-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Το πούντο έχει μία πολύ ευρύχωρη καμπίνα, δεν θυμάμαι αν έβγαινε σε 1400 πεντάπορτο μιας και θυμάμαι μόνο το σπορτίνγκ και αν πας στα 1200 μιλάμε για τάφο, μέτριο κιβώτιο, ελεινό τιμόνι, καλή ανάρτηση σε άνεση και κράτημα.
To 1400 με 95 αλογα, εβγαινε και 5πορτο αλλα οχι στην εκδοση sporting.
To 1200 δεν το λες και γρηγορο, ουτε ομως και ταφο. Το κιβωτιο και το τιμονι ειναι ιδια με το 1400 αν δεν κανω λαθος.Από πούντα έχω οδηγήσει τα εξής: το 1200άρι μοντέλο 2001 (προ φέισλιφτ), το 1200άρι γκράντε μοντέλο 2007 και SS. Τα 1200άρια με 60 και 68 άλογα αντίστοιχα ήταν απλά επικίνδυνα δεν ξέρω μήπως στις εκδόσεις τους με τα 80 άλογα κάναν τίποτα, το SS είναι επίσης επικίνδυνο γιά άλλους λόγους .
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Τα 1200άρια με 60 και 68 άλογα αντίστοιχα ήταν απλά επικίνδυνα δεν ξέρω μήπως στις εκδόσεις τους με τα 80 άλογα κάναν τίποτα, το SS είναι επίσης επικίνδυνο γιά άλλους λόγους .
Τα 16βάλβιδα των 80 ίππων ήταν νομίζω τα πιο σβέλτα 1200ρια της εποχής. Το punto ζυγίζει περίπου 950 κιλά.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Από πούντα έχω οδηγήσει τα εξής:
το 1200άρι μοντέλο 2001 (προ φέισλιφτ), το 1200άρι γκράντε μοντέλο 2007 και SS. Τα 1200άρια με 60 και 68 άλογα αντίστοιχα ήταν απλά επικίνδυνα δεν ξέρω μήπως στις εκδόσεις τους με τα 80 άλογα κάναν τίποτα, το SS είναι επίσης επικίνδυνο γιά άλλους λόγους .Tα Punto ΜΚ2 1.2 ειτε με 60, ειτε με 80 αλογα ειναι μια χαρα εαν προοριζονται για αστικη κυριως χρηση.
Παρ'ολα αυτα, με βαρος 860-900 κιλα κινουνται αξιοπρεπως και εκτος πολης, αρκει να ξερεις οτι οδηγας 1200αρι. (Ειμαι κατοχος εδω και πολλα χλμ) Σιγουρα ομως δεν ειναι το αμαξι που θα προτιμουσα για μεγαλα ταξιδιαΤο GP με τον ιδιο κινητηρα, ειναι οντως ταφος. Το βαρος του βλεπεις ξεπερνα τα 1100 κιλα και αν υπολογισεις και συνοδηγο...
Το SS δεν το εχω οδηγησει, αλλα καταλαβαινω τι εννοεις.
-
Αφού δεν μπορείς να πάρεις το yaris πάρε το accent και θα με θυμηθείς.
Είσαι νέος οδηγός και φαντάζομαι νέος και σε ηλικία, οπότε δεν σου περισσεύουν λεφτά και το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι πολύ οικονομικό στην αγορά του και στην χρήση του και την συντήρησή του και το βασικότερο όλων, θα σου συγχωρήσει και το λάθος που θα κάνεις σαν νέος οδηγός.
Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα θα τα πληρώσεις ακριβά είτε στην αγορά είτε στην πορεία. -
Ο χρήστης ΙΩΣΗΦ έγραψε:
Όλα τα υπόλοιπα αυτοκίνητα θα τα πληρώσεις ακριβά είτε στην αγορά είτε στην πορεία.
Γιατι?
-
Ελα ντε? και εγώ απορώ...
Τέλος πάντων, το σημαντικότερο είναι, ό,τι διαλέξεις να είναι καλομεταχειρισμένο κυρίως.
Αν δεν μπορείς να το δεις μόνος σου, πάρε έναν μηχανικό της εμπιστοσύνης σου μαζί.
Απλά να σου πω ότι, ενα σετ συμπλέκτη, ένα σετ αμορτισέρ και λάστιχα να χρειαστεί στον 1 χρόνο, τότε έχεις ανεβάσει την τιμή του κατά 1000€ περίπου. Δες το και λίγο μακροοικονομικά, μπορεί το ακριβό να σου βγει φθηνότερο.
Επίσης θα διαφωνήσω με τον πιο πάνω φίλο...δεν συγχωρεί λάθη το αξεντ, ειδικά αν αυτά είναι λόγω απειρίας (δηλ. δεν υπάρχει η ευχέρια διορθώσεων). Μπορεί να είναι μία καλή και φθηνή, αξιόπιστη επιλογή για κάποιον που ξέρει ακριβώς τι ζητάει και τι έχει, αλλά για κάποιον άπειρο τελείως, δεν συμφωνώ να είναι το 1ο του αυτοκίνητο. Τέλος πάντων, γνώμη μου... -
θα σου προτεινα και εγω το accent, θεωρω οτι με αυτα τα λεφτα -ισως και με λιγοτερα- θα βρεις σε πολυ καλυτερη κατασταση - λιγοτερα χλμ κλπ απο τα αλλα που αναφερεις. Η χαμηλη μεταπωληση των κορεατικων τα κανει πιστευω πολυ συμφερουσα αγορα. Ασχημα λογια συνηθως λενε αυτοι που δεν περασε το αμαξι αυτο απ τα χερια τους .
-
Ο χρήστης joegl έγραψε:
θα σου προτεινα και εγω το accent, θεωρω οτι με αυτα τα λεφτα -ισως και με λιγοτερα- θα βρεις σε πολυ καλυτερη κατασταση - λιγοτερα χλμ κλπ απο τα αλλα που αναφερεις. Η χαμηλη μεταπωληση των κορεατικων τα κανει πιστευω πολυ συμφερουσα αγορα. Ασχημα λογια συνηθως λενε αυτοι που δεν περασε το αμαξι αυτο απ τα χερια τους .Κοίτα, δεν πέρασε από τα χέρια μου, αλλά έχει περάσει απο τα χέρια φίλων μου και σίγουρα το έχω οδηγήσει για πολλές μέρες. Επίσης, δυστυχώς πέρασε και από τα χέρια γιού φίλου μου (νέου οδηγού)...και γιαυτό έχω γνώμη.
Γενικά δεν έχω κρύψει την συμπάθειά μου στα Ιταλικά...άλλωστε αν ζω το χρωστάω και σε αυτά. Όταν όμως δίνω την γνώμη μου, προσπαθώ να είμαι όσο γίνεται αντικειμενικός. Και η γνώμη μου είναι ότι, όντως είναι φθηνά, είναι σχετικά αξιόπιστα, είναι οικονομικά στην συντήρηση...αλλά δεν είναι να μάθεις να οδηγείς σε αυτά...
Δεν θα ήθελα να το συνεχίσω...σε αυτά τα θέματα, είναι δύσκολο κάποιος να πείσει κάποιον... -
Έχοντας Fiat Stilo τα τελευταία 7 χρόνια, θα σου το πρότεινα ανεπιφύλακτα:
Δεν μου έχει βγάλει κανένα σοβαρό πρόβλημα μετά απο σχεδόν 150,000χλμ, είναι σταθερό στο δρόμο με πολύ αξιοπρεπείς επιδόσεις, καλό εξοπλισμό, πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, και πολύ μα πολύ ευκολοδήγητο, στοιχείο πολύ βασικό για ένα νεό οδηγό.
Παρόλα ταύτα είναι όντως πιο φαρδύ από ένα μέσο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, αλλά το συνηθίζεις. Η λειτουργία city είναι πολύ βοηθητική στο παρκάρισμα.Στο προτείνω ανεπιφύλακτα.
-
Κοίτα και για κανένα Daewoo Kalos/Chevrolet Aveo.Πολύ οικονομικό στην χρήση του και εννοείται στην αγορά του.Αν δεν σε ενδιαφέρει και πολύ το μεγάλο πορτμπαγκαζ είναι ότι πρέπει.Εγώ πάω αύριο σε αντιπροσωπεία Chevrolet να κοιτάξω για το νεο Aveo.
Εναλλακτικά προτείνω Hyundai Getz,που έχει και μεγαλύτερο πορτμπαγκαζ απο το Aveo.
Υ.Γ. έχω φάει ΤΡΕΛΟ κόλλημα με τα Κορεάτικα και δεν ξέρω γιατι! -
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει ακριβώς 'τα αμάξια δεν συγχωρούν λαθοι?'
Δεν πάω για αμάξια τύπου Matiz, Smart, Getz, Mikra δεν θα μου είναι τόσο εύχρηστα όπως ένα Accent ή Astra
-
Ο χρήστης MariosX έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει ακριβώς 'τα αμάξια δεν συγχωρούν λαθοι?'Δεν πάω για αμάξια τύπου Matiz, Smart, Getz, Mikra δεν θα μου είναι τόσο εύχρηστα όπως ένα Accent ή Astra
Μόλις μπεις με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα (απ΄όσο 'πρέπει') σε μια στροφή και οδηγείς κορεάτικο, θα μάθεις τι σημαίνει no mercy!
-
Απο τα αυτοκινητα που εχεις καταληξει και με βαση τις προτεραιοτητες σου νομιζω οτι πρεπει να ψαξεις για καποιο fiat stilo 1.6 'πολυ αυτοκινητο' σε αυτα τα χρηματα και μαλλον θα σου μεινει και τιποτα για βενζινη αφου τα 5θυρα ειναι και πιο φτηνα..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/489211/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/486617/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/466653/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/431991/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/379787/Κανονικα θα σου προτεινα το 206 1.6 xs,gti αλλα θες σιγουρα 7000e+ ομοιως και για τα ibiza top gun τα οποιοα εχουν 115 και οχι 101 αλογα..Αν πας για 101 βρισκεις αλλα σαφως και το θεωρω μια κατηγορια κατω σε σχεση με το stilo 1.6 σε παρα πολλους τομεις..Οικονομικη λυση που τα κανει ολα και δε ζητα τιποτα ενω βρωμαει και ο τοπος απο ανταλλακτικα ειναι το 206 1.4 αλλα απο μοτερ δεν....
Υπαρχουν παντως και αλλες προτασεις σε αυτα τα χρηματα και πιο καλες μαλιστα..το συζηταμε αν το θελησεις..
-
Ο χρήστης lesoko έγραψε:
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι σημαίνει ακριβώς 'τα αμάξια δεν συγχωρούν λαθοι?'
Δεν πάω για αμάξια τύπου Matiz, Smart, Getz, Mikra δεν θα μου είναι τόσο εύχρηστα όπως ένα Accent ή Astra
Μόλις μπεις με λίγα παραπάνω χιλιόμετρα (απ΄όσο 'πρέπει') σε μια στροφή και οδηγείς κορεάτικο, θα μάθεις τι σημαίνει no mercy!
Επίσης αν στην στροφή εντός ορίων, σου πεταχτεί κάτι και δεν έχεις την εμπειρία να μην κάνεις σπασμωδική κίνηση... Φαντάσου ότι όλα αυτά πολαπλασιάζονται, αν ο δρόμος είναι ολισθηρός (παράξενο για την Ελλάδα) ή αν είναι φορτωμένο...
Επίσης τα μέτρα φρεναρίσματος, σε περίπτωση που τρομάξεις (απειρία). Δηλαδή πατώντας το φρένο, πόσα μέτρα θέλει για να ακινητοποιηθεί σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα.
Επίσης οι νέοι οδηγοί δεν έχουν την εμπειρία να αντιληφθούν τα όρια του κάθε αυτοκινήτου. Γιαυτό είπα και παραπάνω ότι δεν συγχωρούν λάθη νέων οδηγών...τα λάθη δεν είναι απαραίτητα λάθη με την πλήρη έννοια της λέξης και είναι φυσικό να γίνουν, όταν κάποιος θέλει να γίνει οδηγός...Άλλα αυτοκίνητα τα συγχωρούν και άλλα όχι... -
Λοιπόν:
Punto:Το έχω οδηγήσει καθώς το έχουν δύο ξαδέρφια μου.Έχω οδηγήσει και το 60άρι και το 80άρι.Κινούνται σχετικά ικανοποιητικά και δεν κάνουν καθόλου άσχημο ταξίδι καθώς με το θεόμακρο κιβώτιο που έχουν ο θόρυβος είναι σε χαμηλά επίπεδα.Το μόνο που είναι πραγματικά πολύ άσχημο είναι το τιμόνι το οποίο θυμίζει playstation!Εννοείται πως το 80άρι είναι σαφώς καλύτερη λύση.
Astra:Δεν το προτείνω ούτε κατά διάνοια.Είναι τάφος στο δρόμο.Με μεγαλύτερο κινητήρα ίσως αλλά όχι με αυτό σίγουρα! -
Το ψήνω για Opel Astra... καμία καλύτερη επιλογή?
Btw Να παω σε Μαντρα ή σε Ιδιωτη? Τι ειναι καλυτερη επιλογη κατα προτιμιση?
-
Σιγουρα ο καθενας εχει τα δικα του μετρα. Εγω θα διαφωνησω με τους παραπανω, θεωρω οτι το κρατημα στις στροφες αλλα και η συμπεριφορα του στο οριο και λιγο μετα απ αυτο εκπλησσει, ειδικα στο προηγουμενο μοντελο (με την ανεξαρτητη αναρτηση πισω κ οχι τον ημιακαμπτο). Τα ορια ειναι αρκετα ψηλα, και οποιο γλιστρημα συμβαινει μετα το οριο εξελισσεται τοσο ομαλα που ειναι σαν βιντεο σε αργη κινηση σε σχεση με αρκετα (κατα πολλους) ''καλυτερα'' αυτοκινητα που αποδεικνυονται πιο 'νευρικα' . Το προβλημα για μενα ειναι η πολυ μαλακη ρυθμιση των αμορτισερ (κουνηματα) το οποιο λυνεται ευκολα και φθηνα (250-300ευρω) με ενα σετ αμορτισερ (οχι ακραιων για να μη χαθει η ανεση).
-
ουπς. στο accent αναφερομαι.
-
@mariosx
Αφου το εψησες για το astra (διαφωνω καθετα..) θα ψαξεις απο τη χρυση ευκαιρια και απο το car.gr για ενα αυτοκινητο απο ΙΔΙΩΤΗ..αφου πας το δεις και το οδηγησεις εσυ ή ο πατερας σου μιας και τωρα ξεκινας ή καποιος που εχει εμπειριες απο opel θα το πας σε ενα συνεργειο να στο ελεγξει και θα του δωσεις και το κατιτις του ωστε να εισαι λιγο καλυμενος..
Επιμενω να βρεις αυτοκινητο απο ιδιωτη και να ζητησεις book service + αποδειξεις πληρωμων..Σε μια μαντρα εχεις κατα πολυ αυξημενες πιθανοτητες το αυτοκινητο να εχει γυρισμενα χιλιομετρα.- -
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/500371/
Απλα το αμαξι το ξερω και ειναι ευκαιρια....ειναι πολυ φιλου μου.Εχει και δερματινα και ζαντουλες.Κοιταξε το καλα
Αγοράζοντας Μεταχειρισμένο