Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    peugeot 307 κόρνα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. peugeot 307 κόρνα
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    27
    734
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Είναι πολύ πιο πιθανό να έχει χαλάσει η κόρνα παρά οι επαφές στο τιμόνι.
      Ιδίως αν πατάς συνέχεια κόρνα (πχ σε έχουν κλείσει στο παρκάρισμα) ΘΑ ΚΑΕΙ.

      Δοκίμασε να γυρίσεις την βίδα στο πίσω μέρος της κόρνας, μάλλον θα φτιάξει.
      (συνήθως σφηνώνει και δεν κορνάρει)

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • xenos
        xenos last edited by

        Τι κάνει αυτή η βίδα?

        Φληναφήματα και πομφόλυγες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          leonp last edited by

          Ρυθμίζει πόσο κινείται το διάφραγμα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • xenos
            xenos last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Ρυθμίζει πόσο κινείται το διάφραγμα.

            Και κατ επέκταση? (τόνο, ένταση?)

            (ρωτάω γιατί προχθές άλλαξα την κόρνα στη μηχανη και την είδα )

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • L
              leonp last edited by

              Ναι, αλλάζει λίγο η συχνότητα αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να το κάνεις.
              Είναι κατασκευαστική ρύθμιση.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Εκτός από τη συχνότητα νομίζω ότι αν το παρακάνεις ίσως αλλάζει προς το χειρότερο ο ρυθμός φθοράς λόγω αυξημένης καταπόνησης.
                Πάντως σαν νεαρός το είχα πειράξει σε παλιό σκαθάρι και μέχρι και τα 25 χρόνια ζωής του το αυτοκίνητο δεν είχε πρόβλημα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dbekos last edited by

                  Προβλημα κορνας μου ειχε παρουσιαστει σε ολοκαινουριο OPEL Tigra 1.4 (μοντ 2005) στο πρωτο εξαμηνο. Ξαφνικα επαψε να 'λαλάει' και με ελαχιστη χρηση, καθοσον δεν ειμαι 'κορνολάγνος'
                  Τελικα αντικατασταθηκε στην αντιπροσωπεια δωρεαν, στο πλαισιο εγγυησης, (παρομοιο ανταλλακτικο με την φωτο της σελιδας), αφου διαπιστωθηκε οτι ειχε 'καει', ενω η αξια της ηταν στα 20 ευρω και ο χρονος επισκευης 5 λεπτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • xenos
                    xenos last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Ναι, αλλάζει λίγο η συχνότητα αλλά δεν νομίζω ότι πρέπει να το κάνεις.
                    Είναι κατασκευαστική ρύθμιση.

                    Εκτός από τη συχνότητα νομίζω ότι αν το παρακάνεις ίσως αλλάζει προς το χειρότερο ο ρυθμός φθοράς λόγω αυξημένης καταπόνησης.
                    Πάντως σαν νεαρός το είχα πειράξει σε παλιό σκαθάρι και μέχρι και τα 25 χρόνια ζωής του το αυτοκίνητο δεν είχε πρόβλημα!

                    θενκς για τις πληροφορίες...

                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr