-
αν ειναι οντως αυτη η τιμη στο φιατ νομιζω ειναι η καλυτερη επιλογη.
-
έβαλα κριτηριο την επιταχυνση για το γρηγορο...
το στριφτερο μου το λετε εσεις ή ότι άλλο...
βγάζω το suzuki δεν ειναι και 4χ4..
βαζω αυτο το grante κι άλλα αν βρω μεχρι 15000...
-
καταλήξαμε
fiesta 120,
clio 12 (+2000 'για φτιάξιμο') 100 σε 120 μάλλον,
fabia 115,
grande punto 120και τώρα ακούω γνώμες...
υπάρχει ένα ρώτημα με πόσα 'φτιάχνεται' το κλιο και πόσα βγάζει;
και η συγκριση στο site http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... 3=5666&m4=
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=4506
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5666
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=5221
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... on_id=4470 -
Φοβάμαι ότι αν πω γνώμη το επόμενο σου post θα έχει καινούρια λίστα πάλι (όσο πάμε ανεβαίνουμε σε κυβικά, ιπποδύναμη και τιμή).
-
ΤΕΛΟΣ δεν πάμε ρουπι παραπάνω...
-
νομιζω δεν χρειαζεται να το συζηταμε αλλο.
φιατ πουντο ειναι το αμαξι που θα παρεις,φινετσατο ,με χωρους ,καλο μοτερ γρηγορο,φθηνα ανταλλακτικα καλη εγγυηση ,κρατηματα.να κλειδωθει παρακαλω.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
νομιζω δεν χρειαζεται να το συζηταμε αλλο.
φιατ πουντο ειναι το αμαξι που θα παρεις,φινετσατο ,με χωρους ,καλο μοτερ γρηγορο,φθηνα ανταλλακτικα καλη εγγυηση ,κρατηματα.να κλειδωθει παρακαλω.
+2
με τα λεφτα που θα έδεινες για να πας το κλιό στα 120 , θα πας το πούντο στα 150...
αν και είμαι ενάντια στη βελτίωση καινούργιου αυτοκινήτου... -
Αν και το Punto 120 το πρότεινα εγώ αρχικά, θα αλλάξω τώρα πρόταση αφού ανεβήκαμε πιο πάνω σε τιμή και κυβικά. Θεωρώ ότι το πιο σπορ από την τελική λίστα είναι το Fiesta 120 Sport.
-
αν ξέρει κάποιος είναι κάποιο από αυτά στα 12 εκατοστά αντί τα 14 από το έδαφος,
νομίζω το fiesta sport να το αλλάξω με το απλό 120... -
το clio με 1000 ευρω παει στους 155 ιππους
ενω με 350 παει στους 140 αξιοπιστα
συν τοις αλλοις ειναι και στριφτερο οικονομικο με πολύ καλη ποιοτητα εσωτερικού και κύλισης και ειναι και 1200 με οτι συνεπαγεται τελη και ασφαλειεςαν πας για περισσότερα κυβικα το πιο στριφτερο μακραν ειναι το clio gt που τωρα το δινουν πολύ φτηνα
-
έχει προσφορά και το clio GT;
-
πολύ καλές κι οι βελτιώσεις στο clio...
-
Ο χρήστης nikosxeng έγραψε:
πολύ καλές κι οι βελτιώσεις στο clio...και με πολύ μικρό κόστος και πολυ αξιόπιστες..
αν ημουν στη θεση σου θα πηγαινα για clioTCe αν με ενοιαζαν το ιδιο οι επιδόσεις και το στριψιμο και clio gt αν με ενδιεφερε πιο πολύ το στριψιμο, αλλά με χειρότερες επιδόσεις από βελτιωμένο TCe..βασικα τωρα που το σκεφτομαι ενα clio TCe με 1000ευρω επιλέον για βελτίωση κινητηρα και αλλαγη ελατηριων αμορτισερ στα πρότυπα του gt ειναι η καλύτερη επιλογη.... αν και η εμφανιση του gt ειναι πολύ δελεαστικη. μπερδεμα
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
το clio με 1000 ευρω παει στους 155 ιππουςαλλαγή τουρπίνας?
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
το clio με 1000 ευρω παει στους 155 ιππους
αλλαγή τουρπίνας?
για 1000 ευρω ειπε, αρα μιλαει μονο για προγραμμα, αρα αλλαζεις τουρμπινα συντομα και την παλια την κανεις τασακι που λεει ο πασχος
εκτος αν φοραει τοσο μεγαλη τουρμπινα η 1200αρα πορδη
τα 140 αλογα αξιοπιστα πώς τα βλεπεις φιλες ραφι? εδω διλιτρα μοτερ παιρνουν 40 αλογα με σχετικη αξιοπιστια και θες να πεις οτι η πλεον αξιοπιστη renault εχει τοσο ανθεκτικο μοτερ που παιρνει παρα τα τοσα λιγα κυβικα 40 αλογα αξιοπιστα?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το clio με 1000 ευρω παει στους 155 ιππους
αλλαγή τουρπίνας?
για 1000 ευρω ειπε, αρα μιλαει μονο για προγραμμα, αρα αλλαζεις τουρμπινα συντομα και την παλια την κανεις τασακι που λεει ο πασχος
εκτος αν φοραει τοσο μεγαλη τουρμπινα η 1200αρα πορδη
τα 140 αλογα αξιοπιστα πώς τα βλεπεις φιλες ραφι? εδω διλιτρα μοτερ παιρνουν 40 αλογα με σχετικη αξιοπιστια και θες να πεις οτι η πλεον αξιοπιστη renault εχει τοσο ανθεκτικο μοτερ που παιρνει παρα τα τοσα λιγα κυβικα 40 αλογα αξιοπιστα?
σε τι πιέσεις δουλεύει μαμά?
η overload (που έχει την φήμη οτι βγάζει άλογα ) βγάζει 135 και 195Nm...
155 μου φαίνονται πολλα... -
το τόπικ ξεκίνησε για 1300cc και μετά του 2005, φαντάζομαι για να έχεις χαμηλά τέλη και οικονομικό αυτοκίνητο και έχουμε φτάσει 1600cc+, να βγάλουμε 150+ άλογα από το clio3 1.2 και δεν ξέρω γς τι κατανάλωση και όλα τα ωραία Μήπως δεν συνάδουν όλα τα παραπάνω .. Αν γουστάρεις να στρίβεις, πάρε ένα 106, γδύστο, βάλε ένα cage, ένα 13/59 +ένα μπλοκέ και με τα μισά λ7 είσαι άρχοντας ή μήπως ένα μτχ ΜΧ5 ?
-
**@ red monster **
0.6 σταθερη και 0.8 over (αρα μαλλον ειναι πολυ αξιοπιστο μαμα)
οι τυποι που λες οτι το πανε 135 το δουλευουν 1 σταθερη και 1.2 over
μπορει και να το αντεχει, δεν ξερω.. αν και δεν θα εβαζα το χερι μου στη φωτια οτι αυτο το μοτερ εχει φτιαχτει για τετοιες ανοχες
http://www.renaultforums.co.uk/showthread.php?t=58699
(δες και δω τελευταιο ποστ) -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**@ red monster **0.6 σταθερη και 0.8 over (αρα μαλλον ειναι πολυ αξιοπιστο μαμα)
οι τυποι που λες οτι το πανε 135 το δουλευουν 1 σταθερη και 1.2 over
μπορει και να το αντεχει, δεν ξερω.. αν και δεν θα εβαζα το χερι μου στη φωτια οτι αυτο το μοτερ εχει φτιαχτει για τετοιες ανοχες
Tα 135 δεν φαίνονται παράλογα , παράλογα φαίνονται τα 155..
-
τα 155 ειναι με αλλαγη μπεκ, ολα τα αλλα μαμα
Κατ. < 10, κυβ. < 1357, επιτ. < 12, τιμή < 14Κ (καινούργιο)