-
Σκεφτομαι να προβώ στην αγορά μεσα στο 2010 ενος μικρού επιβατικου,κατα προτιμηση 4κινητου,ντιζελ, το οποιο θα βγει 'επαγγελματικο'.
Επειδή δεν εχω ασχοληθεί ΚΑΘΟΛΟΥ με την αγορά,μπορειτε να με κατατοπισετε για το ποια μοντελο βγαινουν με επαγγελματικη αδεια?
Θα το χρησιμοποιώ για τη δουλειά μου και για καθημερινες μετακινησεις,οποτε ψαχνω κατι οικονομικο.
Θελω ναναι επαγγλεματικη η αδεια,ωστε να μπορω να βαζω τα εξοδα του αυτ/του στα εξοδα μου.
Εχω ψιλοκαταληξει στο σουζουκι τζιμνι 1.5ντιζελ,αλλα δν γνωριζω αν βγαινει με τετοια αδεια.
Μπορω 100% να αγορασω ενα 'αγροτικο' 4Χ4,αλλα το απεχθανομαι για καθημερινη χρηση.
Οτι γνωμη εχετε,καλοδεχουμενη.
Υ.Γ. ειμαι μηχανικος εργων υποδομής -εδε (σε περιπτωση που παιζει καποιο ρολο για την αδεια)
-
Σκεφτομαι να προβώ στην αγορά μεσα στο 2010 ενος μικρού επιβατικου,κατα προτιμηση 4κινητου,ντιζελ, το οποιο θα βγει 'επαγγελματικο'.
Επειδή δεν εχω ασχοληθεί ΚΑΘΟΛΟΥ με την αγορά,μπορειτε να με κατατοπισετε για το ποια μοντελο βγαινουν με επαγγελματικη αδεια?
Θα το χρησιμοποιώ για τη δουλειά μου και για καθημερινες μετακινησεις,οποτε ψαχνω κατι οικονομικο.
Θελω ναναι επαγγλεματικη η αδεια,ωστε να μπορω να βαζω τα εξοδα του αυτ/του στα εξοδα μου.
Εχω ψιλοκαταληξει στο σουζουκι τζιμνι 1.5ντιζελ,αλλα δν γνωριζω αν βγαινει με τετοια αδεια.
Μπορω 100% να αγορασω ενα 'αγροτικο' 4Χ4,αλλα το απεχθανομαι για καθημερινη χρηση.
Οτι γνωμη εχετε,καλοδεχουμενη.
Υ.Γ. ειμαι μηχανικος εργων υποδομής -εδε (σε περιπτωση που παιζει καποιο ρολο για την αδεια)
-
Σκεφτομαι να προβώ στην αγορά μεσα στο 2010 ενος μικρού επιβατικου,κατα προτιμηση 4κινητου,ντιζελ, το οποιο θα βγει 'επαγγελματικο'.
Επειδή δεν εχω ασχοληθεί ΚΑΘΟΛΟΥ με την αγορά,μπορειτε να με κατατοπισετε για το ποια μοντελο βγαινουν με επαγγελματικη αδεια?
Θα το χρησιμοποιώ για τη δουλειά μου και για καθημερινες μετακινησεις,οποτε ψαχνω κατι οικονομικο.
Θελω ναναι επαγγλεματικη η αδεια,ωστε να μπορω να βαζω τα εξοδα του αυτ/του στα εξοδα μου.
Εχω ψιλοκαταληξει στο σουζουκι τζιμνι 1.5ντιζελ,αλλα δν γνωριζω αν βγαινει με τετοια αδεια.
Μπορω 100% να αγορασω ενα 'αγροτικο' 4Χ4,αλλα το απεχθανομαι για καθημερινη χρηση.
Οτι γνωμη εχετε,καλοδεχουμενη.
Υ.Γ. ειμαι μηχανικος εργων υποδομής -εδε (σε περιπτωση που παιζει καποιο ρολο για την αδεια)
-
Σε μεταφέρω.
Το θέμα είναι ρε συ πως το jimny δεν είναι ιδιαίτερα καλό για καθημερινές μετακινήσεις. Το σκέφτηκα αλλά πολύ Το χεις οδηγήσει;
-
oxi κωστη...
Να σου πω την αληθεια,δε θα το χω για ηρωισμους...να πηγαινοερχομαι στα χωραφια και στα 'εργοταξια' και χωριο-θεσνικη (80χλμ πανε ελα).
Δηλ δε ψαχνω κατι να με πηγαινει οικονομικά στην αθηνα...
Φιατ παντα? σουζουκι ΣΧ4 ? αυτα λενε τπτ?
Οπως βλεπεις δε θελω να παω σε κατι μεγαλο...δηλ γκραντ βιταρι,ή τσεροκι,μιας και ειπαμε να γλυτωνουμε απο εφορια,οχι να πληρωνουμε...
-
Αυτά τα 80 χλμ έχουν και κίνηση σε εθνική;
Το παντάκι το diesel είναι καλή λύση με πολύ ωραίο μοτέρ, δεν καίει τίποτα. Αλλά δεν είμαι σίγουρος αν βγαίνει με επαγγελματική άδεια.
Τετρακίνητο "μικρο" με επαγγλματική αδεια.