....Μαλλον τους αρεσει να παιζουν με τις πιθανοτητες και να γινονται ρεζιλι στις παρουσιασεις.....Ουτε καν στα εξτρα θα πρεπει να υπηρχε με την αποδοση του το συστημα το οποιο χρηζει βελτιωσης και εξελιξης.Μα το ξερουν...
Volvo had discreetly inserted a small plastic panel covered in aluminium foil inside the sand bag near the inflatable dummy's feet to help the car detect the 'pedestrian'.
...τι να κανουν, να βαζουν πραγματικους ανθρωπους?Το θεμα με το φορτηγο και το fail του Collision Warning with Full Auto Brake (και οχι του City Safety) ηταν οτι μετα απο 100 και πλεον επιτυχημενες επιδειξεις το ιδιο πρωι, χρειαστηκε να επαναφορτησουν γρηγορα λιγο πριν την τελευταια δοκιμη την μπαταρια του αυτοκινητου. Αυτο ειχε σαν αποτελεσμα το συστημα να εμφανισει σφαλμα στον κεντρικο πινακα οργανων...Απο ολη αυτη την ιστορια μαλλον εχασε την δουλεια του αυτος που προετοιμασε το αυτοκινητο και ισως και η κουκλα, αν και δεν μπορεις να την κατηγορησεις γιατι δεν ειδε την ενδειξη στο ταμπλο
Και το ξαναλεω, επειδη εχω οδηγησει και το νεο S60 αλλα και το XC60 (ειδικα αυτο με οτι υπαρχει) οτι κανενα απο αυτα τα συστηματα δεν επεμβαινει οσο ο οδηγος κανει αυτο που πρεπει (εκτος απο το Lane Departure Warning το οποιο σπαει α%@#α, γιατι στο Ελαδισταν τη μια δεν βλεπει τις γραμμες και την αλλη βλεπει μπακλαβαδες, δεν βγαζεις και φλας....αστα!). Ουτε που καταλαβαινεις οτι υπαρχουν. Προφυλακτηρα πηγαινα στα λιμανακια με το S60, δεν εκανε κιχ!! Κατα την επιβραδυνση εχοντας τον ελεγχο του φρενου μπορεις να φτασεις χιλιοστα πριν τον προφυλακτηρα και το συστημα δεν θα επεμβει! Αν πλησιαζεις και δεν κανεις τιποτα (γκαζι, φρενο, τιμονι) τοτε μονο θα φρεναρει...
Ξαναλεω, ποτε δεν ειπαν κοιμησου κι αστο πανω μας..ολα αυτα τα συστηματα ειναι εκει για την περιπτωση που ο οδηγος δεν κανει αυτο που πρεπει.Η αποτελεσματικοτητα του Pedestrian Detection ειναι στο 80% κατα την Volvo. Καθε καινοτομα τεχνολογια εχει τα προβληματακια της τον πρωτο καιρο...Εγω λεω λοιπον οτι ειναι 50% αποτελεσματικο....ασχημο ειναι 5 στα 10 περιστατικα να μην συμβαινουν καν? Κι αν υπολογισεις και τα μειωμενα ασφαλιστρα στο εξωτερικο, δεν ειναι τοσο ασχημα τα πραγματα...
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
...τι να κανουν, να βαζουν πραγματικους ανθρωπους?
Gel βαλλιστικής, που μιμούνται τη σύσταση του ανθρώπινου ιστού και έχουν την ίδια
πυκνότητα μάζας? -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
...τι να κανουν, να βαζουν πραγματικους ανθρωπους?
Gel βαλλιστικής, που μιμούνται τη σύσταση του ανθρώπινου ιστού και έχουν την ίδια
πυκνότητα μάζας?Πιθανον.. Στο review που παρεθεσα παντως φαινεται οτι στο Αμερικα δεν ειναι φουσκωτη κουκλα.
Νέο VOLVO V60