-
Ο χρήστης nightwalker έγραψε:
ναι οκ ισχυει αυτο.Αλλα τη συγκεκριμενη διαδικασια την κανει καποιος με το περας 2ετων απ την αποκτηση του διπλωματος μεχρι 25kw.Σωστα?ή μπορει και αμεσως να το κανει???
Το bold, οπως ειπε και ο Κων/νος. Πρεπει να εισαι κατοχος Α1 για δυο τουλαχιστον χρονια. Ο νομοθετης, φανταζομαι, ειχε στο μυαλο του οτι μεσα στα 2 αυτα χρονια, αποκτα κανεις την εμπειρια που χρειαζεται για να περασει στην επομενη κατηγορια χωρις εξετασεις -και χωρις να χρειαζεται καν να εχει κλεισει το 21ο ετος οπως θα ηταν υποχρεωμενος αν δεν ειχε διπλωμα για 2 χρονια-
Aπο πιο παλιο μου ποστ (το 2006) που ειχα πιο προσφατη την εμπειρια, περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με τη διαδικασια για τους ενδιαφερομενους, τουλαχιστον οπως ηταν τοτε:
χρειαζεσαι δυο εγχρωμες φωτογραφιες διπλωματος, μια δηλωση που θα σου δωσουν στο υπουργειο και μια υπευθυνη δηλωση. σου δινουν προσωρινα ενα χαρτι να κυκλοφορεις και σε καμια 20αρια μερες παιρνεις το καινουργιο διπλωμα
με επιφυλαξη παντα μηπως εχει αλλαξει κατι.
-
Ο χρήστης tolis26 έγραψε:
παιδια να ρωτησω κατι και εγω... στα 18 μου μαζι με το διπλωμα αυτοκινητου,εδωσα και για μηχανακι...τοτε θυμαμαι (γυρω στα 1998)εδωσα με παπι 100αρι η 125αρι.προσφατα μιλωντας με ενα ξαδελφακι μου ειπε οτι με ενα παραβολο εκανε επεκταση για μεγαλυτερου κυβισμου μηχανες.πηγα και εγω να ρωτησω και μου ειπαν οτι ισχυει για διπλωματα απο το 2000 και μετα(αλλαξε ο νομος)και οτι πρεπει να ξαναδωσω απο την αρχη εξετασεις...ειναι ετσι οντως η υπαρχει και καμια αλλη λυση?Ίδια περίπτωση με έναν ξάδερφό μου. Έβγαλε δίπλωμα για μηχανάκι ως 125cc το 1999 και πριν λίγο καιρό που πήγε και ρώτησε για την επέκταση του είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
με επιφυλαξη παντα μηπως εχει αλλαξει κατι.Έχει αλλάξει! Πλέον δεν ισχύει η 'αυτόματη αναβάθμιση' χωρίς εξετάσεις.
-
συνέχεια από άλλο θέμα, λόγω off τόπικου
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
καλά όλα τα άλλα, αλλά να λες οτι το Klx είναι πιο όμορφο απο ένα πραγματικό case study για design...
πολύ συντηρητικούρα νέο παιδί. εδώ η βρωμόγρια ΟΡ και έχει καλύτερο-πιο σύγχρονο γούστο.tip δεν το πας με πετάλι για να σε νοιάζει τόοοσο πολύ το βάρος.
πόσο ζυγίζει το klx κ πόσο το scarver? (και πόσο ύψος έχεις για να ξέρουμε τι να σου προτείνουμε)To klx είναι απλό, αισθητικά αδιάφορο (ε 2 ρόδες - σέλα - τιμόνι) πράμα. Το σκαρβερ είναι ΠΑΝΑΣΚΗΜΟ. Θα πρεπε να κλείνω τα μάτια για να το καβαλήσω και δεν είναι εύκολο.
Είμαι 1.82.
Έπεσε στα χέρια μου ένα ΜΟΤΟ και προτείνει για παλιά καλά on-off που κάνουν για εντουροβόλτα χωρίς απαιτήσεις αγωνιστικών ρυθμών τα xlr, super xl 250 της Honda, klx 250, kdx 200/220sr της kawa, dr 25-/330s της suzuki και απο yamaha τα tt-r 250, dt 250 wr.
Για πιο πάνω λέει πως μάλλον δυσκολεύουν τα πράγματα λόγω βάρους.
-
Xαρη, εγω θα προτεινα ενα μεταχειρισμενο suzuki dr-z 400
τα κανει ολα και συμφερει σε ολα.
KDX (ειχα να το ακουσω χρονια ) και λοιπα διχρονα - σαπακια - παναρχαια ημιβρωμικα απλα ΞΕΧΝΑ τα, ffs ειμαστε στο 2010 . ασε που γκομενα με τετοιο ΔΕ βγαζεις και ακομα κι αν βγαλεις θα σε χωρισει εντος εβδομαδας γιατι τα μαλλια της θα μυριζουν λαδι.
αν θες κατι στα 250 μαλλον μονο TT-R και XR αξιζουν. Επισης και το kawasaki d tracker ηταν καλο αλλα επειδη δεν πουλησε πολυ δεν ξερω τι παιζει με ανταλλακτικα κλπ. Εγω παντως θα πηγαινα στα 400 στο DRZ γιατι τα τετραχρονα 250αρια σε 2 μηνες θα τα'χεις βαρεθει.
-
Αχου γεια σας και σορυ που επαναφερω το θεμα στο 'Μηχανη στα 23 μου?' με ερωτηματικο αυτη τη φορα.
Πετυχα το φορουμ ψαχνοντας να δω ποιες αποψεις κυριαρχουν σε σχεσεις με την επιλογη ή οχι των 2 τροχων (δεν προσδιοριζω τυπο ακομα) για συγκεκριμενη χρηση και σε σχεση με την εμπειρια με το δρομο και το οχημα. Αν και εχω σκοπο να περασω κι απο μια σχολη οδηγησης να κανω μια πρωτη κουβεντα οι διαδικτυακες κοινοτητες σε κατι τετοια βοηθανε αρκεταΠαμε στο θεμα.
Χρειαζομαι μεταφορικο για αποστασεις της ταξης των 20κατι χλμ γινονται σχεδον καθε μερα (αφηνω τις εντος κεντρου αθηνας διαδρομες) και σε δρομους οπως η ιερα οδος και η καβαλας ή η εθνικη. Με πολλους μουρλους να το σανιδωνουν συχνα πυκνα κανοντας κοντρες κι αλλα τετοια ηλιθια απο το χαιδαρι και μετα η διαδρομη ειναι λιγο παγιδα ή τουλαχιστον εμενα με τρομαζει παραπανω καθοτι και ασχετη.
Το αυτοκινητο το θεωρω απαγορευτικο γιατι η συχνοτητα των μετακινησεων μου σε καθημερινη βαση μεσα στο κεντρο της αθηνας ειναι μεγαλη και η υπομονη μου για παρκιν ανυπαρκτη.
Στο δια ταυτα: Πιστευω οτι χρειαζομαι μηχανη αλλα τη φοβαμαι γιατι δεν εχω εξοικειωση ουτε με παπί. Παπί δε μπορω να οδηγω 20 χλμ καθε μερα. Η μηχανη λοιπον, οχι τιποτα βαρβατο ( 250αρι ισως?) θα ηταν οκ για τετοια χρηση αν υποθεσουμε οτι παιρνω το διπλωμα και για αρχη 'παιζω' σιγα σιγα με μηχανες φιλων μεχρι να παρω το κολάει?
Γενικα το χω παρει απο φοβο αλλα μπορει να λεω και μπαρουφες γιατι δεν εχω οδηγησει ποτε και μου φαινεται βουνο.
-
Σε τι μπατζετ θέλεις να κινηθείς;; Scooter το σκέφτεσαι σαν επιλογή;;
Για τη γυναικα μου πάντως, θα έπερνα ένα μικρό αυτοκίνητο. Αν έπρεπε οπωσδήποτε να πάρει δίτροχο, θα επέλεγα το piaggio mp3 -
Το συνολικο μπατζετ ειναι ειναι ικανο για μεταχειρισμενο μηχανακι αλλα δεδομενου οτι δε βιαζομαι να το παρω τωρα τωρα μπορει να ανεβει και το μπατζετ. Γενικα δεν θελω να παιζω. Αν πρεπει να παρω κατι που να ειναι το ασφαλεστερο και καταλληλοτερο για μενα (εμπειρια, χρηση, σωματοτυπο (1,60 παρεπιμπτοντως)) θα βρω την ακρη να ανεβασω και το μπατζετ μου. Τι λεω η αρρωστη οικονομοκρισιάτικα
Για σκουτερ αν και τα βρισκω αντιαισθητικα. Το piaggio που προτεινεις το λες για λογους ασφαλειας (λογω 3 τροχων) επειδη κινουμαι σε εθνικη και λοιπους χαλεπους δρομους??? Ειναι φαρμακειο βεβαια...
-
1.60.... Μάλιστα. Πας για scooter μονο.
Οπωσδήποτε να ακουμπάν και τα 2 πόδια σου κάτω ότι και να πάρεις. Στο mp3 δε χρειάζεται αυτό. Σκέψου όμως , ότι παίζουν βροχές-κρύα κλπ. Αν είσαι διατεθειμένη να αντέξεις όλα αυτά+τον αυξημένο κίνδυνο, τότε θα σου λύσει τα χέρια. -
ρατσισμός γαμω τη φυση μου ...
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Xαρη, εγω θα προτεινα ενα μεταχειρισμενο suzuki dr-z 400
τα κανει ολα και συμφερει σε ολα.
KDX (ειχα να το ακουσω χρονια ) και λοιπα διχρονα - σαπακια - παναρχαια ημιβρωμικα απλα ΞΕΧΝΑ τα, ffs ειμαστε στο 2010 . ασε που γκομενα με τετοιο ΔΕ βγαζεις και ακομα κι αν βγαλεις θα σε χωρισει εντος εβδομαδας γιατι τα μαλλια της θα μυριζουν λαδι.
αν θες κατι στα 250 μαλλον μονο TT-R και XR αξιζουν. Επισης και το kawasaki d tracker ηταν καλο αλλα επειδη δεν πουλησε πολυ δεν ξερω τι παιζει με ανταλλακτικα κλπ. Εγω παντως θα πηγαινα στα 400 στο DRZ γιατι τα τετραχρονα 250αρια σε 2 μηνες θα τα'χεις βαρεθει.
-
Σόρρυ κι όλας αλλά μήπως είμαστε εκτός θέματος? Να κλειδωθεί αν είναι και ας ανοιχθεί άλλο.
-
oxi βρε συ, απλα το θεμα του διπλωματος στα 23 το λυσαμε: ειμαστε κατα
οποτε να βοηθησουμε κ κανα χριστιανο δε βλαπτει
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
1.60.... Μάλιστα. Πας για scooter μονο.
Οπωσδήποτε να ακουμπάν και τα 2 πόδια σου κάτω ότι και να πάρεις. Στο mp3 δε χρειάζεται αυτό. Σκέψου όμως , ότι παίζουν βροχές-κρύα κλπ. Αν είσαι διατεθειμένη να αντέξεις όλα αυτά+τον αυξημένο κίνδυνο, τότε θα σου λύσει τα χέρια.Το μπ3 έχει άλλα θεματάκια με την ισορροπία στους επιτόπιους ελιγμούς λόγω βάρους. Πρέπει να το μάθεις και να το συνηθίσεις. Έχω δει επικά σκηνικά εδώ περά που τα μπ3 πουλάνε σαν τρελά
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
1.60.... Μάλιστα. Πας για scooter μονο.
Οπωσδήποτε να ακουμπάν και τα 2 πόδια σου κάτω ότι και να πάρεις. Στο mp3 δε χρειάζεται αυτό. Σκέψου όμως , ότι παίζουν βροχές-κρύα κλπ. Αν είσαι διατεθειμένη να αντέξεις όλα αυτά+τον αυξημένο κίνδυνο, τότε θα σου λύσει τα χέρια.Ρε συ που καταλαβες οτι ειναι γυναικα....εγω με το που διαβασα το 1.60....λεω misstyping εκανε ο φιλος
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
1.60.... Μάλιστα. Πας για scooter μονο.
Οπωσδήποτε να ακουμπάν και τα 2 πόδια σου κάτω ότι και να πάρεις. Στο mp3 δε χρειάζεται αυτό. Σκέψου όμως , ότι παίζουν βροχές-κρύα κλπ. Αν είσαι διατεθειμένη να αντέξεις όλα αυτά+τον αυξημένο κίνδυνο, τότε θα σου λύσει τα χέρια.Ρε συ που καταλαβες οτι ειναι γυναικα....εγω με το που διαβασα το 1.60....λεω misstyping εκανε ο φιλος
Το συνολικο μπατζετ ειναι 5χιλιαρο αλλα δεδομενου οτι δε βιαζομαι να το παρω τωρα τωρα μπορει να ανεβει και το μπατζετ. Γενικα δεν θελω να παιζω. Αν πρεπει να παρω κατι που να ειναι το ασφαλεστερο και καταλληλοτερο για μενα (εμπειρια, χρηση, σωματοτυπο (1,60 παρεπιμπτοντως)) θα βρω την ακρη να ανεβασω και το μπατζετ μου. Τι λεω η αρρωστη οικονομοκρισιάτικα
Το θεμα ειναι οτι δεν παλευεται το αυτοκινητο. Φαντασου οτι θα πρεπει να ψαχνω για παρκιν γυρω στις 4-5 φορες κατα μεσο ορο την ημερα μεσα στο κεντρο. Και οταν λεω οτι ειμαι συνεχεια στους δρομους δεν εννοω οτι αλλωνιζω την αθηνα για βιτρινες και καφεδες για να εχω χρονο για χασιμο.Μαλλον δεν εχω ελπιδα ε;
Για σκουτερ αν και τα βρισκω αντιαισθητικα αν ειναι η καταλληλη επιλογη για μενα το συζητω προφανως. Το piaggio που προτεινεις το λες για λογους ασφαλειας (λογω 3 τροχων) επειδη κινουμαι σε εθνικη και λοιπους χαλεπους δρομους???
Έχει ένα μήνα που το λέγαμε ρε συ. Τώρα σου ήρθε η απορία;;
-
Oχι, απλα τωρα μου ξανακαβλωσε να βγαλω διπλωμα και διαβασα το τοπικ αυτο!
Μιας που το εφερε η κουβεντα...κανενα καλο δασκαλο σε βουλα γλυφαδα ξερει κανεις?
-
Άσε ρε που θες και δίπλωμα μηχανής. Δε φτανει που εισαι κουλάδι στο αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
Oχι, απλα τωρα μου ξανακαβλωσε να βγαλω διπλωμα και διαβασα το τοπικ αυτο!Μιας που το εφερε η κουβεντα...κανενα καλο δασκαλο σε βουλα γλυφαδα ξερει κανεις?
Υπάρχουν πολλοί δάσκαλοι.
Ανάλογα με το πόσο 'λάδωμα' χρειάζεται την ημέρα που θα δίνεις. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Άσε ρε που θες και δίπλωμα μηχανής. Δε φτανει που εισαι κουλάδι στο αυτοκίνητο.
Στα 23 για το δίπλωμα μηχανής