-
Κατόπιν σοβαρής σκέψης, πωλείται το κορίτσι μου παίδες.
Αγοράστηκε Οκτώβριο του 2006 με 210.000 χλμ, σήμερα έχει 240.000. Ήταν έτσι κι αλλιώς σε καλή κατάσταση, αλλά στα 3 χρόνια που την έχω έχουν γίνει σοβαρές εργασίες, που διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο έχει πολλές χιλιάδες υγιή κι ευχάριστα χιλιόμετρα μπροστά του, ακόμη και ως καθημερινό αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα:
- Έχουν αλλαχθεί τα τσιμουχάκια των βαλβίδων (από τα λίγα σημεία που πονούσε το αυτοκίνητο εργοστασιακά), ΑΥΓ 2008.
- Νέα φλάντζα κεφαλής, ΑΥΓ 2008.
- Καινούρια εξάτμιση από μπρός μέχρι πίσω (+ τελικό καζανάκι) ΚΑΙ καταλύτης, ΑΥΓ 2008.
- Τακάκια εμπρός πίσω, ΑΥΓ 2008.
- Μπαταρία, ΑΥΓ 2008.
- Έχει αλλαχθεί ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των σωλήνων του κυκλώματος ψύξης/θέρμανσης, ΑΥΓ 2008.
- Νέο ψυγείο κινητήρα και ψυγείο καλοριφέρ, ΑΥΓ 2008
- Νέα αντλία φρένων, ΑΥΓ 2008
- Νέο φίλτρο βενζίνης (το 'δύσκολο', πάνω στο ρεζερβουάρ), άνοιξη 2009.
- Καινούριες γρίλιες μάσκας ψυγείου, σήμα Mercedes στο καπό και φούσκα λεβιέ ταχυτήτων στην κονσόλα, ΑΥΓ 2008.
- Πολυδιακόπτης φλας/καθαριστήρων, διακόπτης αλάρμ και μπράτσο καθαριστήρα, ΙΑΝ 2010.
- Καινούρια λάστιχα, άνοιξη 2009.
Φυσικά έχουν χρησιμοποιηθεί παντού ορίτζιναλ εργοστασιακά ανταλλακτικά, υγρά και φίλτρα. Τα λάδια αλλάζονται κάθε 5 με 7,5 χιλ. χιλιόμετρα το πολύ (Shell Helix Ultra 15W50 πριν την αλλαγή φλάντζας, 10W40 μετά). Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών.
Εξοπλισμός: εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικός καθρέπτης δεξιά, ηλεκτρική ηλιοροφή, κεντρικό κλείδωμα, διζωνικό A/C, ζάντες αλουμινίου 15', ξύλο σε ταμπλό και πόρτες. Η κεντρική κονσόλα είναι η κλασική και ΟΧΙ αυτή της Sportline έκδοσης με τις (άχρηστες σήμερα και αντιαισθητικές) κασετοθήκες. Έχω τοποθετήσει radio-cd+mp3 Pioneer με φωτισμό ακριβώς ίδιο με αυτόν της κεντρικής κονσόλας (άσπρο-κόκκινο).
Θεωρώ ότι πρόκειται για ιδανική αγορά για κάποιον που θέλει να κάνει την πρώτη του επαφή με το παλιό αυτοκίνητο (στο ίδιο πνεύμα την πήρα κι εγώ), με ένα όχημα σε κατάσταση 'μαμά' που ΔΕΝ θα ζητήσει σχεδόν τίποτα, που έχει (και θα έχει) διαθέσιμο το σύνολο των εργοστασιακών ανταλλακτικών σε αφθονία ή για κάποιον που θέλει ένα φθηνό, στιβαρό, ευκολοδήγητο και άνετο αυτοκίνητο με απίστευτη ποιότητα κύλισης ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα.
Η τιμή του είναι 4.500 ευρώ, αλλά συζητιέται αν το πάρει κάποιος από εδώ μέσα που να ξέρει τι αγοράζει. Επιπλέον πληροφορίες με pm ή μέιλ.
Φωτό:
-
Κατόπιν σοβαρής σκέψης, πωλείται το κορίτσι μου παίδες.
Αγοράστηκε Οκτώβριο του 2006 με 210.000 χλμ, σήμερα έχει 240.000. Ήταν έτσι κι αλλιώς σε καλή κατάσταση, αλλά στα 3 χρόνια που την έχω έχουν γίνει σοβαρές εργασίες, που διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο έχει πολλές χιλιάδες υγιή κι ευχάριστα χιλιόμετρα μπροστά του, ακόμη και ως καθημερινό αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα:
- Έχουν αλλαχθεί τα τσιμουχάκια των βαλβίδων (από τα λίγα σημεία που πονούσε το αυτοκίνητο εργοστασιακά), ΑΥΓ 2008.
- Νέα φλάντζα κεφαλής, ΑΥΓ 2008.
- Καινούρια εξάτμιση από μπρός μέχρι πίσω (+ τελικό καζανάκι) ΚΑΙ καταλύτης, ΑΥΓ 2008.
- Τακάκια εμπρός πίσω, ΑΥΓ 2008.
- Μπαταρία, ΑΥΓ 2008.
- Έχει αλλαχθεί ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των σωλήνων του κυκλώματος ψύξης/θέρμανσης, ΑΥΓ 2008.
- Νέο ψυγείο κινητήρα και ψυγείο καλοριφέρ, ΑΥΓ 2008
- Νέα αντλία φρένων, ΑΥΓ 2008
- Νέο φίλτρο βενζίνης (το 'δύσκολο', πάνω στο ρεζερβουάρ), άνοιξη 2009.
- Καινούριες γρίλιες μάσκας ψυγείου, σήμα Mercedes στο καπό και φούσκα λεβιέ ταχυτήτων στην κονσόλα, ΑΥΓ 2008.
- Πολυδιακόπτης φλας/καθαριστήρων, διακόπτης αλάρμ και μπράτσο καθαριστήρα, ΙΑΝ 2010.
- Καινούρια λάστιχα, άνοιξη 2009.
Φυσικά έχουν χρησιμοποιηθεί παντού ορίτζιναλ εργοστασιακά ανταλλακτικά, υγρά και φίλτρα. Τα λάδια αλλάζονται κάθε 5 με 7,5 χιλ. χιλιόμετρα το πολύ (Shell Helix Ultra 15W50 πριν την αλλαγή φλάντζας, 10W40 μετά). Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών.
Εξοπλισμός: εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικός καθρέπτης δεξιά, ηλεκτρική ηλιοροφή, κεντρικό κλείδωμα, διζωνικό A/C, ζάντες αλουμινίου 15', ξύλο σε ταμπλό και πόρτες. Η κεντρική κονσόλα είναι η κλασική και ΟΧΙ αυτή της Sportline έκδοσης με τις (άχρηστες σήμερα και αντιαισθητικές) κασετοθήκες. Έχω τοποθετήσει radio-cd+mp3 Pioneer με φωτισμό ακριβώς ίδιο με αυτόν της κεντρικής κονσόλας (άσπρο-κόκκινο).
Θεωρώ ότι πρόκειται για ιδανική αγορά για κάποιον που θέλει να κάνει την πρώτη του επαφή με το παλιό αυτοκίνητο (στο ίδιο πνεύμα την πήρα κι εγώ), με ένα όχημα σε κατάσταση 'μαμά' που ΔΕΝ θα ζητήσει σχεδόν τίποτα, που έχει (και θα έχει) διαθέσιμο το σύνολο των εργοστασιακών ανταλλακτικών σε αφθονία ή για κάποιον που θέλει ένα φθηνό, στιβαρό, ευκολοδήγητο και άνετο αυτοκίνητο με απίστευτη ποιότητα κύλισης ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα.
Η τιμή του είναι 4.500 ευρώ, αλλά συζητιέται αν το πάρει κάποιος από εδώ μέσα που να ξέρει τι αγοράζει. Επιπλέον πληροφορίες με pm ή μέιλ.
Φωτό:
-
Κατόπιν σοβαρής σκέψης, πωλείται το κορίτσι μου παίδες.
Αγοράστηκε Οκτώβριο του 2006 με 210.000 χλμ, σήμερα έχει 240.000. Ήταν έτσι κι αλλιώς σε καλή κατάσταση, αλλά στα 3 χρόνια που την έχω έχουν γίνει σοβαρές εργασίες, που διασφαλίζουν ότι το αυτοκίνητο έχει πολλές χιλιάδες υγιή κι ευχάριστα χιλιόμετρα μπροστά του, ακόμη και ως καθημερινό αυτοκίνητο.
Συγκεκριμένα:
- Έχουν αλλαχθεί τα τσιμουχάκια των βαλβίδων (από τα λίγα σημεία που πονούσε το αυτοκίνητο εργοστασιακά), ΑΥΓ 2008.
- Νέα φλάντζα κεφαλής, ΑΥΓ 2008.
- Καινούρια εξάτμιση από μπρός μέχρι πίσω (+ τελικό καζανάκι) ΚΑΙ καταλύτης, ΑΥΓ 2008.
- Τακάκια εμπρός πίσω, ΑΥΓ 2008.
- Μπαταρία, ΑΥΓ 2008.
- Έχει αλλαχθεί ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ των σωλήνων του κυκλώματος ψύξης/θέρμανσης, ΑΥΓ 2008.
- Νέο ψυγείο κινητήρα και ψυγείο καλοριφέρ, ΑΥΓ 2008
- Νέα αντλία φρένων, ΑΥΓ 2008
- Νέο φίλτρο βενζίνης (το 'δύσκολο', πάνω στο ρεζερβουάρ), άνοιξη 2009.
- Καινούριες γρίλιες μάσκας ψυγείου, σήμα Mercedes στο καπό και φούσκα λεβιέ ταχυτήτων στην κονσόλα, ΑΥΓ 2008.
- Πολυδιακόπτης φλας/καθαριστήρων, διακόπτης αλάρμ και μπράτσο καθαριστήρα, ΙΑΝ 2010.
- Καινούρια λάστιχα, άνοιξη 2009.
Φυσικά έχουν χρησιμοποιηθεί παντού ορίτζιναλ εργοστασιακά ανταλλακτικά, υγρά και φίλτρα. Τα λάδια αλλάζονται κάθε 5 με 7,5 χιλ. χιλιόμετρα το πολύ (Shell Helix Ultra 15W50 πριν την αλλαγή φλάντζας, 10W40 μετά). Αλλαγή φίλτρου λαδιού σε κάθε αλλαγή λαδιών.
Εξοπλισμός: εργοστασιακά ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικός καθρέπτης δεξιά, ηλεκτρική ηλιοροφή, κεντρικό κλείδωμα, διζωνικό A/C, ζάντες αλουμινίου 15', ξύλο σε ταμπλό και πόρτες. Η κεντρική κονσόλα είναι η κλασική και ΟΧΙ αυτή της Sportline έκδοσης με τις (άχρηστες σήμερα και αντιαισθητικές) κασετοθήκες. Έχω τοποθετήσει radio-cd+mp3 Pioneer με φωτισμό ακριβώς ίδιο με αυτόν της κεντρικής κονσόλας (άσπρο-κόκκινο).
Θεωρώ ότι πρόκειται για ιδανική αγορά για κάποιον που θέλει να κάνει την πρώτη του επαφή με το παλιό αυτοκίνητο (στο ίδιο πνεύμα την πήρα κι εγώ), με ένα όχημα σε κατάσταση 'μαμά' που ΔΕΝ θα ζητήσει σχεδόν τίποτα, που έχει (και θα έχει) διαθέσιμο το σύνολο των εργοστασιακών ανταλλακτικών σε αφθονία ή για κάποιον που θέλει ένα φθηνό, στιβαρό, ευκολοδήγητο και άνετο αυτοκίνητο με απίστευτη ποιότητα κύλισης ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα.
Η τιμή του είναι 4.500 ευρώ, αλλά συζητιέται αν το πάρει κάποιος από εδώ μέσα που να ξέρει τι αγοράζει. Επιπλέον πληροφορίες με pm ή μέιλ.
Φωτό:
-
Κουκλα η Merc! Καλοπουλητη να ειναι!
-
Κάπου πήρε το μάτι μου οτι υπήρξε περιστατικό με υπερθέρμανση ή διαρροή αντιψυκτικού και το αυτοκίνητο έκανε κάμποσα χιλιόμετρα χωρίς να γίνει αντιληπτό , ισχύει;
-
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Κάπου πήρε το μάτι μου οτι υπήρξε περιστατικό με υπερθέρμανση ή διαρροή αντιψυκτικού και το αυτοκίνητο έκανε κάμποσα χιλιόμετρα χωρίς να γίνει αντιληπτό , ισχύει;Διαρροή ναι, υπερθέρμανση όχι. Καλοκαίρι 2008. Μετά από αυτό ανοίχτηκε το μοτέρ, αλλάχθηκε η φλάντζα, τα τσιμουχάκια στις βαλβίδες (θα γινόταν έτσι κι αλλιώς αυτό), ΟΛΟ το κύκλωμα ψύξης συμπεριλαμβανομένου του ψυγείου και του ψυγείου καλοριφέρ. Κύλινδροι, έμβολα, ελατήρια είναι σε απίστευτα καλή κατάσταση, η κεφαλή πήγε στον τόρνο και γύρισε καινούρια.
Όταν συναρμολογήθηκε ο κινητήρας, πήρε μπρος με μισή μιζιά και έκτοτε δουλεύει καλύτερα από καινούριος. Δεν έχω υπόψη μου κανένα μοτέρ με 1/4 του εκατομμυρίου χιλιόμετρα που να μην καίει σταγόνα λάδι, αν και προσωπικά θα ήθελα να καίει λιγάκι
Φυσικά, το αυτοκίνητο (και εγώ) χρωστάμε πολλά στους μάστορες που το φτιάχνουν, οι οποίοι είναι και φορουμάδες και άριστοι στη δουλειά τους, με εμπειρία στις W201.
Btw, ενδιαφέρεσαι ή απλά ήθελες να λύσεις την απορία σου;
-
Καλοπούλητο Σπυράκο!!
Κουκλί είναι!!!Θα πάρεις bmwδάκι τώρα?
-
Θα σου ήταν εύκολο να ανεβάσεις και καμμία photo απο το εσωτερικό του αυτοκινήτου?
-
Ο χρήστης dkmx5 έγραψε:
Θα σου ήταν εύκολο να ανεβάσεις και καμμία photo απο το εσωτερικό του αυτοκινήτου?Βεβαίως. Θα γίνει το συντομότερο.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
...
Θεωρώ ότι πρόκειται για ιδανική αγορά για κάποιον που θέλει να κάνει την πρώτη του επαφή με το παλιό αυτοκίνητο (στο ίδιο πνεύμα την πήρα κι εγώ), με ένα όχημα σε κατάσταση 'μαμά' που ΔΕΝ θα ζητήσει σχεδόν τίποτα, που έχει (και θα έχει) διαθέσιμο το σύνολο των εργοστασιακών ανταλλακτικών σε αφθονία ή για κάποιον που θέλει ένα φθηνό, στιβαρό, ευκολοδήγητο και άνετο αυτοκίνητο με απίστευτη ποιότητα κύλισης ακόμα και για τα σημερινά δεδομένα...
Aπο προσωπική πείρα, ακριβώς όπως τα γράφεις είναι τα πράγματα. Οι Μερσεντες αυτής της εποχής είναι σαν ένα καλό όπλο. Δεν είναι μόνο για μια γενιά ανθρώπων αλλά για παραπάνω. 2-3 και βάλε. Ειδικά τώρα πια το κόστος συντήρησης έχει πέσει κατακόρυφα. Ακόμη και για εργοστασιακά ανταλλακτικά οι τιμές έχουν πέσει σε σχέση με παλιά.
Φαίνεται πολύ καλά διατηρημένη και είναι πολύ καλά εξοπλισμένη.
Καλοπούλητη να είναι εύχομαι.
-
Σπυράκο το δίνεις τελικώς το κορίτσι?
Η 190 είναι εξαιρετική ούτως ή άλλως, και η δική σου είναι συντηρημένη με μεράκι και αγάπη...
Αφού το αποφάσισες, καλοπούλητη
-
Μερικές ακόμη φωτό, όπως υποσχέθηκα.
Ελπίζω να την πάρει κάποιος σύντομα, γιατί σήμερα που την είδα πλυμένη και γυαλισμένη είμαι στο τσάκ να το μετανιώσωΠερί του εσωτερικού, μιας και ρώτησε ο dkmx5, σημειώνω ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν περί τα... 60 κιλά, κι εγώ 70, ενώ πίσω δεν πρέπει να έχει κάτσει σχεδόν ποτέ κανείς. Ως εκ τούτου, τα καθίσματα ως κατασκευή είναι σε άριστη κατάσταση, πλην της πλάτης του οδηγού που έχει τριφτεί μοιραία στην αριστερή μεριά από το μπες-βγες.
-
Για όσους ρωτούν περί του συνεργείου που συντηρείται το αυτοκίνητο... εχμ... είναι κάπως πριβέ κατάσταση. Επικοινωνώ με μάστορα, και με την άδειά του σας δίνω το τηλ. του, όσους ρωτήσατε με πμ.
Το κορίτσι μου πιθανότατα θα πωλείται ως 22/04/2010. Μετά θα το μετανιώσω
-
21/4 έχω γενέθλια! Θα μου τη χαρίσεις?
-
Kάντε με mod και θα βάλω το φόρουμ στον γύψο!
-
-
νέα (και αδιαπραγμάτευτη πλέον) τιμή, 4.000 ευρώ. αν δεν φύγει ως τις 20 απρίλη την παντρεύομαι και δεν τρέχει τίποτα
φωτο στην προηγούμενη σελίδα.
Mercedes-Benz 190E 1.8