-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Πραγματικά ενδιαφέρομαι να ακούσω τιμές σε αντίστοιχες εργασίες και αντίστοιχα σέρβις,
μεταξύ των τριων Opel, VW και SEAT.Της Opel το service διετίας/30.000/όποτε-σου-πει-το-αμάξι , έχει περίπου 200€ χωρίς ανταλλακτικά τύπου τακάκια κτλ ( λάδια , φίλτρα , συντήρηση συμπεριλαμβάνονται στο 200€ ) ενώ εάν θες να το πας κάθε χρόνο για αλλαγή λαδιών , φίλτρο κλιματισμού κτλ είναι γύρω στα 70-80€ ( συμπεριλαμβάνονται οι εργασίες αυτές στο διετίας ). Της VW νομίζω είναι 450€ το αντίστοιχο με το διετίας της Opel αλλά δεν ξέρω πόσο συχνά το ζητάει το αμάξι ( κάθε 15.000 ή 30.000χλμ ή κάθε χρόνο δεν είμαι καθόλου βέβαιος ). Νομίζω και της Seat και της Skoda κάπου κοντά παίζουν με το VW.
Το Leon αν και πολύ καλό αμάξι και αρκετά πιο τίμιο από το υπερτιμημένο (κατ εμε) golf δεν μου αρέσει καθόλου, ειδικά στο εσωτερικό. Από την άλλη το Astra με ελκύει και στην εμφάνιση αλλά και στα παιχνιδάκια (εξτρα) που έχει σε πολύ προσιτές τιμές (σε σχέση με το golf).
Τα μικρο-προβλήματα δε με πειράζουν ιδιαίτερα. Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν. (Ακόμη και τα ιαπωνικα !!!) Απλώς με αυτα που διάβασα σε μερικά forums τρόμαξα, αλλά μάλλον δεν πρέπει να τα λαμβάνω πολύ υπόψιν (Ο άλλος δεν μπορούσε να κάνει οπισθεν σε ανηφόρα και έλεγε οτι είχε πρόβλημα το αμάξι...) .
Ακούω όμως απο μερικές δοκιμές οτι η συμπεριφορά του astra πρέπει να έχει βελτιωθεί. Δε ξέρω βέβαια σε τι βαθμό. Δεν ενδιαφέρομαι υπερβολικά για σπορ οδήγηση απλώς θα ήθελα να το ψιλοευχαριστιέμαι αν τύχει να βρεθώ σε δρόμο με στροφές χωρις βέβαια αυτό να αποτελεί το μοναδικό κριτήριο. Για αυτό με ενδιαφέρει το flex-ride της έκδοσης sport. Ο μόνος ενδοιασμός που έχω αφορά στο κόστος αντικατάστασης των αμορτισερ όταν αυτό θα χρειαστεί. Μήπως έχετε καμιά ίδεα για το πόσο μπορεί να κοστίσουν?
Και εμένα θα με ενδιέφερε μια σύγκριση τιμών σερβις opel-vw-seat.
Για το τονισμένο κοίτα στην αρχή της δημοσίευσής μου αλλά καλού - κακού πάρε και κανά τηλέφωνο τις αντιπροσωπείες.
Ο ημιάκαμπτος του astra στο απερχόμενο σού έδινε την αίσθηση , σε εγκάρσιες ανωμαλίες , ότι το αμάξι χάνει την τροχιά του ενώ δεν συνέβαινε αυτό. Μέχρι να συνηθίσει κάποιος την συμπεριφορά του , τον ξένιζε. Στο νέο προστέθηκε ένας επιπλέον σύνδεσμος , ο σύνδεσμος Watt και το Astra απέκτησε αρκετά καλλίτερη συμπεριφορά που , λένε ότι , προσομοιάζει την διάταξη πολλαπλών συνδέσμων.
Σε ότι αφορά το κόστος αντικατάστασης των αναρτήσεων Flex-Ride στο απερχόμενο είναι στα 1.400 ευρώ. Δεν ξέρω πόσο θα κοστίζουν στο νέο. Υποθέτω κάπου εκεί κοντά πάντως. Μερικοί έβαλαν after αναρτήσεις όταν χρειάστηκε να αλλάξουν αμορτισέρ για FlexRide αλλά προφανώς έχασαν τα έξτρα χαρακτηριστικά της ανάρτησης ( συνεχής έλεγχος συνθηκών οδήγησης και προσαρμογή της ανάρτησης σε αυτές κτλ ).
Στο Insignia τα περισσότερα προβλήματα ( που θα αντιμετώπιζε και το Astra εάν είχε βγει πέρυσι ) αφορούσαν SW παντός τύπου ( από εγκέφαλο μηχανής έως navi και από εγκέφαλο AFL μέχρι αισθητήρα γωνίας τιμονιού ) που λύνονταν χωρίς να κάνουν σοβαρά θέματα ( σπαστικά μεν αλλά όχι σοβαρά ) με αναβαθμίσεις λογισμικού.
Μην ανησυχείς.τα οπελ ειναι σιγουρα πιο φθηνα απο vw στα απλα, οπως λαδια πχ..
τωρα σε κατι αλλα πχ εξατμιση , η οποια σε μας τρυπουσε σιγουρα καθε χρονο ή ακομα και τα αμορτισερ του πορτ μπαγκαζ η οπελ ζητουσε αρκετα
αναλογα για τι μιλαμε, αλλα η vw γενικα πρεπει να ειναι πιο ακριβη απο τη στιγμη που εχει τιμες audi
επισης οταν διαβαζεις προβληματα στο internet να εχεις στο νου σου οτι καποιοι υπερβαλλουν σε βαθμο βλακειας
Σωστό αυτό που λέει πιο πάνω ο QsisVTS. H Οpel σε ανταλλακτικά που δεν σου γεμίζουν το μάτι μπορεί να σε γδάρει.Πχ το πάνελ χειρισμού του αυτόματου κλιματισμού ( φέρει εγκέφαλο αυτοελέγχου , ελέγχου θερμοκρασίας , κλαπέτων κτλ ) το χρεώνει 500+ ευρώ. Είναι απίθανο να χαλάσει ένα τέτοιο πάνελ αλλά το αναφέρω ενδεικτικά. Από την άλλη ανταλλακτικά που είναι πιο πιθανό να χαλάσουν όπως πχ ο αισθητήρας ελέγχου ρύθμισης δέσμης φώτων που είναι εκτεθειμένος κοστίζει λιγότερο από 80ευρώ.
-
Να τονίσω ότι το 'μικρο' σερβις στα Οπελ που ειναι στο 1ο,3ο,5ο χρόνο είναι υποχρεωτικά για να ισχύει η εγγύηση.
-
Στο δικό μου είναι τα πάντα ( λάδια , σέρβις ) κάθε 30.000/δύο χρόνια/όποτε πει το αμάξι ( άσχετως που εγώ το πάω κάθε χρόνο και του κάνω το μεγάλο ). Το άλλαξαν αυτό ; Με ποιά δικαιολογία ; Στον χρόνο θέλει μόνο λάδια ή και κάτι άλλο ;
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Πραγματικά ενδιαφέρομαι να ακούσω τιμές σε αντίστοιχες εργασίες και αντίστοιχα σέρβις,
μεταξύ των τριων Opel, VW και SEAT.Της Opel το service διετίας/30.000/όποτε-σου-πει-το-αμάξι , έχει περίπου 200€ χωρίς ανταλλακτικά τύπου τακάκια κτλ ( λάδια , φίλτρα , συντήρηση συμπεριλαμβάνονται στο 200€ ) ενώ εάν θες να το πας κάθε χρόνο για αλλαγή λαδιών , φίλτρο κλιματισμού κτλ είναι γύρω στα 70-80€ ( συμπεριλαμβάνονται οι εργασίες αυτές στο διετίας ). Της VW νομίζω είναι 450€ το αντίστοιχο με το διετίας της Opel αλλά δεν ξέρω πόσο συχνά το ζητάει το αμάξι ( κάθε 15.000 ή 30.000χλμ ή κάθε χρόνο δεν είμαι καθόλου βέβαιος ). Νομίζω και της Seat και της Skoda κάπου κοντά παίζουν με το VW.
της vw το 2ετιας ή 30Κ χλμ δεν παει τοσο , ειναι γυρω στα 350 , εκτος αν προσθεσεις και τα τακακια ή τα 70 ευρω που θελουν καθε 2 χρονια (ασχετως χλμ) τα υγρα φρενων ή τιποτα υαλοκαθαριστηρες
αυτα βεβαια δε σημαινει οτι θα σου ερθουν ολα μαζι, εμενα μου ηρθαν διαδοχικα μιας και ξεπερασα τα 30.000 χλμ πριν απο τα 2 χρονια
επισης παιζει ρολο αν εισαι ο τυπος που οταν πηγαινει στην αντιπροσωπεια αλλαζει ο,τι του πουν για να μην ξαναρχεται, εγω προσωπικα εκτος απο τα λαδια, οτιδηποτε αλλο το αλλαζω στην προβλεπομενη ωρα του και ας ξαναπαω
τα seat και σκοντα παιζει να ειναι πιο φθηνα, η αντιπροσωπεια ειναι διαφορετικη οπως και τα συνεργεια και ας εχουν αρκετα κοινα ανταλλακτικα με τη φαου βι ειναι με την audi , οι οποιες αντιπροωπευονται και οι 2 απο τη κοσμοκαρ
επισης οταν εχεις εγγυση οπουδηποτε, εννοειται οτι πρεπει να κανεις τα προβλεπομενα service, αλλιως θα εχεις θεμα με την εγγυηση
το πού θα τα κανεις ειναι δικο σου θεμα
(προσοχη στις επεκτασεις , αυτες απαιτουν οπωσδηποτε εξουσιοδοτημενα και η οπελ να ξερετε δε δινει ευκολα εξουσιοδοτηση για να ανοιξει καποιος συνεργειο οπελ αν εχετε παρατηρησει τα συνεργεια ειναι λιγα και κυριως ειναι σε μεγαλες αντιπροσωπειες... οι επιλογες σε αυτο το τομεα σε σχεση με το vag ειναι πολυ περιορισμενες ) -
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Το κόστος συντήρησης θα είναι χαμηλότερο σε σχέση με VW ή σε σχέση με Astra ; Γιατί η seat στα service της είναι ακριβότερη από την Opel.
Κοίτα, δεν έχω SEAT, όταν έκανα το test drive ο πωλητής μου είπε αλλαγή λαδιών κάθε 15Κχλμ με κόστος 50-60 ευρώ. Σέρβις στα 30Κ με κόστος κάπου στα 200 ευρώ (για το τελευταίο δεν θυμάμαι ακριβώς). Μία βόλτα στην αντιπροσωπεία θα σε διαφωτίσει όμως.
Απλά εγώ το θυμάμαι, γιατί μου έκανε εντύπωση ότι ήταν περίπου το μισό στα λάδια απ' ότι στο 206 μου...
Τεσπα, αφού δεν σ' αρέσει το Leon. Κρίμα πάντως γιατί είναι καλό αμαξάκι και όσο παιχνιδιάρικο θέλεις. Και με πολύ καλή τιμή.
Σαν άλλη εναλλακτική τότε να προτείνω το 308 1,6Τ. Λογικά με τις προσφορές θα βγαίνει κάπου στα 20Κ... Από εμφάνιση σαν διασταύρωση κροκόδειλου με μπουλντόγκ, αλλά πρέπει να είναι καλό αμάξι. Και από αξιοπιστία μην το φοβάσαι... Ρίξτο μια ματιά!
1400 ευρώ για αμορτισέρ;;;;; Κάθε πότε θέλουν αλλαγή;;;
-
τα psa ειναι πολυ φθηνα στα λαδια απο οτι θυμαμαι
Ο χρήστης markvag έγραψε:
1400 ευρώ για αμορτισέρ;;;;; Κάθε πότε θέλουν αλλαγή;;;
ποιο αυτοκινητο θελει τοσα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα psa ειναι πολυ φθηνα στα λαδια απο οτι θυμαμαιΤο 206 θέλει 105 ευρώ λάδια κάθε 20.000χλμ όμως. Και κάπου 210 στα 40Κ για σέρβις. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τίποτα με τους καινούριους semi-premium (=PSA+BMW ) κινητήρες... Λογικά όχι...
Η Νίτσα θέλει λάδια κάθε 10.000χλμ για κάποιον περίεργο λόγο που μάλλον έχει να κάνει με τη φύση του χωροχρόνου και συγκεκριμένα την μαύρη τρύπα στην τσέπη του Συγγελίδη (που να του καούν όλες οι ασφάλειες μαζί! )
1400 ευρώ για αμορτισέρ;;;;; Κάθε πότε θέλουν αλλαγή;;;
ποιο αυτοκινητο θελει τοσα?
Το Astra με τα μαγνητορροϊκά αμορτισέρ... Έτσι είπε ο giorgosm πιο πάνω...
Μόνο για τρολλάρισμα μπαίνεις εσύ;;; δεν διαβάζεις τι γράφεται;;;;
-
Tα FlexRide αμορτισέρ της Opel όταν πας να τ' αλλάξεις φροντίζεις πριν το ταμείο να πάρεις τα ηρεμιστικά σου. Αλλά νομίζω ότι πέφτουν πολύ αργά και σίγουρα αργότερα από τα κοινά. Στην Opel όταν ρώτησα μου είχαν πει για 2πλάσιο+ χρόνο ζωής από τα κοινά ( περί τα 8 με 10 χρόνια ). Δεν έχω όμως τέτοια και δεν παίρνω όρκο.
Τα αντίστοιχα αμορτισέρ άλλων εταιρειών πόσο κοστίζουν ; Nομίζω πλέον τέτοια αμορτισέρ βάζει και η BMW , Audi.Πιθανόν να βάζει η VW , σωστά ; Ξέρουμε τιμές ;
-
εγω που εχω παλιατζουρικο μοτερ στο σιτροεν μου θελω καθε 10.000
μηπως φταει οτι ειμαι τοσο πολυστροφος? (7200 )Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μόνο για τρολλάρισμα μπαίνεις εσύ;;; δεν διαβάζεις τι γράφεται;;;;
καποια στιγμη το χανω
και σε αυτο το θεμα δεν εχω τρολλαρει ακομα
ακου εκει 1400 ευρω τα αμορτισερ ενος atra
με 1400 ευρω βαζεις παπαδες εξω
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Tα FlexRide αμορτισέρ της Opel όταν πας να τ' αλλάξεις φροντίζεις πριν το ταμείο να πάρεις τα ηρεμιστικά σου. Αλλά νομίζω ότι πέφτουν πολύ αργά και σίγουρα αργότερα από τα κοινά. Στην Opel όταν ρώτησα μου είχαν πει για 2πλάσιο+ χρόνο ζωής από τα κοινά ( περί τα 8 με 10 χρόνια ). Δεν έχω όμως τέτοια και δεν παίρνω όρκο.Τα αντίστοιχα αμορτισέρ άλλων εταιρειών πόσο κοστίζουν ; Nομίζω πλέον τέτοια αμορτισέρ βάζει και η BMW , Audi.Πιθανόν να βάζει η VW , σωστά ; Ξέρουμε τιμές ;
τι το χαρακτηριστικο εχουν αυτα τα αμορτισερ??
για πες καμια λεπτομερεια γιατι δεν κατεχω
τα vw και λοιπα εχουν κανονικα αμορτισερ απο οσο ξερω, εκτος αν μιλαμε για τα μαγνητικα των οποιων ρυθμιζεται το υψος και η σκληροτητα ή αμορτισερ αεριου που εχει πχ το δικο μου και υποτιθεται οτι βγαζουν πολλα χλμ (που μαλλον βγαζουν, αλλα και να μη βγαζουν θα τους βγαλω εγω )
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω που εχω παλιατζουρικο μοτερ στο σιτροεν μου θελω καθε 10.000
μηπως φταει οτι ειμαι τοσο πολυστροφος? (7200 )Πρόσεξε από την πολυστροφία μην του μείνει κανένα κουσούρι... Και η Νίτσα που δεν είναι πολύστροφη, κάθε 10Κ θέλει... Το έγραψα και πάλι δεν το είδες...
Μόνο για τρολλάρισμα μπαίνεις εσύ;;; δεν διαβάζεις τι γράφεται;;;;
καποια στιγμη το χανω
To κάποια στιγμή τι το έβαλες;;;
και σε αυτο το θεμα δεν εχω τρολλαρει ακομα
ακου εκει 1400 ευρω τα αμορτισερ ενος atra
με 1400 ευρω βαζεις παπαδες εξω
για πες καμια λεπτομερεια γιατι δεν κατεχω
τα vw και λοιπα εχουν κανονικα αμορτισερ απο οσο ξερω, εκτος αν μιλαμε για τα μαγνητικα των οποιων ρυθμιζεται το υψος και η σκληροτητα
Γι' αυτό και τα 1400. Είναι μαγνητικά (το είπα και αυτό πιο πάνω... γίνεσαι κουραστικός... )
Tα FlexRide αμορτισέρ της Opel όταν πας να τ' αλλάξεις φροντίζεις πριν το ταμείο να πάρεις τα ηρεμιστικά σου. Αλλά νομίζω ότι πέφτουν πολύ αργά και σίγουρα αργότερα από τα κοινά. Στην Opel όταν ρώτησα μου είχαν πει για 2πλάσιο+ χρόνο ζωής από τα κοινά ( περί τα 8 με 10 χρόνια ).
Για να συμφέρουν οικονομικά θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 4 φορές τη διάρκεια των κανονικών. Δεν ξέρω βέβαια αν κάνουν παπάδες στο στρίψιμο, αλλά πολλά λεφτά ρε γμτ...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
τα psa ειναι πολυ φθηνα στα λαδια απο οτι θυμαμαι
Το 206 θέλει 105 ευρώ λάδια κάθε 20.000χλμ όμως. Και κάπου 210 στα 40Κ για σέρβις. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει τίποτα με τους καινούριους semi-premium (=PSA+BMW ) κινητήρες... Λογικά όχι...
Η Νίτσα θέλει λάδια κάθε 10.000χλμ για κάποιον περίεργο λόγο που μάλλον έχει να κάνει με τη φύση του χωροχρόνου και συγκεκριμένα την μαύρη τρύπα στην τσέπη του Συγγελίδη (που να του καούν όλες οι ασφάλειες μαζί! )
ποια ειναι η νιτσα μωρε? εγω το 206 διαβασα και εβαλα ως αντιπαραδειγμα το (πολυστροφο ) c2 μου
-
Όπως είπε και ο markvag είναι μαγνητορροϊκά. Αλλά λεπτομέρειες για το πως ακριβώς λειτουργούν δεν ξέρω.
Εδώ περιγράφεται η λειτουργία όλου του FlexRide : http://www.gmeurope.info/insignia/downl ... exRide.pdfΓια τα παρόμοια αμορτισέρ Audi , BMW ξέρουμε καμιά τιμή ;
-
αυτα παιζει ως εξτρα απο το εργοστασιο να κανουν τοσο, ως ανταλλακτικο με εργατικα δε θελω να σκεφτομαι
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποια ειναι η νιτσα μωρε? εγω το 206 διαβασα και εβαλα ως αντιπαραδειγμα το (πολυστροφο ) c2 μου
Την υπογραφή μου τη διαβάζεις;;;
-
δε παμε καλα
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Για να συμφέρουν οικονομικά θα πρέπει να έχουν τουλάχιστον 4 φορές τη διάρκεια των κανονικών. Δεν ξέρω βέβαια αν κάνουν παπάδες στο στρίψιμο, αλλά πολλά λεφτά ρε γμτ...
Και εγώ αυτό σκέφτομαι. Μάλλον θα πάω για την απλή έκδοση με μερικά εξτρα που με ενδιαφέρουν περισσότερο για να μη ξεφύγω και πολύ απο το badget (με το sport ξέφευγε λίγο ).
Από Δευτέρα θα πάω μερικές βόλτες απο μερικές αντιπροσωπίες να δω και από κοντά και τα τρια (astra,golf,leon).
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Στο δικό μου είναι τα πάντα ( λάδια , σέρβις ) κάθε 30.000/δύο χρόνια/όποτε πει το αμάξι ( άσχετως που εγώ το πάω κάθε χρόνο και του κάνω το μεγάλο ). Το άλλαξαν αυτό ; Με ποιά δικαιολογία ; Στον χρόνο θέλει μόνο λάδια ή και κάτι άλλο ;Ναι, θέλει ένα 'μικρό' στα μονά χρόνια ώς υποχρεωτικό. Ετσι μου είπαν (και μου έκάναν) στην αντιπροσωπία, αλλά το έχω τσεκάρει και με άλλους γνωστούς μου σε άλλες αντιπροσωπίες. Θέλει μόνο λάδια+φίλτρο λαδιού, τίποτα άλλο.
Στο προηγούμενο Αστρα τα αμορτισερ (IDS+) σκληραίναν με το πάτημα του spor switch.
Λογικά το flexride είναι η ίδια φάση προσαρμοσμένη στον Watts με μια ρύθμιση παραπάνω.
Ginogsm στο cosmo που έχεις ήταν στανταρ το sport switch και/ή το IDS+?
κάποτε ήταν ..κάποτε δεν ήταν..
Αν το έχεις πες εντυπώσεις. -
Ο χρήστης Dr.Evil έγραψε:
Στο δικό μου είναι τα πάντα ( λάδια , σέρβις ) κάθε 30.000/δύο χρόνια/όποτε πει το αμάξι ( άσχετως που εγώ το πάω κάθε χρόνο και του κάνω το μεγάλο ). Το άλλαξαν αυτό ; Με ποιά δικαιολογία ; Στον χρόνο θέλει μόνο λάδια ή και κάτι άλλο ;
Ναι, θέλει ένα 'μικρό' στα μονά χρόνια ώς υποχρεωτικό. Ετσι μου είπαν (και μου έκάναν) στην αντιπροσωπία, αλλά το έχω τσεκάρει και με άλλους γνωστούς μου σε άλλες αντιπροσωπίες. Θέλει μόνο λάδια+φίλτρο λαδιού, τίποτα άλλο.
Στο προηγούμενο Αστρα τα αμορτισερ (IDS+) σκληραίναν με το πάτημα του spor switch.
Λογικά το flexride είναι η ίδια φάση προσαρμοσμένη στον Watts με μια ρύθμιση παραπάνω.
Ginogsm στο cosmo που έχεις ήταν στανταρ το sport switch και/ή το IDS+?
κάποτε ήταν ..κάποτε δεν ήταν..
Αν το έχεις πες εντυπώσεις.Όταν το αγόρασα η οδηγία ήταν αυτή που ανέφερα πιο πάνω για τα service. Όντως άλλαξε από το 2007 και μετά και ισχύει αυτό που λές ( πήρα και ρώτησα ).
Το καινούριο flexride είναι πολύ πιο ρυθμίσιμο από το απερχόμενο. Μπορείς να επιλέξεις από τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου ( από την οθόνη ) πως θα επενεργεί κάθε ρύθμιση ( normal , tour , sport ). Όταν αγόρασα εγώ το δικό μου δεν υπήρχε η έκδοση sport. Το sportswitch και το IDS+ δεν ήταν στάνταρ. Στην έκδοση Cosmo και την Ellegance ( αντικαταστάθηκε από την sport ) είχε το ESP στάνταρ. Μόνο όταν μπήκε η έκδοση sport υπήρξε σαν στάνταρ το sportswitch και ποτέ το IDS+ ( εκτός από τις εκδόσεις 2,0Τ και OPC νομίζω και 1,9 diesel ).
Το sportswitch χωρίς IDS+ που έχω εγώ ενεργεί σε δύο στάδια. Με ένα πάτημα σκληραίνει το τιμόνι , ο κινητήρας αποκρίνεται καλλίτερα και το ESP γίνεται εξαιρετικά διακριτικό ( που ούτως ή άλλως είναι διακριτικό ). Με ένα παρατεταμένο πάτημα απενεργοποιείται πλήρως το ESP. Το χρησιμοποιώ όταν θέλω να παίξω με το αμάξι ή όταν θέλω , με φορτωμένο αμάξι , να έχω καλές επιδόσεις. -
Μ αυτα που ακουω να μαι ευτυχισμενος που αλλαζω λαδια και φιλτρο με 50euros στο clio μου και τωρα για σερβις απ οτι μου χει πει ο μαστορας υπολογιζω ενα 100ευρω
Το συνεργειο της αντιπροσωπειας για τα λαδια μου ζηταει τα ιδια αλλα για το σερβις θα μου παιρνανε κοντα στο 200ευρω...
-
Οι τιμές για service κτλ που έχουν αναφερθεί από εμένα είναι σε αντιπροσωπεία αποκλειστικά.
Μικρομεσαίο μέχρι 20000 (νεο Astra vs Golf) και ανταλλαγή