Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ - ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ...
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 135
    • 136
    • 36 / 136
    Περί αυτοκίνησης
    39
    2710
    27768
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zorz last edited by

      Κλειστά τα Τέμπη λόγω κατιολίσθησης, έως και για 3 μήνες!

      Δυστυχώς σκοτώθηκε και ένας ιταλός μηχανικός της κοινοπραξίας. Κλασσικά η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω Λάρισας-Ελασσώνας-Κατερίνης. Βοήθεια μας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cpp last edited by

        Ο χρήστης zorz έγραψε:
        Κλειστά τα Τέμπη λόγω κατιολίσθησης, έως και για 3 μήνες!

        Δυστυχώς σκοτώθηκε και ένας ιταλός μηχανικός της κοινοπραξίας. Κλασσικά η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω Λάρισας-Ελασσώνας-Κατερίνης. Βοήθεια μας.

        Ποιά είναι η κοινοπραξία παραχώρησης?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης cpp έγραψε:

          Κλειστά τα Τέμπη λόγω κατιολίσθησης, έως και για 3 μήνες!

          Δυστυχώς σκοτώθηκε και ένας ιταλός μηχανικός της κοινοπραξίας. Κλασσικά η κυκλοφορία θα γίνεται μέσω Λάρισας-Ελασσώνας-Κατερίνης. Βοήθεια μας.

          Ποιά είναι η κοινοπραξία παραχώρησης?

          Οι μέτοχοι

          HOCHTIEF PPP SOLUTIONS GmbH με ποσοστό 35.00%
          ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ Α.Ε. με ποσοστό 20.00%
          J&P – ΑΒΑΞ Α.Ε. με ποσοστό 16.25%
          VINCI CONCESSIONS S.A. με ποσοστό 13.75%
          ΑΕΓΕΚ με ποσοστό 10.00%
          ΑΘΗΝΑ ATE με ποσοστό 5.00%

          Από το site της εταιρείας

          http://www.aegeanmotorway.gr/company.html

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kon5 last edited by

            Ω ρε μάναμμμμμ. Αν μείνει κλειστός ο δρόμος για μεγάλο χρονικό διάστημα θα δημιουργηθούν πλείστα όσα προβλήματα.

            Αλήθεια τα νούνελς πότε προβλέπεται να τελειώσουν?

            Κατολίσθηση και στο δρομο προς Χαλκιδική (1ο πόδι) στη Ν. Φώκαια στο ύψος του ξενοδοχείου Αριστοτέλης. Χθες κλειστός ο δρόμος. Σήμερα άγνωστο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Πωπω.... η φωτογραφία μου έκατσε κάπως.... και περνάω από εκεί συχνά...
              Λυπηρό και για την απώλεια ζωής, λυπηρό και για την επιπλέον καθυστέρηση, τα επιπλέον ατυχήματα....
              Αλλά ας προσπαθήσουμε να βρούμε και κάποια θετικά, μπορεί να πληρώνουμε παραπάνω βενζίνη αλλά τουλάχιστον θα πληρώνουμε λιγότερα διόδια... και θα γνωρίσουμε και καινούργια μέρη!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ένα μεγάλο πρόβλημα που δημιουργείται με την κατάργηση μιας ή περισσοτέρων λωρίδων για έργα συντήρησης κλπ οφείλεται όχι τόσο σε κακό σχεδιασμό αλλά στο ελληνικό φαινόμενο. Αυτό που ενώ έχουμε ενημερωθεί ότι θα καταργηθεί η λωρίδα και το όριο θα πέσει περιμένουμε μέχρι την τελευταία στιγμή και χωρίς να μειώσουμε ταχύτητα για να εγκαταλείψουμε την υπό κατάργηση λωρίδα και να χωθούμε στη διπλανή διασπώντας τη ροή της. Πολλαπλασιάστε αυτό επί μερικές φορές και έτσι φτάνουμε στα άσχημα μποτιλιαρίσματα.
                Το σωστό θα ήταν η σταδιακή επιβράδυνση, έγκαιρη αλλαγή λωρίδας και αποφυγή άσκοπων αλλαγών. Προτείνω ενημέρωση από πιο πριν (πχ σε 2χλμ θα καταργηθεί η αριστερή) και τοποθέτηση στο οδόστρωμα εγκάρσιων λωρίδων, κάτι που να αποτρέπει τη συνέχιση της κύλισης στην αριστερή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Κάθονταν σε λάθος σημείο ή πηραν το ρίσκο της δουλειάς τους?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    car_crazy last edited by

                    Αυτοψία πήγαν να κάνουν άκουσα και δεν πρόλαβε ο άτυχος να πηδήξει στο ποτάμι όπως οι υπόλοιποι της ομάδας....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cpp last edited by

                      Ο χρήστης car_crazy έγραψε:
                      Αυτοψία πήγαν να κάνουν άκουσα και δεν πρόλαβε ο άτυχος να πηδήξει στο ποτάμι όπως οι υπόλοιποι της ομάδας....

                      Αυτή εινια η απορία μου.
                      Στην αυτοψία πας απο κάτω με κίνδυνο να το φας στο κεφάλι?
                      Προβλέπεται για τους επαγγελματίες (γεωλόγους, κατασκευαστες κλπ)?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mirage last edited by

                        Δεν προβλέπεται αλλα μπορεί να συμβεί.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          car_crazy last edited by

                          Κοίτα, προφανώς δεν πας αν ξέρεις ότι θα γίνει κατολίσθηση.
                          Αλλά και όταν πας δεν είσαι σίγουρος ότι δεν θα γίνει. Απλά σταθμίζεις την κατάσταση, παίρνεις τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας και...
                          Το σίγουρο είναι ότι αυτοψία από μακριά δεν μπορείς να κάνεις οπότε είναι μέσα στο ρίσκο της δουλειάς.
                          Απλά μειώνεις όσο γίνεται το ρίσκο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τώρα, δεν ξέρω τι λάθος εκτίμηση έκαναν ή αν απλά ήταν 'η κακιά η ώρα'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            Η εκτίμηση που υπάρχει είναι πως τα Τέμπη δεν θα ανοίξουν πριν από την ολοκλήρωση των εορτών των Χριστουγέννων

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              car_crazy last edited by

                              Για 3 μήνες άκουσα εγώ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                j-marr last edited by

                                άμα το πανε μεσώ Ελασσόνας δύσκολα τα πράγματα

                                η διαδρομή είναι ορεινή στριφτερή (μια απο τις αγαπημένες μου) αλλα με πολύ λαο (+φορτηγά) να τριγυρνάει εκεί ζόρικα τα πράγματα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cpp last edited by

                                  Ο χρήστης j.marr έγραψε:
                                  άμα το πανε μεσώ Ελασσόνας δύσκολα τα πράγματα

                                  η διαδρομή είναι ορεινή στριφτερή (μια απο τις αγαπημένες μου) αλλα με πολύ λαο (+φορτηγά) να τριγυρνάει εκεί ζόρικα τα πράγματα

                                  .... αν πέσει και κανα χιόνι

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    car_crazy last edited by

                                    Τα φορτηγά θα πηγαίνουν δυτικά, μέσω Κοζάνης νομίζω και θα πιάνουν μετά Εγνατία και από εκεί θα μπαίνουν πάλι ΠΑΘΕ...
                                    Για τι extra χρονο να υπολογιζουμε την παράκαμψη χωρίς μποτιλιάρισμα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nick-k last edited by

                                      Ακριβώς. Ο πατέρας μου το διαπίστωσε αυτό σήμερα που ήταν λίγο ποιο έξω από Κοζάνη. Χαμός από κίνηση και πάρα πολλά φορτηγά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        Ο χρήστης cpp έγραψε:

                                        άμα το πανε μεσώ Ελασσόνας δύσκολα τα πράγματα

                                        η διαδρομή είναι ορεινή στριφτερή (μια απο τις αγαπημένες μου) αλλα με πολύ λαο (+φορτηγά) να τριγυρνάει εκεί ζόρικα τα πράγματα

                                        .... αν πέσει και κανα χιόνι

                                        κρίνοντας απο τη διαδρομή και την ικανότητα του μέσου ελληνεζου στο χιονι δεν θα μείνει χαντάκι άδειο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Ποια διαδρομή αποφυγής Τεμπών προτείνετε και γιατί.

                                          • τη διαδρομή των φορτηγών Ελασσόνα, Κοζάνη, Εγνατία (υποθέτω πιο ομαλή αλλά παρέα με τις νταλίκες και μωτ χάλια)
                                          • την παραλιακή από Αγιόκαμπο (την έχω κάνει όταν οι αγρότες έκλεισαν τα Τέμπη, έχει και λίγα μέτρα χωματόδρομο)
                                          • την ορεινή από Γόννο, Καλλίπευκο, Π Παντελεήμονα (δεν έχω ιδέαν αλλά πολύ βουνό χειμωνιάτικα...)

                                          Ευκολία (κλίσεις, στροφές, γκρεμοί), διαβατότητα (χώμα, χιόνια, ποτάμια), μέση ταχύτητα και χρόνος, ποιότητα ασφάλτου, δυνατότητα προσπέρασης, θέα-ομορφιά (αφού έτσι κι αλλιώς αργά θα πηγαίνεις να ρομαντζάρεις και λίγο), κατοικημένες περιοχές.
                                          Πάντως μάλλον και στις 3 το προσπέρασμα θα είναι δύσκολη υπόθεση οπότε το παίρνεις απόφαση και πας χαλαρά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cpp last edited by

                                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                                            Ποια διαδρομή αποφυγής Τεμπών προτείνετε και γιατί.

                                            • τη διαδρομή των φορτηγών Ελασσόνα, Κοζάνη, Εγνατία (υποθέτω πιο ομαλή αλλά παρέα με τις νταλίκες και μωτ χάλια)
                                            • την παραλιακή από Αγιόκαμπο (την έχω κάνει όταν οι αγρότες έκλεισαν τα Τέμπη, έχει και λίγα μέτρα χωματόδρομο)
                                            • την ορεινή από Γόννο, Καλλίπευκο, Π Παντελεήμονα (δεν έχω ιδέαν αλλά πολύ βουνό χειμωνιάτικα...)

                                            Ευκολία (κλίσεις, στροφές, γκρεμοί), διαβατότητα (χώμα, χιόνια, ποτάμια), μέση ταχύτητα και χρόνος, ποιότητα ασφάλτου, δυνατότητα προσπέρασης, θέα-ομορφιά (αφού έτσι κι αλλιώς αργά θα πηγαίνεις να ρομαντζάρεις και λίγο), κατοικημένες περιοχές.
                                            Πάντως μάλλον και στις 3 το προσπέρασμα θα είναι δύσκολη υπόθεση οπότε το παίρνεις απόφαση και πας χαλαρά.

                                            αν έχεις κ@βλ@ς από Παντελεήμονα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 135
                                            • 136
                                            • 36 / 136
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr