-
Φίλε Νικόλα γράφω εδώ μην σου χαλάσουμε την αγγελία.
Το σκαφάκι είναι εξαιρετικό. Οι D6 της volvo τα σπάνε duoprop όπως βλέπω
Να υποθέσω πως η οροφή μετακινείται προς τα πίσω έτσι?Το εξωτερικό σαλόνι είναι πολύ όμορφο και με τρομερή διαρύθμιση. Πολύ πρακτική και απολαυστική και η θέση της ξαπλώστρας για ηλιοθεραπεία πίσω. Κουκλί και εσωτερικά με εκλεπτισμένη σχεδίαση και όχι κιτς αμερικανιές
Φαντάζομαι από πλεύση θα είναι εξαιρετικό επίσης ως ευρωπαϊκό
Αχχχ έρωτας
Μακάρι να αξιωθώ κάποια στιγμή να αποκτήσω ένα τέτοιο -
Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια.
Στο εύχομαι να αποκτήσεις το σκάφος που θέλεις.
Η οροφή είναι ηλεκτρικά συρόμενη. (Εκδοση Aerotop)
Από θέμα πλεύσης είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία του.
Ελάχιστα σκάφη (μέχρι 50 feet) είναι πιστοποιημένα : Approved R.I.Na. CE category A .
Σε αυτά τα μέτρα (12,40m.)είναι το ποιο πλατύ σκάφος που υπάρχει στην αγορά ,
με αποτέλεσμα η άνεση και οι χώροι να είναι υποδειγματικοί για την κατηγορία. -
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ειδικά δε αυτοί που παρκάρουν τα φουσκωτά σε πεντακάθαρες παραλίες που λίγο μετά βρωμάνε πετρέλαιο...
Εδώ και χρόνια **έχουν απαγορευθεί οι δίχρονες εξωλέμβιες **αλλά παίρνουν συνέχεια παράταση και κυκλοφορούν.
Είναι απαράδεκτες μηχανές - όλα τα καυσαέρια με τα λάδια μπαίνουν στο νερό.Υπάρχουν κι άλλοι όμως, αυτοί αδειάζουν σεντίνες ή τα πλένουν.
Διαλέγουν απομακρυσμένες παραλίες (με πεντακάθαρα νερά) γιατί σε παραλίες με πολύ κόσμο, σίγουρα θα πάρει κάποιος τηλέφωνο το λιμενικό.Οι περισσότεροι που πηγαίνουν σε παραλίες προσέχουν να μην αφήσουν σκουπίδια όταν φύγουν.
Μερικά ζώα αφήνουν τα σκουπίδια τους. Σε οργανωμένες παραλίες δεν πειράζει πολύ, κάποιοι πληρώνονται και τα μαζεύουν.
Όμως σε απομακρυσμένες παραλίες (χωρίς πρόσβαση από την ξηρά) δεν υπάρχει κάποιος να μαζέψει τα σκουπίδια. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι παρατάνε - σπάει η πλαστική καρέκλα, την αφήνουν λες και τον χειμώνα θα λιώσει από την βροχή.Εδώ και χρόνια δεν υπάρχουν στην αγορά κλασικές 2Τ εξωλέμβιες.
Ότι πουλιέται (2Τ ή 4Τ), είναι νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.
Όσες υπήρχαν, θα συνεχίσουν να υπάρχουν, όπως ακριβώς συμβαίνει με τ' αυτοκίνητα.
(Οι εξωλέμβιοι κινητήρες είναι πανάκριβοι σε σχέση με τ' αυτοκίνητα, οπότε...).Όσο για τα Jet στα οποία αναφέρθηκε κάποιος παραπάνω,
η 'ζημιά' γίνεται από τους επαγγελματίες που τα νοικιάζουν και σε πιτσιρικάδες (με την ανοχή του Λιμεναρχείου)
και βέβαια **δεν οριοθετούν **τη θαλάσσια περιοχή που θα πρέπει αυτά να κινούνται.
Αυτά δεν συμβαίνουν σε σωστά οργανωμένους χώρους για θαλάσσια σπόρ.Ας μην αφορίζουμε τα πάντα με τόση ευκολία!
-
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Φίλε Νικόλα γράφω εδώ μην σου χαλάσουμε την αγγελία.
Το σκαφάκι είναι εξαιρετικό. Οι D6 της volvo τα σπάνε duoprop όπως βλέπω
Να υποθέσω πως η οροφή μετακινείται προς τα πίσω έτσι?Το εξωτερικό σαλόνι είναι πολύ όμορφο και με τρομερή διαρύθμιση. Πολύ πρακτική και απολαυστική και η θέση της ξαπλώστρας για ηλιοθεραπεία πίσω. Κουκλί και εσωτερικά με εκλεπτισμένη σχεδίαση και όχι κιτς αμερικανιές
Φαντάζομαι από πλεύση θα είναι εξαιρετικό επίσης ως ευρωπαϊκό
Αχχχ έρωτας
Μακάρι να αξιωθώ κάποια στιγμή να αποκτήσω ένα τέτοιοπαραδεξου το,εισαι ιταλοφιλος πλεον..
-
Ειδα εχθες αυτην την κουκλα..... και ειπα να την μοιραστω με εσας εδω φυσικα ειναι απιαστο ονειρο για τους πιο πολλους αλλα η ελπιδα πεθαινει τελευταια.....
ειναι σε μαρινα του Qatar, η χρηση που του κανουν ειναι για γελια... πανε βολτα με 5-8 μιλια μαλλον φοβουνται την Θαλασσα.....
-
Οι λιμενικοι .. εχουν κατι τετοια για να επεμβουν αν χρειασθει....
Παλι απο το Qatar.... Pearl marina.
-
3X300?
Και εγω με τον ξαδερφο ειχμε παρει οτ τεντερ του θειου του (μιση κλανια φουσκωτο) και μπαιναμε 2 γαιδουρια 100+ κιλα να παμε για ψαροντουφεκο σε καμια κοντινη ξερα, η μηχανη αγκομαχουσε και μετα απο λιγες μερες παρατηρησαμε οτι εχανε και σταδιακα αερα το φουσκοτο
-
α) θα βουλιάξει
β) Έχει νόημα κάτι τετοιο?
-
Χωρις πλάκα, εκτος απο μούρη, πρακτικά εχει νόημα? Δλδ αν ειχε 3Χ300 θα εχανε ας πουμε 2 κομβους αλλα θα εκαιγε 20% λιγότερο....την σχεση κοστους/κερδους ψαχνω
-
Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
.την σχεση κοστους/κερδους ψαχνωΑυτο το κανεις επειδη δεν εχεις τα € ,αν τα ειχες δεν θα σε ενοιαζε
-
πριν 10-15 χρονια αραζε στο Πορτο ραφτη , ενα τεραστιων διαστασεων σκαφος με τρεις τρακοσαρες μηχανες, γιου τοτε υπουργου , θρυλειται οτι πηγαινε στη μυκονο σε 50 λεπτα, με κοστος καυσιμου για τη διαδρομη 1 εκατ, δραχμες, και πουληθηκε περι τα 300 εκατ δραχμες στα μεσα του 90
-
κάθε 3 λεπτά σταμάταγε για ανεφοδιασμό?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
.την σχεση κοστους/κερδους ψαχνω
Αυτο το κανεις επειδη δεν εχεις τα € ,αν τα ειχες δεν θα σε ενοιαζε
Οχι ρε συ, ετσι και αλλιως ουτε για βαρκακι απο το τζαμπο δεν εχω, οποτε απλα εγκυκλοπαιδικα ρωταω
-
σου λεω τι ακουγοταν στο τοτε . Εγω μονο το σκαφος εβλεπα και γνωριζα τον κατοχο. Αλλωστε η ηλικια μου ηταν απαγορευτικη για παραπανω πραγματα
Το ενδεχομενο να ειχε και αλλα ντεποζιτα μεσα στο σκαφος δεν το εξεταζουμε; -
-
-
-
Αυτός πρέπει να βρήκε καμιά προσφορά στα 2+1 δώρο για 250άρες εξωλέμβιες....
Ή ακόμα πιο πιθανό να βρήκε κανένα κοντέινερ με 250άρες πεσμένο από κανένα κοντεϊνεράδικο.... -
Για το Σπύρο:
*
Το εκπαιδευτικό ιστιοφόρο «Κρουζενστέρν» πραγματοποίησε τον γύρο του κόσμου και επέστρεψε στο Καλινινγκράντ. Στη διάρκεια των 308 μερών του ταξιδιού του, διήνυσε 34 χιλιάδες μίλια.Το θρυλικό ιστιοφόρο, στο οποίο δώθηκε το όνομα του γνωστού Ρώσου θαλασσοπόρου Ιβάν Κρουζενστέρν είχε διασχίσει τον Ατλαντικό και τον Ειρηνικό ωκεανό και 5 θάλασσες. Επισκέφτηκε 11 χώρες και 21 λιμάνια. ΄Ετσι μετέδωσε το πρακτορείο Ιντερφάξ. Το «Κρουζενστέρν», εξάλλου, είναι το μοναδικό ιστιοφόρο στον κόσμο, που τη στιγμή της καθέλκυσής του δεν είχε κινητήρα. Ο κινητήρας στο σκάφος είχε τοποθετηθεί μόνο στα μέσα της δεκαετίας του ΄50 του περασμένου αιώνα.*
Πλεούμενα (πολυεστερικά, φουσκωτά, ιστιοφόρα, καϊκια κλπ).