-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Δεν υπάρχει 6 - υπάρχει 5 και κάτι ψιλά5 και 5,5
Και σε καμιά 4ετία θα βγει το 5,5 facelift?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
συνταγη που κερδιζει δεν αλλαζει λενε
Οπως η 147 πχ.
Εβγαλε 10 χρονια, μονο με fl .και το new beetle έχει από το ΄98 στην παραγωγή χωρίς facelift το ότι ένα παλιό αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και ανταγωνιστικό.
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
και το new beetle έχει από το ΄98 στην παραγωγή χωρίς facelift το ότι ένα παλιό αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και ανταγωνιστικό.Του έκαναν πριν 3, 4 χρόνια (αν δεν κάνω λάθος, το 05') κάτι μικρές αλλαγές, στα φώτα, στους προφυλακτήρες και προσθέτοντας μέσα έξω καινούρια χρώματα ...
-
Τον ματιάσατε τον Da Silva
'VW Design Boss Losing Sleep over Golf VII Development
VW Group's design boss Walter de Silva has already had a remarkable career. He's been in the business for 37 years and has helped create such models as the Alfa Romeo 159, the Seat Altea and Leon, the current VW Polo, as well as the Audi A5 and A6 and designing Audi's signature single-frame grill.
But according to an interview de Silva gave to Automotive News, he's worried about his latest challenge.
'When I think about the Golf VII, I do not sleep at night,' says de Silva.
De Silva will be tasked with keeping VW's next-generation Golf (the Mk VII), due sometime around 2012, as the iconic model it is. The VW Golf has been Europe's best-selling vehicle for most of the past three decades.
Designing the 7th generation Golf will be, as always, striking all the right balances new and old, functionality and flair. De Silva will likely take some cues from the latest VW Polo he helped design and he definitely seems to know what his objective is.
'The new Polo is a simple and honest shape -- and designing simplicity is much more difficult than overdesign with decoration,' he says.
As head of VW Group design, de Silva is currently overseeing over 100 new model developments from each group brand, including Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Seat, Skoda, and VW. The Automotive News story ends with an amusing quote, to say the least, as de Silva talks about how hard he's been working at his job.
'In the past two years, I have spent more time with (VW group CEO) Dr. Winterkorn than with my wife.'
We understand what he means but he may want to rephrase that.
Note: Photo shows Walter de Silva with the new Volkswagen up! concept car design model taken 10.09.2007. '
http://www.worldcarfans.com/10909282205 ... evelopment
'VW designer struggles with Golf
Tuesday, September 29, 2009
Volkswagen group chief designer Walter de Silva has claimed he doesn’t sleep at night when he thinks of how to design the seventh-generation VW Golf.
The sixth-generation Golf was launched earlier this year with only minor changes over the outgoing model. Although he didn’t give anything away about the styling of the next-gen Golf, he did admit it was causing him sleepless nights.
“When I think about the Golf VII, I do not sleep at night,” he said. De Silva had minimal influence in styling the current Golf, but he admits the next model will be his greatest challenge.
The Italian also described the styling of the recently-launched VW Polo, claiming it is “simple”.
“The new Polo is a simple and honest shape and designing simplicity is much more difficult than overdesign with decoration,” he said.
De Silva also claimed the stresses of the job, which he started in February 2007, have led him to spending more time in the past two years with VW group CEO Martin Winterkorn than with his wife.'
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... s/243674/#
-
Aς μην απογοητευσει ομως με την σχεδιαση του ο κυριος silva,θα κανει κατι καινουριο η παρε φωτα απο σιροκο αλλαξε τα λιγο και αυτο ηταν.
Ανανεωση ουσιαστικη και οχι facelift.
-
Η Volkswagen φαίνεται ότι ετοιμάζει πυρετωδώς το νέο Golf και την έκδοση παραγωγής του BlueSport Coupe. Και τα δύο αυτοκίνητα είναι “ντυμένα” στο bodykit του Golf 6 αλλά κάποιες λεπτομέρειες μαρτυρούν για το τι καλύπτουν. Το μαύρο αυτοκίνητο είναι πιθανότατα η έκδοση παραγωγής του BlueSport Concept και θα βασίζεται στο πάτωμα του Golf VI αφού τα αυτοκίνητα πάνω τους έχουν αυτοκόλλητα που δηλώνουν ποια πλατφόρμα χρησιμοποιούν. Το μαύρο γράφει ότι χρησιμοποιεί την πλατφόρμα PQ35 που χρησιμοποιούν τα Golf MkV και MkVI ενώ το λευκό αυτοκίνητο που λογικά είναι το νέο Golf VII χρησιμοποιεί την ολοκαίνουργια πλατφόρμα MQB.
Το BlueSport Coupe φαίνεται ότι έχει ποιο κοντό μεταξόνιο από το Golf 6 αφού αν δείτε τις φωτογραφίες οι πίσω τροχοί φαίνεται ότι είναι ποιο μέσα από όσο θα έπρεπε, ενώ και η τάπα της βενζίνης είναι τοποθετημένη σε διαφορετικό σημείο. Από την άλλη **η πλατφόρμα MQB θα τοποθετηθεί στο νέο Α3 **το οποίο θα είναι έτοιμο ίσως ακόμη και το 2010 ενώ το Golf VII αναμένεται να παρουσιαστεί το 2012.
http://www.autoblog.gr/2009/10/02/spy-p ... ort-coupe/
Και ειχαμε την απορια οτι μα καλα αυτο ειναι το 7 αφου ειναι ολοιδιο με το 6αρι μα δουλευουν??
Το 7αρι λοιπον ειναι ντυμενο και καμουφλαρισμενο με το bodykit του 6 γιαυτο και εμεις προσπαθουσαμε να βρουμε διαφορες αλλα δεν βρισκαμε καμια! Μαλλον κανουν δοκιμες σε μηχανικα μερη.
-
ωραίο το '7', τιμές ξέρουμε?
-
Για την ακρίβεια αυτά τα περίεργα VI είναι το επόμενο Α3. Μουλάρια του Golf δεν έχουν βγει στο δρόμο.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τον ματιάσατε τον Da SilvaΣιγα που χανει τον υπνο του για το σχεδιο.Κι ενα κουτι να βγαλουν,αρκει να του βαλουν μια ταμπελα 'Golf' επανω και θα ξεπερασει χαλαρα τις πωλησεις του '5.5/6/5.7 ειναι καλα να τ'αφησω'?
-
Το πολλάκις αναξιόπιστο autoexpress κάνει μια απόπειρα να παρουσιάσει το πώς θα μπορούσε να είναι εμφανισιακά το επόμενο Golf 7.
Μάλλον βασίζονται στο υποτιθέμενο πρωτότυπο που παρεισύφρησε μέσα σε κάποιο καρέ από το βίντεο που έδωσε η VW.Ωραίο και χαμηλωμένο φαίνεται στο photoshop και κάνει το 5.5/6 να δείχνει παπουδίστικο...
Μόνη ένσταση είναι πώς ξέρουν αν θα είναι αυτό, από τη στιγμή που λέγεται πως δύο τουλάχιστον σχέδια έχουν προκριθεί και δεν έχουν επιλέξει το τελικό... Γι' αυτό άλλωστε αγχώνεται ο Da Silva! Τέλος πάντων, αυτό μάλλον λέει πως είναι το ένα.
-
Αρκετά μεγάλο βήμα με κριτήρια VW - σαν να λέμε ψηλός νάνος ένα πράγμα
-
Καλο φαινεται σαν σχεδιο,διατηρει οπως παντα την συντηρητικοτητα,αλλα δειχνει εστω και κατι το καινουριο,λιγο ενδιαφερον,αποβαλει το πολυ βαρετο.
Σε καθε περιπτωση ολοι πονταρουν στον da silva,γιατι ξερουν οτι το 7αρι πρεπει να κανει τη διαφορα,να μην ειναι αναμασημα του προηγουμενου η ενα ακομα facelift. Νωρις ακομα ομως και μεχρι τοτε εχουμε πιστευω να δουμε αρκετα υποτιθεμενα σχεδια.
-
σαυτες τις ψευτικες φωτο γενικα ολα τα αμαξια ωραια φαινονται.
εγω παντως την εχω βαρεθει αυτη την κατασταση με το γκολφ ,ολο το ιδιο σχημα βελτιωνουν.
ας βγαλουν επιτελους κατι διαφορετικο. -
ο εμπρος προβολος και τα φτερα που σεατιζουν,δεν προβληματιζουν κανενα?
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
ο εμπρος προβολος και τα φτερα που σεατιζουν,δεν προβληματιζουν κανενα?Now that you mentioned that...Πάντως τα SEAT αν και ενίοτε φλερτάρουν με την καγκουριά (τυφλοί αεραγωγοί? puh-leeese) έχουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον σχεδιαστικά. Η μούρη στο υποτιθέμενο Golf σεατοφέρνει με την καλή έννοια, αλλά από την πρώτη κολώνα και πέρα το σχέδιο γκολφοφέρνει με την κακή έννοια - κοινώς αποτελεί μία ακόμη εφαρμογή κοτο-design της VW. Συνολικά, το σχέδιο είναι μάλλον αμήχανο και ασυνεχές. Πάντως πιστεύω ότι μέχρι να βγει η επόμενη 'γενιά' (μην αρχίσουμε τα νούμερα, δεν κάνει) η VW θα έχει ξεπεράσει τη σχεδιαστική γλώσσα με τις γωνιώδεις 'κοψιές' στα φανάρια
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
σαυτες τις ψευτικες φωτο γενικα ολα τα αμαξια ωραια φαινονται.
εγω παντως την εχω βαρεθει αυτη την κατασταση με το γκολφ ,ολο το ιδιο σχημα βελτιωνουν.
ας βγαλουν επιτελους κατι διαφορετικο.Δεν εχεις αδικο,καλες αυτες οι φωτο αλλα οταν τα βγαζουν στην πραγματικοτητα διαφερουν απο λιγο εως πολυ.
Δεν ειναι μονο βαρετη ειναι και κουραστικη αυτη η κατασταση,δλδ νιωθεις μια κοροιδια οταν σου λενε το 'νεο' γκολφ και αυτο ειναι σπαστικο. Αλλα ξερω γω μηπως στο 7αρι κανουν αλλαγες κατι παραπανω απο facelift.
-
Κανονικά δε θα στεκόμουν σε φωτοσοπιές που εμφανίζει η κάθε ηλεκτρονική φυλλάδα σαν τα autoexpress, autocar, autobild κλπ.
Ο μόνος λόγος είναι ότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το σοπ φέρνει κάπως στο πρωτότυπο που δουλευόταν στο σχεδιαστικό κέντρο της VW και πιθανολογείται ότι ίσως και να επρόκειτο για μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας, δηλαδή μάλλον το Golf!
Η υποψία ενισχύθηκε από το γεγονός ότι το συγκεκριμένο καρέ στο βίντεο αφαιρέθηκε τελευταία εκ των υστέρων και αντικαταστάθηκε από ένα πιο προσεκτικό πλάνο στο οποίο δεν φαινόταν το συγκεκριμένο πρωτότυπο...Πολλοί λόγοι υπάρχουν για να αντικατασταθεί τόσο άτσαλα ένα πλάνο, ειδικά όταν έχουν ήδη δημιουργηθεί ψίθυροι γύρω από αυτό.
Να πρόκειται όντως για πραγματικό προσχέδιο του 7 ή ακόμα και κάτι τελείως άσχετο; Μπορεί ναι, μπορεί όχι.
Να είναι εναλλακτικό σχέδιο για το 6 που τώρα δεν πρέπει να βγαίνει προς τα έξω για να μην κάνει κακό στην εικόνα του; Πάντως ο στόχος για το 5,5/6 ήταν να δοθεί ένα ξαναζεσταμένο φαγητό ως facelift του 5 με το ελάχιστο κόστος κάτι που το συγκεκριμένο πρωτότυπο αναιρεί στο βαθμό που δείχνει πως είναι κάπως διαφορετικό στις λαμαρίνες του σασί από το 5 και το 5,5 . Εκτός αν πρόκειται για τα αρχικά προσχέδια του 5,5/6 που θεωρήθηκαν πολύ τολμηρά και επεστράφησαν πίσω στην ομάδα του Da Silva για να δουλέψουν σε κάτι πολύ πιο συντηρητικό.
Να είναι διαφημιστικό τρικ-ίντριγκα-διαφήμιση; Μπορεί, όμως κάτι τέτοιο δεν είναι σίγουρο ότι κάνει πολύ καλό στην εμπορική πορεία του 5,5/6, γιατί μοιάζει να το απαξιώνει όταν θα υπερτονίζει για να ξέρει ο κόσμος πως ετοιμάζεται σε 2 χρόνια σχεδόν το νέο 7άρι, το οποίο και μάλιστα θα είναι πραγματικά καινούρια γενιά και πολύ καλύτερο συνολικά από το σημερινό που ουσιαστικά μετράει από το 2004.
Να είναι τελικά το ίδιο το 6άρι που δε φαίνεται καθαρά στο βίντεο; Γιατί όμως να αφαιρέσουν το πλάνο όταν διέρρευσε; Αν η απάντηση είναι η ίντριγκα γύρω από το Golf τότε πάλι δεν καταλήγουμε στην απαξίωση του 5,5/6 από τη στιγμή που υπογραμμίζεται η άφιξη του 7 σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα;
Για τους ψεύτικους αεραγωγούς να προσθέσω ότι λίγο έως πολύ τα περισσότερα αυτοκίνητα σήμερα έχουν ενσωματώσει στο design τους τέτοια στοιχεία και συνεπώς ούτε για καγκουριά πρόκειται ούτε και πρέπει να μας ξαφνιάζει .
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
... Ωραίο και χαμηλωμένο φαίνεται στο photoshop και κάνει το 5.5/6 να δείχνει παπουδίστικο...Από μπροστά ναι. Δείχνει αρκετά όμορφο και σύγχρονο (και ίσως έτσι έπρεπε να είναι 'τώρα') αλλά απο προφίλ σαν εξέλιξη των προηγούμενων είναι ...
Νομίζω ότι και οι photoσοπιές ... να θυμίζουν έντονα Golf πρέπει, γιατί αλλιώς ... Astra, Leon, Auris, Milano ... μέχρι και Lifan θα θυμίζει ... αλλά όχι Golf! -
εγω τον φοβαμαι τον Σιλβα...
μεχρι σημερα δεν μου αρεσε σχεδον κανενα αυτοινητο του εκτος απο καποια Σεατ...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
μέχρι και Lifan θα θυμίζει ... αλλά όχι Golf!το lifan ειναι κινεζικο προς σ αυτους που δεν το γνωριζουν
με τις γνωσεις σ στα κινεζικα αυτοκινητα πετας τα ονοματα και θα νομιζει κανεις πως ειναι καμια εταιρια με ακριβα αυτοκινητα περιορισμενης παραγωγης
VW Golf VII