-
Trendline με απλη αναρτηση...παρολο που ειναι βαρκα δν εχει θεμα...
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Trendline με απλη αναρτηση...παρολο που ειναι βαρκα δν εχει θεμα...Ναι ρε συ Θανιξ αλλά αν έχεις οδηγήσει ένα Fiat Panda που είναι ένα ένα σέγκμεντ κάτω είναι σαφώς πιο ασφαλές....Και μιλάω για Panda που είναι σαν κατσικοSUV
-
Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει να πιέσεις το Panda
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει να πιέσεις το PandaΤου οποίου είμαι κάτοχος?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μάλλον δεν έχεις δοκιμάσει να πιέσεις το Panda
Του οποίου είμαι κάτοχος?
Sorry αλλά το Panda κι αν το νιώθεις πως είναι φτερό στον άνεμο...!
Όσες φορές το έχω οδηγήσει και το είχα πιέσει σε στροφές ήταν σαν να μου έλεγε 'κόψε μλκα' καθώς η έξοδος καραδοκούσε
Σαν πάτημα στο δρόμο Polo/Yaris/G.Punto κτλ. έχουν πολύ ανώτερο μην λέμε ότι να ναι τώρα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Trendline με απλη αναρτηση...παρολο που ειναι βαρκα δν εχει θεμα...
Ναι ρε συ Θανιξ αλλά αν έχεις οδηγήσει ένα Fiat Panda που είναι ένα ένα σέγκμεντ κάτω είναι σαφώς πιο ασφαλές....Και μιλάω για Panda που είναι σαν κατσικοSUV
Eκτος του παντα 100 ολες οι αλλες οι εκδοσεις δν μπαινουν σε συγκριση
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Trendline με απλη αναρτηση...παρολο που ειναι βαρκα δν εχει θεμα...
Ναι ρε συ Θανιξ αλλά αν έχεις οδηγήσει ένα Fiat Panda που είναι ένα ένα σέγκμεντ κάτω είναι σαφώς πιο ασφαλές....Και μιλάω για Panda που είναι σαν κατσικοSUV
Ντάξ,άποψη είναι αυτή αλλά προσωπικά μου μοιάζει σαν
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Trendline με απλη αναρτηση...παρολο που ειναι βαρκα δν εχει θεμα...
Ναι ρε συ Θανιξ αλλά αν έχεις οδηγήσει ένα Fiat Panda που είναι ένα ένα σέγκμεντ κάτω είναι σαφώς πιο ασφαλές....Και μιλάω για Panda που είναι σαν κατσικοSUV
Άσε καλύτερα...πήγα με το Panda ταξίδι και νόμιζα ότι θα φύγω από κάτω από το γκρεμό. Μιλάμε για την απόλυτη αίσθηση ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και δε στρίβει κιόλας...γέρνει καθώς είναι ψηλό. Η δε θέση οδήγησης είναι για κλάματα. ΚΑΜΙΑ σχέση με το 500...ΜΑ ΚΑΜΙΑ...λες και βγήκαν από άλλο κατασκευαστή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις.
-
Υπερβάλλετε θα έλεγα...
Εντάξει, δεν είναι 106 το panda, αλλά δεν είναι δα και επικίνδυνο. Το είχα στο νησί για 5 μέρες και το βρήκα αρκετά φιλικό.Την κατάσταση χαλούσαν τα καθίσματα περισσότερο.Ο charmak που ήταν πάντως στην θέση του συνοδηγού μια άλλη φορα τσίριξε στην πρώτη στροφή.
Κάνει και προσπέραση άμα λάχει: http://www.youtube.com/watch?v=sR4JHydJp7I
-
Μια χαρά είναι το Pandάκι... και σε σκίσιμο δεν διαμαρτύρεται.
-
Ξέρεις κανένα που να βάζει τα κλάματα?
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Ξέρεις κανένα που να βάζει τα κλάματα?Ναι...
-
Ο pasxos δεν μετράει
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Άσε καλύτερα...πήγα με το Panda ταξίδι και νόμιζα ότι θα φύγω από κάτω από το γκρεμό. Μιλάμε για την απόλυτη αίσθηση ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ και δε στρίβει κιόλας...γέρνει καθώς είναι ψηλό. Η δε θέση οδήγησης είναι για κλάματα. ΚΑΜΙΑ σχέση με το 500...ΜΑ ΚΑΜΙΑ...λες και βγήκαν από άλλο κατασκευαστή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις.Εσύ όποτε θέλεις έχεις βόλτα με το Panda
Μην γράφεις υπερβολές που δεν είπα....
Άλλο το ένα αμάξι ασφαλές, που είναι το Panda, άλλο το 106 που λέει ο φίλος πιο πάνω και άλλο το ανασφαλές που είναι το εν λόγω Polo....Παραλίγο να αφήσω το κουφάρι μου στη Μύκονο με τα κωλοVW τελευταία φορά ήταν -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
ΚΑΜΙΑ σχέση με το 500...ΜΑ ΚΑΜΙΑ...λες και βγήκαν από άλλο κατασκευαστή και είμαι σίγουρος ότι θα συμφωνήσεις.Εγώ αυτό που θα σου πω, αφο'υ το έφερε η κουβέντα, είναι ότι το 500 έπρεπε να βγαίνει μόνο Abarth και SS, τις υπόλοιπες τις θεωρώ εκδόσεις του κώλου για κορίτσια, αυτά που σου λέω Abarth & SS δεν έχουν καμία σχέση με το Panda, γιατί τα απλά άστα...τη βρίσκω με το Panda
-
Έχετε πάρει χαμπάρι ότι συγκρίνετε αμάξια διαφορετικών κατηγοριών...
Το Panda που πήγε να σκοτώσει τον Νίκο και το Polo που πήγε να δολοφονήσει τον Busso μήπως απλά είχαν τελειωμένα αμορτισέρ;
Επειδή οδήγησα και τα 2, αρκετά 'φρέσκα' (κάτω από 40.000χλμ) δεν θα έλεγα κανένα επικίνδυνο. Επικίνδυνο με την αίσθηση αστάθειας που μου έχει δώσει το παλιό Yaris όποτε το έχω οδηγήσει ή το Atos.
Νίκο το Panda με το 500 δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια αμάξια με άλλο περιτύλιγμα; -
αχ αχ αχ ...αλλο το 106 .........αλλα το 106 δεν παραγεται πια
τοτε δεν θα υπηρχε καμια συγκριση ...γιατι και τους χωρους του ειχε και 220 λιτρα πορτπαγκαζ ειχε και τελεια αισθηση ειχε και εστριβε σαν δαιμονας και διασκεδαζες οποτεε ηθελες σαν πισωκινητο και ηταν απιστευτα ανετο (γαλλικη αναρτηση) και ανεξαρτητη αναρτηση ειχε πισω και παθητικη τετραδιευθυνση και ολα τα χε........................μονο παθητικη ασφαλεια να ειχε και ακομα θα πουλουσε σαν ζεστο ψωμι...τι panda και κοαλα!!!σκεφτητε τι δινουν σημερα σε αυτο που λεμε ''ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ'' οι βασικες εκδοσεις και τους πληρωνεις 12 και 13,000€
και τι εδινε τοτε το 1992 βασικη εκδοση
Το 106 1.4 λοιπόν, είναι ένα πολύ καλό μικρό αυτοκίνητο, που
εντυπωσιάζει με το ζωντανό κινητήρα του και τις καλές του
επιδόσεις, τον εξαιρετικό συνδυασμό άνεσης και οδικής
συμπεριφοράς που προσφέρει και την πολύ καλή εκμετάλλευση των
εσωτερικών του χώρων, σηματοδοτώντας ταυτόχρονα και μιά
σημαντική προσπάθεια της Πεζό προς τη βελτίωση της ποιότητας
κατασκευής των αυτοκινήτων της. Το αυτοκίνητο ικανοποιεί
απόλυτα, είτε στην κίνηση στην πόλη, είτε στο ταξίδι σε κάθε
είδος δρόμου. Είναι λοιπόν ιδανικό γιά όλους όσους θέλουν ένα
μικρό αυτοκίνητο, σαν πρώτο ή σαν δεύτερο._4ΤΥΠΕΡ
Ελαστικός, εύστροφος και δυνατός κινητήρας
Καλές επιδόσεις
Καλή οδική συμπεριφορά
Εύχρηστο κιβώτιο
Άνετη ανάρτηση
Αποτελεσματικά φρένα
Πολύ καλή εκμετάλλευση χώρου
Προσεγμένη ποιότητα κατασκευήςKATA
Θορυβώδης κινητήρας στις υψηλές στροφές
Ελλείψεις στον εξοπλισμό (XR)
Μείωση αποτελεσματικότητας φρένων μετά από σκληρή χρήση
Μικρός χώρος αποσκευών -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Νίκο το Panda με το 500 δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια αμάξια με άλλο περιτύλιγμα;Εεε...όχι!
500 έχει η γυναίκα μου και Panda έχω εταιρικό που πρόσφατα πήγα Τρίπολη
Καταρχάς το 500 είναι πιο χαμηλό και σου δίνει καλύτερη αίσθηση στιβαρότητας. Από τιμόνια όμως είναι ίδια, μοτέρ ίδια, φρένα ίδια και κιβώτιο ίδιο. Ίσως η διαφορετική θέση οδήγησης να δίνει αυτή την αίσθηση...δε ξέρω.
Πήγαινε με το Panda σε ταχύτητες 140 στην Εθνική και προσπάθησε να στρίψεις και πες μου αν σου εμπνέει την ίδια ασφάλεια με το 500 στις ίδιες συνθήκες! Το 500άκι στην Εθνική είναι πολύ τίμιο και στέκεται πολύ καλά και καλύτερα από το Panda.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τις τελευταίες 4 μέρες είχα ένα VW Polo 1,4 (το προτελευταίο) με αρκετά χλμ σε ορεινές στροφοδιαδρομές.
Μετά από το καλοκαίρι το έχω ονομάσει ΦΟΒΟΣ & ΤΡΟΜΟΣ,
τραγικά επικίνδυνο αυτοκίνητο με τέτοια οδική συμπεριφορά....και δεν κάνω πλάκα....
Φοβήθηκα από τις πλεύσειςδεν εχεις οδηγησει ασπρο 5θυρο 1000αρι corsa σε δρομους Σαντορινης να δεις τι παει να πει εποκινδυνοτητα
σε μια προσπεραση απο τυχη δεν αγκαλιασα λεωφορειο
νοικιαρικα παντα πρεπει να παιρνεις φιατ
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Νίκο το Panda με το 500 δεν είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια αμάξια με άλλο περιτύλιγμα;
Εεε...όχι!
500 έχει η γυναίκα μου και Panda έχω εταιρικό που πρόσφατα πήγα Τρίπολη
Καταρχάς το 500 είναι πιο χαμηλό και σου δίνει καλύτερη αίσθηση στιβαρότητας. Από τιμόνια όμως είναι ίδια, μοτέρ ίδια, φρένα ίδια και κιβώτιο ίδιο. Ίσως η διαφορετική θέση οδήγησης να δίνει αυτή την αίσθηση...δε ξέρω.
Πήγαινε με το Panda σε ταχύτητες 140 στην Εθνική και προσπάθησε να στρίψεις και πες μου αν σου εμπνέει την ίδια ασφάλεια με το 500 στις ίδιες συνθήκες! Το 500άκι στην Εθνική είναι πολύ τίμιο και στέκεται πολύ καλά και καλύτερα από το Panda.
εμενα μου αρεσει πολυ περισσοτερο σε συμπεριφορα το panda, αλλα το 500 εχει εσωτερικο που τα σπαει
ενω παντως ειναι ιδιο πατωμα , ειναι πολυ διαφορετικα στον τομεα οδηγησης
Οδήγησα....