Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Indianapolis GP 2004
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Indianapolis GP 2004
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Formula 1
    22
    63
    97
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      raikkonen last edited by

      Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
      Ο Βrawn παντως σε χθεσινες του δηλωσεις ειπε,οτι οι δυο πιλοτοι της Scuderia θα μονομαχησουν ελευθερα και ο καλυτερος θα κερδισει,απαλλαγμενοι απο Team-Orders,οι οποιοι ουτως ή αλλως εχουν καταργηθει.Παντως εγω κρατω τις επιφυλαξεις μου,σχετικα με αυτες τις δηλωσεις.

      To άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Συγχαρητήρια στο Sato για τη νίκη του!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          alonso last edited by

          Οπως παντα τα φερραρι 1-2 και μαντεψτε ποιος ηταν πρωτος παλι...
          Εμενα παντως στο προσπερασμα του Sato στον Trulli μου φανηκαν λιγο παραξενα τα πραγματα....Δεν μου φανηκε νομιμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Ο χρήστης alonso έγραψε:
            Οπως παντα τα φερραρι 1-2 και μαντεψτε ποιος ηταν πρωτος παλι...
            Εμενα παντως στο προσπερασμα του Sato στον Trulli μου φανηκαν λιγο παραξενα τα πραγματα....Δεν μου φανηκε νομιμο.

            Κι εμένα, περίεργο μου φάνηκε...
            Πιστεύω πως επειδή και ο Τρούλι βγήκε στα χωράφια (δεν έκοψε δρόμο όμως...) γιαυτό δεν έδωσαν ποινή στο γιαπωνέζο...

            Είχε ξαναγίνει με τον Μπαρικέλο και τον Ραλφ νομίζω, στον Καναδά πριν 2-3 χρόνια, στο σικέην πριν τον τερματισμό. Ο ένας έχασε τα φρένα κόβοντας δρόμο, αλλά και ο άλλος τον ακολούθησε και έτσι δεν έδωσαν ποινή σε κανέναν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetabs last edited by

              Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:

              Ο Βrawn παντως σε χθεσινες του δηλωσεις ειπε,οτι οι δυο πιλοτοι της Scuderia θα μονομαχησουν ελευθερα και ο καλυτερος θα κερδισει,απαλλαγμενοι απο Team-Orders,οι οποιοι ουτως ή αλλως εχουν καταργηθει.Παντως εγω κρατω τις επιφυλαξεις μου,σχετικα με αυτες τις δηλωσεις.

              To άλλο με τον Τοτό το ξέρεις?

              Κι όμως σφάχτηκαν άγρια! Ο Σουμάχερ εκμεταλλεύτηκε το λάθος του Μπαρικέλο να μην ζεστάνει τα φρένα του κλείνοντας τον Σουμάχερ σε κάποιον τοίχο (του τούνελ ίσως; ) πριν βγει το πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας και τον προσπέρασε. Μάλιστα το φρενάρισμα των δύο ήταν τόοοοοσο οριακό, που η Ρενώ αποπίσω τους έκλεισε τη διαφορά κάπως στα φρένα...

              Αργότερα ο Μπαρικέλο εκμεταλλεύτηκε την λάθος στρατηγική της ομάδας του Σουμάχερ, και στο 2ο πιτ στοπ παρολίγον να τον περάσει.
              Μάλιστα αμέσως μετά τον κυνήγησε και παρολίγον να τον προσπεράσει σε σημείο έκπληξη!
              Ή μήπως παρολίγον να τον εμβολίσει;
              Ή μήπως πήγαν για κάτι θεατρικό του στυλ εμείς-στην-Φεράρι-σφαζόμαστε-κοιτάχτε-ώ-τι-θέαμα και παρολίγον να τους βγει ξινό και γιαυτό στο υπόλοιπο του αγώνα το έπαιξαν κυρίες;;;

              Μπράβο στον Γιαπωνέζο!!!
              Και τον πιλότο και τον κινητήρα!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                gvala last edited by

                Λοιπόν,
                την πρώτη έκανε γκελ ... και δεν πέρασε
                την δεύτερη τετακέ ... και δεν πέρασε
                την τρίτη πέρασε ... αλλά από τα χόρτα ...
                απο δω και πέρα όμως ....
                Τουλάχιστον δείχνει ότι προσπαθεί, και συνεχώς βελτιώνεται ...

                Άντε πάλι μια από τα ίδια μπροστά, και δυστυχώς η αγωνία του αγώνα είχε να κάνει με ατύχημα .
                Σάτο, Τρούλι όλα τα λεφτά. Aααα! και η εκκίνηση του Alonso! Τέτοιες σφήνες αριστερά-δεξιά ούτε σαξόραλο-σαύρα στην Συγγρού!
                Κρίμα που δεν ολοκλήρωσε

                Αλήθεια, μήπως ήταν λίγο αυστηρή η μαύρη σημαία στον Montoya;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  socratesdtc last edited by

                  Άσχετα με το αποτέλεσμα (1-2 ferrari) ο αγώνας ήταν εκπληκτικός.

                  Βασικα υπάρχουν 2 είδη καλών αγώνων. Ένα που έχει μάχες, προσπεράσεις, θεαματικά pit stops κλπ, και ένα που ΄γίνεται της π@@τάν@ς!

                  Αυτος ήταν νομίζω απο το 2ο είδος.

                  Αν και δέν μου άρεσε η εγκατάληψη του Button, επειδη πήγαινε καλύτερα στο πρωτάθλημα απο τον Sato, άξιζε πιστεύω η τριτη θέση στον Ιάπωνα, αφού είχε και καλη θέση στην εκκίνηση.

                  Για άλλη μια φορά οι Ρεναουλτ ήταν δυναμικές, αλλα ευτυχώς τους πήγαν στραβά!
                  Ισως να είναι λίγο ρουφιανιά, αλλα μου άρεσε σε μια 'φάση' που εγκαταλείπαν όλοι, γιατι έτσι 'ανέβηκαν' οι McLaren ψηλα. Εεεε...Κλασσικα οι McLaren έκαναν και αλλο pit stop για να μήν σκασει το μοτέρ

                  Αλλα ένα μικρό παρπάπονο ρε παιδια: AMAN AYTOΣ Ο ΠΟΥΡΝ@Ρ@ΚΗΣ!Δέν λέω ξέρει κάποια πράγματα, αλλα τυφλός είναι??? Θα αναφαίρω μόνο 1 απ'τα 100 λάθη που έκανε:

                  • O Kimi μπαίνει στα pit. Η αντλία γεμίζει μόνο για 2-3sec και μετα βγαίνει, αφήνοντας τους μηχανικούς να καθαρίσουν τις εισαγωγες. Αυτός νομιζει οτι ο Kimi γέμισε για 15sec με καύσιμα. Και μετα επι 1 ώρα κατα τη διάρκεια του αγώνα, κάθεται και αναρωτιέται, ΤΙ εγινε τελικά με τα καύσιμα του Kimi... Εν τω μεταξύ, αυτός ο ΑΧΡΗΣΤΟΣ ο βοηθός του που μέχρι και LapTop έχει μπροστα του (τι; Νομιζατε οτι τα ξέρουν απ'εξω αυτα που λένε; Xαχαααχ) δέν μπορει να τον βοηθήσει???? Η άλλη η χαζογκόμενα μου μου την 'κουβάλησαν' στο στουντιο, απο τον τομέα των ειδήσεων του στύλ :'Χώρισε η Μάρω με τον Καραφώτη' τί την έφεραν??

                  Φιλικα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jimclark last edited by

                    Socrates DTC μου αρέσει που νομίζεις ότι ήταν της 2ης κατηγορίας

                    Εγώ απλά ήθελα να πω ότι όπως ακριβώς το έχασε ο Αλόνζο, το ίδιο είχε πάθει ο Clark (που πολλοί ρωτάνε πως έφυγε από τη πίστα), μόνο που δεν είχε μπαριέρα αριστερά του να τον κρατήσει από τα δέντρα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      fanis-f1 last edited by

                      Πραγματικα εντυπωσιακος αγωνας,τελικα οτι και να συμβει φετος ο Μichael θα κερδιζει.
                      Πολλα μπραβο αξιζει η ομαδα της McLaren η οποια στους δυο αυτους αγωνες εκτος Ευρωπης τα πηγε πολυ καλα τηρουμενων των αναλογιων,χωρις να σπασει κανενας κινητηρας!
                      Απο την αλλη ρε παιδια,τι του κανανε του καψερου του Montoya,καταφερε να φτασει μεχρι και την τριτη θεση απο τελευταιος που εκκινησε και μετα απο 57!! γυρους ,του ειπαν πως ακυρωνεται επειδη αφησε το μονοθεσιο του στο Grid και πηγε να παρει το εφεδρικο.ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ!!! .
                      Συγχαριτηρια αξιζει και ο Sato o oποιος τελικα καταφερε να μπει επιτελους στο Podium!
                      Για μια ακομη φορα προβληματα για την αναρτηση της Renault,με αποτελεσμα να οδηγησει τον Alonso,σε μια θεαματικη εξοδο.
                      Βρε παιδια ξεχασατε παντως το ''καλυτερο'' του αγωνα.O Baumgartner πηρε βαθμο για τη Minardi!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kleisj last edited by

                        Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                        Για μια ακομη φορα προβληματα για την αναρτηση της Renault,με αποτελεσμα να οδηγησει τον Alonso,σε μια θεαματικη εξοδο.

                        Αναρτηση η σκασμενο λαστιχο;

                        Παντως καλη αναρρωση στον Ralph που τα ειδε ολα. Απιστευτη εξοδος με 300+ χλμ.

                        Ωραιος ο Sato full επιθεση. Καλη κ η BAR που συνεχιζει εντυπωσιακες εμφανισεις.

                        Τι εγινε κ RB εμεινε τοσο πισω απο τον MS ενω ηταν κοντα. Μετα τα pit εχασε θεσεις;

                        Κ ο MS παντως εκανε πολυ ωραια προσπεραση στον RB. Τον 'διαβασε' που θα ξεκινουσε κ πρεπει να πατησε κατι εκατοστα του sec νωριτερα το γκαζι. Γενικα ο MS στον αγωνα δεν φανηκε ιδιαιτερα εντυπωσιακος κ γρηγορος αλλα πολυ αποτελεσματικος οπως εδειξε το αποτελεσμα.

                        Η Williams μαλλον θα μιλαει για σεζον που θα θελει γρηγορα να ξεχασει. Περιμενα εδω να ειναι μεσα στο podium!

                        Κριμα για της Renault κ πιο πολυ για Alonso που εκανε εκπληκτικη εκκινηση κ περασε στην πρωτη στροφη απο την εξωτερικη 2 μονοθεσια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          raikkonen last edited by

                          Παρά το 1-2 της φερραρι πρέπει να πω ότι αγώνας ήταν εντυπωσιακότατος.

                          -Άψογα για άλλη μια φορά για τη φερράρι
                          -Καταστροφικά για τη Williams
                          -Άλλος ένας 'κακός' αγώνας για τη Renault.
                          -Ένας συνηθισμένος αγώνας για τη BAR (να τερματίζει με ένα μονοθέσιο στη 3η θέση...)

                          -ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ (τηρουμένων των αναλογιών) γαι τη MCLAREN όπου τερματίζουν κ τα 2 μονοθέσια μέσα στους βαθμούς για 2ο συνεχόμενο αγώνα!!! Κ ανεβήκαμε κ στη 5η θέση!!! (που φτάσαμε.... )

                          -Φυσικά δε πρέπει να περάσει απαρατήρητη κ η 'νίκη' της minardi!!!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            raikkonen last edited by

                            Μα καλά στο τέλος σχεδόν του αγώνα θυμηθήκανε να βγάλουν μαύρη σημαία στον Κολομβιανό(που έκανε κ καταπληκτικό αγώνα) ενώ είχε κάνει μόλις το pit-stop???
                            Ντροπή κ αίσχος!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              raikkonen last edited by

                              Όσο αφορά το Sato τώρα, δεν ξέρω τι λέτε, μπορεί να είναι θερμοκέφαλος αλλά εμένα μ'αρέσει που βρίσκεται στη φορμουλα1. Όσο να'ναι, είναι κάτι διαφορετικό.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hakk last edited by

                                Ο χρήστης Raikkonen έγραψε:
                                Όσο αφορά το Sato τώρα, δεν ξέρω τι λέτε, μπορεί να είναι θερμοκέφαλος αλλά εμένα μ'αρέσει που βρίσκεται στη φορμουλα1. Όσο να'ναι, είναι κάτι διαφορετικό.

                                Και γιατί να μην είναι??? Από πότε η σύγχρονη F1 δεν πρέπει να έχει θερμοκέφαλους??? Τόσα χρόνια η F1 ήταν γεμάτη με προσωπικότητες που πήγαιναν 'Pedal to the medal whatever the cost' με λαμπρά παραδείγματα τους Senna, Gilles Villeneuve... Το ότι τώρα πια μόνο οι Sato, Alonso και JPM πλησιάζουν αυτό λέει πολλά για την κατάσταση που επικρατεί στην F1 με τα τρενάκια που τα βαγόνια αλλάζουν θέση μόνο στα πιτ... (Ή από ότι αποδείχτηκε όταν σβήσει τα φώτα του το αυτοκίνητο ασφαλείας)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  raikkonen last edited by

                                  Ο χρήστης Hakk έγραψε:
                                  Και γιατί να μην είναι??? Από πότε η σύγχρονη F1 δεν πρέπει να έχει θερμοκέφαλους??? Τόσα χρόνια η F1 ήταν γεμάτη με προσωπικότητες που πήγαιναν 'Pedal to the medal whatever the cost' με λαμπρά παραδείγματα τους Senna, Gilles Villeneuve... Το ότι τώρα πια μόνο οι Sato, Alonso και JPM πλησιάζουν αυτό λέει πολλά για την κατάσταση που επικρατεί στην F1 με τα τρενάκια που τα βαγόνια αλλάζουν θέση μόνο στα πιτ... (Ή από ότι αποδείχτηκε όταν σβήσει τα φώτα του το αυτοκίνητο ασφαλείας)

                                  Συμφωνώ κ επαυξάνω!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tifosaros last edited by

                                    Συμφωνώ κι εγώ με το φίλο που είπε ότι αυτό είναι το δεύτερο είδος αγώνα, αγώνα στο οποίο έγινε της π****** και μου άρεσε.
                                    Μπράβο στο Σούμι, αν και ποτέ δεν πίστεψα ότι θα μονομαχούσαν με το Ρούμπενς. Δε νομίζω να το επέτρεπε αυτό κανένας Ζαν Τοντ!

                                    Μπράβο και στο Σάτο, που αποδεικνύει ότι δεν είναι η Χόντα μόνο η αιτία που βρίσκεται στη Φ1.

                                    Κρίμα για τις Ρενώ.

                                    Για τις Γουίλιαμς τί να πω. Ότι έγιναν ρόμπα; Βασικά δεν ξέρω τί έφταιγε στο μονοθέσιο του Ραλφ, αλλά η έξοδος ήταν φοβερά επικίνδυνη.
                                    Βασικά μου θύμισε την έξοδο που είχε ο Πικέ μια φορά (το 87) στον τοίχο της Ταμπουρέλο στην Ίμολα. Έσκασε κι αυτός τότε με το πίσω μέρος του μονοθεσίου και έτσι όπως βγάλανε το Ραλφ, σηκωτό και ζαλισμένο, είχαν βγάλει κι αυτόν. Είχε πάθει κι αυτός διάσειση και όπως εχει πει είχε φοβηθεί τόσο που από τότε ποτέ δεν ξαναήταν ο ίδιος τολμηρός οδηγός...
                                    Περαστικά πάντως στο Ραλφ, όταν τον είδα μετά τις διαφημήσεις τρόμαξα...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • R
                                      raikkonen last edited by

                                      Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
                                      Για τις Γουίλιαμς τί να πω. Ότι έγιναν ρόμπα; Βασικά δεν ξέρω τί έφταιγε στο μονοθέσιο του Ραλφ, αλλά η έξοδος ήταν φοβερά επικίνδυνη.

                                      Από λάστιχο πήγε κ αυτός όπως ο αλόνσο κ τελικά κατέληξε με πόνους στη πλάτη κ διάσυση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        hakk last edited by

                                        Λογικό ήταν να πάει από λάστιχο... Χθες δεν πρέπει να υπήρχε κομμάτι της πίστας που να μην υπάρχουν θραυσματα ή ένα εγκαταλελλειμένο μονοθέσιο κάπου εκεί κοντά!!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lybe last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
                                          Απο την αλλη ρε παιδια,τι του κανανε του καψερου του Montoya,καταφερε να φτασει μεχρι και την τριτη θεση απο τελευταιος που εκκινησε και μετα απο 57!! γυρους ,του ειπαν πως ακυρωνεται επειδη αφησε το μονοθεσιο του στο Grid και πηγε να παρει το εφεδρικο.ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΓΕΩΡΓΙΟΥ!!! .

                                          Οι κριτές δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν??? Επειδή άργησαν να 'αποφανθούν' για το συμβάν με τον Montoya, έπρεπε να του τη χαρίσουν? ΟΚ άργησαν, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να μην του επιβληθεί η ποινή.

                                          Συγχαρητήρια για ακόμα μια φορά στην ομάδα της Ferrari, αφού αυτό ήταν το 6ο φετινό 1-2!

                                          Περαστικά στον άτυχο Ralf.

                                          Συγχαρητήρια επίσης και στην Minardi που πήρε τον πρώτο της βαθμό...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            raikkonen last edited by

                                            Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                            Οι κριτές δηλαδή τι έπρεπε να κάνουν??? Επειδή άργησαν να 'αποφανθούν' για το συμβάν με τον Montoya, έπρεπε να του τη χαρίσουν? ΟΚ άργησαν, αλλά αυτός δεν είναι λόγος να μην του επιβληθεί η ποινή.

                                            Μα το θέμα δεν ήταν ότι έπρεπε να του τη χαρίσουν. Οκ αντί για 15 δευτερόλεπτα πήρε το εφεδρικό σε 28. Αλλά τόση ώρα τους πήρε για να καταλάβουν ότι δεν ήταν νόμιμος? Ήταν στο τέλος του αγώνα είναι 3ος κ έχει μολις κάνει το πιτ στοπ???

                                            Πάντως τώρα LYBE μη μου πεις ότι η Φερράρι δεν έχει το κορυφαίο μονοθέσιο του grid???

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr