-
Πριν απο λίγες μέρες πούλησα το αυτοκίνητο μου Citroen AX 1400 του 1994.Τώρα κοιτάω για ένα καινούριο ή μεταχειρισμένο supermini ως 14.000 ευρώ.Οι απαιτήσεις μου είναι:
Κινητήρας 1400 κ.εκ. είτε είναι 75 ίππων είτε 100.Συζητάμε και για 1.2 TCE του Groupe Renault και 1.2 Τsi του ομίλου VAG με 100 και 105 άλογα αντίστοιχα.Δεν λέω όχι και σε κινητήρες 1300 κ.εκ. απο την Ιαπωνία.
5 πόρτες
Σχετικά ευρύχωρο
Σχετικά αξιόπιστο και φθηνό στην χρήση
Ωραίο σχεδιαστικά.
Ασφάλεια 5 αστέρων άντε 4.Μήν προτείνετε Citroen C3 λόγω σχεδιασμού.όλα τα άλλα είναι αποδεκτά.ευχαριστώ.
-
Πριν απο λίγες μέρες πούλησα το αυτοκίνητο μου Citroen AX 1400 του 1994.Τώρα κοιτάω για ένα καινούριο ή μεταχειρισμένο supermini ως 14.000 ευρώ.Οι απαιτήσεις μου είναι:
Κινητήρας 1400 κ.εκ. είτε είναι 75 ίππων είτε 100.Συζητάμε και για 1.2 TCE του Groupe Renault και 1.2 Τsi του ομίλου VAG με 100 και 105 άλογα αντίστοιχα.Δεν λέω όχι και σε κινητήρες 1300 κ.εκ. απο την Ιαπωνία.
5 πόρτες
Σχετικά ευρύχωρο
Σχετικά αξιόπιστο και φθηνό στην χρήση
Ωραίο σχεδιαστικά.
Ασφάλεια 5 αστέρων άντε 4.Μήν προτείνετε Citroen C3 λόγω σχεδιασμού.όλα τα άλλα είναι αποδεκτά.ευχαριστώ.
-
Πριν απο λίγες μέρες πούλησα το αυτοκίνητο μου Citroen AX 1400 του 1994.Τώρα κοιτάω για ένα καινούριο ή μεταχειρισμένο supermini ως 14.000 ευρώ.Οι απαιτήσεις μου είναι:
Κινητήρας 1400 κ.εκ. είτε είναι 75 ίππων είτε 100.Συζητάμε και για 1.2 TCE του Groupe Renault και 1.2 Τsi του ομίλου VAG με 100 και 105 άλογα αντίστοιχα.Δεν λέω όχι και σε κινητήρες 1300 κ.εκ. απο την Ιαπωνία.
5 πόρτες
Σχετικά ευρύχωρο
Σχετικά αξιόπιστο και φθηνό στην χρήση
Ωραίο σχεδιαστικά.
Ασφάλεια 5 αστέρων άντε 4.Μήν προτείνετε Citroen C3 λόγω σχεδιασμού.όλα τα άλλα είναι αποδεκτά.ευχαριστώ.
-
i20 best of και στανταρ esp απο τη βασικη εκδοση
-
clio TCe
πλοιρει ολα τα κριτηρια που εθεσες και με το παραπανω και με την 5ετη εγγυηση και την κορυφαια αξιοπιστια δεν εχεις να φοβασαι τιποτα..
+κορυφαια ανεση και οδικη συμπεριφορα
+κορυφαιες επιδοσεις για την κατηγορία κινητηρων που κοιτας
+μικροτερη καταναλωση,τελη, ασφαλειες κτλ
τα σερβις δεν ειναι φτηνα, αλλά ουτε και ακριβα, αν εισαι Αθηνα μπορεις να το ψαξεις και να βρεις πραγματικα χαμηλες τιμες.. π.χ. λαδια,φιλτρο65 ευρω -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
i20 best of και στανταρ esp απο τη βασικη εκδοσηTo i20 δεν έχει esp μόνο στην κορυφαία έκδοση ή το βάλαν σε όλες επειδή το είδα στην νέα διαφήμιση;
Γράφουν παντού οτι το i20 έχει αυτό το σύστημα που αν δεν βάλεις ζώνη αναβοσβήνουν λαμπάκια και ακούγεται ένας ήχος.Ξέρεις για ποιές θέσεις είναι αυτό το σύστημα;
Αν είναι και για τις πίσω,μου φαίνεται κάπως υπερβολικό. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
clio TCeπλοιρει ολα τα κριτηρια που εθεσες και με το παραπανω και με την 5ετη εγγυηση και την κορυφαια αξιοπιστια δεν εχεις να φοβασαι τιποτα..
+κορυφαια ανεση και οδικη συμπεριφορα
+κορυφαιες επιδοσεις για την κατηγορία κινητηρων που κοιτας
+μικροτερη καταναλωση,τελη, ασφαλειες κτλ
τα σερβις δεν ειναι φτηνα, αλλά ουτε και ακριβα, αν εισαι Αθηνα μπορεις να το ψαξεις και να βρεις πραγματικα χαμηλες τιμες.. π.χ. λαδια,φιλτρο65 ευρωΚορυφαία αξιοπιστία η Renault δεν θα το έλεγα.Επιπλέον θεωρώ οτι το Clio είναι λίγο πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε δύο σημεία.
Οι πίσω θέσεις δεν έχουν προσκέφαλα ασφαλείας στην βασική έκδοση και νομίζω και στην δεύτερη,απαράδεκτο για σήμερα.
Υπάρχει υποδοχή μόνο για ένα Ραδιο ΣιΝτι και όχι για 2 ή ένα διπλό όπως έχουν σχεδόν όλα τα σύγχρονα μοντέλα.
Κατα τ΄'αλλα αξιοπρεπέστατη επιλογή. -
Ο χρήστης JamesBOND007 έγραψε:
>clio TCeπλοιρει ολα τα κριτηρια που εθεσες και με το παραπανω και με την 5ετη εγγυηση και την κορυφαια αξιοπιστια δεν εχεις να φοβασαι τιποτα..
+κορυφαια ανεση και οδικη συμπεριφορα
+κορυφαιες επιδοσεις για την κατηγορία κινητηρων που κοιτας
+μικροτερη καταναλωση,τελη, ασφαλειες κτλ
τα σερβις δεν ειναι φτηνα, αλλά ουτε και ακριβα, αν εισαι Αθηνα μπορεις να το ψαξεις και να βρεις πραγματικα χαμηλες τιμες.. π.χ. λαδια,φιλτρο65 ευρωΚορυφαία αξιοπιστία η Renault δεν θα το έλεγα.Επιπλέον θεωρώ οτι το Clio είναι λίγο πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε δύο σημεία.
Οι πίσω θέσεις δεν έχουν προσκέφαλα ασφαλείας στην βασική έκδοση και νομίζω και στην δεύτερη,απαράδεκτο για σήμερα.
Υπάρχει υποδοχή μόνο για ένα Ραδιο ΣιΝτι και όχι για 2 ή ένα διπλό όπως έχουν σχεδόν όλα τα σύγχρονα μοντέλα.
Κατα τ΄'αλλα αξιοπρεπέστατη επιλογή.και ομως το clio ειναι το πιο αξιοπιστο σουπερμινι, ειτε το πιστευεις, ειτε οχι..
αυτο με τα προσκεφαλα στη βασικη εκδοση, αν ισχυει ειναι τραγικο, η αυτο με το ραδιοσιντι, ειναι δευτερευούσης σημασιας μπροστα στην οδικη συμπεριφορα την ανεση και την ασφαλεια που προσφερει, και σε συνδυασμο με το κινητηρα, ο ανταγωνσιμος απεχει
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
>clio TCe
πλοιρει ολα τα κριτηρια που εθεσες και με το παραπανω και με την 5ετη εγγυηση και την κορυφαια αξιοπιστια δεν εχεις να φοβασαι τιποτα..
+κορυφαια ανεση και οδικη συμπεριφορα
+κορυφαιες επιδοσεις για την κατηγορία κινητηρων που κοιτας
+μικροτερη καταναλωση,τελη, ασφαλειες κτλ
τα σερβις δεν ειναι φτηνα, αλλά ουτε και ακριβα, αν εισαι Αθηνα μπορεις να το ψαξεις και να βρεις πραγματικα χαμηλες τιμες.. π.χ. λαδια,φιλτρο65 ευρωΚορυφαία αξιοπιστία η Renault δεν θα το έλεγα.Επιπλέον θεωρώ οτι το Clio είναι λίγο πίσω σε σχέση με τον ανταγωνισμό σε δύο σημεία.
Οι πίσω θέσεις δεν έχουν προσκέφαλα ασφαλείας στην βασική έκδοση και νομίζω και στην δεύτερη,απαράδεκτο για σήμερα.
Υπάρχει υποδοχή μόνο για ένα Ραδιο ΣιΝτι και όχι για 2 ή ένα διπλό όπως έχουν σχεδόν όλα τα σύγχρονα μοντέλα.
Κατα τ΄'αλλα αξιοπρεπέστατη επιλογή.και ομως το clio ειναι το πιο αξιοπιστο σουπερμινι, ειτε το πιστευεις, ειτε οχι..
αυτο με τα προσκεφαλα στη βασικη εκδοση, αν ισχυει ειναι τραγικο, η αυτο με το ραδιοσιντι, ειναι δευτερευούσης σημασιας μπροστα στην οδικη συμπεριφορα την ανεση και την ασφαλεια που προσφερει, και σε συνδυασμο με το κινητηρα, ο ανταγωνσιμος απεχει
Oι πίνακες του autotriti άλλα λένε όμως.Για αυτές τις λεπτομέρειες που ανέφερα πριν θέλω να πω οτι τα πίσω προσκέφαλα μπορούν να μπούν aftermarket,αρκει να υπάρχουν τρυπες και τάπες στο πάνω μέρος της πλάτης.Το διπλό Radio Cd μπορεί να μπει ανάλογα με την βάση.Αν η βάση του κάνει για 2 Radio Cd δεν γίνεται.Αν όμως έχει βάση που κάνει για ένα Radio Cd και η οθόνη μπορεί να μπεί με USB η απλά αν είναι συνδεδεμένη στο σύστημα θα καλύψει τους αεραγωγούς.Δείτε λίγο τα μοντέλα που λέω:
Renault Clio 1.2 tce
Peugeot 207 1.4(και 75 και 95 άλογα)
Peugeot 206+ 1.4
Dacia Sandero 1.4
Dacia Sandero Stepway 1.6
Fiat Grande Punto 1.4(και 80 και 95 άλογα)
VW Polo 1.2 TSI
Seat Ibiza 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Skoda Fabia 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Opel Corsa 1.4
Ford Fiesta 1.4
Hyundai i20 1.4
Hyundai Getz 1.4
Kia Venga 1.4
Chevrolet Aveo 1.4
Mitsubishi Colt 1.3
Toyota Yaris 1.33
Nissan Micra 1.4
Mazda 2 1.3(και 75 και 90 άλογα)
Honda Jazz 1.3
Suzuki Swift 1.3 -
Fiat Grande Punto 1.4
-
clio Tce ή το fiesta.
Ο χρήστης italakias έγραψε:
Fiat Grande Punto 1.45πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
αυτο με τα προσκεφαλα στη βασικη εκδοση, αν ισχυει ειναι τραγικοοντως ισχυει το ειχα παρατηρησει κι εγω, αλλα μονο στη βασικη εκδοση, κ προσφερονται νομιζω ως 'πακετο ασφαλειας' μαζι με πλευρικους αεροσακους τυπου κουρτινας κλπ.
-
Hyundai i20 ή Mazda 2
-
Ο χρήστης JamesBOND007 έγραψε:
Δείτε λίγο τα μοντέλα που λέω:Renault Clio 1.2 tce
Peugeot 207 1.4(και 75 και 95 άλογα)
Peugeot 206+ 1.4
Dacia Sandero 1.4
Dacia Sandero Stepway 1.6
Fiat Grande Punto 1.4(και 80 και 95 άλογα)
VW Polo 1.2 TSI
Seat Ibiza 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Skoda Fabia 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Opel Corsa 1.4
Ford Fiesta 1.4
Hyundai i20 1.4
Hyundai Getz 1.4
Kia Venga 1.4
Chevrolet Aveo 1.4
Mitsubishi Colt 1.3
Toyota Yaris 1.33
Nissan Micra 1.4
Mazda 2 1.3(και 75 και 90 άλογα)
Honda Jazz 1.3
Suzuki Swift 1.3Συγνώμη ... το θέμα είναι 'το καλύτερο supermini' ή η πρόταση αγοράς ... που δεν μπορεί να θεωρούνται εναλλακτικές επιλογές το 206+ με το Polo Tsi ή το Clio Tce και το Aveo με το Jazz?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δείτε λίγο τα μοντέλα που λέω:
Renault Clio 1.2 tce
Peugeot 207 1.4(και 75 και 95 άλογα)
Peugeot 206+ 1.4
Dacia Sandero 1.4
Dacia Sandero Stepway 1.6
Fiat Grande Punto 1.4(και 80 και 95 άλογα)
VW Polo 1.2 TSI
Seat Ibiza 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Skoda Fabia 1.4(η να περιμένω τον TSI;)
Opel Corsa 1.4
Ford Fiesta 1.4
Hyundai i20 1.4
Hyundai Getz 1.4
Kia Venga 1.4
Chevrolet Aveo 1.4
Mitsubishi Colt 1.3
Toyota Yaris 1.33
Nissan Micra 1.4
Mazda 2 1.3(και 75 και 90 άλογα)
Honda Jazz 1.3
Suzuki Swift 1.3Συγνώμη ... το θέμα είναι 'το καλύτερο supermini' ή η πρόταση αγοράς ... που δεν μπορεί να θεωρούνται εναλλακτικές επιλογές το 206+ με το Polo Tsi ή το Clio Tce και το Aveo με το Jazz?
Αυτά είναι όλα τα supermini που βρήκα και δεν τα βάζω όλα στην λίστα.
Το 206+ είναι βασισμένο σε πάτωμα 206 1998 και το Sandero σε πάτωμα Clio 1998 οπότε είναι παλιά.Καλά αυτοκίνητα πριν απο 12 χρόνια αλλά πλέον είναι παλιά.Το Aveo είναι βασισμένο σε πάτωμα Kalos 2002 και είναι παλιό + οτι δεν μου αρέσει το πίσω κοφτό μέρος και πορτ-μπαγκάζ μόνο 220 λίτρα.έχει όμως υπέροχη μάσκα μπροστά
Με βλέπω μάλλον για Polo ή για Clio.Ξέρει κανένας αν ο 1.2 ΤSi θα μπει στο Fabia;
Αν πάρω το Polo στην βασική του έκδοση που έχει κεντρικό κλείδωμα με κλειδί,πως θα ανοίγω το πορτμπαγκάζ;έχω δει ένα Polo τον δρόμο αλλά πίσω δεν έχει κλειδαριά. -
Και εγώ θα πρότεινα το i20 επειδή είναι και το ασφαλέστερο όλων σύμφωνα με το euroncap http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/4a35be7b-bc49-4272-b628-b745829f70fd/euro-ncaps-top-five-achievers-of-2009.aspx και επειδή είχα πολύ καλή εμπειρία από το Getz μου όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντιπροσωπεία.
Τα Polo τουλάχιστον μέχρι πριν 5-10 χρόνια από αξιοπιστία ήταν απαράδεκτα (με ταλαιπωρούσε ένα μέχρι το 2004 που το ξαπόστειλα και από φίλους έχω δει πολλές ιστορίες φρίκης) - δεν ξέρω κατά πόσο έστρωσαν πια αλλά θα το απέφευγα. Στην ουσία πρόκειται για ισπανικό αυτοκίνητο με πολλές τσιγγουνιές στην ποιότητα και όχι για γερμανικό όπως το golf.
Για τα clio της προηγούμενης γενιάς επίσης οι εμπειρίες μου ήταν όλες πολύ καλές (είχαμε ένα στην οικογένεια και 3-4 φίλους και κανένα δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα). Καμία σχέση δλδ με τη γενικότερη κακή φήμη της Renault.
-
Ο χρήστης kstamos έγραψε:
Και εγώ θα πρότεινα το i20 επειδή είναι και το ασφαλέστερο όλων σύμφωνα με το euroncap http://www.euroncap.com/Content-Web-Article/4a35be7b-bc49-4272-b628-b745829f70fd/euro-ncaps-top-five-achievers-of-2009.aspx και επειδή είχα πολύ καλή εμπειρία από το Getz μου όσον αφορά την αξιοπιστία και την αντιπροσωπεία.Τα Polo τουλάχιστον μέχρι πριν 5-10 χρόνια από αξιοπιστία ήταν απαράδεκτα (με ταλαιπωρούσε ένα μέχρι το 2004 που το ξαπόστειλα και από φίλους έχω δει πολλές ιστορίες φρίκης) - δεν ξέρω κατά πόσο έστρωσαν πια αλλά θα το απέφευγα. Στην ουσία πρόκειται για ισπανικό αυτοκίνητο με πολλές τσιγγουνιές στην ποιότητα και όχι για γερμανικό όπως το golf.
Για τα clio της προηγούμενης γενιάς επίσης οι εμπειρίες μου ήταν όλες πολύ καλές (είχαμε ένα στην οικογένεια και 3-4 φίλους και κανένα δεν έβγαλε το παραμικρό πρόβλημα). Καμία σχέση δλδ με τη γενικότερη κακή φήμη της Renault.
Δηλαδή τα Κορεάτικα είναι καλά;έχω ακούσει για αυτά...πολλά και διάφορα
Το Aveo θα το κοιτούσα μόνο αν βγεί η δεύτερη γενιά.Αυτό κοντευει 8ετία πλέον και η δεύτερη γενιά δεν βγαίνει μέχρι το φθινόπωρο.Σαν αμάξι όμως,από όταν ήταν Daewoo λέγαν όλοι οτι ήταν πάτος σε σχεδόν όλους τους τομείς.
Για hyundai εχω ακούσει καλά λόγια αλλά τι γίνεται με τις ζώνες ασφαλείας που ρώτησα παραπάνω;
Το νεο Clio:Ξέρω ένα παιδί με Clio 2006 που έχει κάνει 32000 χιλίομετρα.Πέρυσι το καλοκαίρι χωρίς λόγο στα 24.000 χιλιόμετρα του έσβησε η μπαταρία.Είχε βέβαια πάντα on το Ραδιο CD και το Air condition.Πέρα απο κει τίποτα άλλο. -
-
Να πάω για Clio;η για 207;
-
Ο χρήστης JamesBOND007 έγραψε:
.
Το αβεο να παρεις,εναλλακτικα υπαρχει και το Santero αλλα ειναι φτιαγμενο απο τα παλιαντζιδικα της ρενο.
5πορτο supermini 1.4 ως 14.000 ευρώ