-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Το ντουκάτι είναι τελείως διαφορετικό κατασκεύασμα... Είναι έρωτας ...Είναι φιλοσοφία ζωής
Με την ίδια ευκολία που στρίβεις τάπα με ολόσωμη στις σέρρες , κάνεις χαλαρές βόλτες στο κέντρο με open face κράνος...
Aν σε έχει ηλεκτρίσει το μόνστερ , ότι και να πάρεις δεν θα το ευχαριστηθείς...κάθε φορά που θα βλέπεις ένα στο δρόμο θα βαράς το κεφάλι σου.Το τριπλ είναι φοβερό γυμνό (μέσα στα 3 καλύτερα ) , αλλά ρε γαμώτο , την αίγλη και τον αέρα της θρυλικής εταιρίας από την μπολόνια δεν θα την αποκτήσει ποτέ...
the 2 wheel ferrari...Κοιτα η Ducati εχει αιγλη αντιστοιχη της Ferrari, και η συμμετοχη της στους αγωνες της δινει το racing pedigree, αλλα και η Triumph δεν παει πισω οταν την Bonneville την οδηγησαν στις ταινιες τους ο Steve Mcqueen (στο 'Great Escape'), ο Brando, o Clint Eastwood, o James Dean, κτλ. Η Bonneville ειναι μια απο τις πιο θρυλικες μηχανες.
Ακομη, η αγγλια ειναι η χωρα που ξεκινησαν οι μηχανες streetfighter, και οι cafe racers, οποτε με μια Triumph νιωθεις μερος αυτης της κουλτουρας.
http://en.wikipedia.org/wiki/Café_racer
H μηπως να πω για την Daytona που προσφερει το ευρωπαικο design και χαρακτηρα χωρις να κοστιζει μια περιουσια οπως η 848?Αν η Ducati ειναι Ferrari στους 2 τροχους, τοτε η Triumph πρεπει να ναι Aston Martin. Υπαρχει αλλη ευρωπαικη εταιρεια με τετοια ιστορια και παραδοση οσο αυτες οι δυο? Η Μoto Guzzi...
Τωρα οσον αφορα την Street Triple εμενα ειναι το αγαπημενο μου γυμνο. Το διπλο μπροστινο φαναρι ειδικα με τρελαινει. Ειναι πανεμορφη. Η παλιοτερη Monster ηταν επισης ωραια αλλα αυτη η καινουρια ειναι πολυ κιτς ρε παιδι μου. Κοντοχοντρη σαν τις Χαρλευ μου κανει. Για το ζουπιγμενο μπροστινο φως να πω? Για την ασημενια πλαστικουρα που το διαπερνα? Για την εξατμιση μητε καζανι? Yeah, yeah, yeah Termignoni, ducatisti, μπλα, μπλα, μπλα, τοτε γιατι η σε ολα τα συγκριτικα η Street Triple βγαινει καλυτερη σε ολους τους τομεις?>Στο λονδίνο δίκυκλο για δουλειά = scooter και γιατί όχι και το μηχανάκι της bmw για να προστατεύεσαι από τη βροχή. Όχι μηχανή για καθημερινή μετακίνηση εκεί θα γίνεσαι χάλια αφού τα πόδια δεν προστατεύονται.
Θα συμφωνησω.
Συμφωνό οτι η triumph έχει τεράστεια ιστορία ,της λείπει όμως η αγωνιστική αίγλη που έχει σε υπερθετικό βαθμό η ντουκάτι...
Το 696 είναι το entry level της ντουκάτι , μια ντουκάτι για όλο τον κόσμο...
Αν καταφέρεις να βρείς ένα (προηγούμενο) monster s4r/s4rs για τεστ ρίντ θα δεις τι εστί αγωνιστική ντουκάτι...
Είμαι φαν και κάτοχος του παλιού μονστέρ, αλλά και το καινούργιο μου αρέσει , σίγουρα περισσότερο από ένα τριπλ και σίγουρα πολύ περισσότερο από οποιοδηποτε αλλο γυμνόΠροσωπικά τα τεστ με αφήνουν αδιάφορο , γιατί
- η μηχανή είναι ΠΟΛΥ υποκειμενικό κατασκεύασμα
- στην εξίσωση καλό-κακό βάζουν και το κόστος που εμένα δεν με απασχολεί
(δεν είμαι λεφτάς , είμαι ερωτευμένος με τις ιταλίδες... )
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Συμφωνό οτι η triumph έχει τεράστεια ιστορία ,της λείπει όμως η αγωνιστική αίγλη που έχει σε υπερθετικό βαθμό η ντουκάτι...Ναι δεν λεω, αλλα απο την αλλη, στα κυβικα της η Daytona ειναι κατα γενικη ομολογια η κορυφαια μοτοσικλετα και ας μην τρεχει η Triumph στα MotoGP. Σιγουρα βεβαια η αγωνιστικη ανατροφη παιζει το ρολο της.
Το 696 είναι το entry level της ντουκάτι , μια ντουκάτι για όλο τον κόσμο...
Αν καταφέρεις να βρείς ένα (προηγούμενο) monster s4r/s4rs για τεστ ρίντ θα δεις τι εστί αγωνιστική ντουκάτι...Κανονικα ο σκοπος των streetfighter ειναι να ειναι αρκετα σκληρα αλλα οχι οσο τα ss. Γι αυτο και εχουν πιο ορθια σταση οδηγησης, πιο μαλακο στησιμο, κτλ. Αλλα για οσους τα θελουν σκληρα υπαρχουν τα s4r/s4rs για το Monster και η R για την Street Triple.
Είμαι φαν και κάτοχος του παλιού μονστέρ, αλλά και το καινούργιο μου αρέσει , σίγουρα περισσότερο από ένα τριπλ και σίγουρα πολύ περισσότερο από οποιοδηποτε αλλο γυμνό
Γουστα ειναι αυτα, αλλα ειλικρινα θεωρω το νεο Μονστερ πολυ ασχημο μηχανακι. Αν δεν ηταν Ducati ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αρεσε τοσο στον κοσμο. Το ιδιο και η παλια Multistrada. Η καινουρια τρωγεται.
Προσωπικά τα τεστ με αφήνουν αδιάφορο , γιατί
- η μηχανή είναι ΠΟΛΥ υποκειμενικό κατασκεύασμα
- στην εξίσωση καλό-κακό βάζουν και το κόστος που εμένα δεν με απασχολεί
Απλα λεω οτι το απλο 600αρι μονστερ χανει στα συγκριτικα απο την απλη 600αρα Triple. Και εχουν παρομοια τιμη. Βεβαια, σημασια δεν εχουν τα τεστ, σημασια εχει τι σου αρεσει και τι θες, απλα μη νομιζουν οι Ducatisti οτι επειδη πηραν Ducati πηραν οτι καλυτερο κυκλοφορει.
Και μιας που εχεις Μονστερ, να σε ρωτησω: Χωραει συνεπιβατης στο πισω μερος του καθισματος? Πολυ μικρο δεν ειναι? Παντα ειχα αυτην την απορια.
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Συμφωνό οτι η triumph έχει τεράστεια ιστορία ,της λείπει όμως η αγωνιστική αίγλη που έχει σε υπερθετικό βαθμό η ντουκάτι...
Ναι δεν λεω, αλλα απο την αλλη, στα κυβικα της η Daytona ειναι κατα γενικη ομολογια η κορυφαια μοτοσικλετα και ας μην τρεχει η Triumph στα MotoGP. Σιγουρα βεβαια η αγωνιστικη ανατροφη παιζει το ρολο της.
Το 696 είναι το entry level της ντουκάτι , μια ντουκάτι για όλο τον κόσμο...
Αν καταφέρεις να βρείς ένα (προηγούμενο) monster s4r/s4rs για τεστ ρίντ θα δεις τι εστί αγωνιστική ντουκάτι...Κανονικα ο σκοπος των streetfighter ειναι να ειναι αρκετα σκληρα αλλα οχι οσο τα ss. Γι αυτο και εχουν πιο ορθια σταση οδηγησης, πιο μαλακο στησιμο, κτλ. Αλλα για οσους τα θελουν σκληρα υπαρχουν τα s4r/s4rs για το Monster και η R για την Street Triple.
Είμαι φαν και κάτοχος του παλιού μονστέρ, αλλά και το καινούργιο μου αρέσει , σίγουρα περισσότερο από ένα τριπλ και σίγουρα πολύ περισσότερο από οποιοδηποτε αλλο γυμνό
Γουστα ειναι αυτα, αλλα ειλικρινα θεωρω το νεο Μονστερ πολυ ασχημο μηχανακι. Αν δεν ηταν Ducati ειμαι σιγουρος οτι δεν θα αρεσε τοσο στον κοσμο. Το ιδιο και η παλια Multistrada. Η καινουρια τρωγεται.
Προσωπικά τα τεστ με αφήνουν αδιάφορο , γιατί
- η μηχανή είναι ΠΟΛΥ υποκειμενικό κατασκεύασμα
- στην εξίσωση καλό-κακό βάζουν και το κόστος που εμένα δεν με απασχολεί
Απλα λεω οτι το απλο 600αρι μονστερ χανει στα συγκριτικα απο την απλη 600αρα Triple. Και εχουν παρομοια τιμη. Βεβαια, σημασια δεν εχουν τα τεστ, σημασια εχει τι σου αρεσει και τι θες, απλα μη νομιζουν οι Ducatisti οτι επειδη πηραν Ducati πηραν οτι καλυτερο κυκλοφορει.
Και μιας που εχεις Μονστερ, να σε ρωτησω: Χωραει συνεπιβατης στο πισω μερος του καθισματος? Πολυ μικρο δεν ειναι? Παντα ειχα αυτην την απορια.
Όσο αφορά το οδηγηκό και αισθητικό κομμάτι s4rs και tuono παίζουν χωρίς αντίπαλο...
Η ειλικρινής απάντηση είναι όχι... Πίσω κάθονται γυναίκες
-
Για το οδηγικο κομματι δεν ξερω, το αισθητικο ομως ειναι υποκειμενικο.
Οσο για το πισω καθισμα, δεν καταλαβαινω γιατι δεν το κανουν λιγο μεγαλυτερο. Θα ομορφαινε και η μηχανη μη σου πω... -
kon5
http://www.suzuki.gr/motos/model.php?id=316# 6k το παίρνεις αύριο. με ABS με όλα. -
Μην παίζεις με τον πόνο μου φίλε wannabe
Ήταν το 1ο γυμνό που μου είχε αρέσει πριν πρπ 1 χρόνο και κάτι. Όμως κόλλησα στην ιταλίδα. Δεν ξέρω αλλά με έχει συνεπάρει. Δεν εξηγείται λογικά. Πιστεύω ότι και να πάρω κάτι άλλο, όπως είπε ο red mοnster, κάθε φορά που θα βλέπω στο δρόμο monster θα νιώθω περίεργα, θα μπλοκάρω
-
βλακείες λες. (τελείως φιλικά)
είναι πολύ καλό μηχανάκι και σε εξαιρετική τιμή.
μηχανή θα πάρεις δεν θα παντρευτείς. τη πουλάς όταν θα έρθει το monster στη τελική.
πήγαινε ρώτα τιμή και πότε υπολογίζουν παραλαβές για το '10 οι της ducati. -
Nαι ρε ελεύθερα δεν παρεξηγούμαι
Θα πάω να ρωτήσω
-
you're too old for this shhiiet
φεύγω, πάω βόλτα με τη μηχανή τώρα γιατί το πρωί ξεσκίστηκε στο γλίστρημα το πισινό και θέλω να δω τι παίζει.
-
-
To monster ειναι πολυ ομορφο -μαλιστα αυτο ηταν η πρωτη σκεψη προς αγορα- αλλα το triple ειναι αλλου... Παιζει να ειναι και το μοναδικο μηχανακι που το βλεπω και ζηλευω τον αναβατη του!
Αλλα γυμνο=/=χρηστικοτητα οποτε καθομαι στα αυγα μου (Ισως σε κανα χρονο, το νεο multi )Παντως kon5 πολυ ωραιο πακετακι + οτι πρεπει για αρχαριο, θα βρεις οπως σου προειπαν στο F800 R.
Εγω με αυτο ξεκινησα (στην S εκδοχη του) και μου εξαφανισε απο την αρχη τις οποιες φοβιες και αμφιβολιες. Και εχει κι αυτο την μουρη του και ας μην ειναι monster...
Πιστευω πως ενα test ride και στα τρια δεν θα εβλαπτε, αν και ο ερωτας τυφλωνει! -
Φίλε μου ήταν και το bmw στα υπόψιν μου μάλιστα αρκετή ώρα το είχα περιεργαστεί και καβαλήσει (στατικά ) στην έκθεση-μουσείο της bmw στο Μόναχο. Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Το monster είναι έρωτας. Αισθάνομαι την ducati σαν να είναι η ferrari των 2 τροχών. Όσα χρόνια και να περάσουν μια ducati δεν θα ξεφτίσει, δεν θα παλιώσει. Πάντα θα στέκεται εκεί ξεχωριστή, όταν όλα τα άλλα θα τα έχει φάει ο αδυσώπητος χρόνος.
-
Οντως μια Φερραρι και μια Ντουκα θα στεκεται οταν τα περισσοτερα θα τα εχει κανει αδιαφορα ο χρονος. Γι'αυτο και τα Τζαπωνια παρ'ολο που γενικως στις μηχανες εχουν, κακα τα ψεματα, τα ηνια σε πωλησεις και προτιμησεις, δεν εχουν κανενα προβλημα να βγαλουν κατι τετοιο
Παρ'ολα αυτα ας μην ειμαστε απολυτοι, υπαρχουν παλιες μηχανες αλλων εταιρειων που δεν περνανε απαρατηρητες απ'τους μηχανοβιους
-
μερικές φορές μου μπαίνουν κάτι ιδέες ...
αν και δεν είναι της ηλικίας μου...
-
Ποια Ducati ειναι αυτη? Απιστευτη ειναι!
-
Από την sportclassic σειρά της ducati....από ΄κοντά είναι πιο ωραία...
http://www.hellinmoto.gr/1bikes.php?act ... sic&page=2
-
Monster και μακακιες...
-
ωχ
-
Ο χρήστης Sandouras έγραψε:
Monster και μακακιες...Ο σύζυγος έχει άλλη άποψη:
http://justjared.buzznet.com/gossip/200 ... rcycle.php -
Και ως γνωστό....... τα ρσενικά κάνουν ορθές επιλογές
Ducati monster 696 ή κάτι άλλο...?