-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
το ονομα μιλανο ηταν παραπλανητικο..οπως ειναι κ το νικ σου..εχεις 320σι κ ψευδωνυμο 120ι..παντως βλεπω πολυ αγχος απο τα αντι-αλφαδια..αντι να αγωνιουν τα αλφαδια,αγωνιουν οι πολεμιοι..λες κ φοβουνται οτι θα τους φανε την πρωτοκαθεδρια..κ ολα αυτα επειδη καποιος εδω περα αποφασισε να δημιουργησει πριν καποια χρονια μια θεματικη ενοτητα για αυτο το μοντελο.. που να τους ενδιεφερε κιολας το αυτοκινητο τι θα εκαναν..
+00
Αφου ετσι κι αλλιως δεν προκειται να την αγορασουν , τι τους πειραζει τοοοοοοοοοσο πολυ? -
Η παρουσιάση είναι επιβεβαιωμένη από την ίδια την εταιρεία,για την προσεχή Γενεύη....άρα τα όσα λέγαμε προ μηνών,έχουν πάψει ήδη να ανήκουν στη σφαίρα της εικασίας ή της φαντασίς.Για όλα τα υπόλοιπα (τεχνικά χαρακτηριστικά,εξοπλισμοί,φωτογραφίες)φυσικά και το μόνο που μπορεί να βασιστεί κανείς είναι η προσπάθεια σύνθεσης της εικόνας από μισόλογα και πληροφόρηση εκ των έσω (όταν και όσο μπορεί αυτή να αντληθεί).
Το επαναλαμβάνω.Η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να σας ανακοινώσει τίποτα εκ των προτέρων.Αν θέλει παρουσιάζει το μοντέλο στη Γενεύη.....αν τους καπνίσει πουλάνε ή κλείνουν το brand αύριο το πρωί.Νομίζετε ότι πρέπει να σας ρωτήσουν;Καταλαβαίνω βέβαια ότι καλώς ή κακώς τα θέματα της AR πουλάνε (γι'αυτό και αυτό και η συγκεκριμένη ενότητα έχει φτάει τις 200 σχεδόν σελίδες.....από τις οποίες πάνω από τις μισές είναι γεμάτες αστειάκια,μαλακιούλες και ασύστολο trolling).
Όταν ένα θέμα πουλάει,είναι αναγκαίο κακό, κάθετι σχετικό με αυτό να μπαίνει κάτω από το μικροσκόπιο,με συνέπεια εσωτερικές υποθέσεις της εταιρείας,οι οποίες υπό άλλες συνθήκες (όπως συμβαίνει με όλους τους κατασκευαστές)θα περνούσαν απαρατήρητες,στη συγκεκριμένη περίπτωση να μεγενθύνονται σε βαθμό παραμόρφωσης.
Έτσι και στην περίπτωση της 940....ξέσπασε νέο μέγα 'σκάνδαλο',με αφορμή τις πρόσφατες δημοσιεύσεις ενός συγκεκριμένου site (το οποίο είναι μανούλα στην παραπληροφόρηση και προσφέρει και αμοιβές που κυμαίνονται από 200 ως 2000 ευρώ σε όσους επίδοξους paparazzi του πάνε πεσκέσι spy shots),oι οποίες αναπαρήχθησαν κατά το δοκούν από όλα τα ηλεκτρονικά μέσα και σχετίζονταν με μια υποτιθέμενη αλλαγή ονόματος και ανάγκη αλλαγών στο ταμπλώ του αυτοκινήτουί της τελευταίας στιγμής.Και όλο αυτό γιατί;Γιατί ΚΑΠΟΙΟΣ είχε τη φαεινή ιδέα να διασπείρει τη φήμη,την οποία αναπαρήγαγαν όλα τα ηλεκτρονικά μέσα,ότι σήμερα θα έβγαιναν στον αέρα επίσημες φωτο του αυτοκινήτου.Διαφορετικά δεν θα είχε ανοίξει ρουθούνι.
Το ίδιο site βέβαια ανακοίνωσε σήμερα ότι οι φωτογραφίες θα κυκλοφορήσουν στις 3 Δεκέμβρη.Αν θέλετε πιστέψτε τους.....και περιμένετε να ξεσπάσει καινούριο σκάνδαλο,ε περίπτωση που αυτές δεν εμφανσιθούν.Συνεπώς τα περί καλού ή κακού marketing είναι προσωπικές εκτιμήσεις του καθενός...και ως εκτούτου μη δεσμευτικά για τον οποιονδήποτε.
Υπό αυτή την έννοια ποσώς με απασχολεί το πότε,γιατί, πώς και από ποιόν ανοίχθηκε η συγκεκριμένη ενότητα.Το αν τα πράγματα η AR τα διαχειρίζαται ορθά ή λάθος.... θα το κρίνει ο χρόνος.Οπότε και θα ξέρουμε αν το αυτοκίνητο γεννήθηκε γερασμένο ή όχι.Για το αν θα τα καταφέρει να ικανοποιήσει τις προσδοκίες των υποψηφίων αγοραστών έχω απόλυτη βεβαιότητα.Ανικανοποίητη,αγαπητέ Γρηγόρη Κίκιζα,θα μείνει μόνο η συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων,που περιέγραψα σε προηγούμενη δημοσίευση.
Ασχέτως λοιπόν του αν η AR προφυλάσσει ή όχι τα συμφέροντά της αποτελεσματικά,αφήνοντας να την παρασέρνουν τα γεγονότα των κλεμένων φωτογραφιών,των κακεντρεχών σχολίων,των αναβολών κλπ. ή συμμετέχοντας παθητικά σε όλη αυτή την γκρίζα διαφήμιση,δεν με αφορά.Για εκείνο που μπορώ να μιλήσω κατηγορηματικά και για το οποίο 'θα έτρωγα' για πρωινό,εκείνον που θα δανοείτο να το αμφισβητήσει,είναι η γνώση και η ικανότητα της AR να στείνει εξαιρετικά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.Τέλος για όσους ενδιαφέρονται πραγματικά για το αυτοκίνητο,το γεγονός που εξαγρίωσε το Marchionne προ δεκαημέρου,δεν έχει να κάνει μόνο με το στυλιστικό κομμάτι του αυτοκινήτου.....τα δε προβλήματα που σχετίζονται με το στυλιστικό κομμάτι (που δεν έχουν καμία σχέση με τις βλακείες περί ηχοσυστήματος του alvolante)δεν άπτονται του εσωτερικού της εταιρείας....εξ'ου και σήμανε ξαφνικά συναγερμός.
Περισσότερα εν καιρώ.Τα περί αλλαγής ή επιλογής ονόματος τα θεωρώ ανάξια σοβαρού σχολιασμού.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Το επαναλαμβάνω.Η εταιρεία δεν έχει καμία υποχρέωση να σας ανακοινώσει τίποτα εκ των προτέρων.Αν θέλει παρουσιάζει το μοντέλο στη Γενεύη.....αν τους καπνίσει πουλάνε ή κλείνουν το brand αύριο το πρωί.Νομίζετε ότι πρέπει να σας ρωτήσουν;
ταδε εφη ο εντεταλμενος της ΑΡ στους 4τφ...
και βεβαια θα πρεπει να ρωτησουν , να ανακοινωσουν και να τηρησουν ενα χρονοδιαγραμμα..
δεν ειναι ολοι σαν τα λιγοστα μελη του κοπαδιου που εμειναν να τους αγοραζουν βρεξει χιονισει..
η θεση τους εχω την αποψη οτι ειναι λιγο ζορικη, αρα το τελευταιο που τους χρειαζεται ειναι να κανουν τις ντιβεςΚαταλαβαίνω βέβαια ότι καλώς ή κακώς τα θέματα της AR πουλάνε (γι'αυτό και αυτό και η συγκεκριμένη ενότητα έχει φτάει τις 200 σχεδόν σελίδες.....από τις οποίες πάνω από τις μισές είναι γεμάτες αστειάκια,μαλακιούλες και ασύστολο trolling).
Όταν ένα θέμα πουλάει,είναι αναγκαίο κακό, κάθετι σχετικό με αυτό να μπαίνει κάτω από το μικροσκόπιο,με συνέπεια εσωτερικές υποθέσεις της εταιρείας,οι οποίες υπό άλλες συνθήκες...το θεμα δεν ειναι αν πουλαει το θεμα, αλλα αν θα πουλησει το αυτοκινητο δε νομιζεις?
οι 200 σελιδες οπως ειπες ειναι κυριως μαλακιουλες και αυτο συμβαινει για πολλους λογους εκ των οποιων το ιδιο το αγοραστικο ενδιαφερον ειναι ισως ο λιγοτερο βασικος..
(και η περιεργεια ακομα απο ενα σημειο και μετα σου σπαει τα νευρα, αλλα για να σου λυθει η απορια σε περιπτωση που δεν εχεις καταλαβει, αυτο το θεμα ειναι οπως ειναι χαρη στους αλφιστι και μονο.. οποιος καταλαβε καταλαβε.. )επισης μην βγαζουμε την αλφα εξω απο ολο αυτο το χαμο.. η ιδια συντηρει αυτη τη κατασταση για να κανει τσαμπα διαφημιση , ρισκαροντας ομως την αξιοπιστια της..
αν ηθελε να παψουν ολα αυτα τα καραγκιοζηλικια θα μπορουσε αμεσα να κανει στην ακρη τις οποιες φημες βγαζοντας επισημες ανακοινωσεις..
αρα δε της φταει κανεις αν μεταξυ των καταναλωτων και αυτοκινητοφιλων γενικα, αλλα και των επιδοξων αγοραστων μικρομεσαιου συγκεκριμενα υπαρχουν και αρκετοι που τη θεωρουν αναξιοπιστη και δεν τους συναρπαζει καθολου ολη αυτη η αναμονη και το 'μυστηριο'..ποσοι νομιζεις ειναι σαν τον tsagry να κανουν υπομονη τοσα χρονια και να περιμενουν την 149/milano /guilietta?
ενα αυτοκινητο του οποιου δεν ξερουν καν το ονομα αυτο τουλαχιστον θα μπορουσαν να το πουν εκτος αν ψαχνουν στα βιβλια ιστοριας τους να βρουν κανα ενδοξο ονομα απευθειας απο τη δεκαετια του '30 -
-
λογικα ετσι θα ειναι ,σιγουρα θα ειναι πιο ομορφο απο την Μιτο ,
προσωπικα ομως περιμενω να δω κατι πιο εντυπωσιακο . -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ποσοι νομιζεις ειναι σαν τον tsagry να κανουν υπομονη τοσα χρονια και να περιμενουν την 149/milano /guilietta?
ενα αυτοκινητο του οποιου δεν ξερουν καν το ονομα αυτο τουλαχιστον θα μπορουσαν να το πουν εκτος αν ψαχνουν στα βιβλια ιστοριας τους να βρουν κανα ενδοξο ονομα απευθειας απο τη δεκαετια του '30Δεν ξέρω πόσοι είναι σαν και εμένα, αλλά μην φανταστείς πως υποφέρω και τόσο πολύ, επειδή δεν έχει βγει ακόμα...Απλά δεν ήθελα να πάρω μία ακόμα 147, την στιγμή που θα άλλαζε μοντέλο και βολεύτηκα μια χαρά με το Παντάκι το οποίο σαν σπέσιαλ μοντέλο, πιστεύω πως θα κρατήσει σε καλό επίπεδο την τιμή μεταπώλησης...(αν και δεν είναι πολύ σίγουρο πως θα πωληθεί...μπορεί να το δείτε με ένα εσωτερικό κουστουμάκι Abarth 500 )
Άλλωστε δεν θα την πάρω ευθύς αμέσως μόλις βγει...θα την πάρω όταν καταλαγιάσει ο θόρυβος, θα φανούν-διορθωθούν τυχούσες ατέλειες και όταν θα είναι ετοιμοπαράδοτη και με δωράκια προσφορές...Είπαμε, δεν είμαι κορόϊδο καταναλωτής...Στην ερώτηση, γιατί δεν πήρα κάτι άλλο, στον όγκο της κατηγορίας αυτής, απήντησε ο :
Για εκείνο που μπορώ να μιλήσω κατηγορηματικά και για το οποίο 'θα έτρωγα' για πρωινό,εκείνον που θα δανοείτο να το αμφισβητήσει,είναι η γνώση και η ικανότητα της AR να στείνει εξαιρετικά ενδιαφέροντα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καταλαβαίνω βέβαια ότι καλώς ή κακώς τα θέματα της AR πουλάνε (γι'αυτό και αυτό και η συγκεκριμένη ενότητα έχει φτάει τις 200 σχεδόν σελίδες.....από τις οποίες πάνω από τις μισές είναι γεμάτες αστειάκια,μαλακιούλες και ασύστολο trolling).
Όταν ένα θέμα πουλάει,είναι αναγκαίο κακό, κάθετι σχετικό με αυτό να μπαίνει κάτω από το μικροσκόπιο,με συνέπεια εσωτερικές υποθέσεις της εταιρείας,οι οποίες υπό άλλες συνθήκες...το θεμα δεν ειναι αν πουλαει το θεμα, αλλα αν θα πουλησει το αυτοκινητο δε νομιζεις?
οι 200 σελιδες οπως ειπες ειναι κυριως μαλακιουλες και αυτο συμβαινει για πολλους λογους εκ των οποιων το ιδιο το αγοραστικο ενδιαφερον ειναι ισως ο λιγοτερο βασικος..Μιλάμε για ένα τόπικ 4.5 ετών! Όσο κάνει κάποιος να πάρει Bachelor! Και λίγες σελίδες έχει...
Πάντως, εδώ λέει ότι η παραπάνω φώτο του Angel είναι η πρώτη επίσημη: http://carscoop.blogspot.com/2009/12/ne ... ietta.html
Αλλά γράφει Milano
-
Πίσω στην ΑΡ.
Χωρίς να είναι ριζοσπαστική σχεδιαστικά είναι το πιο όμορφο στην κατηγορία του.Βέβαια κάτι τέτοιο ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο.
Μου αρέσει που αν και 5θυρο μοιάζει με τρίθυρο κουπέ.Νομίζω πως κανείς δεν θα έχει πρόβλημα με αυτό!Κινητήρες καλοί υπάρχουν πλέον στο group,αν αποδειχθεί και καλό οδηγικά μπορεί να πιάσει κορυφή.
Εν αναμονή λοιπόν.Edit: Και το autocar την παρουσιάζει ώς την πρώτη επίσημη φοτο..
-
Ο χρήστης link20 έγραψε:
Πίσω στην ΑΡ.Χωρίς να είναι ριζοσπαστική σχεδιαστικά είναι το πιο όμορφο στην κατηγορία του.Βέβαια κάτι τέτοιο ήταν λίγο πολύ αναμενόμενο.
Μου αρέσει που αν και 5θυρο μοιάζει με τρίθυρο κουπέ.Νομίζω πως κανείς δεν θα έχει πρόβλημα με αυτό!Κινητήρες καλοί υπάρχουν πλέον στο group,αν αποδειχθεί και καλό οδηγικά μπορεί να πιάσει κορυφή.
Εν αναμονή λοιπόν.Edit: Και το autocar την παρουσιάζει ώς την πρώτη επίσημη φοτο..
ΠΟΛΥ υποκειμενικό το 'ωραιότερο στην κατηγορία του'. Εμένα πχ μου αρέσει περισσότερο το Megane coupe.
-
http://www.alfaromeopress.com/index.php ... om&id=4606
-
Απο το link που παρεθεσε ο/η Αlba parietti...
Για να ειμαι ειλικρινης, μου αρεσει αρκετα, ιδιαιτερα το πισω μερος...
Με το πολυ μεγαλο μεταξονιο για το μηκος του, θα πρεπει να ειναι και αρκετα
ευρυχωρη κατι που φαινεται σε ενα βαθμο απο την φωτο του εσωτερικου.
Αναμενουμε και για καποια επισημη φωτο που να δειχνει το ταμπλω του αυτοκινητου... -
OK, μια χαρά μ@@νάρα είναι.
-
Αντε....φαγωθηκατε...! Απλά Φανταστικη!!
-
Συγκινήθηκα ρε π@ύστη μου!!! Μπράβο μωρή Alfa!! Τι κωλ@ρ@ είναι αυτή?? Και τι καθισματάρες είναι αυτές?? Από μπροστά δεν με τρελαίνει όπως και η Mito αλλά σαν σύνολο για την κατηγορία της τραβάει από 10 άσσο!!
Απλά bravo ragazzi!!
-
9.9 με άριστα το 10 απ' έξω.
Για να δούμε και μέσα...
Υ.Γ. Στις φωτογραφίες αυτές φοράει 18άρες.
-
Καλα ρε παιδιά πρώτη φορά την βλέπετε; Είναι η ίδια με τις φωτογραφίες που είχαν διαρρεύσει. Απλά είναι μια πιο πλούσια και γρήγορη έκδοση με προβολείς ομίχλης, διπλές εξατμίσεις και μεγαλύτερες ζάντες.
-
Το αγγλικό κείμενο αφήνει να εννοηθεί ότι η έκδοση με τους 235 ίππους θα διατίθεται άμεσα ενώ το ιταλικό είναι κάπως πιο φλου αρτιστίκ. Μάλλον περί κακής μετάφρασης πρόκειται, αλλά όπως φαίνεται δεν θα αργήσει και δραματικά
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για να ειμαι ειλικρινης, μου αρεσει αρκετα, ιδιαιτερα το πισω μερος...
Με το πολυ μεγαλο μεταξονιο για το μηκος του, θα πρεπει να ειναι και αρκετα
ευρυχωρη κατι που φαινεται σε ενα βαθμο απο την φωτο του εσωτερικου.
Αναμενουμε και για καποια επισημη φωτο που να δειχνει το ταμπλω του αυτοκινητου...Όταν την δεις απο κοντά....θα σου αρέσει περισσότερο.
Το μεταξόνιο δεν είναι ιδαίτερα μεγάλο σε σχέση με το μήκος.Για να έχεις μια εικόνα σύγκρισης... σκέψου ένα Bravo,με τρία εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο και μπροστινό πρόβολο μικρότερο κατά 3cm.
Φωτογραφίες του ταμπλώ δεν νομίζω ότι θα δωθούν στη δημοσιότητα,καθώς μετά το χαμό που έγινε προ δεκαημέρου από το Marchionne,πραγματοποιούνται αυτή τη στιγμή... κάποιες μικροαλλάγες (κυρίως σε υλικά),σε σχέση με όσα είχατε δει στις κλεμένες φωτο.Το εμπρός μέρος είναι καλύτερο από όσο φαίνεται στις συγκεκριμένες φωτο-renderings-ps (με την χαρακτηριστική ηλιθιότητα των γραφιστών της fiat να στήσουν λευκό πέρλα αυτοκίνητο....μπροστά από λευκό φόντο).
Η καινούρια στυλιστική γραμμή που θα ακολουθηθεί είναι πια αυτή...και όσο τη συναντάμε σε αυτοκίνητα μεγαλύτερου segment,τόσο θα ταιριάζει καλύτερα.Το σχέδιο δεν είναι ρηξικέλευθο μιας και έπρεπε να επιστρέψει σε γραμμές εμπνευσμένες από την 156,με όγκους και διαστάσεις της σημερινής εποχής όμως.
Από την πρώτη στιγμή το σχεδιαστικό team είχε πάρει την εντολή να κινηθεί σε μια μορφή imprinting της 156/147,με κάποια ιδαίτερα στοιχεία που θα μπορούσαν να παραπέμπουν αμυδρά και στην 8C, αναπροσαρμόζοντας τη διαστασιολόγηση στο σήμερα.Αν πρέπει να βάλω ένα βαθμό στην ανάπτυξη του σχεδιαστικού θέματος,ξεκινώντας από θέση και υπόθεση,τότε αυτός είναι ένα 9,5.
Η σχεδιαστική συνέχεια διασφαλίστηκε,χωρίς αχρείαστη αναζήτηση σχεδιαστικών υπερβολών,με σκοπό τον εντυπωσιαμό,που θα διασπούσαν όμως το σύνολο.....την ίδια στιγμή που οι υπόλοιποι,χωρίς σχεδόν να κάνουν τον κόπο αλλάξουν τα καφάσια της πόρτας.....υμνούνται ως καινοτόμοι.Αν υπήρχε βέβαια μια πρόσοψη με διπλά φωτιστικά σώματα,θα προσέδιδε μεγαλύτερη προσωπικότητα στο αυτοκίνητο,παρόλα αυτά,ακόμα και έτσι,η πρόσοψη παραμένει πολύ πιο επιθετική από την αντίστοιχη της 147 serie0.
H επιλογή του χρώματος bianco perla τελικά λειτούργησε,αποδεικνυόμενη έτη φωτός καλύτερη από το κίτρινο,που συζητιόταν ως εναλλακτική λύση,χωρίς ταυτοχρόνως να προκαλεί το ανεπιθύμητο de-ja-vu delle των spy shots και αντέχοντας στο εφέ του rendering-ps.
Πιστεύω τώρα να πείστηκαν και οι τελευταίοι που είχαν το θράσος να αμφιβάλουν....ότι το σχέδιο προέρχεται από το αντίσοτιχο του Astra,η πρόσοψη είναι 99% αντιγραφή της MiTo και το εσωτερικό 99% αντιγραφή του Bravo.
-
Πολυ ωραίο ειναι... ενδιαφέρον οτι η 235 ειναι QV άρα ίσως να έρθει και ισχυρότερη GTA αργότερα..
-
αλλάξτε και το όνομα του τόπικ σε giulietta σκέτο
Alfa Romeo Giulietta



