-
Η Ferrari το 1999 ήταν κορυφαία όντας το ταχύτερο μονοθέσιο. Τα 2000, 2001, 2002, 2003 και 2004 δεν το συζητάω καν. Μακράν του ανταγωνισμού (ειδικά το 2002 και 2004 ήταν τσόντα!!!). Το 2006 ήταν πάλι το καλυτερο μονοθέσιο αλλά όλοι θυμόμαστε πόσο γκαντέμικα χάθηκαν τα πρωταθλήματα.
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δε θα το λεγα ακριβώς έτσι. Κορυφαίο είναι αυτό που μπορεί να αξιοποιήσει ο οποιοσδήποτε και να πετύχει νίκες και χρόνους. Αυτό που ορίζεις είναι νομίζω ανταγωνιστικό κι όχι κορυφαίο. Πέρσυ η Φερράρι πχ ήταν ανταγωνιστική, αλλά όχι κορυφαία...Το οτι ο Σουμάχερ έβγαζε το 110% δε σημαίνει οτι ήταν αξιόλογα μονοθέσια...Αλλά και το 91 να μην υπολογίσεις, πάλι στις χρονιές 92, 93, 96 περισσότερο και λιγότερο 98 και 99 είχε μονοθέσια ενδεχομένως (υπό συνθήκες και κατά καιρούς) ανταγωνιστικά, αλλά όχι κορυφαία.Όπως και να'χει το βρίσκω αστείο να λέμε ότι ο Schumi είναι άτυχος στον τομέα αυτό.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Αυτός ο έρμος ο Schumacher λες και έχει φάει μούτζα όποτε πάει σε νέα ομάδα* να οδηγεί υποδεέστερο του ανταγωνισμού μονοθέσιο.
Άντε τώρα στα γεράματα πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες...Ε καλά το μάμησες και ψόφησε τώρα.
Πόσοι οδηγοί υπάρχουν που έχουν οδηγήσει κορυφαίο μονοθέσιο σε μεγαλύτερο ποσοστό της καριέρας τους από ότι ο Schumacher;*όποτε πάει σε νέα ομάδα
Διαβάζουμε λίγο τι γράφει ο άλλος πριν την αμολήσουμε...
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Αυτός ο έρμος ο Schumacher λες και έχει φάει μούτζα όποτε πάει σε νέα ομάδα* να οδηγεί υποδεέστερο του ανταγωνισμού μονοθέσιο.
Άντε τώρα στα γεράματα πάλης ξεκίνημα νέοι αγώνες...Ε καλά το μάμησες και ψόφησε τώρα.
Πόσοι οδηγοί υπάρχουν που έχουν οδηγήσει κορυφαίο μονοθέσιο σε μεγαλύτερο ποσοστό της καριέρας τους από ότι ο Schumacher;*όποτε πάει σε νέα ομάδα
Διαβάζουμε λίγο τι γράφει ο άλλος πριν την αμολήσουμε...
ΕυχαριστώΛες κι άλλαξε πολλές ομάδες...
-
από rally.gr, η πίσω αεροτομή που χρησιμοποίησε η Renault στις πρόσφατες δοκιμές:
Χάρμα!
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
*όποτε πάει σε νέα ομάδαΔιαβάζουμε λίγο τι γράφει ο άλλος πριν την αμολήσουμε...
ΕυχαριστώΚαλά ρε μέγιστε κούλαρε λίγο.
Δυο ομάδες έχει αλλάξει και στη μία έβγαλες συμπέρασμα από την πρώτη δοκιμή.
Κοντέψαμε να βάλουμε τα κλάματα για τον κατατρεγμένο από την τύχη Μιχαλάκη Καΐλα. -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
από rally.gr, η πίσω αεροτομή που χρησιμοποίησε η Renault στις πρόσφατες δοκιμές:
Χάρμα!Παρατήρηση: αυτή η εικόνα δεν είναι το πρώτο πράγμα που βρίσκεις ψάχνοντας για 'whale tail'
-
-
Εdit MOD
-
Ο χρήστης thymios έγραψε:
Δε θα το λεγα ακριβώς έτσι. Κορυφαίο είναι αυτό που μπορεί να αξιοποιήσει ο οποιοσδήποτε και να πετύχει νίκες και χρόνους. Αυτό που ορίζεις είναι νομίζω ανταγωνιστικό κι όχι κορυφαίο. Πέρσυ η Φερράρι πχ ήταν ανταγωνιστική, αλλά όχι κορυφαία...Το οτι ο Σουμάχερ έβγαζε το 110% δε σημαίνει οτι ήταν αξιόλογα μονοθέσια...Αλλά και το 91 να μην υπολογίσεις, πάλι στις χρονιές 92, 93, 96 περισσότερο και λιγότερο 98 και 99 είχε μονοθέσια ενδεχομένως (υπό συνθήκες και κατά καιρούς) ανταγωνιστικά, αλλά όχι κορυφαία.Συμφωνω απολυτως μονο που ξεχασες να βαλεις το 97.
** Η Ferrari το 1999 ήταν κορυφαία όντας το ταχύτερο μονοθέσιο.** Τα 2000, 2001, 2002, 2003 και 2004 δεν το συζητάω καν. Μακράν του ανταγωνισμού (ειδικά το 2002 και 2004 ήταν τσόντα!!!). Το 2006 ήταν πάλι το καλυτερο μονοθέσιο αλλά όλοι θυμόμαστε πόσο γκαντέμικα χάθηκαν τα πρωταθλήματα.
**Συμφωνω σε ολα εκτος απο το 1999.**Τοτε η Ferrari ειχε μακραν το πιο αξιοπιστο μονοθεσιο σε καμια περιπτωση το πιο γρηγορο. Οι μονες πιστες που ηταν πραγματικα ταχυτατο το μονοθεσιο ηταν στο Μονακο που εκαναν 1-2 με Σουμαχερ-Ερβαιν και στη Μαλαισια στην επανεμφανιση του Σουμι που εκαναν παλι 1-2. Σε ολες τις αλλες πιστες οι McLaren ηταν ταχυτερη. Ειδικα σε Βραζιλια, Ιμολα (αυτοκτονησε ο Χακινεν),Ισπανια, Αυστρια (αυτοκτονησαν και οι δυο Mclaren λογω μεταξυ τους συγκρουσης),Χοκενχαιμ (παλι ειχαν μηχανικα προβληματα), Σιλβερστοουν, Βελγιο,Μοντσα (αυτοκτονησε ο Χακινεν), Νιρμπουγκριγκ.
Οποτε ο Σουμαχερ ειχε μονοθεσιο που εκανε πλακα στον ανταγωνισμο μονο το 2002 και 2004, μονοθεσιο που ηταν αρκετα μπροστα απο τον ανταγωνισμο το 2001 και μονοθεσιο ισαξιο με τον ανταγωνισμο το 2000 και 2003.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Δε θα το λεγα ακριβώς έτσι. Κορυφαίο είναι αυτό που μπορεί να αξιοποιήσει ο οποιοσδήποτε και να πετύχει νίκες και χρόνους. Αυτό που ορίζεις είναι νομίζω ανταγωνιστικό κι όχι κορυφαίο. Πέρσυ η Φερράρι πχ ήταν ανταγωνιστική, αλλά όχι κορυφαία...Το οτι ο Σουμάχερ έβγαζε το 110% δε σημαίνει οτι ήταν αξιόλογα μονοθέσια...Αλλά και το 91 να μην υπολογίσεις, πάλι στις χρονιές 92, 93, 96 περισσότερο και λιγότερο 98 και 99 είχε μονοθέσια ενδεχομένως (υπό συνθήκες και κατά καιρούς) ανταγωνιστικά, αλλά όχι κορυφαία.
Συμφωνω απολυτως μονο που ξεχασες να βαλεις το 97.
** Η Ferrari το 1999 ήταν κορυφαία όντας το ταχύτερο μονοθέσιο.** Τα 2000, 2001, 2002, 2003 και 2004 δεν το συζητάω καν. Μακράν του ανταγωνισμού (ειδικά το 2002 και 2004 ήταν τσόντα!!!). Το 2006 ήταν πάλι το καλυτερο μονοθέσιο αλλά όλοι θυμόμαστε πόσο γκαντέμικα χάθηκαν τα πρωταθλήματα.
**Συμφωνω σε ολα εκτος απο το 1999.**Τοτε η Ferrari ειχε μακραν το πιο αξιοπιστο μονοθεσιο σε καμια περιπτωση το πιο γρηγορο. Οι μονες πιστες που ηταν πραγματικα ταχυτατο το μονοθεσιο ηταν στο Μονακο που εκαναν 1-2 με Σουμαχερ-Ερβαιν και στη Μαλαισια στην επανεμφανιση του Σουμι που εκαναν παλι 1-2. Σε ολες τις αλλες πιστες οι McLaren ηταν ταχυτερη. Ειδικα σε Βραζιλια, Ιμολα (αυτοκτονησε ο Χακινεν),Ισπανια, Αυστρια (αυτοκτονησαν και οι δυο Mclaren λογω μεταξυ τους συγκρουσης),Χοκενχαιμ (παλι ειχαν μηχανικα προβληματα), Σιλβερστοουν, Βελγιο,Μοντσα (αυτοκτονησε ο Χακινεν), Νιρμπουγκριγκ.
Οποτε ο Σουμαχερ ειχε μονοθεσιο που εκανε πλακα στον ανταγωνισμο μονο το 2002 και 2004, μονοθεσιο που ηταν αρκετα μπροστα απο τον ανταγωνισμο το 2001 και μονοθεσιο ισαξιο με τον ανταγωνισμο το 2000 και 2003.
Μ' αρέσει που θυμάσαι τόσες λεπτομέρειες! Συμφωνώ μαζί σου...
-
Yugo θα διαφωνήσω. Ο Irvine οδηγώντας την F399 κατάφερε να χάσει το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα... ποιός; Ο Eddie! Αλλά μικρό το κακό... το καλό πρωτάθλημα πήγε στην Scuderia!
-
Σταματηστε τις ειρωνιες και τις προκλησεις[mod]
-
Μods, τι θα γίνει επιτέλους μ'αυτό το εκτόπλασμα ηλιθιότητας που πλημμυρίζει το φόρουμ όταν ποστάρει συγκεκριμένος χρήστης;
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μods, τι θα γίνει επιτέλους μ'αυτό το εκτόπλασμα ηλιθιότητας που πλημμυρίζει το φόρουμ όταν ποστάρει συγκεκριμένος χρήστης;Nα ήταν μόνο ένας...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Yugo θα διαφωνήσω. Ο Irvine οδηγώντας την F399 κατάφερε να χάσει το πρωτάθλημα στον τελευταίο αγώνα... ποιός; Ο Eddie! Αλλά μικρό το κακό... το καλό πρωτάθλημα πήγε στην Scuderia!Μονο που θα μου επιτρεψεις να ξαναδιαφωνησω σε αυτο. Οπως εγραψα αναλυτικα πανω η Ferrari ειχε μακραν το πιο αξιοπιστο μονοθεσιο ενω η Mclaren το πιο γρηγορο. Πραγματικα ειχε χασει τοσους πολλους βαθμους ο Χακινεν τζαμπα που το χαριζε στον Ερβαιν και αυτος δεν το επαιρνε. Αν δεις αναλυτικα το παραπανω μου ποστ δε νομιζω να διαφωνησεις. Ουσιαστικα ολες οι νικες του Εντι το 99 ειχαν τυχη. Στην Αυστραλια τυχερος, στην Αυστρια επισης, στο Χοκενχαιμ παλι και στη Μαλαισια του το εδωσε ο Σουμι. Στις μονες πιστες που με οδηγο το Σουμαχερ η F399 ηταν πολυ καλη ηταν στο Μονακο και στη Μαλαισια. Σε Αυστραλια, Βραζιλια, Ιμολα, Ισπανια ηταν σαφεστατα ταχυτερη η Mclaren και ολα αυτα με το Σουμι μεσα. Ειδικα σε Βελγιο η Ferrari ηταν το ιδιο γρηγορη με τη Williams Supertec και μακραν πισω απο τις Mclaren kαι Jordan, ενω στη Μοντσα ηταν πισω και απο τις Stewart. Ο Χακινεν εκεινη τη χρονια ειχε 5 εγκαταληψεις ενω στο Νιρμπουγκρινγκ καταστραφηκε απο τη στρατηγικη σε ενα χαοτικο αγωνα και τερματισε 5ος. Ο Εντι τοτε ειχε εγκαταλειψει μονο στην Ιμολα απο μοτερ και ηταν ατυχος μονο στο Νιρμπουγκρινγκ που ξεχασαν το πισω λαστιχο . Βεβαια ακομα και εκει τον περασε ο Χακινεν στους τελευταιους γυρους και κατοπιν το Τζενε και βγηκε 5ος ενω ο Εντι παρεμεινε 7ος.Οσο για τον Κουλθαρντ; Εγκατελειψε 7 φορες και στον Καναδα βγηκε 7ος... Γι'αυτο σου λεω οτι το 99 η Ferrari δεν ηταν το ταχυτερο μονοθεσιο αλλα μακραν το πιο αξιοπιστο. Μονο το 2000 ισοφαρισε σε ταχυτητα, ουτε καν περασε. Απο 2001 και μετα σαφεστατα και περασε μπροστα.
-
Ο χρήστης Yugo_para_siempre έγραψε:
Μονο το 2000 ισοφαρισε σε ταχυτητα, ουτε καν περασε. Απο 2001 και μετα σαφεστατα και περασε μπροστα.Τα ρημάδια τα Bridgestone...
-
Yugo_para_siempre +1
Σε γενικες γραμμές η McLaren ήταν πιο γρήγορη από τη Ferrari που ήταν όμως πιο αξιόπιστη και το 1998 και το 1999 και σε μικρότερο βαθμό (και στα δύο πεδία) το 2000.
Κορυφαίο μονοθέσιο ο Schumacher είχε το 94-95-98-99-00-01-02-03-04-06 και το 1997 είναι αμφιλεγόμενο.
-
Και το 94 αμφιλεγομενο ειναι
-
Και το 94 αμφιλεγόμενο κατά τη γνώμη μου. Η μετάβαση της Williams από τις ενεργητικές αναρτήσεις σε πιο...πρωτόγονες λύσεις κάθε άλλο παρά ομαλή ήταν και δυστυχώς στοίχισε (κατά τη γνώμη μου) και τη ζωή του μεγαλύτερου οδηγικά ινδάλματος...
Η Μπένεττον έκανε κάτι απλό: ήταν αξιόπιστη και πιο ευκολοδήγητη, την ώρα που τα θεωρητικά φαβορί ήταν δύστροπα. Από την άλλη η αεροδυναμική της απόδοση ήταν χαμηλή και ο ξεπερασμένος Cosworth υστερούσε πολύ σε δύναμη. Μιλώντας για Μπένεττον, νομίζω οτι η αλλαγή κινητήρα το 95 αποτέλεσε τεράστιο βήμα εμπρός. Παρολα αυτά θεωρώ οτι τα προβλήματα των υπολοίπων επέτρεψαν στον Μπένεττον του 94 να μην φανερώσει τόσο χαρακτηριστικά τα μειονεκτήματά της.
Χειμερινές Δοκιμες 2009-2010