-
Οι μαζικες ανακλησεις της Toyota εχουν αντικτυπο και στην PSA, ευτυχως μονο για τη τριαδα C1-107-Aygo. Η κοινη παραγωγη των τριων μικρων σε εργοστασιο της Toyota αναγκασε την PSA να προβει σε ανακληση χιλιαδων C1 και 107. http://troktiko.blogspot.com/2010/01/pe ... troen.html
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
μόνο 1.800.000 αυτοκίνητα ανακαλούνται.
http://www.protothema.gr/car-and-speed/ ... ?aid=59460αν το βάλω σε κανένα τοπικό κιτρινιάρηδων λέτε να έχουμε ομαδικές αυτοκτονίες.
http://www.autoblog.gr/2010/01/30/honda ... 000-units/
Mαλλον χαρακιρι.. -
http://www.youtube.com/watch?v=bNYwb-Q1ynY
Βασιλακη τα υπογλωσσια.. -
Λοιπον οπως εγραψα και στο αλλο τοπικ (της ΑR) η Mito multiair 170 QV βγαινει 21.500€ βασικη και μου βγαινει 24.500€ φορτωμενη με βαρβατο εξοπλισμο...Αν οι Γαλλοι ζητησουν τα ιδια για το 150αρι DS3 θα ειναι για φτυσιμο...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=bNYwb-Q1ynY
Βασιλακη τα υπογλωσσια..+1
Εξαιρετικό
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Λοιπον οπως εγραψα και στο αλλο τοπικ (της ΑR) η Mito multiair 170 QV βγαινει 21.500€ βασικη και μου βγαινει 24.500€ φορτωμενη με βαρβατο εξοπλισμο...Αν οι Γαλλοι ζητησουν τα ιδια για το 150αρι DS3 θα ειναι για φτυσιμο...Οντως θα πρεπει να εχει ανταγωνιστικη τιμη απλα με το κλασσικο εξοπλισμο citroen απο τις χαμηλες εκδοσεις δε νομιζω να υπαρχει προβλημα..
-
Με τον ,οπως παντα στανταρ, πολυ πλουσιο εξοπλισμο της Citroen θα την ηθελα στα 19-20.
Για να φτασεις πχ στα 21-22 ΜΑΧ αν ψαχτεις πολυ με διαμορφωσεις και εξτρα customised ιστοριες... -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Με τον ,οπως παντα στανταρ, πολυ πλουσιο εξοπλισμο της Citroen θα την ηθελα στα 19-20.Ειναι λιγα λευτερη.. ο κοσμος πιστευω θα εδινε και παραπανω..η ποιοτητα της ειναι απιστευτη φαινεται ακομα και σε video και φωτογραφιες..
Γυρω στα 21-22 τη περιμενω με πολυ καλο εξοπλισμο και customization.. -
Ειναι απιστευτη δεν αντιλεγω αλλα απο την αλλη δεν ξερω,οδηγικα ειναι ακομα αγνωστη ποσοτητα και η Mito σε αυτα τα € σου δινει και ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση και 4πιστονα...
Anyway, οπως και να την τιμολογησουν οι Γαλλοι ειναι ζητημα ενος ετους πιστευω να ξεκινησει η Citroen Hellas τους κωδικες τιμης και να την κανει προσιτη οποτε μια χαρα! -
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Με τον ,οπως παντα στανταρ, πολυ πλουσιο εξοπλισμο της Citroen θα την ηθελα στα 19-20.
Για να φτασεις πχ στα 21-22 ΜΑΧ αν ψαχτεις πολυ με διαμορφωσεις και εξτρα customised ιστοριες...προμοταρετε σαν premium οποτε δεν υπάρχει περίπτωση να είναι φθηνή
-
Στη Γαλλια αρχισε να πωλειται; Στο γαλλικο site παντως την εχει και μαλιστα εχει και τιμες! 20000 ευρω για τον THP με τα 155 αλογα μ πολυ καλο εξοπλισμο. Πανω-κατω τα ιδια πιστευω και στην ελλαδα να εχει.
-
Μακάρι η μικρή να είναι γύρω στο 15 (αυτή βολιδοσκοπώ )
-
Αυτο ειναι αληθεια...Προωθειται σαν premium ποιοτικο οποτε εχει περιθωριο να δαγκωσει αρκετα...Αλλα για ποσο...? Ειπαμε εδω ειναι Ελλαδα!
-
Ο χρήστης zx lover έγραψε:
Ειναι απιστευτη δεν αντιλεγω αλλα απο την αλλη δεν ξερω,οδηγικα ειναι ακομα αγνωστη ποσοτητα και η Mito σε αυτα τα € σου δινει και ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση και 4πιστονα...
Anyway, οπως και να την τιμολογησουν οι Γαλλοι ειναι ζητημα ενος ετους πιστευω να ξεκινησει η Citroen Hellas τους κωδικες τιμης και να την κανει προσιτη οποτε μια χαρα!Οντως αν δε λεει οδηγικα και πολλα, η mito qv ειναι πολυ καλη επιλογη σε συνδυασμο με το τεχνικο κομματι που κουβαλαει..
Απλα αυτοι οι γαλλατες ειναι μουρλοι ποτε δε ξερεις τι εξοπλισμο και τι στησιμο μπορει να προσφερει σε συνδυασμο με τη τιμη..αντε να ερθει να μαθουμε περισσοτερα..
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
Στη Γαλλια αρχισε να πωλειται; Στο γαλλικο site παντως την εχει και μαλιστα εχει και τιμες! 20000 ευρω για τον THP με τα 155 αλογα μ πολυ καλο εξοπλισμο. Πανω-κατω τα ιδια πιστευω και στην ελλαδα να εχει.20 με τον thp..? και στην ελλαδα ειναι και πιο φτηνες οι citroen..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Στη Γαλλια αρχισε να πωλειται; Στο γαλλικο site παντως την εχει και μαλιστα εχει και τιμες! 20000 ευρω για τον THP με τα 155 αλογα μ πολυ καλο εξοπλισμο. Πανω-κατω τα ιδια πιστευω και στην ελλαδα να εχει.
20 με τον thp..? και στην ελλαδα ειναι και πιο φτηνες οι citroen..
Και για του λογου το αληθες: http://configurateur3d.citroen.com/fr#/ ... or/1CYAA3/?
-
Παντως ο Πανος ειπε το κορυφαιο...'Τα καθισματα της DS3 ,αν εξαιρεσεις την σχεδιαση σαν μπρασελε ρολογιου που κανει στην υφανση, σε σχημα δεν μοιαζουν καταπληκτικα στο σαλονι της ΖΧ 16v...?' Και εχει δικιο! Μοιαζουν πολυ!
Βασιλη διαφωνω σε καποια πραγματα αλλα δεν ειναι ωρα τωρα , μια Γαλλιδα με περιμενει ανυπομονα να την κυκλοφορησω σημερα...Θα τα πουμε κατ ιδιαν εμεις! -
θα δείξει
πάντως αν κοστίζει γύρω στις 20.000 μια χαρά θα είναι για premium supermini
και η mito 155 πάνω κάτω τόσο δεν έχει?
p.s.τι δεν λέει η mito qν?
-
Τι λες βρε βασιλη 24 χιλιαρικα να ξεκιναει (φανταζομαι την thp εννοεις) ??? ειναι πολλα οταν η mito qv με τα παντα ολα επανω κανει 22..
Καπου στα 20 θα εχει πιστευω με thp και πολυ καλο εξοπλισμο..με 25 χτυπας c5.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Τι λες βρε βασιλη 24 χιλιαρικα να ξεκιναει (φανταζομαι την thp εννοεις) ??? ειναι πολλα οταν η mito qv με τα παντα ολα επανω κανει 22..
Καπου στα 20 θα εχει πιστευω με thp και πολυ καλο εξοπλισμο..με 25 χτυπας c5..αναλογα τι θα πουλησει..
η μιτο που κατι πουλαει ειναι τσιμπημενη, ομως η 159 που δε πουλαει σχεδον τη χαριζουν24Κ παντως ειναι πολλα , αγοραζεις premium μικρομεσαιο με τοσα
CITROËN FORUM
