-
Καλησπερα σε ολους, μπαινω με την μια στο θεμα που μ αποσχολει...αυτοκινητο θα παρω 1-2011 παρολα αυτα αρχισα να ψιλοψαχνω απο τωρα...ειμαι και εγω οπαδος των νεων compact suv εχω 1 (και σε λιγο δευτερο) πιτσιρικο και ψαχνω...'τα παντα'...(ΑΠΛΗΣΤΙΑ...). Μου αρεσει πολλη το skoda yeti 1.8 4χ4 το θεωρω αρτιο αυτοκινητο εκτος απο 2 τομεις την καταναλωση... (κανω για την δουλεια μου 170 χ.λ.μ καθε μερα εγνατια οδο) και την εγγυηση-αξιοπιστια ( ανεβαινω βουνο, σε χωριο συχνα μαζι με οικογενεια και χρειαζομαι 4χ4 χαλαρο οχι απαραιτητα κατσικη ..με αξιοπιστια... επισης πηγαινοντας στην δουλεια συναντω δυσκολες καιρικες συνθηκες...).Απο την αλλη παλι εχουμε το **Mitsubishi asx **οικονομικο!!! (οπως ειπαν και οι Ιαπωνες) μεν αλλα φτανει ποια με αυτην (την βαζουμε παντου) μασκα μπροστα ...και απο την αλλη το **nissan juke **αξιοπιστο! με ιδιαιτερη σχεδιαση! αλλα απο χωρους και μηχανικα μερη ??? ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ, σιγουρα χρειαζομαστε περισσοτερες πληροφοριες αλλα σαν πρωτη εντυπωση...ΠΟΙΟ ΛΕΤΕ??? τα αλλα νομιζω βγαινουν μετα το καλοκαιρι σε τιμες φανταζομαι πανω κατω τις γνωστες...
-
Καλησπερα σε ολους, μπαινω με την μια στο θεμα που μ αποσχολει...αυτοκινητο θα παρω 1-2011 παρολα αυτα αρχισα να ψιλοψαχνω απο τωρα...ειμαι και εγω οπαδος των νεων compact suv εχω 1 (και σε λιγο δευτερο) πιτσιρικο και ψαχνω...'τα παντα'...(ΑΠΛΗΣΤΙΑ...). Μου αρεσει πολλη το skoda yeti 1.8 4χ4 το θεωρω αρτιο αυτοκινητο εκτος απο 2 τομεις την καταναλωση... (κανω για την δουλεια μου 170 χ.λ.μ καθε μερα εγνατια οδο) και την εγγυηση-αξιοπιστια ( ανεβαινω βουνο, σε χωριο συχνα μαζι με οικογενεια και χρειαζομαι 4χ4 χαλαρο οχι απαραιτητα κατσικη ..με αξιοπιστια... επισης πηγαινοντας στην δουλεια συναντω δυσκολες καιρικες συνθηκες...).Απο την αλλη παλι εχουμε το **Mitsubishi asx **οικονομικο!!! (οπως ειπαν και οι Ιαπωνες) μεν αλλα φτανει ποια με αυτην (την βαζουμε παντου) μασκα μπροστα ...και απο την αλλη το **nissan juke **αξιοπιστο! με ιδιαιτερη σχεδιαση! αλλα απο χωρους και μηχανικα μερη ??? ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ, σιγουρα χρειαζομαστε περισσοτερες πληροφοριες αλλα σαν πρωτη εντυπωση...ΠΟΙΟ ΛΕΤΕ??? τα αλλα νομιζω βγαινουν μετα το καλοκαιρι σε τιμες φανταζομαι πανω κατω τις γνωστες...
-
Καλησπερα σε ολους, μπαινω με την μια στο θεμα που μ αποσχολει...αυτοκινητο θα παρω 1-2011 παρολα αυτα αρχισα να ψιλοψαχνω απο τωρα...ειμαι και εγω οπαδος των νεων compact suv εχω 1 (και σε λιγο δευτερο) πιτσιρικο και ψαχνω...'τα παντα'...(ΑΠΛΗΣΤΙΑ...). Μου αρεσει πολλη το skoda yeti 1.8 4χ4 το θεωρω αρτιο αυτοκινητο εκτος απο 2 τομεις την καταναλωση... (κανω για την δουλεια μου 170 χ.λ.μ καθε μερα εγνατια οδο) και την εγγυηση-αξιοπιστια ( ανεβαινω βουνο, σε χωριο συχνα μαζι με οικογενεια και χρειαζομαι 4χ4 χαλαρο οχι απαραιτητα κατσικη ..με αξιοπιστια... επισης πηγαινοντας στην δουλεια συναντω δυσκολες καιρικες συνθηκες...).Απο την αλλη παλι εχουμε το **Mitsubishi asx **οικονομικο!!! (οπως ειπαν και οι Ιαπωνες) μεν αλλα φτανει ποια με αυτην (την βαζουμε παντου) μασκα μπροστα ...και απο την αλλη το **nissan juke **αξιοπιστο! με ιδιαιτερη σχεδιαση! αλλα απο χωρους και μηχανικα μερη ??? ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΚΟΥΩ ΓΝΩΜΕΣ, σιγουρα χρειαζομαστε περισσοτερες πληροφοριες αλλα σαν πρωτη εντυπωση...ΠΟΙΟ ΛΕΤΕ??? τα αλλα νομιζω βγαινουν μετα το καλοκαιρι σε τιμες φανταζομαι πανω κατω τις γνωστες...
-
Τα 2 Nissan και Mitsubishi με ενδιαφέρουν και εμένα απέναντι στο Yeti και στο Octavia Scout.
Οι πληροφορίες είναι ακόμα λίγες. Τουλάχιστον τον Μάρτιο που θα εμφανιστούν στη Γενευη ίσως μάθουμε κάτι πιο ουσιώδες.
Αν προσφέρουν 4κίνηση ... XTrail και 1,4 TCE (της Renault) στο Juke θα το προτιμήσω (λόγω και μικρότερου μεγέθους απο τα υπόλοιπα).
Το δε Mitsubishi εμφανησιακά δεν με ενθουσιάζει και μηχανικά και συνδυασμοί με 4κίνηση είναι ακόμα άγνωστοι.
Πάντως νομίζω ότι και ο 1,8Tsi της VAG έχει δώσει δείγματα γραφής ως τώρα ως προς την αξιοπιστία του. Προσωπικά χωρίς να είμαι ο 'απόλυτος' τουρμπάκιας ... με εμπνέει εμπιστοσύνη με μόνο μείον ίσως το aftersales της Skoda, VAG κλπ! -
Αφού αμάξι θα πάρεις του χρόνου, πολύ γρήγορα άρχισες το ψάξιμο και μάλιστα με ελλιπή στοιχεία για τα ενδιαφερόμενα αυτοκίνητα. Ανέβαλλέ το όσο μπορείς.
Δοθέντων των πολλών χλμ. που κάνεις καθημερινώς μήπως πρέπει να κοιτάξεις κατά πετρέλαιο μεριά, αν είσαι, ή δεν σε πειράζει αν δεν είσαι, νόμιμος?
Το Γετί, αφού κολλάς σε κατανάλωση και αξιοπιστία (δικά σου λόγια) δεν σου κάνει, βγάλτο από το λογαριασμό. -
Νομιζω οτι αναφερω οτι αρχισα (και το ξερω) νωρις το ψαξιμο... οπως ακομα οτι τα στοιχεια ειναι ελλιπη σιγουρα/(δικα μου λογια)...παρολα αυτα συζητηση να γινεται...το πετρελαιο ναι θα το κοιταξω οπως και να χει(κατοικος Θεσ/νικης ΡΙΣΚΟ λιγο)και επισης στο πετρελαιο δεν θελω 2 λιτρο (κατω απο 2 λιτρα ψαχνω) και το χρηματικο οριο να μην ξεπερνα τα 25.000...Μαρτιο οποτε σιγουρα θα εχουμε να πουμε περισσοτερα οπως και να χει ευχαριστω για τις γνωμες και αποψεις σας!!!
-
-
Λοιπον επανερχομαι στην συζητηση μια και εχουμε τις πρωτες πληροφοριες σχετικα με τα 2 νεα 4χ4 CROSSOVER στην κατηγορια του **yeti ...αν και το NISSAN JUKE αποριπτεται λογω χωρου...(μικρο πορτ μπαγαζ και εσωτερικα λιγο στεναχωρα τα πραγματα...)παρολα αυτα το βρισκω πολλη καλο ανταγωνιστης του νεου μινι 4χ4(και με 1.6 τουρμπο και 186!!!πρεπει να λεει!!!). Οποτε μενουμε στο Mitsubishi ASX 1.8 4x4 diesel και YETI 1.8 4x4 petrol, το ASX με των DIESEL κινητηρα ακουγεται ακρως δελεαστικη προταση!!! (ο αλλος κινητηρας θα ναι 1.6 δικινητος με 116 h.p) αν και ειμαι κατοικος Θεσ/νικης λογω δευτερης κατοικιας στο ονομα μου στον τοπο καταγωγης γινεται η δουλεια... (Ρωτησα στoν Σαρακακη... ετσι και αλλιως δεν μενω κεντρο ουτε κινουμαι με αυτοκινητο στο κεντρο της πολης ωστε να ρισκαρω αν και παλι ποιο 'καθαρος' θα μαι... ) Οποτε αν το 1.8 4χ4 diesel με τους 150 και start & stop ειναι στα 25.000 νομιζω οτι θα το προτιμησω... (αν και δυσκολα σε αυτην την τιμη -λεω οτι θα κυμανθει γυρω στα 27.000...). Θα το προτιμισω για ολους τους παραπανω λογους...αν και η μασκα ειναι ενα θεμα... αλλα προς οφελος της τσεπης και της οικολογιας χαλαλι...Επισης, ελπιζω να πλησιαζει και στα υπολοιπα χαρισματα του ** YETI...(οδηγ.συμπεριφορα, ασφαλεια, επιδοσεις, ποιοτητα, χωροι... κτλ) .ΑΥΤΑ...Επισης /// Ξερει κανεις να μου πει τι υψος εχει απο το εδαφος το **ASX ** δεν λεει σε κανενα δελτιο τυπου...ευχαριστω!!!
-
Ο χρήστης kid2crew έγραψε:
Επισης /// Ξερει κανεις να μου πει τι υψος εχει απο το εδαφος το **ASX ** δεν λεει σε κανενα δελτιο τυπου...ευχαριστω!!!Από το ιαπωνικό site της εταιρίας http://www.mitsubishi-motors.co.jp/rvr/spec/spe_02.html η απόσταση -του αντίστοιχου RVR- απο το έδαφος είναι 195mm!
Νομίζω καλό όταν στα ίδια είναι το Tiguan, στα 200mm είναι το Qasqhai και 180mm το Yeti.
EDIT: Το βρήκα και στα αγγλικά!!! 'ground clearance of 195mm' στο http://www.blogofcar.com/auto/2010/02/2011-mitsubishi-rvr-sales-in-japan/
-
Γιατί δεν παίρνεις το Yeti Diesel? Κάνεις πολλά χιλιόμετρα, η διαφορά τιμής καυσίμου είναι σημαντική και τα χαρακτηριστικά του πετρελαιοκινητήρα ταιριάζουν καλύτερα στα SUV..
-
195 ειναι οκ!!!ευχαριστω για την πληροφορια!!!τωρα οσον αφορα το YETI DIESEL 140 HP (με τους 110 δεν με ενδιαφερει) πρωτον 2000 κ.εκ και 28.990 euro Ambition edition ειναι πολλα...
-
Δες και το Kuga.Σε λιγο καιρο θα λανσαρουν διλιτρους με 163 αλογα αμα ενδιαφερεσαι για diesel.
-
ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΙΛΙΤΡΟ-ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25.000...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 25...
-
Ο χρήστης kid2crew έγραψε:
ΚΑΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΔΙΛΙΤΡΟ-ΟΧΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 25.000...ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ 25...Αμα ειναι οχι πανω απο 25 θα σου ελεγα να εβλεπες το 1.8TSI YETI ambition που ειναι 500Ε ακριβοτερο απο τα λεφτα που μπορεις να δωσεις.Ειναι πολυ καλο αυτοκινητο και θα ειναι πιστευω σταθεροτατο.Παντος σε σχεση με τα αλλα που θα τα λανσαρουν με ατμοσφαιρικους κινητηρες εκτος απο το NISSAN που πιστευω σαν αμαξι δε βλεπεται καλυτερα αγορασε το YETI.Οσο για τη καταναλωση του YETI δεν πιστευω να εχεις ιδιαιτερο προβλημα.
-
Ο χρήστης kid2crew έγραψε:
Καλησπερα σε ολους, μπαινω με την μια στο θεμα που μ αποσχολει...αυτοκινητο θα παρω 1-2011 παρολα αυτα αρχισα να ψιλοψαχνω απο τωρα...Με το φετινό 'χαστούκι' που θα φαει φέτος η αγορά (αν ισχύσουν οι έως τώρα καταστασεις) καλύτερα κατα τον Δεκέμβρη ή απο το νέο έτος να ψάξεις και να δεις τις τότε προτάσεις!
Σύμφωνα με τα 'προσεχώς' των περιοδικών αναμένονται crossover/suv προτάσεις και απο την Opel (προς το παρόν ως Corsa/Astra SUV), Seat, Peugeot/Citroen κλπ.Αυτή τη στιγμή ένα αξιοπρεπώς εξοπλισμένο 2κίνητο 1600άρη Qashqai θέλει 25.000€ (που για τον σκοπό που υπάρχει ... και ένα Roomster 1,4 Mpi, άντε και Scout καλύτερα ... ιδανικότερο και καλύτερο φαίνεται)! Πλάκα κάνουν δηλαδή!
2 ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ COMPACT SUV ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ YETI