-
Πότε αναμένεται?
-
Παντως το πισω μερος ειναι καλυτερο τωρα, μπροστα ειναι λιγο λατερνα. Αντε καλη υπομονη για να δουμε και τα turbo!
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Αντε καλη υπομονη για να δουμε και τα turbo!Tα ανανεωμένα S-MAX και Galaxy με τους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου πρόκειται να διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος Μαρτίου. Την ίδια περίοδο αναμένεται και το Mondeo με τον δίλιτρο turbo κινητήρα βενζίνης των 203 ίππων, ενώ λίγους μήνες αργότερα ο μικρότερος EcoBoost των 1.600 κ.εκ. θα βρεθεί κάτω από το καπό του νέου C-MAX αποδίδοντας 160 ίππους.
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=69665 -
Περισσότερο φιλολογικός ο 2λιτρος και με μεγάλο ενδιαφέρον ο 1,6 που καλό θα ήταν να μπει σε όλη τη γκάμα τους ...
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Αντε καλη υπομονη για να δουμε και τα turbo!
Tα ανανεωμένα S-MAX και Galaxy με τους νέους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου πρόκειται να διατεθούν στην ευρωπαϊκή αγορά στο τέλος Μαρτίου. Την ίδια περίοδο αναμένεται και το Mondeo με τον δίλιτρο turbo κινητήρα βενζίνης των 203 ίππων, ενώ λίγους μήνες αργότερα ο μικρότερος EcoBoost των 1.600 κ.εκ. θα βρεθεί κάτω από το καπό του νέου C-MAX αποδίδοντας 160 ίππους.
http://www.in.gr/auto/expositions/expos ... tyID=69665Ο εκομπουστ στο μοντεο απο οτι καταλαβα θα μπει τον επομενο μηνα????ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΕΤΟΙΑ!!!
-
Πάντως, για μένα, στα κιλά που είναι αυτό το αυτοκίνητο ο δίλιτρος κινητήρας με τα 203 θα πηγαίνει γάντι...Το αυτοκίνητο αυτό αν το οδηγήσει κάποιος είναι πολύ καλό στο δρόμο και αρκετά καλό ποιοτικά...για εμένα ποιοτικά συναγωνίζεται πολύ ακριβότερα αυτοκίνητα...και δεν είναι φορολογικά αντικίνητρο ο δίλιτρος κινητήρας...αυτός που πραγματικά θέλει να πάει στην κατηγορία D και θέλει ένα καλό αυτοκίνητο θα πρέπει να έχει και να δώσει τα 800-1000 περίπου Εuro το χρόνο που θέλει ένα διλιτρο στην Ελλάδα...δε λέω ότι είναι δίκαιο το σύστημα φορολόγισης...αλλά αφού αυτό είναι τι να κάνουμε...Το θέμα της εξωτερικής εμφάνισης είναι υποκειμενικό...αυτό όμως δε σημαίνει ότι δεν είναι καλό το αυτοκίνητο...ειδικά αν κινείται τιμολογιακά κάτω από τα 25.000 με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για εμένα θα είναι ευκαιρία...
-
Ο χρήστης panosk8 έγραψε:
ειδικά αν κινείται τιμολογιακά κάτω από τα 25.000 με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη για εμένα θα είναι ευκαιρία...Kοιτα, το insignia 2.0 ξεκινα 27+ αρα σιγουρα πανω απο 27 δεν θα εχει, δηλαδη σε καποιους μηνες με τις προσφορες που εχει παντα η ford θα ειναι γυρω στα 25.
-
Βασικά η σύκριση του νέου συνόλου της ford συγκρίνεται με το Insignia 2.0 με αυτόματο κιβώτιο το οποίο κάνει 31.500 (sport ή cosmo) αφού η ford ανακοίνωσε ότι θα βγαίνει standar με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη...
-
Ναι οντως αλλα δεν αφηνει επιλογη για μηχανικο, αρα προσωπικα δεν πιστευω να το χρεωσει 30+ 'η 31+. Απο την αλλη το ST που καταργει για τον 2.0 δεν κανει πανω απο 29+ .
-
Ο χρήστης Biskoto10 έγραψε:
Ναι οντως αλλα δεν αφηνει επιλογη για μηχανικο, αρα προσωπικα δεν πιστευω να το χρεωσει 30+ 'η 31+. Απο την αλλη το ST που καταργει για τον 2.0 δεν κανει πανω απο 29+ .Εχει πολυ κομπλε τιμη.Κριμα που με τα νεα μετρα δε μπορουμε να το δικαιολογησουμε με τον μ@λ@κ@ τον Γιωργακη τα εκανε σαν τα μουτρα του...
Aνανεωμένο Ford Mondeo