-
εγω δε θυμαμαι πλεον, το εχω εγκαταλειψει το σπορ μες στο αυτοκινητο , προτιμω τη ζεστασια του σπιτιου μου
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...
+00 (άπειρο)
Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο' -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...
+00 (άπειρο)
Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'τι λες ρε?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...
+00 (άπειρο)
Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'τι λες ρε?
Ξέρω γω ρε συ, κάνω τραγικές παρομοιώσεις αντίστοιχης τραγικότητας με τα ποστ που βλέπω
-
-
Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιως
-
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιωςεδω δεν ανεχονται τη συγκριση brera-TT γιατι ειναι διαφορετικου segment πού να παει το scirocco που ειναι vw
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Τρίχες, οι χώροι της mito για τους πίσω είναι καλύτεροι του σιρόκο. Είμαι 1,72 και στο σιρόκο πίσω σχεδόν ακούμπαγε το κεφάλι μου στην οροφή, άσε που το πόδι που είναι στην εσωτερική πλευρά ακουμπάει στο πλαστικό στήριγμα του υποβραχιόνιου και σε αναγκάζει να κάτσεις στραβά πράγμα που σε ταξίδι είναι πολύ κουραστικό...και γενικά ένιωσα πολύ άσχημα πίσω, υπερβολικά κλειστοφοβικό.
Στην mito αντίθετα έκατσα πολύ άνετα και θα μπορούσα εύκολα να κάνω ταξίδι στο πίσω κάθισμα. Άσε που για να μπεις πίσω στο σιρόκο πρέπει να κάνεις ασκήσεις ευελιξίας.
Τέλος πορτ-παγκάζ περίπου ίδιο έχουν (270 lt mito, 290 lt scirocco).
Ελεεινή με λίγα λόγια εκμετάλλευση εσωτερικών χώρων του σιρόκο που εξωτερικά είναι αρκετά μεγάλο.Δεύτερη φορά τρίχες για την ποιότητα...το σαγρέ μαλακό πλαστικό της μίτο είναι πολύ ανώτερο σαν αίσθηση από οποιοδήποτε μαλακό πλαστικό του σιρόκο. Επιπλέον το γυαλιστερό ασημί πλαστικό της μίτο σε κεντρική κονσόλα και εσωτερικό χερούλι πόρτας είναι πολύ ανώτερο σε εμφάνιση και αφή από το αντίστοιχο του σιρόκο. Να μην πω για τις ταπετσαρίες των καθισμάτων...δεν παίζονται οι ανάγλυφες της μίτο σε εμφάνιση και ποιότητα.
Πολύ ανώτερη η μίτο σε ποιότητα και σε συναρμογή. Ειδικά στη συναρμογή αυτό που εισπράττεις είναι πολύ πιο συμπαγής αίσθηση από αυτή του σιρόκο.
Την ανάρτηση του σιρόκο δεν την έχω δοκιμάσει και δεν ξέρω πάντως και της μίτο είναι αρκετά άνετη, δεν σε κουράζει και σίγουρα δεν σου σπάει την μέση.Στην περίπτωση του σιρόκο δεν παίρνεις ότι πληρώνεις...παίρνεις λίγα γι' αυτά που πληρώνεις.
Εγω δηλαδη που ειμαι 1,90μ και χωρεσα ανετα πισω στο rocco και στριμωχτηκα στην Mito, μηπως ειμαι ταχυδκτυλουργος και δεν το ξερω?
Οσο για την ποιοτητα της Mito, επρεπε να εβγαζα φωτο απο την εκθεση στο Παρισι που την ειδα με το carbon look ταμπλω της Mito γεματο γρατζουνιες , να δειχνει λες και ειχε γινει γατομαχια λιγο πριν...
Το γυαλιστερο ασημι της Mito στην κεντρικη κονσολα με τις δυο τρυπουλες στο υψος του στερεοφωνικου ειδικα, ειναι χαρμα συναρμολογησης.
Ο τεμπελης ιδιαιτερα στιβαρος...
Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...
Εχω και αλλα, αλλα τα κραταω για αλλη φορα. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Τέλος πιστεύω ότι μίτο παίρνει όποιος την γουστάρει και ξέρει τι θέλει (και αυτό φαίνεται από το ότι οι πιο πολλές είναι πλούσια εξοπλισμένες και άρα ακριβές) και σιρόκο όποιος υπακούει ότι του υποδείξει ο κάθε 'ειδικός'...
+00 (άπειρο)
Είναι σαν τα σουβλάκια και τις μπάμιες. Σουβλάκι πας και παίρνεις μόνος σου, ενώ μπάμιες σου βάζει η μαμά και σου λέει 'Αν φας όλο σου το φαϊ θα σου πάρουμε Σιρόκο'Eτσι ακριβως! Τι να λεμε τωρα, το να τ' αλλο, ξερω γω, ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΟΛΑ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...
αυτο ρε φιλε πραγματικα ειναι το πιο εμετικο ειναι το πετσι που εχει γυρω απο το λεβιε αλλα αβαφο
(αυτο φαινεται δεν το επεξεργαστηκαν να γινει παλτρονα φραου )
για λιγα γραμμαρια μπογια εχεις αυτο το πραγμα μες στη μαπα σου καθε μερακατα τα αλλα τα τζαμια χωρις πλαισιο που ανεβοκατεβαινουν τους μαραναν
(με του συνοδηγου να κατεβαινει μονο αυτοματα και οχι να ανεβαινει και αυτοματα ) -
Ο χρήστης MindFresh KilBreeze έγραψε:
Φυσικα οποιος θα αποτολμουσε μια αναλογη συγκριση π.χ Scirocco-Brera θα χαρακτηριζοταν εγκαθετος και θα εκσφενδονιζοταν στο πυρ το εξωτερο,βεβαιως βεβαιωςΕδω η Brera βγηκε καλυτερη απο το TT συμφωνα με τα λεγομενα του GB απο το συγκριτικο που εκανε το Ελληνικο EVO, για το οποιο ΤΤ βεβαια οι 'παθιασμενοι Ιταλιανοι' θεωρουν οτι δεν χρησιμοποιει space frame (χωροδικτυωμα) με την αντιστοιχη μεθοδο εξελασης αλουμινιου οπως στην αεροναυπηγικη μετατρεποντας ενα τμημα απο σασι του Golf V, αλλα για αυτους 'χρησιμοποιει απλα ενα πατωμα Golf και κοροιδευουν τον κοσμο' επειδη
δεν ειναι 100% αλουμινενιο αλλα εχει 69% αλουμινιο σε συγκεκριμενα σημεια του χωροδικτυωματος (δεν δεχονται ουτε αυτη την εννοια στην κατασκευη του ), με το υπολοιπο να ειναι χαλυβας ωστε να υπαρχει καλυτερη συμπεριφορα κατα την αποσβεση
σε συγκρουση αλλα και καλυτερη κατανομη βαρους συμφωνα με την μηχανολογικη διαταξη και σχεδιαση του αυτοκινητου.
Τι να λεμε τωρα, η Brera μαλλον δεν συγκρινεται ουτε με το R8...
Eιναι καλυτερη και απο αυτο. -
ε φτανει ρε σεις το τρολαρισμα!Ετσι μου ρχεται να πεταξω καμμια φωτο σαπισμενης alfasud
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα
Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .
-
Ο χρήστης spiros80 έγραψε:
σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα
Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .
+1
-
Ο χρήστης spiros80 έγραψε:
σεξ κανουμε ριχνοντας τα καθισματα
Βασικά, σεξ κάνουμε ρίχνοντας τη γκόμενα .
στα καθίσματα
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εγω δηλαδη που ειμαι 1,90μ και χωρεσα ανετα πισω στο rocco και στριμωχτηκα στην Mito, μηπως ειμαι ταχυδκτυλουργος και δεν το ξερω?
Ταχυδακτυλουργουργός δεν ξέρω αν είσαι πάντως είσαι σίγουρα καμένος απ' τα περιοδικά που ισχυρίζονται ότι το σιρόκο μπορεί με άνεση να φιλοξενήσει πίσω δύο επιβάτες.
Ούτε αποκεφαλισμένος δεν χωράς με ύψος 1,90 να κάτσεις πίσω στο σιρόκο με όρθια πλάτη. Μόνο σε ξαπλωτή στάση χωράς, πράγμα άβολο, και τα πόδια σου θα βρίσκουν στο μπροστινό κάθισμα εκτός και ο μπροστινός σου είναι 1,60.
Άσε που τα δύο πίσω καθίσματα είναι κολλητά μεταξύ τους και τοποθετημένα στο κέντρο και αν κάτσεις κάνα δίωρο πίσω το εσωτερικό πόδι θα πάθει μελανιά από την συνεχή τριβή με το πλαστικό του κεντρικού τούνελ.Οσο για την ποιοτητα της Mito, επρεπε να εβγαζα φωτο απο την εκθεση στο Παρισι που την ειδα με το carbon look ταμπλω της Mito γεματο γρατζουνιες , να δειχνει λες και ειχε γινει γατομαχια λιγο πριν...
Έχω δει 5 διαφορετικές μίτο σε εκθέσεις και πουθενά δεν έχω δει κάτι τέτοιο, αντίθετα αυτό που αναφέρεις είναι γνωστό πρόβλημα των πλαστικών του VAG και ιδιαίτερα των σκληρών πλαστικών του.
Το γυαλιστερο ασημι της Mito στην κεντρικη κονσολα με τις δυο τρυπουλες στο υψος του στερεοφωνικου ειδικα, ειναι χαρμα συναρμολογησης.
Ο τεμπελης ιδιαιτερα στιβαρος...
Για να μην πουμε για την μαυρη σακουλα που εβαλαν αναμεσα στο τελειωμα της κολωνας του τιμονιου και τα οργανα του ταμπλω...
Εχω και αλλα, αλλα τα κραταω για αλλη φορα.Συνεχίζεις να λες βλακείες και να εκτίθεσαι, αυτό το γυαλιστερό ασημί πλαστικό είναι κλάσεις ανώτερο απ' το αντίστοιχο ελεεινό του σιρόκο, και στην όψη και στην αφή. Έχει δε αψεγάδιαστη συναρμολόγηση και στιβαρή κατασκευή σε αντίθεση με του σιρόκο που μόλις το πιέσεις με το δάχτυλο αρχίζει να τρίζει και το βλέπεις να κουνιέται.
Η μαύρη αυτή σακούλα όπως λες όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά δένει και ωραία με τον υπόλοιπο ρετρό σχεδιασμό του εσωτερικού και τέλος πάντων δεν είναι κάτι που ένας σοβαρός άνθρωπος θα ασχοληθεί όταν κρίνει ένα αυτοκίνητο.
Εγώ να δεις πόσα έχω ακόμα να πω ειδικά για τον σχεδιασμό -
Δελτιο τυπου,λεμε
-
πρεπει επειγοντως να μπω σε μιτο..γιατι την εχω δει απο πολυ κοντα,αλλα δεν εχω μπει μεσα κ ομολογω οτι αυτη τη σακουλα στην οποια αναφερεστε(κ που δεν καταλαβα που βρισκεται ακριβως,αλλα οπως την χαρακτηριζετε,θα την αντιληφθω αμεσως) δεν την εχω παρατηρησει..
απο την αλλη βεβαιως δεν εχω παρατηρησει να κουνιεται κ το ασημι πλαστικο στο ταμπλο του σιροκο.θα το ξανακοιταξω..
οσο για τους χωρους,κ μονο που συγκρινουμε αυτοκινητα διαφορετικης κατηγοριας,δεν εχει νοημα..αν δεν λανθανω η μιλανο θα ειναι στην κατηγορια του σιροκο,οχι η μιτο που ειναι φαινομενικα μικροτερη.. -
Δρομεα εισαι υπερβολικος,αυτο μονο.
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Η μαύρη αυτή σακούλα όπως λες όχι μόνο δεν ενοχλεί αλλά δένει και ωραία με τον υπόλοιπο ρετρό σχεδιασμό του εσωτερικού και τέλος πάντων δεν είναι κάτι που ένας σοβαρός άνθρωπος θα ασχοληθεί όταν κρίνει ένα αυτοκίνητο.
Εγώ να δεις πόσα έχω ακόμα να πω ειδικά για τον σχεδιασμόΕ ΟΧΙ!!!!!!
ειπαμε να λεμε υπερβολες , οχι κι ετσι βρε παιδι μου
να σου πω το ποδι του συνοδηγου στη μιτο που δε μπορει να πατησει ισια λογω του ανουσια μεγαλου θολου δε σε ειδα να το σχολιαζεις
οσο για τα πλαστικα αστο καλυτερα...
Mito 155 η 120(135)?