-
Τα αποτελέσματα προς ...εκτύπωαη!!!
http://www.xwmatinos.gr/xwma/doc/10/ritswna_telika.pdfΕνα ...'χωματινο' φωτογραφικό οδοιπορικό!!!
-
Ει φιλαρακια. Ξεχαστηκαμε. Οι αγωνες ηταν γιορτες. Μερα (αγωνας), νυχτα (δοκιμες, παρεα, αφηγησεις , τσιμπουσια)
Ελατε να τους ξαναγιορτασουμε! -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ει φιλαρακια. Ξεχαστηκαμε. Οι αγωνες ηταν γιορτες. Μερα (αγωνας), νυχτα (δοκιμες, παρεα, αφηγησεις , τσιμπουσια)
Ελατε να τους ξαναγιορτασουμε!Όταν θες να κάνεις γιορτή, προετοιμάζεσαι και ανάλογα, σωστά ?
Οι γιορτές βγάζουν και σκουπίδια οπότε καλό είναι να υπάρχουν και μερικές σακούλες.
Το Σάββατο από τον τερματισμό ως το Ελενιτ δεν είχε ούτε μια ... είπα στον κριτή ότι κατεβαίνοντας θα την αφήσω στη γραμματεία και τότε εμφάνισε μια σακούλα ... έλεος ... δε θέλω να σκέφτομαι τι θέαμα θα είναι το γυμνό βουνό στολισμένο με τα σκουπίδια των φίλων το 'μηχανοκίνητου'Οι αγώνες ήταν 'γιορτή' για τους παλιούς που ζούνε ακόμα στο κάποτε.
Τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά. -
Kατά τα άλλα πάντως έχουμε γίνει παγκόσμιοι... Μπορεί να μου πει κάποιος ποιου ήταν η έμπνευση να υιοθετήσουμε τα αυτοκόλλητα με τους αριθμούς συμμετοχής σαν του wrc στο Ελλαδιστάν; Αυτός που το αποφάσισε, έχει κάτσει ποτέ κριτής σε δύσκολο σημείο, με θεατές και πέρασμα από μπροστά του με 140 χλμ/ώρα και να προσπαθεί να δει ταυτόχρονα τον αριθμό συμμετοχής και να ελέγξει και την κατάσταση γύρω του; Αλλά εδώ βέβαια συμφέρει... Λιγότερη επιφάνεια αυτοκόλλητου, λιγότερα έξοδα για την οργάνωση.
Και μια και λέμε για λιγότερα έξοδα για την οργάνωση... πόσοι γνωρίζουν οτι η ΑΛΑ κάλεσε φέτος τους μισούς σχεδόν κριτές απ' οτι κάθε χρονιά; Επάνδρωσε -λέει- κατά το ήμισι με οδηγούς αγώνων τα Κ, για να δουν την κατάσταση εκ των έσω και αυτοί και να βοηθήσουν. Ποιους οδηγούς αγώνων ρωτάω εγω; Αυτούς που δε σταματάνε στην κόκκινη σημαία;
-
Οντως το θεαμα των σκουπιδιων ειναι απαραδεκτο. Ομως και σακουλες να ειχε, μην νομιζεις οτι θα εξαλειφθει το προβλημα, απλα θα μειωθει καπως. Παντως πρεπει να αναγνωρισουμε οτι σε αυτο το κλιμα τρομοκρατιας και γενικης απαισιοδοξιας που ολοι εχουμε μπει, ειναι καλο για το αθλημα να εχει στην πρωτη φετινη αναβαση 120+ συμμετοχες, καλο καιρο και...συμπαθητικο αριθμο θεατων. Φυσικα και για τη σταση του ειδικου τυπου ειμαι απολυτως συμφωνος. Αγγαρεια κανουν οι ανθρωποι, φαινεται. Οσο για τα αυτοκολλητα στα παραθυρα, περαν της ποιοτητας τους (Lada και μειον), θα επρεπε να ειχαν ενα αλλο χρωμα (κιτρινο) για να φαινονται, εκτος αν ηταν μερος οφθαλμιατρικης εξετασης για τους θεατες.
Απο πλευρας μου θα ηθελα να ευχαριστησω τους...'εμπορους' Δημο Ριζικαρη και Τακη Γεωργακοπουλο, που δειχνουν οτι υπερβαινουν το παραδοσιακο τους ρολο και γινονται πραγματικοι βοηθοι για εναν ευκαιριακο αγωνιζομενο σαν εμενα. Ο μεν πρωτος νοικιαζει HANS και αυτο ειναι μεγαλη υποθεση για καποιον αγωνιζομενο που επιθυμει πχ να κανει μονο ενα αγωνα οποτε το 500αρικο του HANS ειναι ανασταλτικος παραγοντας. Ο δε Τακης θα μπορουσε να μου πουλησει ενα κανονικο πυροσβεστηρα (οπως του ζητησα) αλλα προσφερθηκε να μου αναγομωσει το δικο μου. 'Μπελα στο κεφαλι' του εβαλα του ανθρωπου και με εξυπηρετησε με τον καλυτερο τροπο, βαζοντας στην ακρη το απτο κερδος σε τετοιες εποχες. Τα σεβη μου...
-
Λοιπον ...επειδη βαρεθηκα την μουτζουφλια σας (ο καθε ενας μας εχει να γραψει και κατι που δεν του αρεσε παντα) σημερα θα σας πω οτι εγω ειμαι ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ μ'αυτα που ειδα στην Ριτσωνα αυτη .
Ειχα μερικα χρονακια ειναι αληθεια να ανεβω στων ΟΔΗΓΩΝ , που ως γνωστον απο εκει βλεπεις και διακρινεις τους οδηγους **με ** αρτιδια ,απ'τους οδηγους τραμπαριφες ..........
Το αγωνιστικο επιπεδο οντως εχει ανεβει πολυ ψηλα σε μεσο ορο .......
Τα νεα παιδια που εχουν αυτια και μυαλο και πανε .....κολαση .
Θα μου πεις 3 χλμ ειναι , θελει και λεμονι ? για να μαθει κανεις να παταει σωστα να φρεναρει σωστα και στριβει εκει που πρεπει ?Κι ομως σ'αυτα τα 2 λεπτα και κατι ψηλα , στους 101οδηγους που ειδα ειχα την χαρα να δω και να θαυμασω παιδια με ψηλοχρεπια αλλα και με ...τουμπανα , να τα πηγαινουν 10 στα 10 και να διορθωνουν τις ατελειες των οχηματων τους με τοση μαεστρια που το μυαλο μου εθαβε ακομα και τους ΛΟΕΜΠ με τα τελεια πολεμικα τους .....
Με ενθουσιασαν οι..... Παπαρινοπουλος , Δεγλερακια ( και οι δυο ηταν εκπληκτικοι και σε αναλογια με τα αυτοκινητα του συναγωνισμου ....ηταν αλλου) , Ντοφης , Παπαχρηστος , ο Λαζανας , ο Κατσιμης στο δευτερο , ο Αποστολου κι ο Βασιλειαδης (παρ'οτι ακομα παλευει με το κακο κρατημα του ΑΧ πραγμα απαραδεκτο μετα απο τοσα χρονια ), ο Ρενακος κλασικα με το susuki αλλα με ανοικτο καπω στο δευτερο δεν ......γινεται
Φυσικα ανεβηκαν κι αλλα παιδια και ωριμοι κυριοι αρκετα ωραια που μ'αρεσαν , αλλα γραφω αναλογικα , και με το ...τι διαθετει ο καθενας τους και συμφωνα με την πειρα τους ....
Δυστυχως πολλοι απ'αυτους που ετρεχαν ,εχουν στις αναβασεις , και δεν μπορει να αλλαζει το γενικο τοπιο των Ελληνικων αγωνων προς το καλυτερο , και η εξελιξη των ιδιων των οδηγων στα επομενα οδηγικα σταδια τους ..........οποτε , ειναι δυσκολο να πει κανεις με βεβαιοτητα οτι καποιοι απ'αυτους ειναι πλεον ολοκληρωμενοι οδηγοι αγωνων αυτοκινητου .υ.γ. Αυτο που λεει ο κυριος Regnats πιο πανω για τους αριθμους .... μπορει να εχει και δικιο .....γιατι το στυλ αυτο wrc ,συνοδευεται με μεγαλους φωσφορουχους αριθμους στο πισω παραθυρο και εγινε για αγωνες ραλλυ !
-
Ο χρήστης regnartS έγραψε:
Kατά τα άλλα πάντως έχουμε γίνει παγκόσμιοι... Μπορεί να μου πει κάποιος ποιου ήταν η έμπνευση να υιοθετήσουμε τα αυτοκόλλητα με τους αριθμούς συμμετοχής σαν του wrc στο Ελλαδιστάν; Αυτός που το αποφάσισε, έχει κάτσει ποτέ κριτής σε δύσκολο σημείο, με θεατές και πέρασμα από μπροστά του με 140 χλμ/ώρα και να προσπαθεί να δει ταυτόχρονα τον αριθμό συμμετοχής και να ελέγξει και την κατάσταση γύρω του; Αλλά εδώ βέβαια συμφέρει... Λιγότερη επιφάνεια αυτοκόλλητου, λιγότερα έξοδα για την οργάνωση.Μονο εμενα,(φανταζομαι και ποσους αλλους),με ρωτησανε 4 η 5 φορες διαφορετικοι κριτες,αν ειδα τον αριθμο συμμετοχης για να το τσεκαρουν και δεν τους εξυπηρετησα σε καμια,διοτι δεν ειχα δει..
Για τα σκουπιδια συμφωνω απολυτα,μου εκανε μαλιστα εντυπωση ο καντινιερης στην Κ-8 που με παρακαλεσε να μου δωσει μια σακουλα να την τοποθετησω στην μπαριερα,γνωριζοντας οτι κατι τετοιο δεν τον συνεφερε οικονομικα(και μαλιστα το Σαββατο,με πολυ λιγοτερο κοσμο).. -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Λοιπον ...επειδη βαρεθηκα την μουτζουφλια σας (ο καθε ενας μας εχει να γραψει και κατι που δεν του αρεσε παντα) σημερα θα σας πω οτι εγω ειμαι ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΟΣ μ'αυτα που ειδα στην Ριτσωνα αυτη .Ειχα μερικα χρονακια ειναι αληθεια να ανεβω στων ΟΔΗΓΩΝ , που ως γνωστον απο εκει βλεπεις και διακρινεις τους οδηγους **με ** αρτιδια ,απ'τους οδηγους τραμπαριφες ..........
Το αγωνιστικο επιπεδο οντως εχει ανεβει πολυ ψηλα σε μεσο ορο .......
Τα νεα παιδια που εχουν αυτια και μυαλο και πανε .....κολαση .Aπό τις λίγες φορές που θα συμφωνήσω με τον APR...
To φωνάζω καιρό τώρα, αν δείτε και σε παλιότερα θέματα για τη Ριτσώνα. Αφήστε τις χαζοφουρκέτες και πηγαίνετε στην 'οδηγών' να δείτε περάσματα. Να μην ήταν και αυτή η μπαριέρα μονίμως πεσμένη και σκάρτα 40 εκατοστά πάνω από το δρόμο...
Πάντως το πιο επικίνδυνο σημείο εκεί ΔΕΝ ειναι δεξιά στην μπαριέρα πριν την είσοδο, κάθε άλλο θα έλεγα. Εκεί που δε θα καθόμουν με τίποτα είναι στο τελείωμα της στροφής, στο εσωτερικό, όπου έχουν γινει 2-3 καλά μετά από έντονη υπερστροφή με όσα και μάλιστα μια φορά πέρασε ένα 106 ιπτάμενο πάνω από τον κριτή! Ένα δεντράκι που υπήρχε εκεί το κλάδεψε στην κορυφή του στα 2μιση μέτρα!
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
Δυστυχως πολλοι απ'αυτους που ετρεχαν ,εχουν στις αναβασεις , και δεν μπορει να αλλαζει το γενικο τοπιο των Ελληνικων αγωνων προς το καλυτερο , και η εξελιξη των ιδιων των οδηγων στα επομενα οδηγικα σταδια τους ..........οποτε , ειναι δυσκολο να πει κανεις με βεβαιοτητα οτι καποιοι απ'αυτους ειναι πλεον ολοκληρωμενοι οδηγοι αγωνων αυτοκινητου .
Mήπως εχουν ριζωσει στις αναβασεις γιατι πλεον (οπως μου ελεγε και ο φιλος μας απο τα Σπατα το πρωι) καθε Α που σεβεται τον εαυτο του δεν γινεται να μην εχει σειριακο των 15000 ευρω και καθε Ε να μην εχει 6πιστονα μπροστα και 4πιστονα φρενα πισω?
Με απλα λογια, ισως εχει πεσει πολυ χρημα στην εξελιξη των αυτοκινητων και τελικα δεν περισσευει αλλο χρημα για κατι παραπανω απο αναβασεις που ως γνωστον εχουν τις μικροτερες φθορες?
Μηπως τα χωσαμε ολα στην εξελιξη του αυτοκινητου και δεν εχουμε αλλα για την εξελιξη του ιδιου μας του εαυτου?
Φιλοσοφικες συζητησεις που εχουν ξαναγινει πολλες φορες και πουθενα δεν βγαζουν. -
Ειδες Κ.Χρήστο μου που σου ελεγα οτι υπαρχουν καλοι οδηγοι στις αναβασεις αλλα δεν μπορουν να ακολουθησουν τα Ραλλύ,λογω χρημάτων-ελευθερης ωρας? .......Ηταν μια τελεια μερα με πολλες μαχες..ΤΖΕΚΟ ΜΟΥ ΤΟ ΨΑΛΙΔΙ ΣΟΥ .... Εκπληκτικος ο Κατσαροβανεν!!...Και ΥΠΕΡΟΧΟΣ ο ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΔΕΓΛΕΡΗΣ...Ρεντ μπουλ Δημητρακη....ο ΜΠΡΟ ειχε πιει!?!
-
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Δυστυχως πολλοι απ'αυτους που ετρεχαν ,εχουν στις αναβασεις , και δεν μπορει να αλλαζει το γενικο τοπιο των Ελληνικων αγωνων προς το καλυτερο , και η εξελιξη των ιδιων των οδηγων στα επομενα οδηγικα σταδια τους ..........οποτε , ειναι δυσκολο να πει κανεις με βεβαιοτητα οτι καποιοι απ'αυτους ειναι πλεον ολοκληρωμενοι οδηγοι αγωνων αυτοκινητου .
Mήπως εχουν ριζωσει στις αναβασεις γιατι πλεον (οπως μου ελεγε και ο φιλος μας απο τα Σπατα το πρωι) καθε Α που σεβεται τον εαυτο του δεν γινεται να μην εχει σειριακο των 15000 ευρω και καθε Ε να μην εχει 6πιστονα μπροστα και 4πιστονα φρενα πισω?
Με απλα λογια, ισως εχει πεσει πολυ χρημα στην εξελιξη των αυτοκινητων και τελικα δεν περισσευει αλλο χρημα για κατι παραπανω απο αναβασεις που ως γνωστον εχουν τις μικροτερες φθορες?
Μηπως τα χωσαμε ολα στην εξελιξη του αυτοκινητου και δεν εχουμε αλλα για την εξελιξη του ιδιου μας του εαυτου?
Φιλοσοφικες συζητησεις που εχουν ξαναγινει πολλες φορες και πουθενα δεν βγαζουν.Μπορει κι ετσι να ειναι Lefτερακο μας για μια μεριδα , αλλα τοτε σιγουρα αυτοι κανουν το ακριβοτερο αγωνιστικο χιλιομετρο των ελληνικων αγωνων ...... για την ικανοποιηση επισης μια μεριδας ανθρωπων .....και δεν ειναι τους το 1,5'' διαφορα ,απο οδηγους με ενα μονο κοντο διαφορικο και ουτε καν σχεσεις .......οποτε , αν θελουμε καποια στιγμη να μαθαινει τα πραγματα κι ο κοσμος που παρακολουθει αγωνες , καλο θα ηταν αυτοι που βαζουν τις μπαρουφες με τα 240 αλογατα απ'τα 1600αρια ,να ψαξουν και να γραφουν τι κανουν οι αλλοι με τα 175 οταν ανεβαινουν στο ιδιο βουνο και ειναι και δεκα κατω στο συνολο .........κανοντας ακομα και τα ινδαλματα των Φωντασιερακων με τους ιπποδρομους , να φανταζουν ταξιτζιδες με διπλη ................
-
Μια ερωτηση..Αυτο το astra opc που διαβασα σε συμμετοχες και αποτελεσματα τι ακριβως ειναι?Και αυτος ο Σταφυλοπατης εχει σχεση με τον αλλον των ιστορικων?
Μ αρεσει που ειχε κοντρα και στα μεγαλα Ν παντως..Αφ'ενος γιατι μας εχουν πρηξει με τον Ηλιοπουλο απο παντου(καλα κανει ο ανθρωπος-διαφημιση) και απο την αλλη γιατι θα εχουμε μαχη μεταξυ ενος απο τα καλυτερα ταλεντα(Κατσιμης) με την μεγαλη οικογενια
Πειτε και αλλες εντυπωσεις απο περασματα κλπ..
-
Nα πουμε fafla μου .... αλλα μην νομιζεις οτι σε καποιες κλασεις ειναι κι ευκολο να βγαζεις συμπερασματα και να κανεις κριτικη οταν εκ των πραγματων τα αυτοκινητα δεν μπορουν να εντυπωσιασουν , με οσο σωστη οδηγηση και να κανουν μερικα παιδια .
Κατηγορια οπως η Ν1(Ετωρα) και η Ν2 εκτος οτι ειναι πολυ δυσκολο να διακρινεις καποια τεχνικα πραγματα αν δεν κατσεις επι τουτου να αφοσιωθεις ...... μονον απο ωραια οδηγηση στρωτη γραμματη , σου μενει κατι .......
Αρκετα παιδια ειδα και πηγαιναν ωραια μεταξυ αυτων τον Μαυροειδακο , εκεινο το παιδι που βγηκε μπροστα μας (Κρετσας νομιζω λεγοταν) και ο Τσερτακος ηταν καλος αλλα οχι τοσο γρηγορος εκει που θα μπορουσε ........
Εντυπωση δεν μπορει να μου κανει ο Γιαννακης Μαρπινης πλεον , εκτος οτι ηταν αξιοπρεπεστατος μετα απο τοσα χρονια αποχη , αλλωστε η τεχνη δεν ξεχνιεται οταν την εχεις , απλα θελει τριβη για να ξαναερθεις εκει που ησουν .
Ειπες ομως κατι που δεν το βλεπω σωστο .........Μπορει καποιοι να στα (γιατι κανουν μια δουλεια ) αλλα μην ξεχνας οτι μπορει καποιος να δινει αρκετα λεφτα να νοικιαζει ενα αυτοκινητο , αλλα αυτο να μην ανταποκρινεται στις ακριβεις επιδοσεις του για το συγκεκριμενο ειδος αγωνος , οποτε να τον οδηγο , ακομα κι αν αυτος ειναι ο Μαριος , που εχει δειξει οτι μπορει να παει οτιδηποτε γρηγορο , αξιοπρεστατα με οποιοδηποτε τροπο οδηγησης !
Αυτα τι αλλο θελεις να σου πω ..... οτι ......... αν κατσεις και μετρησεις ποσες φορες κανουν με το γκαζι (το γνωστο ασε πατα ) καποιες οδηγαρες του φιλαρακου μας του Φωντα , μεχρι να βγουν στον τερματισμο , μπορει και να ζαλιστεις απ'την μεγαλη αυτη οδηγηκη καταρτηση , οποτε ....., μην του το πεις του fontasierakou ... θα τον στεναχωρισεις και ειναι καλο παιδι . -
-
Xαχαχα βρε συ Χρηστο δεν με πειραζει καθολου ο Ηλιοπουλος..Ισα ισα μπορει να μην εχει ανεβασει το επιπεδο(πως ενας κουκος να φερει την ανοιξη και ειδικα αν το κανει στα πανω ακριβα σκαλια..?) αλλα εχει ριξει χρημα και ισως εχει δωσει και κινητρο σε αυτους με τα μεγαλα να τρεξουν για να μην τους φανε το σιγουρο κυπελλακι ..Απλα ξερεις τελευταια σε rally gr και σε αυτα τα blog που εχουμε βλεπαμε πολυ συχνα δελτια τυπου εκ μερους του η και ανακοινωσεις κλπ αντι να γινει κατι αλλο πιο σοβαρο απο μια απλη διαφημιση(δηλαδη ενα τεστακι-παρουσιαση 2-3 αγωνιστικων μαζι οπως παλιοτερα που βοηθουσε οδηγους χορηγους και ολα)..
Ελπιζω οι αναβσεις φετος να πανε καλα με ανταγωνισμο και κοσμο. -
Ας ξεκινήσω με τα ευχάριστα......
Είχα πολλά χρόνια να δω τόσο ανταγωνισμό σε επίπεδο οδηγών. Πραγματικές μάχες παντού με διαφορές .......... μηδενικές!!!!!!!!
Συγχαρητήρια σε όλους τους οδηγούς...............ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ............ Είδα θέαμα και διαφορετικά πράγματα..... Από αμάξια μέχρι και οδηγικά περάσματα.
Συγχαρητήρια στην ΑΛΑ για συμμετοχή του Β. Ορφανού ως show!!!!
Ένας άνθρωπος που έχει σβήσει το Ελληνικό Ποδόσφαιρο και Μπάσκετ των Εκατομμυρίων με προσωπικό ιδρώτα. Έχει σηκώσει την Ελληνική σημαία σε Παγκόσμιο επίπεδο περισσότερες φορές από ότι το δύο μεγάλα αθλήματα μαζί.........Συγχαρητήρια στην ΑΛΑ για το show με την ιδιοκατασκευή......
Αξίζει πολλές φορές στο ''διάλειμμα'' να βλέπει ο θεατής και μια διαφορετική άποψη του Μηχανοκίνητου Αθλητισμού.Και μια ερώτηση προς τους αγαπητούς φίλους του ΣΟΑΑ..........
Επιστολή στείλατε στην ΑΛΑ για την συμμετοχή του Αναβάτη και του Οδηγού της ιδιοκατασκευής????
Πολύ θα ήθελα να το μάθω!!!!!!!!Με εκτίμηση για την ΦΙΛΜΠΑ
Μάρκος Κ. Καπετανάκης
-
To astra opc που συμμετειχε εμαθα πως ολα τα πραγματα ειναι απο astra opc που συμμετεχει στο ενιαιο στην Γερμανια και ειναι 280 αλογα,οσο για τον οδηγο του η μοναδικη σχεση που εχει με τον Σταφυλοπατη που τρεχει στα ιστορικα ειναι το επωνυμο που μοιραζονται,ο συγκεκριμενος εχει τρεξει σχεδον σε ολες τις εκδηλωσεις του gtcc παλι με astra opc οπως επισης και με corsa opc.
-
συνχαρητηρια και στα παιδια απο τη κρητη και ειδικα στο περουλακη....
παρα πολυ καλη οδηγηση. -
Ο αγώνας για μας ήταν απλά καλός. Ούτε κάτι ιδιαίτερο ούτε αδιάφορος θα μπορούσε και καλύτερα…
enjoy(μόλις τελειώσει την επεξεργασία το YouTube θα είναι διαθέσιμο και σε HD)
-
Ο χρήστης TOMMI03 έγραψε:
Ο αγώνας για μας ήταν απλά καλός. Ούτε κάτι ιδιαίτερο ούτε αδιάφορος θα μπορούσε και καλύτερα…
enjoy(μόλις τελειώσει την επεξεργασία το YouTube θα είναι διαθέσιμο και σε HD)
δεν το κανεις ενα upload στη Rapidshare... γιατι κανεις ωραιες παραγωγες!!!!
Αναβαση Ριτσωνας 2010