-
Καλημέρα σε όλους.
Επειδή δεν είναι υποκειμενικό το θέμα, αφού μου το έχουν αναφέρει όλοι όσοι έχουν μπει στο αυτοκίνητο - μιας κι εγώ λόγω συνήθειας το θεώρησα φυσιολογικό - με ανοιχτά τα παράθυρα ή τις πόρτες μυρίζει έντονα στην καμπίνα η βενζίνη.
Επίσης το ίδιο και με ανοιχτό το καλοριφέρ.
Η οσμή θυμίζει πιο πολύ το άκαυτο καυσιμο παρά απο την εξάτμιση.
Νissan Sunny 1.6 '93 (16V 'ηλεκτρονικό' καρμπυρατέρ , αμόλυβδη).
Τι μπορώ να κοιτάξω σε συνεργείο? -
Καλημέρα σε όλους.
Επειδή δεν είναι υποκειμενικό το θέμα, αφού μου το έχουν αναφέρει όλοι όσοι έχουν μπει στο αυτοκίνητο - μιας κι εγώ λόγω συνήθειας το θεώρησα φυσιολογικό - με ανοιχτά τα παράθυρα ή τις πόρτες μυρίζει έντονα στην καμπίνα η βενζίνη.
Επίσης το ίδιο και με ανοιχτό το καλοριφέρ.
Η οσμή θυμίζει πιο πολύ το άκαυτο καυσιμο παρά απο την εξάτμιση.
Νissan Sunny 1.6 '93 (16V 'ηλεκτρονικό' καρμπυρατέρ , αμόλυβδη).
Τι μπορώ να κοιτάξω σε συνεργείο? -
Καλημέρα σε όλους.
Επειδή δεν είναι υποκειμενικό το θέμα, αφού μου το έχουν αναφέρει όλοι όσοι έχουν μπει στο αυτοκίνητο - μιας κι εγώ λόγω συνήθειας το θεώρησα φυσιολογικό - με ανοιχτά τα παράθυρα ή τις πόρτες μυρίζει έντονα στην καμπίνα η βενζίνη.
Επίσης το ίδιο και με ανοιχτό το καλοριφέρ.
Η οσμή θυμίζει πιο πολύ το άκαυτο καυσιμο παρά απο την εξάτμιση.
Νissan Sunny 1.6 '93 (16V 'ηλεκτρονικό' καρμπυρατέρ , αμόλυβδη).
Τι μπορώ να κοιτάξω σε συνεργείο? -
δες αν το φιλτρο καυσιμου ειναι κατω απο τις πισω θεσεις και μηπως δεν ειναι καλα τοποθετημενο,το εχω ακουσει και απο αλλους αυτο.....
-
Tα σωληνάκια της βενζίνης από και προς το ρεζερβουάρ για διαρροές.
-
να κοιταξεις και την κατασταση της ταπας βενζινης.
-
πιστευω οτι δεν εισαι καπνιστης..........θα βοηθουσε μεχρι να δεις τι παιζει
-
Σε παρόμοιο Sunny αλλά 1,4 (Ν14) η μυρωδιά ερχόταν από ένα σωληνάκι βενζίνας στο χώρο του κινητήρα (κοντά στον 'παπά') που οδηγούσε τη βενζίνη στο καρμπυρατέρ και είχε διαρροή.
-
Aν με τη λειτουργία του καλοριφέρ το πρόβλημα εντείνεται τότε κάτα πάσα πιθανότητα υπάρχει διαρροή κάπου στο χώρο του κινητηρα. Θα πρότεινα ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ να αφήσεις το καπό του κινητήρα ανοικτό και είτε αφήνοντας τον κινητήρα στο ρελαντί είτε βάζοντας κάποιον να μαρσάρει ελαφρώς (για να στέλνει περισσότερη βενζίνη και να φανεί πιο εύκολα η διαρροή) να ξεκινήσεις 'έρευνα'. Αρχικά σαν ... σκύλος! Μυρίζοντας δηλαδή όσο μπορείς να φτάσεις κοντά. Και κάτα δεύτερο (τονίζω ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ !! Ο κινητήρας λειτουργεί! Πρόσεξε τον ανεμιστήρα και τους ιμάντες και ΜΗΝ φοράς κασκόλ!) με τα ακροδάκτυλα άρχισε να κοιτας τις σωληνώσεις απ' όπου περνάει βενζίνη. Αν είναι μπροστά η διαρροή 99% θα βρεις κάποια σταγόνα.
Αν δεν έχει τρυπήσει κάποιος σωλήνας τότε ίσως να είσαι τυχερός και απλά να θέλει σφίξιμο κάποιος δακτύλιος σύσφιξης.
Όπως προείπαν όμως και οι άνωθεν, έλεγξε και τάπα ρεζερβουαρ καθώς επίσης και αντλία βενζίνης.
-
Αν τελικα η μυρωδια παραμενει και με κλειστα παραθυρα-καλοριφερ, κοιταξε και κατω απο τις πισω θεσεις, οπου συνηθως βρισκεται και το συστημα του 'φλοτερ' για την ενδειξη βενζινης στο ταμπλω. Μπορει να εχει ξεσφιξει το συστημα που κουμπωνει στο τεποζιτο βενζινης ή φθαρει η φλαντζα του. (μου ειχε συμβει σε AUDI 80 του '90 ).
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Σε παρόμοιο Sunny αλλά 1,4 (Ν14) η μυρωδιά ερχόταν από ένα σωληνάκι βενζίνας στο χώρο του κινητήρα (κοντά στον 'παπά') που οδηγούσε τη βενζίνη στο καρμπυρατέρ και είχε διαρροή.+1
Oπως και σε Nissan Cherry. -
Αν θυμάμαι καλά, όταν είχε συμβεί αυτό η βενζίνα μύριζε κυρίως όταν το αμάξι ήταν ακίνητο (π.χ. φανάρι) και σίγουρα όταν άνοιγες το καπό. Ήταν προφανές ότι ερχόταν από το χώρο του κινητήρα.
Επίσης αν θυμάμαι καλά, το σωληνάκι που αλλάξαν στο συνεργείο ήταν αυτό που έχω κυκλώσει στη φωτο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
να κοιταξεις και την κατασταση της ταπας βενζινης.To πιθανοτερο...την εχει πατησει φιλη μου ετσι!Ειχε στραβωκουμπωσει και μυριζε ολη η καμπινα!
-
Στανταρ το κοντο σωληνακι βενζινας που δεν φαινεται ειναι κατω απο το φιλτροκουτι (παπας) και για να το δεις πρεπει να βγαλεις ολο το φιλτροκουτι (προσοχη στα σωληνακια που συνδεονται απο κατω στον παπα οταν τα βγαζεις να τα μαρκαρεις (πχ με χρωματα ανεξιτηλου μαρκαδορου)που πρεπει να μπουν γιατι επιρεαζουν αρκετα τον τροπο λειτουργειας της μηχανης!!!!). 9 στα 10 sunny n14 πασχουν εκει γιατι ποτε δεν τα βλεπουν οι μηχανικοι. Ειναι πολυ επικινδυνο επιπλεον γιατι απο κατω ειναι η εξατμιση!!!!!!!
-
Ο χρήστης GeZ έγραψε:
Στανταρ το κοντο σωληνακι βενζινας που δεν φαινεται ειναι κατω απο το φιλτροκουτι (παπας) και για να το δεις πρεπει να βγαλεις ολο το φιλτροκουτι (προσοχη στα σωληνακια που συνδεονται απο κατω στον παπα οταν τα βγαζεις να τα μαρκαρεις (πχ με χρωματα ανεξιτηλου μαρκαδορου)που πρεπει να μπουν γιατι επιρεαζουν αρκετα τον τροπο λειτουργειας της μηχανης!!!!). 9 στα 10 sunny n14 πασχουν εκει γιατι ποτε δεν τα βλεπουν οι μηχανικοι. Ειναι πολυ επικινδυνο επιπλεον γιατι απο κατω ειναι η εξατμιση!!!!!!!
Mάγος είσαι ??!! κι ο harlek επίσης !!
κάτω απο τον 'παπά' ενα κοντό λαστιχένιο σωληνάκι 10cm περίπου... ελπίζω δηλαδή να ήταν μόνο αυτό και να μην υπάρχει κι άλλο...
Κι αναρωτιόμουνα τελευταία γιατι καίει τόση βενζίνη
Ευχαριστώ για τη βοήθεια ρε παιδιά!
Αλλά και 45 ευρώ που μου πήρε το συνεργείο για ένα λάστιχο μου φαίνονται πολλά (και το βρήκε αμέσως μόλις του είπα τι συμβαινει...) -
DIY (aka Do It Yourself), γιατί δε προσπάθησες μόνος σου;
-
Ο χρήστης k_garofalo έγραψε:
Στανταρ το κοντο σωληνακι βενζινας που δεν φαινεται ειναι κατω απο το φιλτροκουτι (παπας) και για να το δεις πρεπει να βγαλεις ολο το φιλτροκουτι (προσοχη στα σωληνακια που συνδεονται απο κατω στον παπα οταν τα βγαζεις να τα μαρκαρεις (πχ με χρωματα ανεξιτηλου μαρκαδορου)που πρεπει να μπουν γιατι επιρεαζουν αρκετα τον τροπο λειτουργειας της μηχανης!!!!). 9 στα 10 sunny n14 πασχουν εκει γιατι ποτε δεν τα βλεπουν οι μηχανικοι. Ειναι πολυ επικινδυνο επιπλεον γιατι απο κατω ειναι η εξατμιση!!!!!!!
Mάγος είσαι ??!! κι ο harlek επίσης !!
κάτω απο τον 'παπά' ενα κοντό λαστιχένιο σωληνάκι 10cm περίπου... ελπίζω δηλαδή να ήταν μόνο αυτό και να μην υπάρχει κι άλλο...
Κι αναρωτιόμουνα τελευταία γιατι καίει τόση βενζίνη
Ευχαριστώ για τη βοήθεια ρε παιδιά!
Αλλά και 45 ευρώ που μου πήρε το συνεργείο για ένα λάστιχο μου φαίνονται πολλά (και το βρήκε αμέσως μόλις του είπα τι συμβαινει...)ουτε 20 ευρω δεν θα επρεπε να σου παρει ακομα και με τιμες αντιπροσωπειας!!!! Ληστεια κανονικη σου εκανε!!!!!!!!
-
Στο VW Bora που μας άλλαξαν δυο τέτοια σωληνάκια για την βενζίνη μας τα χρέωσαν 100 Ευρώ. Και τελικά δεν έφταιγαν αυτά, είχε σπάσει το καπάκι της αντλίας βενζίνης, κάτω από τα πίσω καθίσματα.
-
Έλα ρε συ, χαλάνε και τα VW;
-
Υπάρχει κι άλλο πρόβλημα,άσχετο με την οσμή.
Δεν ανάβει το προειδοποιητικό λαμπάκι ('αντλία πρατηρίου') για χαμηλή στάθμη βενζίνης.
Δυστυχώς το κατάλαβα οταν έμεινα απο βενζίνη.
Ο δείκτης-βελόνα βέβαια δουλεύει,δείχνει κανονικά οτι τελειώνει η βενζίνη.
Λετε να είναι καμένο το λαμπάκι, μπορώ να τσεκάρω μονος μου, ή τις ασφάλειες?
Θυμίζω, Νissan N14.
Μυρίζει έντονα η βενζίνη